abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7703041
Ik heb vanochtend Dennis gesproken en hij vertelde mij dat hij verliefd is . Ik schrok daar nogal van want het is altijd ons 2en geweest en nu ben ik bang dat die ander hem gaat claimen en dat ons contact kwijt is .
Hij zegt dat er tussen ons niets veranderd en dat geloof ik ook wel . Ik weet ook dat wat hij voor haar voelt los van mij staat, maar het maakt mij ook onzeker.
Ik zelf ervaar gewoon dat onze band te sterk is , hij zei vrienden maar ik probeer hem duidelijk te maken dat er veel meer is en juist dat zo'n derde persoon dat ook heel goed aan kan voelen en ook weet wat er tussen ons is en daar tussen zal proberen te komen.
Hij zegt zelf dat dat niet zal gebeuren. Ik heb hem al een paar keer aan de telefoon gehad en hij wil het er juist met mij uitgebreid over hebben.
Ik heb ook aangegeven dat ik hem nu juist graag weer wil zien en daar stemde die mee in.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 4 januari 2003 @ 14:16:01 #2
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7703046
En nu ???

move on...

fok you ja!
pi_7703102
Ja , dat weet ik wel , maar het punt is hij wil ook het contact wat wij nu hebben en dat is heel intens niet stopzetten en ik ook niet .
Hij heeft het ook juist verteld gewoon om eerlijk te zijn , maar wil ook niet wat wij hebben kwijt .
Hij stelt mij daar ook in gerust , en zegt tussen ons veranderd niets en daar legt die ook de nadruk op.
  Moderator zaterdag 4 januari 2003 @ 14:24:25 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7703138
ja maar wat wil je nou dan ? tis mij even niet helemaal duidelijk...
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 4 januari 2003 @ 14:25:39 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7703155
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:24 schreef CoolGuy het volgende:
ja maar wat wil je nou dan ? tis mij even niet helemaal duidelijk...
en wat hebben jullie nou precies, sex??
of is het puur vriendschappelijk met een extraatje (geen sex)
of allebei??
fok you ja!
pi_7703218
Dat is het punt , dat weet ik niet . Onze geschiedenis tussen die jongen en mij is heel complex .
Ik wil hem niet kwijt , maar ben geschrokken . Denk juist voor mij dat dit aangaf dat ik hem kwijt zou raken , hij legt juist de nadruk op dat dat niet gebeurd en wil daar ook moeite voor doen .
Hij zegt dat niets veranderd maar het is wel zo , want straks is die met haar en zij zal niet snappen wat er tussen ons is .
Zijn gevoel voor haar staat los van zijn gevoelens voor mij en dat zegt die zelf ook al en ik zie dat ook zo .
Maar hoe kan ik met hem om blijven gaan op een goede manier , want hij is gewoon heel speciaal voor mij.
  Moderator zaterdag 4 januari 2003 @ 14:31:55 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_7703221
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:25 schreef piere het volgende:

[..]

of allebei??

Waarom quote je mij nou Het gaat hier niet om mij gekkie
  Moderator zaterdag 4 januari 2003 @ 14:34:08 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_7703246
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat is het punt , dat weet ik niet . Onze geschiedenis tussen die jongen en mij is heel complex .
Ik wil hem niet kwijt , maar ben geschrokken . Denk juist voor mij dat dit aangaf dat ik hem kwijt zou raken , hij legt juist de nadruk op dat dat niet gebeurd en wil daar ook moeite voor doen .
Hij zegt dat niets veranderd maar het is wel zo , want straks is die met haar en zij zal niet snappen wat er tussen ons is .
Zijn gevoel voor haar staat los van zijn gevoelens voor mij en dat zegt die zelf ook al en ik zie dat ook zo .
Maar hoe kan ik met hem om blijven gaan op een goede manier , want hij is gewoon heel speciaal voor mij.
uhm, wat ik dus een beetje proef is dat jij nu een beetje jaloers bent op die nieuwe meid...Ja er gaan dingen veranderen ja, hoezeer jullie beiden ook willen dat dat niet is. Dat is iets wat automatisch gebeurd in deze situatie, dat betekent niet per se dat je hem helemaal kwijt bent. Wat je niet moet doen is krampachtig proberen vast te houden, want dan drijf je hem alleen maar weg...je moet t gewoon accepteren. Er komt iemand bij in zijn leven, dat betekent gewoon dat er dingen veranderen. Ik kan er ook niets anders van maken.
pi_7703258
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Als jullie zo belangrijk zijn voor elkaar, is het denk ik het beste om haar direct erbij te betrekken ( niet altijd natuurlijk), maar dat ze jou een keer ontmoet, ziet hoe jullie met elkaar omgaan enz. Dan is dat gelijk duidelijk en uit de weg!
En tja, je kan ook blij zijn voor hem. Ik neem aan dat je hem graag gelukkig ziet als hij zoveel voor je betekent!
En als je verliefd bent, zul je hem idd wat minder zien in het begin! Gewoon eerlijk en duidelijk zijn, dan gaat het wel goed!
Altijd blijven lachen
  zaterdag 4 januari 2003 @ 14:36:51 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7703265
laat maar gaan, loopt wel los althans bij mij.
Ik was eigenlijk nog altijd belengrijker
pi_7703278
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:25 schreef piere het volgende:

[..]

of allebei??

Ik zal het uitleggen ben vroeger misbruikt geweest en hij is de eerste waar ik mee naar bed ben geweest sindsdien.
Hij vond mij leuk maar vond mijn verleden te ingewikkeld , ondertussen waren er toen ook al mensen die tussen ons in probeerden te komen en dat was niet gelukt.
Ons contact gaat verder dan vriendschap , ook al hebben we geen relatie er is tussen ons gewoon een soort spanning en we voelen elkaar ook heel erg aan in doen en laten . Als er iets is merkt die het meteen aan me zonder dat ik iets hoef te zeggen . Hij is eigenlijk de enige jongen waar ik wat mee heb gehad die ik vertrouw en bij hem hoef ik niet te doen alsof en datzelfde heeft hij met mij .
Het is net alsof het een soort thuisbasis is , ik had bij hem ook heel erg het intuitieve gevoel van die jongen gaat heel lang in mijn leven blijven , hij maakt eigenlijk bij wijze van spreke een deel van mij uit . Hij is er altijd als er wat is , en ik ben er ook voor hem als er wat is .
pi_7703292
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:35 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Als jullie zo belangrijk zijn voor elkaar, is het denk ik het beste om haar direct erbij te betrekken ( niet altijd natuurlijk), maar dat ze jou een keer ontmoet, ziet hoe jullie met elkaar omgaan enz. Dan is dat gelijk duidelijk en uit de weg!
En tja, je kan ook blij zijn voor hem. Ik neem aan dat je hem graag gelukkig ziet als hij zoveel voor je betekent!
En als je verliefd bent, zul je hem idd wat minder zien in het begin! Gewoon eerlijk en duidelijk zijn, dan gaat het wel goed!

Dat is nu juist het rare , we hebben net weer afgesproken elkaar te gaan zien en we gaan elkaar nu door dit juist sneller zien .
pi_7703320
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

uhm, wat ik dus een beetje proef is dat jij nu een beetje jaloers bent op die nieuwe meid...Ja er gaan dingen veranderen ja, hoezeer jullie beiden ook willen dat dat niet is. Dat is iets wat automatisch gebeurd in deze situatie, dat betekent niet per se dat je hem helemaal kwijt bent. Wat je niet moet doen is krampachtig proberen vast te houden, want dan drijf je hem alleen maar weg...je moet t gewoon accepteren. Er komt iemand bij in zijn leven, dat betekent gewoon dat er dingen veranderen. Ik kan er ook niets anders van maken.

Jaloezie is het niet echt , meer angst dat zij probeert tussen onze band te komen . Ik ben zelf redelijk vrij in relaties , maar ik heb meer angst dat zij hem straks gaat claimen , juist om wat Dennis en ik hebben.
pi_7703389
de kans bij uitstek om te kijken hoe 'vriend' hij is
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7703394
Hoe bedoel je dat ???
pi_7703449
Ben je zelf verliefd op hem??
pi_7703463
Dat als hij echt een goede vriend is jullie band niet zal veranderen en het hetzelfde zal blijven tussen jullie.....

(correct me if i'm wrong)

Iig sterkte ermee.

Koop een taart en ga het vieren...
  zaterdag 4 januari 2003 @ 15:02:52 #18
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7703475
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom quote je mij nou Het gaat hier niet om mij gekkie

om ff wat nadruk op je vragen te leggen
fok you ja!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 15:04:08 #19
6864 CoNNaiZ
I don't smile 4 pictures
pi_7703496
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 15:00 schreef berney het volgende:
Ben je zelf verliefd op hem??
Daar lijkt het wel op idd. Iig is er sprake van duidelijk claimgedrag. Goeie vrienden zijn maar de ander blijkbaar toch niet het beste gunnen...
Just because you are a character doesn't mean you have character.
pi_7703509
Je angst is begrijpelijk maar oneerlijk. Als je ervanuit gaat dat zij jullie band misschien niet zal begrijpen of accepteren dan maak jij het moeilijker voor Dennis en haar om een eerlijke relatie te beginnen, immers, jouw mening doet er wat hem betreft erg veel toe en hij zal daar waarschijnlijk ook rekening mee houden.

Met jullie uitwisseling van geruststellingen leg je alleen maar meer druk op wat er in de toekomst gaat gebeuren want nu scheppen jullie verwachtingen met betrekking tot een nieuwe relatie die nog in de kinderschoenen staat en waarvan niemand nog weet wat ermee gaat gebeuren.

Een ander denkbaar scenario is dat hij een prachtige relatie krijgt waarbij jij als vriendin ook onvoorwaardelijk geaccepteerd gaat worden. Als je nu al scenario´s gaat bedenken waarin jij aan het kortste einde zal trekken dan heb je het al een deel van je realiteit gemaakt, niet omdat het daadwerkelijk aan het gebeuren is maar omdat je er wel telkens aan zal denken. Dat is geen leven, dat is onnodig lijden.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7703514
Verliefd niet echt meer , dat bedoel ik nou ook aan het contact is te complex . Er zijn gewoon altijd spanningen dezelfde spanningen die hem weerhouden om mij te zien eerst en nu in eens wil die me wel weer zien.
Het is niet echt vriendschap , maar verliefdheid is het ook niet , het is meer iets er tussen in lijkt wel.
Hij wil ook niet dat het contact nu ook verminderd terwijl ik zoiets had van het masker wat ik jaren had kon ik laten gaan en ben bang dat ik mezelf in moet gaan houden en hij zegt juist dat die dat niet wil . Hij wil niet dat ineens het contact veranderd .
pi_7703580
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 15:04 schreef CoNNaiZ het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op idd. Iig is er sprake van duidelijk claimgedrag. Goeie vrienden zijn maar de ander blijkbaar toch niet het beste gunnen...

Nee , het is geen claimen , ik wil voor hem wel degelijk dat die gelukkig is, alleen voor mij maakt de situatie nu veel moeilijker .
Bepaalde dingen zal ik nu niet meer kunnen zeggen, en dat beangstigd me . Meer omdat ik me juist jaren voor een jongen afgesloten heb , en hij mij beter kent als geen ander , ik ben meer bang dat ik me in moet gaan houden juist omdat ik wil dat die gelukkig is en dat zal betekenen dat ik me weer voorzichtiger op moet gaan stellen en dat is iets waar vroeger juist de fout in ben gegaan .
Eigenlijk ben ik bang dat muurtje wat ik net afgebroken heb , weer op moet gaan zetten.
pi_7703716
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 15:05 schreef thoth het volgende:
Je angst is begrijpelijk maar oneerlijk. Als je ervanuit gaat dat zij jullie band misschien niet zal begrijpen of accepteren dan maak jij het moeilijker voor Dennis en haar om een eerlijke relatie te beginnen, immers, jouw mening doet er wat hem betreft erg veel toe en hij zal daar waarschijnlijk ook rekening mee houden.

Met jullie uitwisseling van geruststellingen leg je alleen maar meer druk op wat er in de toekomst gaat gebeuren want nu scheppen jullie verwachtingen met betrekking tot een nieuwe relatie die nog in de kinderschoenen staat en waarvan niemand nog weet wat ermee gaat gebeuren.

Een ander denkbaar scenario is dat hij een prachtige relatie krijgt waarbij jij als vriendin ook onvoorwaardelijk geaccepteerd gaat worden. Als je nu al scenario´s gaat bedenken waarin jij aan het kortste einde zal trekken dan heb je het al een deel van je realiteit gemaakt, niet omdat het daadwerkelijk aan het gebeuren is maar omdat je er wel telkens aan zal denken. Dat is geen leven, dat is onnodig lijden.

Maar het punt juist is dat onze vriendschap verder gaat dan vriendschap en we weten er beiden heel moeilijk mee om te gaan.
Ik zou het hem gunnen een nieuwe relatie , maar ik weet niet of dat mogelijk is zolang hij contact met mij heeft.
pi_7703933
Met andere woorden weet ik dus gewoon eigenlijk eerlijk gezegd niet wat ik moet doen .
Ik wil hem niet claimen , maar ik denk ook dat het net is omdat ik het net gehoord heb en dan gaat er zoveel door je heen.
pi_7704018
Je moet niet zoveel voor andere denken... als jullie echt zo close zijn.. blijft dat ook bestaan 'no matter what'.. hij wil je niet verliezen. geet toch wel aan, dat hij je belangrijk vind !
You're Just Like An Angel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')