quote:en wat hebben jullie nou precies, sex??
Op zaterdag 4 januari 2003 14:24 schreef CoolGuy het volgende:
ja maar wat wil je nou dan ? tis mij even niet helemaal duidelijk...
quote:Waarom quote je mij nou
Op zaterdag 4 januari 2003 14:25 schreef piere het volgende:[..]
en wat hebben jullie nou precies, sex??
of is het puur vriendschappelijk met een extraatje (geen sex)
of allebei??
quote:uhm, wat ik dus een beetje proef is dat jij nu een beetje jaloers bent op die nieuwe meid...Ja er gaan dingen veranderen ja, hoezeer jullie beiden ook willen dat dat niet is. Dat is iets wat automatisch gebeurd in deze situatie, dat betekent niet per se dat je hem helemaal kwijt bent. Wat je niet moet doen is krampachtig proberen vast te houden, want dan drijf je hem alleen maar weg...je moet t gewoon accepteren. Er komt iemand bij in zijn leven, dat betekent gewoon dat er dingen veranderen. Ik kan er ook niets anders van maken.
Op zaterdag 4 januari 2003 14:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat is het punt , dat weet ik niet . Onze geschiedenis tussen die jongen en mij is heel complex .
Ik wil hem niet kwijt , maar ben geschrokken . Denk juist voor mij dat dit aangaf dat ik hem kwijt zou raken , hij legt juist de nadruk op dat dat niet gebeurd en wil daar ook moeite voor doen .
Hij zegt dat niets veranderd maar het is wel zo , want straks is die met haar en zij zal niet snappen wat er tussen ons is .
Zijn gevoel voor haar staat los van zijn gevoelens voor mij en dat zegt die zelf ook al en ik zie dat ook zo .
Maar hoe kan ik met hem om blijven gaan op een goede manier , want hij is gewoon heel speciaal voor mij.
quote:Als jullie zo belangrijk zijn voor elkaar, is het denk ik het beste om haar direct erbij te betrekken ( niet altijd natuurlijk), maar dat ze jou een keer ontmoet, ziet hoe jullie met elkaar omgaan enz. Dan is dat gelijk duidelijk en uit de weg!
Op zaterdag 4 januari 2003 14:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat is het punt , dat weet ik niet . Onze geschiedenis tussen die jongen en mij is heel complex .
Ik wil hem niet kwijt , maar ben geschrokken . Denk juist voor mij dat dit aangaf dat ik hem kwijt zou raken , hij legt juist de nadruk op dat dat niet gebeurd en wil daar ook moeite voor doen .
Hij zegt dat niets veranderd maar het is wel zo , want straks is die met haar en zij zal niet snappen wat er tussen ons is .
Zijn gevoel voor haar staat los van zijn gevoelens voor mij en dat zegt die zelf ook al en ik zie dat ook zo .
Maar hoe kan ik met hem om blijven gaan op een goede manier , want hij is gewoon heel speciaal voor mij.
quote:Ik zal het uitleggen ben vroeger misbruikt geweest en hij is de eerste waar ik mee naar bed ben geweest sindsdien.
Op zaterdag 4 januari 2003 14:25 schreef piere het volgende:[..]
en wat hebben jullie nou precies, sex??
of is het puur vriendschappelijk met een extraatje (geen sex)
of allebei??
quote:Dat is nu juist het rare , we hebben net weer afgesproken elkaar te gaan zien en we gaan elkaar nu door dit juist sneller zien .
Op zaterdag 4 januari 2003 14:35 schreef Femke13 het volgende:[..]
Als jullie zo belangrijk zijn voor elkaar, is het denk ik het beste om haar direct erbij te betrekken ( niet altijd natuurlijk), maar dat ze jou een keer ontmoet, ziet hoe jullie met elkaar omgaan enz. Dan is dat gelijk duidelijk en uit de weg!
En tja, je kan ook blij zijn voor hem. Ik neem aan dat je hem graag gelukkig ziet als hij zoveel voor je betekent!
En als je verliefd bent, zul je hem idd wat minder zien in het begin! Gewoon eerlijk en duidelijk zijn, dan gaat het wel goed!
quote:Jaloezie is het niet echt , meer angst dat zij probeert tussen onze band te komen . Ik ben zelf redelijk vrij in relaties , maar ik heb meer angst dat zij hem straks gaat claimen , juist om wat Dennis en ik hebben.
Op zaterdag 4 januari 2003 14:34 schreef CoolGuy het volgende:[..]
uhm, wat ik dus een beetje proef is dat jij nu een beetje jaloers bent op die nieuwe meid...Ja er gaan dingen veranderen ja, hoezeer jullie beiden ook willen dat dat niet is. Dat is iets wat automatisch gebeurd in deze situatie, dat betekent niet per se dat je hem helemaal kwijt bent. Wat je niet moet doen is krampachtig proberen vast te houden, want dan drijf je hem alleen maar weg...je moet t gewoon accepteren. Er komt iemand bij in zijn leven, dat betekent gewoon dat er dingen veranderen. Ik kan er ook niets anders van maken.
(correct me if i'm wrong)
Iig sterkte ermee.
quote:om ff wat nadruk op je vragen te leggen
Op zaterdag 4 januari 2003 14:31 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Waarom quote je mij nou
Het gaat hier niet om mij gekkie
quote:Daar lijkt het wel op idd. Iig is er sprake van duidelijk claimgedrag. Goeie vrienden zijn maar de ander blijkbaar toch niet het beste gunnen...
Op zaterdag 4 januari 2003 15:00 schreef berney het volgende:
Ben je zelf verliefd op hem??
Met jullie uitwisseling van geruststellingen leg je alleen maar meer druk op wat er in de toekomst gaat gebeuren want nu scheppen jullie verwachtingen met betrekking tot een nieuwe relatie die nog in de kinderschoenen staat en waarvan niemand nog weet wat ermee gaat gebeuren.
Een ander denkbaar scenario is dat hij een prachtige relatie krijgt waarbij jij als vriendin ook onvoorwaardelijk geaccepteerd gaat worden. Als je nu al scenario´s gaat bedenken waarin jij aan het kortste einde zal trekken dan heb je het al een deel van je realiteit gemaakt, niet omdat het daadwerkelijk aan het gebeuren is maar omdat je er wel telkens aan zal denken. Dat is geen leven, dat is onnodig lijden.
quote:Nee , het is geen claimen , ik wil voor hem wel degelijk dat die gelukkig is, alleen voor mij maakt de situatie nu veel moeilijker .
Op zaterdag 4 januari 2003 15:04 schreef CoNNaiZ het volgende:[..]
Daar lijkt het wel op idd. Iig is er sprake van duidelijk claimgedrag. Goeie vrienden zijn maar de ander blijkbaar toch niet het beste gunnen...
quote:Maar het punt juist is dat onze vriendschap verder gaat dan vriendschap en we weten er beiden heel moeilijk mee om te gaan.
Op zaterdag 4 januari 2003 15:05 schreef thoth het volgende:
Je angst is begrijpelijk maar oneerlijk. Als je ervanuit gaat dat zij jullie band misschien niet zal begrijpen of accepteren dan maak jij het moeilijker voor Dennis en haar om een eerlijke relatie te beginnen, immers, jouw mening doet er wat hem betreft erg veel toe en hij zal daar waarschijnlijk ook rekening mee houden.Met jullie uitwisseling van geruststellingen leg je alleen maar meer druk op wat er in de toekomst gaat gebeuren want nu scheppen jullie verwachtingen met betrekking tot een nieuwe relatie die nog in de kinderschoenen staat en waarvan niemand nog weet wat ermee gaat gebeuren.
Een ander denkbaar scenario is dat hij een prachtige relatie krijgt waarbij jij als vriendin ook onvoorwaardelijk geaccepteerd gaat worden. Als je nu al scenario´s gaat bedenken waarin jij aan het kortste einde zal trekken dan heb je het al een deel van je realiteit gemaakt, niet omdat het daadwerkelijk aan het gebeuren is maar omdat je er wel telkens aan zal denken. Dat is geen leven, dat is onnodig lijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |