abonnement Unibet Coolblue
pi_184930958
Beto O’Rourke to join anti-wall march in El Paso as Trump holds a rally for it a mile away

quote:
President Trump will hold his first campaign rally of the year Monday at the El Paso County Coliseum, a Texas arena within a stone’s throw of the U.S.-Mexico border.

It won’t be the only high-profile event in El Paso that night.

Former Democratic congressman Beto O’Rourke will appear at the March for Truth — at a high school a mile away from the coliseum — in the hopes of countering Trump’s hard-line message on immigration.

“The President is coming to El Paso Monday. He will promise a wall and will repeat his lies about the dangers that immigrants pose,” O’Rourke wrote Friday on Medium, an online publishing platform that has seen a flurry of activity this week.

O’Rourke, who has publicly mulled entering the 2020 presidential race, announced late Friday he would join El Paso residents in a “peaceful march” on Monday. Though he avoided calling out Trump by name, it was obvious the protest was intended to coincide with Trump’s Make America Great Again rally in El Paso on the same night.

“We will meet lies and hate with the truth and a vision for the future from the U.S.-Mexico border,” O’Rourke said Saturday, in a video message alongside his daughter, Molly. “Everyone is welcome.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 04:52:14 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184931182
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een wereld, waarin Buzzfeed een journalistiek van belang zijnde partij werd ....

Hoe dan ook, kennelijk waren de belangen in Rusland er ook nog na het vertrek van Cohen...

[..]

https://www.buzzfeednews.(...)es-cohen-sater-putin
Buzzfeednews heeft Pulitzers gewonnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184931195
Interessant artikel over de gevolgen van de Russische kapitaalstroom richting westerse banken na de val van de Sovjet Unie.

Russian-Style Kleptocracy Is Infiltrating America

When the U.S.S.R. collapsed, Washington bet on the global spread of democratic capitalist values—and lost.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184931205
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 04:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Buzzfeednews heeft Pulitzers gewonnen.
De "wat voor spaghetti ben jij?"-achtige quizzen helpen niet, maar Buzzfeed News is prima.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 10 februari 2019 @ 08:56:00 #30
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_184931848
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gaan we nu doen alsof politici altijd de waarheid spreken?
De eerste politicus die niet liegt of de waarheid verdraait moet nog geboren worden.
Ben je nu Warren aan het verdedigen?
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 10 februari 2019 @ 11:08:00 #31
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184933349
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 04:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Buzzfeednews heeft Pulitzers gewonnen.
Des te treuriger dat ze nu fake news produceren waar zelfs Mueller niet goed van wordt.

Pocahontas. :') Na Kamela Harris dacht ik dat de bodem bereikt was. Die presidentsverkiezingen in 2020 worden echt een formaliteit. Trump hoeft nergens voor te vrezen.
  zondag 10 februari 2019 @ 11:11:34 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184933394
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 04:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Buzzfeednews heeft Pulitzers gewonnen.
Ja, niks mis mee, maar blijft een ietwat opmerkelijke uitbreiding van het aanbod naast ‘Dit zijn 10 manieren om .......’. Niet echt een interessant punt van me verder imo.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 11:43:06 #33
54278 crew  Tijger_m
42
pi_184933810
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gaan we nu doen alsof politici altijd de waarheid spreken?
De eerste politicus die niet liegt of de waarheid verdraait moet nog geboren worden.
Wel fijn trouwens dat de pers nu enorm kritisch is en dat een uitspraak als de hoeveelheid hamburgers die een mijl hoog waren ofzoiets ook gecontroleerd worden.
Ik hoop dat het de nieuwe standaard word voor elke politicus, maar goed ik weet wel beter.
Je moet niet zo dom lullen, daar is gewoon feitelijk onderzoek naar gedaan en de meeste beroeps politici liegen niet.

Er is ook geturfd hoeveel andere Presidenten logen. In dat licht steekt Trump nogal ridicuul af.

Obama, minder dan 10 onwaarheden in 8 jaar, Trump zit aan de 10,000 in net 3 jaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 12:12:55 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184934170
https://www.newsweek.com/(...)tter_impression=true

Republikeinen zijn doodsbang dat Trump's belastingverleden openbaar wordt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184934536
Dezelfde mensen die kritiek hebben op mensen die oneindige kleine onbenulligheden van Trump in talkshows zagen negeren de staat van het land als gevolg van grote onkunde en corruptie om vervolgens kleine 'quirks' van z'n mogelijke tegenstanders te gaan zoeken.

Het eigen huis ligt zo'n beetje in puin door verwaarlozing en bij anderen gaat de vinger over de TV om een beetje stof te vinden.

Mooi dat 't allemaal zo kan, dat wel :)
pi_184934690
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Des te treuriger dat ze nu fake news produceren waar zelfs Mueller niet goed van wordt.

Pocahontas. :') Na Kamela Harris dacht ik dat de bodem bereikt was. Die presidentsverkiezingen in 2020 worden echt een formaliteit. Trump hoeft nergens voor te vrezen.
Wat is er fake aan het gequote artikel?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184934906
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:12 schreef Ulx het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)tter_impression=true

Republikeinen zijn doodsbang dat Trump's belastingverleden openbaar wordt.
Zou je denken dat het GOP zootje dat nu nog krampachtig achter 'm staat als in 'stand behind your president' ineens 180 graden draait als z'n verleden naar buiten komt?

Dan staan ze met de broek vol 'behind the president' maar ze staan er dan nog steeds.
pi_184935617
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik hou mensen slechts aan de standaard die ze zelf voor een ander aanhouden.
Het intresseert mij eerlijk gezegd geen moer of Warren Indiaans bloed heeft. Vind het ook totaal niet relevant voor haar functioneren als senator.
Maarja wel graag gebruik maken van haar neppe status als minderheid maar een ander de maat nemen omdat hij het ook niet zo nauw neemt met de waarheid.
Na haar gigantische zelf own had ze eigenlijk stilletjes moeten verdwijnen, maar ze presteert het om haar zelf nog harder voor schut te zetten.
Ik ben nu gewoon op het punt dat ik zelfs een beetje medelijden met haar begin te krijgen.
Beetje onzinnig dit allemaal. Warren is jarenlang door haar moeder voorgehouden dat ze indiaans bloed heeft. Daar was ze natuurlijk stiekem trots op, dus vult ze het in, bij dat soort invulvelden TIG JAAR GELEDEN.

Dat is het hele fucking verhaal. Niets meer niets minder. Nu natuurlijk dikke spijt. Probeert ze op onhandige manier goed te maken.

Maar really? Moet ze hierop afgerekend worden? Misschien moet eens naar haar policies en senaatgedrag gekeken worden? Trump doet dit soort dingen 10x ELKE DAG. Dus ja, als jij ooit een misstap (onbewust zelfs) begaat 30 jaar geleden dan mag je nog steeds anderen de maat nemen die keer op keer bewust liegen en zaken anders voorstellen.

Dat je dit niet inziet is eigenlijk een beetje heel erg sneu :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 10 februari 2019 @ 13:47:14 #39
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184935685
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 04:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Buzzfeednews heeft Pulitzers gewonnen.
Obama heeft de Nobelprijs (voor vrede) gekregen. Tsja.
2019: The Great Awakening
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 14:09:30 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184935996
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zou je denken dat het GOP zootje dat nu nog krampachtig achter 'm staat als in 'stand behind your president' ineens 180 graden draait als z'n verleden naar buiten komt?

Dan staan ze met de broek vol 'behind the president' maar ze staan er dan nog steeds.
Als de GOP echt achter Trump stond had er al een muur gestaan. Het zal hem niet helpen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 14:10:16 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184936005
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:47 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Obama heeft de Nobelprijs (voor vrede) gekregen. Tsja.
En Hillary? What about those emails?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 10 februari 2019 @ 14:12:23 #42
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184936036
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

En Hillary? What about those emails?
Geen schoonheidsprijs ontvangen daarvoor, geloof ik.
2019: The Great Awakening
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 14:15:31 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184936083
Vadertje Papzak valt in herhaling.

quote:
Senator Richard Burr, The Chairman of the Senate Intelligence Committee, just announced that after almost two years, more than two hundred interviews, and thousands of documents, they have found NO COLLUSION BETWEEN TRUMP AND RUSSIA! Is anybody really surprised by this?
Boring!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 15:17:55 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184937159
Democrats are drowning out Trump's tweets

Sinds de Dems het Huis hebben lukt het Trump niet meer zo goed om de discussie te bepalen. En dat was zijn enige sterke punt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184937294
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je moet niet zo dom lullen, daar is gewoon feitelijk onderzoek naar gedaan en de meeste beroeps politici liegen niet.

Er is ook geturfd hoeveel andere Presidenten logen. In dat licht steekt Trump nogal ridicuul af.

Obama, minder dan 10 onwaarheden in 8 jaar, Trump zit aan de 10,000 in net 3 jaar.
Minder dan 10? Politifact is het niet met je eens.

https://www.politifact.co(...)ruling/false/?page=1

En ik weet niet waar dat onderzoek vandaan komt hoor, maar ik heb het idee dat het behoorlijk gekleurd is. Een politicus die niet liegt is een politicus die nooit gekozen zal worden.
Mensen willen nu eenmaal horen wat ze willen horen en reageren (stemmen) daar ook op.
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 15:26:57 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184937328
quote:
House Financial Services Chairwoman Maxine Waters is in talks with Treasury Secretary Steven Mnuchin, under pressure to explain the Trump admin's controversial move to ease Russia sanctions, about appearing before Waters' committee.
https://t.co/fziidhDebO
Mooi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 15:29:53 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184937384
Politi moeten soms compromissen sluiten. Dan maak je een belofte dus niet waar. En dus heb je dan gelogen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184937698
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:17 schreef Ulx het volgende:
Democrats are drowning out Trump's tweets

Sinds de Dems het Huis hebben lukt het Trump niet meer zo goed om de discussie te bepalen. En dat was zijn enige sterke punt.
Nee dat klopt, AOC is wat dat betreft veel handiger daar mee uiteraard met de volle steun van de media.
Overigens denk ik dat de democraten en vooral de media op het verkeerde paard wedden. Ze is een geweldige luis in de pels voor de democraten en een gift voor de republikeinen.
  Overall beste user 2022 zondag 10 februari 2019 @ 15:46:19 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184937775
quote:
EXCLUSIVE: Attorney representing AMI CEO David Pecker responds to Amazon CEO Jeff Bezos' allegations of extortion and blackmail: "It absolutely is not extortion and it is not blackmail ... the story was given to the National Enquirer by a reliable source." https://t.co/9KeIOBBrVQ https://t.co/vG0rlWOpDi
Een anonieme bron. Wat was daar ook alweer mee?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184937869
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een anonieme bron. Wat was daar ook alweer mee?
Ik begrijp ook niet zozeer hoe dat het geen chantage en afpersing maakt? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')