Op de vraag waarom ze dan geen beslissing kan nemen wie ze wilt antwoord ze vervolgens dat ze eerst zekerheid wilt.
Ik snap het niet, als ik echt de kans van dr leven ben zou ze me toch wel meteen nemen?
Hmmm pretty shitty,
Graag wat reacties over hoe verder te handelen..
quote:dat bedoel ik
Op zaterdag 4 januari 2003 14:27 schreef Short_stop het volgende:
Mooi is dat, eerst twee jaar de boot afhouden en dan als jij eindelijk ook wel wil van haar verwachten dat ze per direct stopt met op iemand anders verliefd te zijn en je in de armen springt.
quote:Ze wil zekerheid??? Kan ze niet alleen zijn of zo? Liefde is liefde, geen verzekeringspolis!!
Op zaterdag 4 januari 2003 14:23 schreef Nite_Speed het volgende:
Ik heb een goede vriendin die ik nu meer dan 2 jaar ken, en waarvan ik weet dat zij me al zo'n 2 jaar erg leuk vind. Nou ben ik na al die tijd is haar leuk gaan vinden, zegt ze dat ze verliefd is op een andere jongen maar dat ik wil de kans van haar leven ben?![]()
Op de vraag waarom ze dan geen beslissing kan nemen wie ze wilt antwoord ze vervolgens dat ze eerst zekerheid wilt.
Ik snap het niet, als ik echt de kans van dr leven ben zou ze me toch wel meteen nemen?
Hmmm pretty shitty,
Graag wat reacties over hoe verder te handelen..
quote:uh, op zich.. zou ik zeggen dat je gelijk hebt ja. Alleen is het wel 2 jaar lang een van me beste vrienden geweest... hmm
Op zaterdag 4 januari 2003 14:27 schreef Short_stop het volgende:
Mooi is dat, eerst twee jaar de boot afhouden en dan als jij eindelijk ook wel wil van haar verwachten dat ze per direct stopt met op iemand anders verliefd te zijn en je in de armen springt.
quote:Tsja, dan zou ik zeggen;"sterkte met op haar wachten de volgende twee jaar"
Op zaterdag 4 januari 2003 14:30 schreef Nite_Speed het volgende:[..]
uh, op zich.. zou ik zeggen dat je gelijk hebt ja. Alleen is het wel 2 jaar lang een van me beste vrienden geweest... hmm
quote:Dat is inderdaad geen onbelangrijk detail. Hoe zat dat dan? Vertelde ze je terwijl ze een ander vriendje had dat ze jou toch eigenlijk leuker vond?
Op zaterdag 4 januari 2003 14:39 schreef Nite_Speed het volgende:
Misschien vergeten te vermelden dat de meid in kwestie zo'n 95 procent van de tijd een vriendje had? Dat helpt ook kan ik je zeggen aan de lange tijd...
quote:Gast, als je niets zinnigs weet te vertellen zeg dan helemaal niks voortaan. Beetje serieus mag hier wel.
Op zaterdag 4 januari 2003 14:45 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
snapt hij niet
quote:Ook als het ware liefde is? Dan vraag ik me af hoe al die mensen toch hun leven lang bij elkaar blijven...
Op zaterdag 4 januari 2003 14:24 schreef Tizmo het volgende:
als je iemand twee jaar erg leuk vindt gaat de verliefdheid ook wel eens over
quote:Ok, dus als ik het nu goed begrijp was ze twee jaar lang helemaal gek op jou maar ging ze met een ander die ze niet voor jou wou dumpen, is ze nu nog steeds gek op jou maar gaat ze nu wéér met een ander die ze ook niet voor jou wil dumpen. Heb je toevallig veel geld uit te geven of zo?
Op zaterdag 4 januari 2003 14:45 schreef Nite_Speed het volgende:
Nou, ik heb haar ontmoet in een periode dat het eventjes uitwas met die gast. Vlak daarna ging het weer aan maar ze was helemaal gek op me. Erg leuk maar zij had die gozer nog, en lief als ze is gaat ze die natuurlijk niet dumpen, want tja, daar had ze natuurlijk gevoelens voor enzo. ANyway, het is das pas uit met dr vriendje waardoor ik de kans zag mijn kans te grijpen.. Is ze verliefd op een andere gast
Dus...
IK single
ZIJ single
GASTJE heb nog een vriendin ook
Vreemde wezens die vrouwen soms:Y
quote:Misschien dat je er beter met haar over kan praten dan met mij.
Op zaterdag 4 januari 2003 14:54 schreef Nite_Speed het volgende:
Ok uhm, dat is het vreemde. Ze heeft GEEN VRIEND!
Wel verliefd op een gast, en nu gaat ze twijfelen omdat ze mij al zo lang wilt enzo en dit niet zag aankomen..Dus...
IK single
ZIJ single
GASTJE heb nog een vriendin ookVreemde wezens die vrouwen soms:Y
Succes
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 04-01-2003 15:24]
quote:Hehe, jij hebt zeker heel erg veel vrienden?
Op zaterdag 4 januari 2003 15:09 schreef k_i_m het volgende:
-edit-quote verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 04-01-2003 15:26]
verliefd is een groot woord bij meisjes
quote:Ja eh, wat verwacht je dan, dat iemand langer dan 2 jaar achter je reet aan wil blijven lopen, omdat jij haar nu ineens wel leuk vind omdat ze iemand anders heeft gevonden?! Natuurlijk niet!
Op zaterdag 4 januari 2003 15:12 schreef Nite_Speed het volgende:[..]
Hehe, jij hebt zeker heel erg veel vrienden?
Ik kan de lol wel inzien van minderwaardige mensen als jij. Anywayzzzzzz let's stay ontopic folks en laat dit soort vreemde mensen in de waan dat ze veel zijn
Ik vind het niet gek! .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |