abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 12 februari 2019 @ 10:12:16 #101
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184969130
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 12:18 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dat is de Disney versie van het verhaal. Veel waarschijnlijker is dat TS zijn vriendin, omdat ze al 36 is, nog even snel een vent aan de haak denkt te slaan voordat ze er over een paar jaar helemaal niet meer uit ziet en ook nog eens onvruchtbaar is. Dus de kans dat ze TS als droomprins ziet waar ze 36 jaar op heeft gewacht is nogal flink wat onwaarschijnlijker dan dat ze gewoon wanhopig is na tientallen (?) pump & dumps en haar aftakelende uiterlijk en rammelende eierstokken die de laatste eitjes nog krampachtig vasthouden.

Daarnaast wordt er door heel veel mensen hier wel lekker makkelijk gezet 'zet je er overheen' maar dat is natuurlijk mooie prietpraat.

Kijk, dat ze hier en daar wat geneukt heeft dat hoort erbij. Je hoeft heus niet met een maagd te trouwen en vooral op die leeftijd mag je best een seksuele historie verwachten.
Ik weet de aantallen niet, maar er is zeker wel een grens. Is ze daar overheen gegaan, dan kan ik me goed voorstellen dat je je respect voor haar verliest.
Joh, Hou eens op met die onzin. TS had dat dan meteen moeten bedenken. Niet na 2 jaar. Dat is wel gewoon een beetje te laat. Nu is hij gewoon een ongelofelijke lul. Hij had nooit met haar een relatie moeten beginnen als dit zo´n issue is voor hem. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 10:26:02 #102
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184969264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:12 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Joh, Hou eens op met die onzin. TS had dat dan meteen moeten bedenken. Niet na 2 jaar. Dat is wel gewoon een beetje te laat. Nu is hij gewoon een ongelofelijke lul. Hij had nooit met haar een relatie moeten beginnen als dit zo´n issue is voor hem. :')
Hoezo ga je voor TS bepalen wat goed is en wat niet?
Jij bent niet degene die het moet doen met een 36-jairge.
wie weet was het eerst een scharrel?

Je bent als vrouw zijnde ook gewoon een slet als je met veel verschillende gasten rondneukt, redenen zijn hierboven al genoemd.
en dan voeg ik er aan toe dat elke vrouw maar 1 keer in ene kroeg hoeft te roepen wie haar wil neuken en de hele kroeg reageert. voor een vent is dat wel anders.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 10:31:34 #103
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184969338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:26 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Hoezo ga je voor TS bepalen wat goed is en wat niet?
Jij bent niet degene die het moet doen met een 36-jairge.
wie weet was het eerst een scharrel?
Ja maar jij bent gewoon een stomme troll dus met jou hoef ik sowieso geen conversatie aan te gaan. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Je bent als vrouw zijnde ook gewoon een slet als je met veel verschillende gasten rondneukt, redenen zijn hierboven al genoemd.
en dan voeg ik er aan toe dat elke vrouw maar 1 keer in ene kroeg hoeft te roepen wie haar wil neuken en de hele kroeg reageert. voor een vent is dat wel anders.
Dat is helemaal niet anders. :') En dat had TS dan maar eerder moeten bedenken.

En met alle respect....er zijn ook genoeg mannen die vaak naar de hoeren gaan? Zijn die dan wel beter ofzo? Die hebben dan toch ook heel vaak seks? Dat word vaak als prima gezien. Waarom mag een vrouw dat dan niet? Of is het bij een vrouw erger dan?

TS heeft zelf ook niet een al te schoon verleden hoor.
Dus uh..hoe noemen ze dat ook alweer?....ooh ja hypocriet..
Daaaaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:53:34 #104
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184970487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 07:40 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Je kan toch na 2 jaar weg?
Ja natuurlijk kan je na 2 jaar weg. Maar zoals ik het begrijp was het TS al duidelijk aan het begin van de relatie dat zij een flink aantal meer bedpartners had gehad als hij zelf. Dan kom je na 2 jaar wel een beetje laat mee aan kakken als het dan toch achteraf aardig begint te knagen.
pi_184971663
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nogmaals, waar hebben we het over? Want ik heb vrij sterk het vermoeden dat het niet gaat om een wekelijkse orgie, maar over een paar keer per jaar.

16 jaar lang 3 keer per jaar maakt 48. Dat klinkt zo als getal heel heftig, maar valt heel erg mee als bedenkt dat iemand maar 3 keer per jaar seks had.
Dat is absoluut geen wild seksleven.

Hoe conflicteert dat zo met jouw principes?
Ik kan prima begrijpen dat wilde seksfeesten e.d. daarmee conflicteren, maar een enkele keer per jaar?
Ik zou absoluut geen moeder van mijn kinderen willen hebben die zich heeft laten neuken door 48 mannen en ik denk velen met mij. Zijn genoeg redenen voor naast de klassieke 'je bent gewoon onzeker'. Dat is in mijn geval namelijk niet het geval.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 13:41:39 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184971869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zou absoluut geen moeder van mijn kinderen willen hebben die zich heeft laten neuken door 48 mannen en ik denk velen met mij. Zijn genoeg redenen voor naast de klassieke 'je bent gewoon onzeker'. Dat is in mijn geval namelijk niet het geval.
Leuk voor je. Maar ga dan ook geen relatie van 2 jaar aan met iemand die wel (normaal) seksueel actief is geweest in vele jaren vrijgezel zijn. Want dat is wat deze ts wel heeft gedaan.

Als wat ik vermoed waar is en het niet gaat om elke week een ander schatje gaat het niet om buitensporigheden.
Hij wist dat ze zo nu en dan wel seks heeft gehad, dat wist hij vooraf, ook dat het bij seks alleen bleef (ze dat jammer vond zelfs). Het gaat om 16 jaar vrijgezel zijn. Met zo nu en dan wel seks kom je al snel op 25 tot 50 keer.
Met 3 keer seks per jaar (wat echt niet veel is, moet je toch met me eens zijn) kom je dus al op de 48.

Wat had je dan gewild? Dat ze 16 jaar het celibaat had omarmt?
En dan als in een sprookje ineens seksueel ontwaakt door jouw aanraking? Zo werkt het dus niet. Iemamd die 16 jaar zonder blikken of blozen geen seks heeft is a-sekueel (of een variant daarop). Die gaat geen blije, fijne en regelmatige sekspartner worden.

Wees gewoon eerlijk man. Als jij 2 jaar geen seks heb gehad is de kans zelfs redelijk aanwezig dat je naar de hoeren gaat. Wie ben jij om over iemand the oordelen die maar heel matig seks heeft?

Nogmaals, het wordt anders als visie's echt verschillen. Ik snap prima dat een seks hoort bij liefde mens minder goed past bij seks is enkel lol (zullen we naar een orgie gaan?) mens.
Maar ik betwijfel of dat hier aan de orde is.

En qua onzekerheid ga ik af op wat de ts zegt, die zelf inmiddels heeft gezegd onzekerheids problemen te ervaren.
Dat jij dat niet hebt is fijn voor je, maar niet zo relevant in deze.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184973015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:26 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Hoezo ga je voor TS bepalen wat goed is en wat niet?
Jij bent niet degene die het moet doen met een 36-jairge.
wie weet was het eerst een scharrel?

Je bent als vrouw zijnde ook gewoon een slet als je met veel verschillende gasten rondneukt, redenen zijn hierboven al genoemd.
en dan voeg ik er aan toe dat elke vrouw maar 1 keer in ene kroeg hoeft te roepen wie haar wil neuken en de hele kroeg reageert. voor een vent is dat wel anders.
Alsof je als man niet iedere dag met een ander in bed kan liggen.

Maar gast, je weet niet eens om hoeveel man het gaat. En jij noemt haar toch maar voor het gemak een slet? Wtf?
pi_184973045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zou absoluut geen moeder van mijn kinderen willen hebben die zich heeft laten neuken door 48 mannen en ik denk velen met mij. Zijn genoeg redenen voor naast de klassieke 'je bent gewoon onzeker'. Dat is in mijn geval namelijk niet het geval.
Ik denk dat jij het percentage mannen onderschat die wel volwassen zijn geworden.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 14:55:11 #109
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zou absoluut geen moeder van mijn kinderen willen hebben die zich heeft laten neuken door 48 mannen en ik denk velen met mij. Zijn genoeg redenen voor naast de klassieke 'je bent gewoon onzeker'. Dat is in mijn geval namelijk niet het geval.
Dat is prima maar dan met je niet eerst twee jaar samen zijn met die persoon.
Maar volgens mij ging dit topic over TS en niet over jou. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184973129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zou absoluut geen moeder van mijn kinderen willen hebben die zich heeft laten neuken door 48 mannen en ik denk velen met mij. Zijn genoeg redenen voor naast de klassieke 'je bent gewoon onzeker'. Dat is in mijn geval namelijk niet het geval.
incel gespot.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:06:36 #111
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184973311
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het percentage mannen onderschat die wel volwassen zijn geworden.
Ach jah logica, zelfinzicht en kritiek is ver te vinden bij de hedendaagse "vrouwen".

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

incel gespot.
Enkel sukkeltjes wiens zussen gore pijpsletten zijn, zie je met snolletjes huwen dus ik weet niet waar je het over hebt kiddo.
pi_184973448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:06 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Ach jah logica, zelfinzicht en kritiek is ver te vinden bij de hedendaagse "vrouwen".

[..]

Enkel sukkeltjes wiens zussen gore pijpsletten zijn, zie je met snolletjes huwen dus ik weet niet waar je het over hebt kiddo.
Je bent op je verkeerde account ingelogd.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:17:28 #113
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184973487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je bent op je verkeerde account ingelogd.
jouw PoHi :')
pi_184973515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:17 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

jouw PoHi :')
Goed verhaal, Henk. Reageer nog een paar keer op je eigen posts.
pi_184973583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zou absoluut geen moeder van mijn kinderen willen hebben die zich heeft laten neuken door 48 mannen en ik denk velen met mij. Zijn genoeg redenen voor naast de klassieke 'je bent gewoon onzeker'. Dat is in mijn geval namelijk niet het geval.
Waarom zouden vrouwen dit niet mogen en mannen wel? Genoeg mannen op deze aardbol die 100+ hebben aangetikt.
pi_184973648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:06 schreef dagobertE6 het volgende:

Ach jah logica, zelfinzicht en kritiek is ver te vinden bij de hedendaagse vrouwen.
Wat is je punt?
pi_184973761
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Er is geen punt. Dit is gewoon weer zo'n typische vrouwenhater.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:41:35 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184973843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:34 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En als je je potloodje in een puntenslijper stopt raakt 'ie' op.
Net zo'n onzinnige vergelijking.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:54:07 #120
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184974129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En als je je potloodje in een puntenslijper stopt raakt 'ie' op.
Net zo'n onzinnige vergelijking.
Ik ben best wel vrouwvriendelijk ingesteld en kan het dus niet toestaan hoe zo'n gruwel mijn dochter doet opvoeden tot een depressief feminist. Zo'n dochter heeft een goed voorbeeld nodig, een vrouw die zich zelf nooit heeft ingelaten met mannen.
pi_184974200
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:54 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Ik ben best wel vrouwvriendelijk ingesteld en kan het dus niet toestaan hoe zo'n gruwel mijn dochter doet opvoeden tot een depressief feminist. Zo'n dochter heeft een goed voorbeeld nodig, een vrouw die zich zelf nooit heeft ingelaten met mannen.
Vrouwen opvoeden met het idee dat seks vies is en mannen er alleen op los mogen neuken is wel lekker vrouwvriendelijk, ja.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:02:17 #122
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184974300
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:54 schreef dagobertE6 het volgende:
Zo'n dochter heeft een goed voorbeeld nodig, een vrouw die zich zelf nooit heeft ingelaten met mannen.
En zo'n vrouw komt dat met IVF aan een dochter ofzo? Of hebben we weer een onbevlekte ontvangenis? Of je beschouwt jezelf geen man. Kan ook.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184975019
We leven in een promiscue wereld. Waar vrije seks eerder de norm lijkt dan de uitzondering. Zelf kan ik mij hier ook mateloos aan storen.

Wat ik bemerk met mensen die een promiscue leven hebben geleid is dat zij seks vanuit hun normen- en waardenpatroon anders bezien.

Heb een relatie gehad met een vrouw die vele sekspartners had gehad. Terwijl ik iedere kans op seks afhield. Zelf stoorde het mij ook dat ze losbandig was geweest, maar goed ik had nu voor haar gekozen dus ik wilde het een kans geven. Maar heb het al vaker meegemaakt dat meiden mij zagen zitten, en dat ze het afkapte omdat ik niet zo simpel over seks dacht.

Zelf heb ik ook ooit een ONS gehad. Daar gruwelijk spijt van. Als iemand mij op grond van deze ervaring zou afwijzen dan zou ik dat volkomen begrijpen.

Mijn huidige vriendin was nog maagd. Maar zelfs dan kan het nog wel eens knagen in discussies. Hoewel mijn vriendin geen andere seksuele ervaring heeft gehad is ze er a priori niet tegen. Ze deelt dus niet mijn kijk ten aanzien vanuit seksualiteit en de normen en waarden die daarmee gepaard gaan. Dat kan dan ook ooit schuren. Als zij het positief vindt als vriendinnen seks hebben met vreemden (ook al zou ze daar zelf niet voor kiezen) dan vervreemd dit mij op dat moment echt even van haar. Het is buitengewoon lastig om iemand te vinden die op allerlei vlakken 100% hetzelfde denkt, er komt dus altijd nog wat schipperen bij kijken.

Ik zou zeggen allereerst dat je sowieso de misstappen zou moeten proberen te vergeven die je vriendin begaan heeft. Echter hoeft dit niet te betekenen dat dit je verplicht om de liefdesrelatie in stand te houden. Als jij voelt dat je dit niet op kan brengen ben je het aan jullie beiden verplicht om de relatie te beëindigen. Als ze nog volop achter haar eerdere keuzes staat zie ik überhaupt geen bodem voor een verdere relatie, het contrast in referentiekader is daarmee té groot.

(mijn totale teller staat op 2, die voor mij dus al zeker 1 te hoog is)
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:55:24 #124
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184975467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
We leven in een promiscue wereld. Waar vrije seks eerder de norm lijkt dan de uitzondering. Zelf kan ik mij hier ook mateloos aan storen.

Wat ik bemerk met mensen die een promiscue leven hebben geleid is dat zij seks vanuit hun normen- en waardenpatroon anders bezien.

Heb een relatie gehad met een vrouw die vele sekspartners had gehad. Terwijl ik iedere kans op seks afhield. Zelf stoorde het mij ook dat ze losbandig was geweest, maar goed ik had nu voor haar gekozen dus ik wilde het een kans geven. Maar heb het al vaker meegemaakt dat meiden mij zagen zitten, en dat ze het afkapte omdat ik niet zo simpel over seks dacht.

Zelf heb ik ook ooit een ONS gehad. Daar gruwelijk spijt van. Als iemand mij op grond van deze ervaring zou afwijzen dan zou ik dat volkomen begrijpen.

Mijn huidige vriendin was nog maagd. Maar zelfs dan kan het nog wel eens knagen in discussies. Hoewel mijn vriendin geen andere seksuele ervaring heeft gehad is ze er a priori niet tegen. Ze deelt dus niet mijn kijk ten aanzien vanuit seksualiteit en de normen en waarden die daarmee gepaard gaan. Dat kan dan ook ooit schuren. Als zij het positief vindt als vriendinnen seks hebben met vreemden (ook al zou ze daar zelf niet voor kiezen) dan vervreemd dit mij op dat moment echt even van haar. Het is buitengewoon lastig om iemand te vinden die op allerlei vlakken 100% hetzelfde denkt, er komt dus altijd nog wat schipperen bij kijken.

Ik zou zeggen allereerst dat je sowieso de misstappen zou moeten proberen te vergeven die je vriendin begaan heeft. Echter hoeft dit niet te betekenen dat dit je verplicht om de liefdesrelatie in stand te houden. Als jij voelt dat je dit niet op kan brengen ben je het aan jullie beiden verplicht om de relatie te beëindigen. Als ze nog volop achter haar eerdere keuzes staat zie ik überhaupt geen bodem voor een verdere relatie, het contrast in referentiekader is daarmee té groot.

(mijn totale teller staat op 2, die voor mij dus al zeker 1 te hoog is)
Je denkbeelden zijn bijzonder voor de huidige tijd. Ben je toevallig lid van een orthodox-religieuze gemeenschap? Zo niet, dan ben ik benieuwd waarom je een ONS zo afwijst en waarom je seks met vrouwen buiten een relatie afkeurt.

Je teller zou toch op 3 moeten staan? Ex-vriendin, huidige vriendin en je ONS?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184975741
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:49 schreef Lieshout84 het volgende:
Lieve Mensen

In het kort, ik was 21 toen ik mijn, ondertussen ex-vrouw leerde kennen. Na 9 jaar samen, getrouwd en na 2 jaar alweer gescheiden.
Ben direct hierna verder gegaan met mijn huidige vriendin, ondertussen alweer 2 jaar, en ik ben nu 34 ((bijna 35).

Toch kan ik het moeilijk verkroppen en denk bij steeds meer dingen die zij Doet/zegt, aan al die andere mannen. (BV tijdens sex, of ze wellicht hetzelfde gezegd zou hebben tegen die mannen, of dezelfde geluiden gemaakt zou hebben)

Heb ik iets gemist in Mn leven en daarom minder ontwikkeld of hou ik teveel vast aan mijn normen/waarden?

Thanks voor constructieve tips.
Dus in jouw denken ben je bezig met denkbeeldige seksuele handelingen die je jouw denkbeeldige vriendin laat verichten met denkbeeldige vreemde mannen en vervolgens kijk jij haar daar voor op aan?

Interessant, waar zou het mis gaan denk je?
pi_184975853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je denkbeelden zijn bijzonder voor de huidige tijd. Ben je toevallig lid van een orthodox-religieuze gemeenschap? Zo niet, dan ben ik benieuwd waarom je een ONS zo afwijst en waarom je seks met vrouwen buiten een relatie afkeurt.

Je teller zou toch op 3 moeten staan? Ex-vriendin, huidige vriendin en je ONS?
Met mijn ex heb ik nooit seks gehad. Is prettig om daar even mee te wachten in een relatie. Aankijken of het echt iets is voor je die stap zet. Deze denkbeelden heb ik ongeveer al mijn hele leven, op sommige vlakken ben ik milder geworden, op andere vlakken juist niet. Ben wel katholiek geworden, dat gebeurde toen ik net in mijn huidige relatie zat. Maar vooraf had ik ook al deze kijk op seksualiteit, dus is niet persé ingegeven daardoor.

Waarom ik dit altijd al vond weet ik niet, heb het heel intrinsiek zo ervaart. Later komen dan de rationalisaties waarmee ik dit intrinsieke gevoel kan staven met argumenten.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:16:18 #127
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184975918
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik zou zeggen allereerst dat je sowieso de misstappen zou moeten proberen te vergeven die je vriendin begaan heeft. Echter hoeft dit niet te betekenen dat dit je verplicht om de liefdesrelatie in stand te houden. Als jij voelt dat je dit niet op kan brengen ben je het aan jullie beiden verplicht om de relatie te beëindigen. Als ze nog volop achter haar eerdere keuzes staat zie ik überhaupt geen bodem voor een verdere relatie, het contrast in referentiekader is daarmee té groot.

(mijn totale teller staat op 2, die voor mij dus al zeker 1 te hoog is)
Er valt haar helemaal niks te vergeven want ze heeft niks fout gedaan. Het is haar leven en daarmee mag ze dan wat ze wilt.
TS heeft gewoon de fout gemaakt om 2 jaar lang bij die griet te blijven om er nu pas op te komen dat hij zich eigenlijk toch niet zo comfortabel voelt met haar verleden en hoeveelheid sekspartnersn die ze heeft gehad. Maar ja...dat is nu een beetje laat he. Dat is zijn eigen schuld. TS heeft zelf trouwens ook niet een al te schoon verleden achter te rug dus.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184975960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:16 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Er valt haar helemaal niks te vergeven want ze heeft niks fout gedaan. Het is haar leven en daarmee mag ze dan wat ze wilt.
TS heeft gewoon de fout gemaakt om 2 jaar lang bij die griet te blijven om er nu pas op te komen dat hij zich eigenlijk toch niet zo comfortabel voelt met haar verleden en hoeveelheid sekspartnersn die ze heeft gehad. Maar ja...dat is nu een beetje laat he. Dat is zijn eigen schuld. TS heeft zelf trouwens ook niet een al te schoon verleden achter te rug dus.
Als TS meent dat zijn partner fouten gemaakt heeft. En de partner meent dat zij geen fouten heeft gemaakt. Dan valt het doek.

Als de partner met het huidig inzicht ook negatief zou terug kijken op deze ervaringen, dan deelt ze nu dus wel de normen en waarden ten aanzien van seksualiteit. En dit zou dus reden zijn om voorbij haar fouten te kijken en nu wel verder te gaan.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:22:24 #129
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184976045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Als TS meent dat zijn partner fouten gemaakt heeft. En de partner meent dat zij geen fouten heeft gemaakt. Dan valt het doek.
Neen. het doek valt helemaal niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als de partner met het huidig inzicht ook negatief zou terug kijken op deze ervaringen, dan deelt ze nu dus wel de normen en waarden ten aanzien van seksualiteit. En dit zou dus reden zijn om voorbij haar fouten te kijken en nu wel verder te gaan.
Het is gewoon stom om daar na 2 jaar mee aan te komen. Sowieso is het niet bepaald chique te noemen om iemand zo af te rekenen op haar verleden. Zeker niet als je 2 jaar lang een exclusieve relatie hebt genoten samen. Want dat is gewoon buitengewoon laag.
En uh....hoe oud bent u eigenlijk mijne heer? .....80? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 12-02-2019 17:27:59 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184976168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:22 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Neen. het doek valt helemaal niet.

[..]

Het is gewoon stom om daar na 2 jaar mee aan te komen. Sowieso is het niet bepaald chique te noemen om iemand zo af te rekenen op haar verleden. Zeker niet als je 2 jaar lang een exclusieve relatie hebt genoten samen. Want dat gewoon buitengewoon laag.
En uh....hoe oud bent u eigenlijk mijne heer? .....80? :')
Als TS het wel fouten vindt, en zij niet. Dan denk je dus wezenlijk anders. Valt zeer moeilijk te vereenzelvigen met elkaar. Dan houdt de basis voor een relatie op. Als TS het niet kan accepteren of vergeven dan is dit voor beiden het beste.

Weet niet hoe het gegaan is. Het kan zijn dat er in de loop van de tijd steeds meer gedeeld is over deze eerdere tijd. Of dat hij het eerst wel impliciet wist en het nu expliciet weet. Misschien is TS zelf ook overdonderd dat het nu ineens begint te knagen en overvallen deze gevoelens hem ook. Kunnen hier nu slechts over speculeren.

Weet niet wat de relevantie is, maar ik ben 25.
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 18:27:05 #131
441859 crew  Lenny77
pi_184977553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:27 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Als TS het wel fouten vindt, en zij niet. Dan denk je dus wezenlijk anders. Valt zeer moeilijk te vereenzelvigen met elkaar. Dan houdt de basis voor een relatie op. Als TS het niet kan accepteren of vergeven dan is dit voor beiden het beste.

Weet niet hoe het gegaan is. Het kan zijn dat er in de loop van de tijd steeds meer gedeeld is over deze eerdere tijd. Of dat hij het eerst wel impliciet wist en het nu expliciet weet. Misschien is TS zelf ook overdonderd dat het nu ineens begint te knagen en overvallen deze gevoelens hem ook. Kunnen hier nu slechts over speculeren.

Weet niet wat de relevantie is, maar ik ben 25.
Ondanks haar zogezegde fouten was ze toch maar goed genoeg om er zelf ook overheen te gaan he...
Jouw visie kan ik me nog ergens in vinden, als in: niet hypocriet.. Je hebt sowieso op voorhand al geen sex.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184977979
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ondanks haar zogezegde fouten was ze toch maar goed genoeg om er zelf ook overheen te gaan he...
Jouw visie kan ik me nog ergens in vinden, als in: niet hypocriet.. Je hebt sowieso op voorhand al geen sex.
Ik lees zijn tekst misschien anders, hij had wat mij betreft nog net iets meer details kunnen geven. Hopelijk is TS nu bezig met communicatie met zijn vriendin.

Voor zover ik TS lees heeft hij met vier personen seks gehad. Allen binnen een relatie. Dus ook met zijn huidige partner was dit binnen een relatie (#4). Als je al twee jaar met iemand gaat, dan praten we over meer dan iemand waar hij 'overheen gaat'. Er kunnen allerlei zaken gebeurd zijn waarom dit nu opspeelt.
TS kan in een onzekere periode zitten en hierdoor krijgt hij jaloerse gevoelens naar het verleden toe.
TS kan erachter gekomen zijn dat ze heel anders denken over seksualiteit, normen en waarden en dit is een steeds grotere doorn in het oog geworden.
TS kan er recentelijk achter zijn gekomen hoeveel sekspartners zijn vriendin gehad heeft.
TS kan recentelijk achter veel expliciete informatie zijn gekomen.
TS kan geconfronteerd zijn met haar verleden door scharrels uit haar verleden ontmoet te hebben.

'Je hebt sowieso op voorhand al geen sex.' Naja, dus wel één keer een ONS waar ik grote spijt van heb zoals ik al aangaf. En als iemand mij dat zou aanrekenen snap ik dat.
  woensdag 13 februari 2019 @ 07:17:30 #133
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184986250
Best grappig te zien dat de meeste users die simpele one liners roepen als "grow a pair" en "stel je niet aan" ook op een of andere manier best vijandig lijken te zijn tegen de users die daar een andere mening over hebben, hoewel iedereen het eens lijkt te zijn dat 2 jaar een beetje te laat is.

Gewoon een observatie.

Misschien is het mogelijk dat er wat meer respect en begrip komt voor verschillen in mening en visie, we leven nog steeds in "tolerant" Nederland volgens mij.
pi_184986929
Als je na twee jaar alsnog gaat twijfelen over iets wat je altijd al wist dan ben je niet eerlijk naar jezelf denk ik. je zoekt een argument om de relatie te beëindigen. Dat kan maar wees dan eerlijk naar jezelf en benoem in ieder geval naar jezelf wat je werkelijk dwars zit.

Toch claim je van haar te houden en het gewoon leuk te hebben. Waarom dan toegeven aan deze iets te vroege midlifecrisis? Denk nog eens goed na en tel je zegeningen en frustraties.
  woensdag 13 februari 2019 @ 08:40:55 #135
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184986999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:50 schreef Spanky78 het volgende:
Man the fuck up.

Stel je niet zo aan. Geweest is geweest. Wees blij dat ze een beetje heeft geoefend.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184987053
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:54 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Ik ben best wel vrouwvriendelijk ingesteld en kan het dus niet toestaan hoe zo'n gruwel mijn dochter doet opvoeden tot een depressief feminist. Zo'n dochter heeft een goed voorbeeld nodig, een vrouw die zich zelf nooit heeft ingelaten met mannen.
welke dochter dan? :D _O-
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:07:26 #137
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184987319
Ik kan me wel voorstellen dat met een vriendin met zo'n verleden, je nog wel eens tegen dingen aan kunt lopen. Dat als je met haar naar een feest gaat, er meerdere mannen aanwezig kunnen zijn, die haar eenmalig of meerdere malen in bed hebben gehad. En dat er 1 met een borreltje achter de kiezen in zijn bijzijn gaat vragen of ze zin heeft om weer eens met hem mee te gaan of met een knipoog aan hem vraagt of ze nog steeds zo hard gilt als ze klaar komt ofzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:14:30 #138
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184987436
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat met een vriendin met zo'n verleden, je nog wel eens tegen dingen aan kunt lopen. Dat als je met haar naar een feest gaat, er meerdere mannen aanwezig kunnen zijn, die haar eenmalig of meerdere malen in bed hebben gehad. En dat er 1 met een borreltje achter de kiezen in zijn bijzijn gaat vragen of ze zin heeft om weer eens met hem mee te gaan of met een knipoog aan hem vraagt of ze nog steeds zo hard gilt als ze klaar komt ofzo.
:') nou als je met respectvolle mannen naar bed bent geweest gebeurd dat dus niet.
Heb wel eens gehad dat ik in de kroeg stond en daar waren 4 mannen met wie ik naar bed was geweest.
Awkward, dat wel. Maar wat jij schetst is echt onrespectvol :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184987522
Zie het probleem niet zo. Zoals iemand al aangaf is dat ongeveer 3 a 4 keer sex per jaar om op 48 ONSs te komen. Dit in tegenstelling tot iemand in een relatie die zo'n 2500 keer sex heeft gehad.

Wie is nu de slet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:37:12 #140
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184987803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:19 schreef devlinmr het volgende:
Zie het probleem niet zo. Zoals iemand al aangaf is dat ongeveer 3 a 4 keer sex per jaar om op 48 ONSs te komen. Dit in tegenstelling tot iemand in een relatie die zo'n 2500 keer sex heeft gehad.

Wie is nu de slet?
De priester heeft 48 kinderen verkracht en de ander heeft 1 kind 2500 keer verkracht.
Wie is erger?
pi_184987888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

De priester heeft 48 kinderen verkracht en de ander heeft 1 kind 2500 keer verkracht.
Wie is erger?
Serieus? Verkrachting vergelijken met vrijwillige sex? Ben je helemaal van het padje af?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:48:23 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184988031
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:14 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:') nou als je met respectvolle mannen naar bed bent geweest gebeurd dat dus niet.
Heb wel eens gehad dat ik in de kroeg stond en daar waren 4 mannen met wie ik naar bed was geweest.
Awkward, dat wel. Maar wat jij schetst is echt onrespectvol :')
Ik ken de setting niet waarin de betreffende dame haar sexpartners ontmoette en hoe ze ze selecteerde. Je hebt vrouwen die redelijk hard to get zijn en alleen met een vent mee gaan als ze hem een topper vinden, maar je hebt ze ook die altijd als laatste overblijven en een kwartier voor sluitingstijd dan maar mee gaan met en ieder die zich aanbiedt. Met name de laatste categorie staat dan niet echt goed bekend. Stel je voor dat jij als man uit een andere plaats komt en haar verleden niet kent. Vervolgens stelt ze een keer voor om een avondje te gaan stappen in de plaats waar zij vandaan komt om haar vriend(inn)en te leren kennen en vervolgens krijg je uit allerlei grappen en opmerkingen van mannen het idee dat zij bekend staat als het makkelijke grietje waar het halve dorp overheen geweest is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:49:32 #143
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184988057
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik ken de setting niet waarin de betreffende dame haar sexpartners ontmoette en hoe ze ze selecteerde. Je hebt vrouwen die redelijk hard to get zijn en alleen met een vent mee gaan als ze hem een topper vinden, maar je hebt ze ook die altijd als laatste overblijven en een kwartier voor sluitingstijd dan maar mee gaan met en ieder die zich aanbiedt. Met name de laatste categorie staat dan niet echt goed bekend. Stel je voor dat jij als man uit een andere plaats komt en haar verleden niet kent. Vervolgens stelt ze een keer voor om een avondje te gaan stappen in de plaats waar zij vandaan komt om haar vriend(inn)en te leren kennen en vervolgens krijg je uit allerlei grappen en opmerkingen van mannen het idee dat zij bekend staat als het makkelijke grietje waar het halve dorp overheen geweest is.
Dat heb je gelijk in.
Niet je date aan het begin van de avond fixxen :') ___!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:51:03 #144
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184988095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:19 schreef devlinmr het volgende:
Zie het probleem niet zo. Zoals iemand al aangaf is dat ongeveer 3 a 4 keer sex per jaar om op 48 ONSs te komen. Dit in tegenstelling tot iemand in een relatie die zo'n 2500 keer sex heeft gehad.

Wie is nu de slet?
48 man was nog een heel voorzichtige schatting door 1 van onze medeusers.

3 of 4x per jaar zou nog best braaf zijn. Ik heb veel vaker jeuk. Wat nu als het er gemiddeld 20 per jaar waren? Dan kwam je uit op meer dan 300 man :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184988122
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik ken de setting niet waarin de betreffende dame haar sexpartners ontmoette en hoe ze ze selecteerde. Je hebt vrouwen die redelijk hard to get zijn en alleen met een vent mee gaan als ze hem een topper vinden, maar je hebt ze ook die altijd als laatste overblijven en een kwartier voor sluitingstijd dan maar mee gaan met en ieder die zich aanbiedt. Met name de laatste categorie staat dan niet echt goed bekend. Stel je voor dat jij als man uit een andere plaats komt en haar verleden niet kent. Vervolgens stelt ze een keer voor om een avondje te gaan stappen in de plaats waar zij vandaan komt om haar vriend(inn)en te leren kennen en vervolgens krijg je uit allerlei grappen en opmerkingen van mannen het idee dat zij bekend staat als het makkelijke grietje waar het halve dorp overheen geweest is.
En wat maakt dat laatste dan uit? Je hebt toch even lekker geneukt of denken mannen dat ze god op aarde zijn en alleen niet makkelijke vrouwen in bed krijgen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:55:54 #146
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184988189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Serieus? Verkrachting vergelijken met vrijwillige sex? Ben je helemaal van het padje af?
jij begon met rare vergelijkingen :')
pi_184988232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:55 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

jij begon met rare vergelijkingen :')
Ik maak geen vergelijking... ik stel een vraag. Wie is er een slet... een vrouw die 2500 keer sex heeft gehad of een vrouw die 48x sex heeft gehad in dezelfde periode
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 10:06:32 #148
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184988355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En wat maakt dat laatste dan uit? Je hebt toch even lekker geneukt of denken mannen dat ze god op aarde zijn en alleen niet makkelijke vrouwen in bed krijgen?
Nee, ik bekeek het laatste vanuit de ogen van de gast die een tijdje verkering met zo'n vrouw zou hebben en er dan achter zou komen dat jan en alleman er over heen geweest is en hij dan misschien ook nog wel eens de details te horen krijgt. Dat er in de voetbalkantine grappen over dat grietje gemaakt worden en blijkt dat de helft van het team er over heen geweest is. Dat ze bekend staat als het grietje dat iedere nacht na afloop van de zaterdagdisco in het steegje een gozer een beurt gaf. Dat ze tijdens de plaatselijke 'vakantieweek' vier avonden achter elkaar door een ander te grazen werd genomen. Dat andere vrouwen over haar zeggen dat ze eelt op haar rug heeft. Dat soort dingen. Ik denk dat veel mensen wel een meisje of vrouw kennen waar over dat soort praatjes gaan.

En begrijp me goed; ik geef hier geen waardeoordeel. Misschien is zulk gedrag wel ontstaan door geestelijke problemen of een slecht zelfbeeld etc. Ik bedoel alleen dat het wel een verrassing kan zijn voor de man die zo'n vrouw uiteindelijk aan de haak slaat.

Je zou ook een vrouw kunnen ontmoeten die in haar vorige relatie naar allerlei swingersfeesten en parenclubs ging en daar door heel veel mannen onder handen is genomen. Zou ook bijzonder zijn om daar later achter te komen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184988404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

48 man was nog een heel voorzichtige schatting door 1 van onze medeusers.

3 of 4x per jaar zou nog best braaf zijn. Ik heb veel vaker jeuk. Wat nu als het er gemiddeld 20 per jaar waren? Dan kwam je uit op meer dan 300 man :')
Ah ok dacht dat die 48 een gegeven was.

Maar stel 300x sex vs 2500

Wie is de slet? of is de maatstaf de hoeveelheid mannen.

Geld dit ook trouwens als je ene man bent? Dan zou ik wel een enorme slet zijn 8-)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 10:19:33 #150
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184988547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah ok dacht dat die 48 een gegeven was.

Maar stel 300x sex vs 2500

Wie is de slet? of is de maatstaf de hoeveelheid mannen.

Geld dit ook trouwens als je ene man bent? Dan zou ik wel een enorme slet zijn 8-)
Ik zou me als man met een dergelijk verleden ook niet trots zijn. Denk niet dat een potentiele vrouwelijk partner dat graag zou horen.

Ik denk dat de meesten onder ons van een partner graag zouden horen dat hij/zij een beperkt aantal sekspartners heeft gehad. Voldoende om enige ervaring opgedaan te hebben. Voldoende vergelijkingsmateriaal om te kunnen beoordelen dat jij de beste bent die hij/zij gehad heeft.

Bij een partner met tientallen sekspartners zal je je denk ik toch 1 van velen voelen. En van die hele stoet is de kans groot dat er een aantal tussen zaten die hij/zij ervoer als veel betere performers dan jij. En wie weet wordt jij dan beschouwd als redelijke of matige sekspartner en zal hij/zij dan tijdens seks met jou die veel betere neukers in gedachten hebben of heimelijk naar die veel betere performers terugverlangen. Ook al ben jij degene van wie hij/zij houdt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184988634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik zou me als man met een dergelijk verleden ook niet trots zijn. Denk niet dat een potentiele vrouwelijk partner dat graag zou horen.

Ik denk dat de meesten onder ons van een partner graag zouden horen dat hij/zij een beperkt aantal sekspartners heeft gehad. Voldoende om enige ervaring opgedaan te hebben. Voldoende vergelijkingsmateriaal om te kunnen beoordelen dat jij de beste bent die hij/zij gehad heeft.

Bij een partner met tientallen sekspartners zal je je denk ik toch 1 van velen voelen. En van die hele stoet is de kans groot dat er een aantal tussen zaten die hij/zij ervoer als veel betere performers dan jij. En wie weet wordt jij dan beschouwd als redelijke of matige sekspartner en zal hij/zij dan tijdens seks met jou die veel betere neukers in gedachten hebben of heimelijk naar die veel betere performers terugverlangen. Ook al ben jij degene van wie hij/zij houdt.
Volgens mij wordt er veel te veel waarde aan sex gehecht. Speciaal voelen bij een partner komt voor mij voort uit andere dingen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:22 #152
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184989450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er veel te veel waarde aan sex gehecht. Speciaal voelen bij een partner komt voor mij voort uit andere dingen.
Mijn huidige vriendin heeft ongeveer net zoveel bedpartners gehad als ik, beide hebben wij hiervoor een langere relatie gehad waardoor de teller een tijdje stil stond. Ik merkte dat het voor haar wel degelijk belangrijk was om mijn seksverleden te weten, ze verbindt daar toch conclusies aan. Of ik bijvoorbeeld in mijn vrijgezellentijd een rondneuker was en of ik tijdens mijn relaties vreemd ging. Ik vind het ook fijn om haar verleden te weten.

Seks zonder gevoel kan fijn zijn, maar terugkijkend op mijn ervaringen kan ik zeggen dat het met degene van wie je houdt en goed kent, het best is. Ik hoef mij niet meer te bewijzen bij andere vrouwen en mijn vriendin geeft mij meer dan genoeg bevestiging dat ik een goede sekspartner ben. Gelukkig hebben we samen ook nog wat grenzen verlegd en wat geexperimenteerd, waardoor ze kan zeggen dat ik de enige ben die dat met haar gedaan heb.

Voor sommigen kan misschien juist een voormalige langdurige relatie van de partner een soort bedreigend zijn, maar dan eerder op emotioneel vlak.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184989561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:11 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Mijn huidige vriendin heeft ongeveer net zoveel bedpartners gehad als ik, beide hebben wij hiervoor een langere relatie gehad waardoor de teller een tijdje stil stond. Ik merkte dat het voor haar wel degelijk belangrijk was om mijn seksverleden te weten, ze verbindt daar toch conclusies aan. Of ik bijvoorbeeld in mijn vrijgezellentijd een rondneuker was en of ik tijdens mijn relaties vreemd ging. Ik vind het ook fijn om haar verleden te weten.

Seks zonder gevoel kan fijn zijn, maar terugkijkend op mijn ervaringen kan ik zeggen dat het met degene van wie je houdt en goed kent, het best is. Ik hoef mij niet meer te bewijzen bij andere vrouwen en mijn vriendin geeft mij meer dan genoeg bevestiging dat ik een goede sekspartner ben. Gelukkig hebben we samen ook nog wat grenzen verlegd en wat geexperimenteerd, waardoor ze kan zeggen dat ik de enige ben die dat met haar gedaan heb.

Voor sommigen kan misschien juist een voormalige langdurige relatie van de partner een soort bedreigend zijn, maar dan eerder op emotioneel vlak.
Vind het best ok om het sexverleden van mijn partner te weten, maar hecht er verder niet zoveel waarde aan.
Lange relaties zijn beter om in te experimenteren. Dat is niet iets wat je doet bij een ONS.
En ja sex is beter als je verliefd bent op elkaar dan is het namelijk meer "de liefde bedrijven" , maar er is ook iets te zeggen voor de pure sexuele aantrekkingskracht die je kunt ondervinden bij een ONS of een fuckbuddy.

Anyway, ik zou ook niks willen beginnen met een vrouw die op haar 36ste nog nooit een lange relatie heeft gehad en misschien 2x sex heeft gehad in die tussentijd. Dan vraag ik me toch af wat er mis is met haar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 11:37:44 #154
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184989859
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vind het best ok om het sexverleden van mijn partner te weten, maar hecht er verder niet zoveel waarde aan.
Lange relaties zijn beter om in te experimenteren. Dat is niet iets wat je doet bij een ONS.
En ja sex is beter als je verliefd bent op elkaar dan is het namelijk meer "de liefde bedrijven" , maar er is ook iets te zeggen voor de pure sexuele aantrekkingskracht die je kunt ondervinden bij een ONS of een fuckbuddy.

Anyway, ik zou ook niks willen beginnen met een vrouw die op haar 36ste nog nooit een lange relatie heeft gehad en misschien 2x sex heeft gehad in die tussentijd. Dan vraag ik me toch af wat er mis is met haar
Dat is weer het andere uiterste. Dat lijkt me ook heel ongezond.

Sowieso is het heel vreemd dat deze vrouw in 16 jaar nooit een serieuze relatie heeft gehad. Zeker de laatste 10 jaar met datingsites en Tinder maar ook zeker de social media hebben het contact krijgen met potentiele relatiekandidaten een stuk vergemakkelijkt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 13 februari 2019 @ 11:46:11 #155
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184989995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat is weer het andere uiterste. Dat lijkt me ook heel ongezond.

Sowieso is het heel vreemd dat deze vrouw in 16 jaar nooit een serieuze relatie heeft gehad. Zeker de laatste 10 jaar met datingsites en Tinder maar ook zeker de social media hebben het contact krijgen met potentiele relatiekandidaten een stuk vergemakkelijkt.
Het is met "al die seks" geen wegkwijnend vrouwtje... met studie, carrière kan het zijn dat je geen tijd hebt voor een serieuze relatie, heb je (nog) geen kinderwens is dat nergens voor nodig. Het enige waar het voor "nodig" was om een relatie te hebben is dat de huidige partner het idee niet kan verdragen van seks buiten een relatie.
pi_184990023
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:38 schreef Maerwynn het volgende:
Besef je wel dat jij de eerste bent die ze wel goed genoeg vond om haar hart en ziel aan te geven? Al die andere mannen hebben haar nooit mogen leren kennen of liefhebben op de manier die jij nu wel met haar ervaart. En jij vindt dat minderwaardig van haar? Je bent niet goed bij je hoofd. |:(
Haha, vrouwen tegenwoordig. Ongekende hoogtes van geslachtsnarcisme. ''WAT EEN GELUK HEEFT DEZE MAN DAT HIJ DE UITVERKORENE IS, 100 piemels later en nu ze begint op te drogen!

Dat vrouwen met dit soort waanbeelden rondlopen is te danken aan incels, betas, white-knights, eeuwige maagden en GL-stemmers met piemels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2019 11:48:38 ]
pi_184990070
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:48 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Haha, vrouwen tegenwoordig. Ongekende hoogtes van geslachtsnarcisme. ''WAT EEN GELUK HEEFT DEZE MAN DAT HIJ DE UITVERKORENE IS, 100 piemels later en nu ze begint op te drogen!

Dat vrouwen met dit soort waanbeelden rondlopen is te danken aan incels, betas, white-knights, eeuwige maagden en GL-stemmers met piemels.
Maar verder gaat het goed met je?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:01:51 #158
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184990182
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:48 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Haha, vrouwen tegenwoordig. Ongekende hoogtes van geslachtsnarcisme. ''WAT EEN GELUK HEEFT DEZE MAN DAT HIJ DE UITVERKORENE IS, 100 piemels later en nu ze begint op te drogen!

Dat vrouwen met dit soort waanbeelden rondlopen is te danken aan incels, betas, white-knights, eeuwige maagden en GL-stemmers met piemels.
Eens.
pi_184990301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vind het best ok om het sexverleden van mijn partner te weten, maar hecht er verder niet zoveel waarde aan.
Lange relaties zijn beter om in te experimenteren. Dat is niet iets wat je doet bij een ONS.
En ja sex is beter als je verliefd bent op elkaar dan is het namelijk meer "de liefde bedrijven" , maar er is ook iets te zeggen voor de pure sexuele aantrekkingskracht die je kunt ondervinden bij een ONS of een fuckbuddy.

Anyway, ik zou ook niks willen beginnen met een vrouw die op haar 36ste nog nooit een lange relatie heeft gehad en misschien 2x sex heeft gehad in die tussentijd. Dan vraag ik me toch af wat er mis is met haar
Ja dan moet er wel iets mis mee zijn, kan niet anders.
pi_184990330
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is met "al die seks" geen wegkwijnend vrouwtje... met studie, carrière kan het zijn dat je geen tijd hebt voor een serieuze relatie, heb je (nog) geen kinderwens is dat nergens voor nodig. Het enige waar het voor "nodig" was om een relatie te hebben is dat de huidige partner het idee niet kan verdragen van seks buiten een relatie.
Geen tijd voor een relatie maar genoeg tijd voor de jacht op seks?
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:12:31 #161
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184990359
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is met "al die seks" geen wegkwijnend vrouwtje... met studie, carrière kan het zijn dat je geen tijd hebt voor een serieuze relatie, heb je (nog) geen kinderwens is dat nergens voor nodig. Het enige waar het voor "nodig" was om een relatie te hebben is dat de huidige partner het idee niet kan verdragen van seks buiten een relatie.
Ik snap dat mensen met een druk leven en carriere weinig prive-tijd hebben, maar 16 jaar geen behoefte aan een levenspartner hebben? Gaat er bij mij niet in.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:51:17 #162
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184990929
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:48 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Haha, vrouwen tegenwoordig. Ongekende hoogtes van geslachtsnarcisme. ''WAT EEN GELUK HEEFT DEZE MAN DAT HIJ DE UITVERKORENE IS, 100 piemels later en nu ze begint op te drogen!

Dat vrouwen met dit soort waanbeelden rondlopen is te danken aan incels, betas, white-knights, eeuwige maagden en GL-stemmers met piemels.
Niets mis met GL-stemmers.
En ook niets mis met beta's en cucks.
Soberso mensen die met alpha en beta gaan rangordenen zijn de grootste incels :')

Echter wat wil TS?

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en je dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes en je zoon wordt eerder homo (wetenschappelijk bewezen).

Wat doet er niet toe? Als het aankomt op huwelijkspartner, dan doet ALLES er toe. Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc. Zoek niet de perfecte vrouw maar gewoon een goede moeder voor eventuele dochters, snap je. Vrouwen met een verleden of van die rare beroepen, hebben geen goede invloed op kleine meiden. Ik kan ook niet voor een klas gaan zitten uitleggen hoe fout Hitler is voor wat hij de joden heeft aangedaan terwijl ik joden niet mag.
pi_184990963
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:51 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niets mis met GL-stemmers.
En ook niets mis met beta's en cucks.
Soberso mensen die met alpha en beta gaan rangordenen zijn de grootste incels :')

Echter wat wil TS?

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en je dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes en je zoon wordt eerder homo (wetenschappelijk bewezen).

Wat doet er niet toe? Als het aankomt op huwelijkspartner, dan doet ALLES er toe. Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc. Zoek niet de perfecte vrouw maar gewoon een goede moeder voor eventuele dochters, snap je. Vrouwen met een verleden of van die rare beroepen, hebben geen goede invloed op kleine meiden. Ik kan ook niet voor een klas gaan zitten uitleggen hoe fout Hitler is voor wat hij de joden heeft aangedaan terwijl ik joden niet mag.
_O-


Wel even, is het inderdaad zo dat sletmoeders homo's kweken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2019 12:53:50 ]
pi_184990964
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:51 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niets mis met GL-stemmers.
En ook niets mis met beta's en cucks.
Soberso mensen die met alpha en beta gaan rangordenen zijn de grootste incels :')

Echter wat wil TS?

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en je dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes en je zoon wordt eerder homo (wetenschappelijk bewezen).

Wat doet er niet toe? Als het aankomt op huwelijkspartner, dan doet ALLES er toe. Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc. Zoek niet de perfecte vrouw maar gewoon een goede moeder voor eventuele dochters, snap je. Vrouwen met een verleden of van die rare beroepen, hebben geen goede invloed op kleine meiden. Ik kan ook niet voor een klas gaan zitten uitleggen hoe fout Hitler is voor wat hij de joden heeft aangedaan terwijl ik joden niet mag.
Dat valt allemaal wel mee.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:01:29 #165
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184991126
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:10 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Geen tijd voor een relatie maar genoeg tijd voor de jacht op seks?
Dat kost toch niet zoveel tijd? Ja, voor incels... maar niet voor een beetje leuke, spontane vrouw. In elk geval kost het een stuk minder gezeik.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:03:22 #166
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184991160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen met een druk leven en carriere weinig prive-tijd hebben, maar 16 jaar geen behoefte aan een levenspartner hebben? Gaat er bij mij niet in.
Ik ken er zat. Relaties zijn overrated, zeker als je een fijne vriendenkring hebt en regelmatig seks.
pi_184991175
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat kost toch niet zoveel tijd? Ja, voor incels... maar niet voor een beetje leuke, spontane vrouw. In elk geval kost het een stuk minder gezeik.
Tuurlijk kost dat tijd, swipen, chatten, afspreken, keuren en daarna pas seks. Hoezo kost dat geen tijd?
pi_184991195
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik ken er zat. Relaties zijn overrated, zeker als je een fijne vriendenkring hebt en regelmatig seks.
Maar deze vrouw had kennelijk wel behoefte aan een relatie.
pi_184991342
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:51 schreef dagobertE6 het volgende:
Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc.
Pffff.... Gelukkig zit ik anders in elkaar. En dan reageer ik maar niet op de onzin die je verder nog op weet te hoesten.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:15:49 #170
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184991384
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:04 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Maar deze vrouw had kennelijk wel behoefte aan een relatie.
Pas wanneer de eierstokken gingen rammelen.

Of wat je ook wel eens ziet bij vrouwelijke dertigers, ze waren 10-15 jaar lang gewild bij de mannen maar op gegeven moment krijgen ze door dat hun aantrekkelijkheid minder gaat worden en de markt wordt aangevuld met jonger en frisser aanbod en de aantrekkelijke kerels kiezen daarvoor of zijn opeens allemaal bezet. Op dat moment kan het kwartje dan vallen dat ze het risico lopen alleen te blijven en er nog heel weinig tijd over blijft om toch dat gezin te stichten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184991426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Pas wanneer de eierstokken gingen rammelen.

Of wat je ook wel eens ziet bij vrouwelijke dertigers, ze waren 10-15 jaar lang gewild bij de mannen maar op gegeven moment krijgen ze door dat hun aantrekkelijkheid minder gaat worden en de markt wordt aangevuld met jonger en frisser aanbod en de aantrekkelijke kerels kiezen daarvoor of zijn opeens allemaal bezet. Op dat moment kan het kwartje dan vallen dat ze het risico lopen alleen te blijven en er nog heel weinig tijd over blijft om toch dat gezin te stichten.
Maar dat is een beetje vrouw eigen. Zodra ze iets willen kunnen ze ineens met minder toe.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:22:24 #172
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_184991490
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:04 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Maar deze vrouw had kennelijk wel behoefte aan een relatie.
Ja, nu. Je weet niet waarom ze toen niet en nu wel aan iemand is blijven hangen, toch?

Het probleem is niet dat zij lekker heeft geleefd op dit gebied, maar dat TO er -na twee jaar- toch nogal een oordeel over blijkt te hebben. Ze staan op dit punt dus anders in het leven. Hij vindt dat seks alleen binnen een relatie hoort en rekent haar nu af hierop.

Wat is gebeurd, is gebeurd. Het is niet dat ze een tijdmachientje heeft en het terug zou draaien, als ze dit al zou willen. TO, jij zult ermee moeten leren leven of anders haar iemand gunnen die hier niet mee zit. Wat heb jij nodig om verder te gaan? Moet ze spijt betuigen? Jankend aan je enkels hangen? In therapie samen?

Echt serieus, het probleem zit bij jou. Je wilt de voorwaarden veranderen door haar iets aan te rekenen en maakt jezelf gek door jaloers te worden op bedpartners uit haar verleden. Ik vind dat je hier wel wat hulp bij kunt gebruiken, want het klinkt niet gezond. Je ziet haar zelfs als een minder persoon...
pi_184991537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja, nu. Je weet niet waarom ze toen niet en nu wel aan iemand is blijven hangen, toch?

Het probleem is niet dat zij lekker heeft geleefd op dit gebied, maar dat TO er -na twee jaar- toch nogal een oordeel over blijkt te hebben. Ze staan op dit punt dus anders in het leven. Hij vindt dat seks alleen binnen een relatie hoort en rekent haar nu af hierop.

Wat is gebeurd, is gebeurd. Het is niet dat ze een tijdmachientje heeft en het terug zou draaien, als ze dit al zou willen. TO, jij zult ermee moeten leren leven of anders haar iemand gunnen die hier niet mee zit. Wat heb jij nodig om verder te gaan? Moet ze spijt betuigen? Jankend aan je enkels hangen? In therapie samen?

Echt serieus, het probleem zit bij jou. Je wilt de voorwaarden veranderen door haar iets aan te rekenen en maakt jezelf gek door jaloers te worden op bedpartners uit haar verleden. Ik vind dat je hier wel wat hulp bij kunt gebruiken, want het klinkt niet gezond. Je ziet haar zelfs als een minder persoon...
Volgens ts wilde ze toen ook wel een relatie maar bleef er nooit iemand plakken. Ts heeft geen hulp nodig, zij heeft hulp nodig.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:57:00 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184992172
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:25 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Volgens ts wilde ze toen ook wel een relatie maar bleef er nooit iemand plakken. Ts heeft geen hulp nodig, zij heeft hulp nodig.
Dat wil nog niet zeggen dat Qarrad ongelijk heeft.

Om het beestje bij de naam te noemen: zij had waarschijnlijk moeite met het aangaan van relaties vanuit een laag zelfbeeld of hechtingsproblematiek. En hij heeft moeite met haar verleden omdat ook hij te kampen heeft met onzekerheden.

Het mes snijdt aan twee kanten, het is te hopen dat beiden inmiddels genoeg gegroeid zijn om vanuit hun eigen achtergrond wel een fijne relatie aan te gaan. Zo een relatie waarin zij haar onzekerheden niet projecteert en zich uit in raar gedrag, en waarin hij zijn onzekerheden niet projecteert in controlerend gedrag.

Alleen hij post hier mee. Dus mijn advies is aan hem is: als je haar niet durft te vertrouwen vanwege haar verleden, dan is er geen basis voor een gezonde relatie. Als je niet durft te geloven dat ze 100% voor jou gaat, dan kun je er op rekenen dat deze relatie giftig zal worden, want je zult haar onzekerheden aanwakkeren.
Resistance is futile.
pi_184992239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik zou me als man met een dergelijk verleden ook niet trots zijn. Denk niet dat een potentiele vrouwelijk partner dat graag zou horen.

Ik denk dat de meesten onder ons van een partner graag zouden horen dat hij/zij een beperkt aantal sekspartners heeft gehad. Voldoende om enige ervaring opgedaan te hebben. Voldoende vergelijkingsmateriaal om te kunnen beoordelen dat jij de beste bent die hij/zij gehad heeft.

Bij een partner met tientallen sekspartners zal je je denk ik toch 1 van velen voelen. En van die hele stoet is de kans groot dat er een aantal tussen zaten die hij/zij ervoer als veel betere performers dan jij. En wie weet wordt jij dan beschouwd als redelijke of matige sekspartner en zal hij/zij dan tijdens seks met jou die veel betere neukers in gedachten hebben of heimelijk naar die veel betere performers terugverlangen. Ook al ben jij degene van wie hij/zij houdt.
Pfft, je beschrijft nu precies de reden ja dat mensen hier mee zitten: hun eigen onzekerheid qua seksprestaties.

Wat een onzin zeg.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:03:37 #176
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184992276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:00 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Pfft, je beschrijft nu precies de reden ja dat mensen hier mee zitten: hun eigen onzekerheid qua seksprestaties.

Wat een onzin zeg.
Jij bent zo zeker van jezelf?

En wat nu als je erachter komt dat de vrouw van je leven vroeger tijdens haar studententijd escortdame is geweest?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184992360
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:49 schreef Lieshout84 het volgende:
Ben haar nu als een ander(minder) persoon gaan zien maar vindt het aan de ene kant een stomme reden om het daarom uit te maken aangezien ‘ons’s’ vrij normaal is, naar het schijnt. (Als ik het er over heb met vrienden of wat ik op internet lees) en hou aan de ene kant ook wel echt veel van haar.
Toch kan ik het moeilijk verkroppen en denk bij steeds meer dingen die zij Doet/zegt, aan al die andere mannen. (BV tijdens sex, of ze wellicht hetzelfde gezegd zou hebben tegen die mannen, of dezelfde geluiden gemaakt zou hebben)

Heb ik iets gemist in Mn leven en daarom minder ontwikkeld of hou ik teveel vast aan mijn normen/waarden?

Dit gaat echt alleen maar over ideeën en gedachten. Leef in het nu man. Gewoon de werkelijke, echte realiteit, in plaats van die gedachtewereld van ideeën en gedachten óver de werkelijkheid. Het hier om uitmaken slaat echt nergens op. Dat doe je alleen maar op grond van bepaalde gedachten. Gedachten zijn niet de werkelijkheid.
Eens kijken
pi_184992364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
En wat nu als je erachter komt dat de vrouw van je leven vroeger tijdens haar studententijd escortdame is geweest?
Dan zou ik het haar heel kwalijk nemen (of medelijden met haar hebben) dat ze dat niet heeft durven vertellen. Als min of meer bij het begin van een relatie die biecht komt dan zou ik dat niet fijn vinden maar waarschijnlijk wel accepteren. Als dat nog (recent) actief speelt dan denk ik dat ik afhaak.
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:13:32 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184992423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jij bent zo zeker van jezelf?

En wat nu als je erachter komt dat de vrouw van je leven vroeger tijdens haar studententijd escortdame is geweest?
Volgens mij heb je daar in de praktijk weinig last van binnen de relatie. Je partner kan net zo goed hondstrouw zijn en een perfecte partner, net zoals iemand met minder dan 10 bedpartners onloyaal kan zijn. Ik kan het in ieder geval in positieve zin merken als iemand meer dan 20 bedpartners heeft gehad in combinatie met één of twee langere relaties.

Het enige dilemma in de parktijk is dat er maar weinig mensen zijn die schijt hebben aan de meningen van buitenstaanders.
Resistance is futile.
pi_184992488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jij bent zo zeker van jezelf?
Ja zeker genoeg.
quote:
En wat nu als je erachter komt dat de vrouw van je leven vroeger tijdens haar studententijd escortdame is geweest?
Betaalde seks vind ik anders, maar niet omdat ik bang zou zijn dat ik dan niet goed genoeg in bed zou zijn omdat ze zoveel vergelijkingsmateriaal heeft. Hell, die betaalde avonturen waren zeer waarschijnlijk vrijwel allemaal nou niet om zo over naar huis te schrijven.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184992496
Misschien ben ik wel heel raar, maar heb eigenlijk nog nooit aan een partner gevraagd hoeveel vrouwen hij heeft gehad.
pi_184992565
quote:
2s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat Qarrad ongelijk heeft.

Om het beestje bij de naam te noemen: zij had waarschijnlijk moeite met het aangaan van relaties vanuit een laag zelfbeeld of hechtingsproblematiek. En hij heeft moeite met haar verleden omdat ook hij te kampen heeft met onzekerheden.

Het mes snijdt aan twee kanten, het is te hopen dat beiden inmiddels genoeg gegroeid zijn om vanuit hun eigen achtergrond wel een fijne relatie aan te gaan. Zo een relatie waarin zij haar onzekerheden niet projecteert en zich uit in raar gedrag, en waarin hij zijn onzekerheden niet projecteert in controlerend gedrag.

Alleen hij post hier mee. Dus mijn advies is aan hem is: als je haar niet durft te vertrouwen vanwege haar verleden, dan is er geen basis voor een gezonde relatie. Als je niet durft te geloven dat ze 100% voor jou gaat, dan kun je er op rekenen dat deze relatie giftig zal worden, want je zult haar onzekerheden aanwakkeren.
In post 34 schrijft hij wat anders. De mannen met wie ze seks had wilden geen relatie, althans niet met haar.
pi_184992590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Misschien ben ik wel heel raar, maar heb eigenlijk nog nooit aan een partner gevraagd hoeveel vrouwen hij heeft gehad.
Ik heb het ook nog nooit aan een vrouw gevraagd. En in heel m'n leven is het 1 keer aan mij gevraagd en dat was toen ik 22 was en zij 18 (en nog maagd).

Ik wil trouwens geen onervaren vrouwen. Verschrikkelijk. Geef mij maar 1 die lekker veel ervaring heeft, ik ben geen 16 meer.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:22:51 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184992596
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:21 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

In post 34 schrijft hij wat anders. De mannen met wie ze seks had wilden geen relatie, althans niet met haar.
Dat verandert niets aan deze situatie natuurlijk. Om welke reden dan ook, het lukte haar niet om een relatie van de grond te tillen tot ze TS tegenkwam.
Resistance is futile.
pi_184992686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog nooit aan een vrouw gevraagd. En in heel m'n leven is het 1 keer aan mij gevraagd en dat was toen ik 22 was en zij 18 (en nog maagd).

Ik wil trouwens geen onervaren vrouwen. Verschrikkelijk. Geef mij maar 1 die lekker veel ervaring heeft, ik ben geen 16 meer.
Moet wel zeggen, ben nu 36 en iemand die weet wat hij doet is dan wel prettig.
pi_184992777
quote:
2s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat verandert niets aan deze situatie natuurlijk. Om welke reden dan ook, het lukte haar niet om een relatie van de grond te tillen tot ze TS tegenkwam.
Ja maar ik snap zijn gevoel ook wel. Haar gedrag komt op mij over alsof ze seks als bindmiddel heeft gebruikt.
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:47:56 #187
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184992993
Hoe denken de dames hier over een 2e vrouw, is hoe wij denken over het trouwen met een oude vrouw met raar historie(ik spreek over het algemeen, niet individuele gevallen). Nou, als jullie het accepteren om een 2e vrouw te nemen, zal TS het dan ook accepteren?

Ik ken een gozer die nu een goede man is maar in het verleden seks heeft gehad met mannen, hun heeft gepijpt en met ze heeft gezoend maar heeft berouw getoond en hoopt nu een goede vrouw te vinden. Interesse? Niemand. Beetje hypocriet, niet?
pi_184993041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef dagobertE6 het volgende:
Hoe denken de dames hier over een 2e vrouw, is hoe wij denken over het trouwen met een oude vrouw met raar historie(ik spreek over het algemeen, niet individuele gevallen). Nou, als jullie het accepteren om een 2e vrouw te nemen, zal TS het dan ook accepteren?

Ik ken een gozer die nu een goede man is maar in het verleden seks heeft gehad met mannen, hun heeft gepijpt en met ze heeft gezoend maar heeft berouw getoond en hoopt nu een goede vrouw te vinden. Interesse? Niemand. Beetje hypocriet, niet?
Berouw getoond?
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:55:13 #189
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184993087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef dagobertE6 het volgende:
Hoe denken de dames hier over een 2e vrouw, is hoe wij denken over het trouwen met een oude vrouw met raar historie(ik spreek over het algemeen, niet individuele gevallen). Nou, als jullie het accepteren om een 2e vrouw te nemen, zal TS het dan ook accepteren?

Ik ken een gozer die nu een goede man is maar in het verleden seks heeft gehad met mannen, hun heeft gepijpt en met ze heeft gezoend maar heeft berouw getoond en hoopt nu een goede vrouw te vinden. Interesse? Niemand. Beetje hypocriet, niet?
Die gozer is blijkbaar biseksueel. Zou hij zich daarvoor moeten schamen of berouw tonen? Ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die deze historie walgelijk zouden vinden. Maar het lijkt mij dat deze vent beter een openminded vrouw kan zoeken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184993235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef dagobertE6 het volgende:
Hoe denken de dames hier over een 2e vrouw, is hoe wij denken over het trouwen met een oude vrouw met raar historie(ik spreek over het algemeen, niet individuele gevallen). Nou, als jullie het accepteren om een 2e vrouw te nemen, zal TS het dan ook accepteren?

Ik ken een gozer die nu een goede man is maar in het verleden seks heeft gehad met mannen, hun heeft gepijpt en met ze heeft gezoend maar heeft berouw getoond en hoopt nu een goede vrouw te vinden. Interesse? Niemand. Beetje hypocriet, niet?
De tering, in welke wereld leef jij? Berouw getoont? waarvoor, beetje sexueel experimenteren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:10:47 #191
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184993339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De tering, in welke wereld leef jij? Berouw getoont? waarvoor, beetje sexueel experimenteren?
Niet iedereen verkoopt zijn kontje achter het Centraal Station te Woerden :')
pi_184993351
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:10 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niet iedereen verkoopt zijn kontje achter het Centraal Station te Woerden :')
Klopt er zijn ook klanten nodig zoals jij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:25:20 #193
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184993536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:10 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niet iedereen verkoopt zijn kontje achter het Centraal Station te Woerden :')
Gebeurt dat in Woerden? :?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 16:07:09 #194
441859 crew  Lenny77
pi_184994070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef dagobertE6 het volgende:

Ik ken een gozer die nu een goede man is maar in het verleden seks heeft gehad met mannen, hun heeft gepijpt en met ze heeft gezoend maar heeft berouw getoond en hoopt nu een goede vrouw te vinden. Interesse? Niemand. Beetje hypocriet, niet?
Geen probleem mee! Zelfs meegemaakt in een relatie! Zolang hij het veilig deed: veel plezier schat!

En berouw?? Please... Lijkt de kerk wel. Je kan spijt hebben van iets omdat het nu niet meer bij je past, maar berouw?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 16:09:20 #195
441859 crew  Lenny77
pi_184994103
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:51 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niets mis met GL-stemmers.
En ook niets mis met beta's en cucks.
Soberso mensen die met alpha en beta gaan rangordenen zijn de grootste incels :')

Echter wat wil TS?

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en je dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes en je zoon wordt eerder homo (wetenschappelijk bewezen).

Ik zou hier heel hard om kunnen lachen als ik zou weten dat het een grapje was!
Wat lopen er toch vreemde vogels rond... Wetenschappelijk bewezen nog wel? _O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184994150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:10 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niet iedereen verkoopt zijn kontje achter het Centraal Station te Woerden :')
Oh je woont in Woerden. Dat verklaart een hoop :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 13 februari 2019 @ 17:01:00 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184994992
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:34 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Ja maar ik snap zijn gevoel ook wel. Haar gedrag komt op mij over alsof ze seks als bindmiddel heeft gebruikt.
Ook dat verandert niets aan de situatie. Als hij daar niet overheen kan stappen, dan houdt het gewoon op.
Resistance is futile.
pi_184995849
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Geen probleem mee! Zelfs meegemaakt in een relatie! Zolang hij het veilig deed: veel plezier schat!

En berouw?? Please... Lijkt de kerk wel. Je kan spijt hebben van iets omdat het nu niet meer bij je past, maar berouw?
Berouw en spijt zijn in de meeste contexten hetzelfde.

Al ken ik ook de betekenis dat Spijt op twee manieren beleefd kan worden in Wanhoop of in Berouw. Maar dan is Berouw een specifiekere variant van Spijt.
pi_184996090
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:51 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niets mis met GL-stemmers.
En ook niets mis met beta's en cucks.
Soberso mensen die met alpha en beta gaan rangordenen zijn de grootste incels :')

Echter wat wil TS?

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en je dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes en je zoon wordt eerder homo (wetenschappelijk bewezen).

Wat doet er niet toe? Als het aankomt op huwelijkspartner, dan doet ALLES er toe. Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc. Zoek niet de perfecte vrouw maar gewoon een goede moeder voor eventuele dochters, snap je. Vrouwen met een verleden of van die rare beroepen, hebben geen goede invloed op kleine meiden. Ik kan ook niet voor een klas gaan zitten uitleggen hoe fout Hitler is voor wat hij de joden heeft aangedaan terwijl ik joden niet mag.
je bent een extremistische moslim? Wat een bizarre uitspraken anno 2019 :o
pi_184996336
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:51 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Niets mis met GL-stemmers.
En ook niets mis met beta's en cucks.
Soberso mensen die met alpha en beta gaan rangordenen zijn de grootste incels :')

Echter wat wil TS?

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en je dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes en je zoon wordt eerder homo (wetenschappelijk bewezen).

Wat doet er niet toe? Als het aankomt op huwelijkspartner, dan doet ALLES er toe. Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc. Zoek niet de perfecte vrouw maar gewoon een goede moeder voor eventuele dochters, snap je. Vrouwen met een verleden of van die rare beroepen, hebben geen goede invloed op kleine meiden. Ik kan ook niet voor een klas gaan zitten uitleggen hoe fout Hitler is voor wat hij de joden heeft aangedaan terwijl ik joden niet mag.
Ik wil dat wetenschappelijk onderzoek over homo's wel eens lezen, geldt dat ook voor lesbiennes?
Voor zover ik weet word geaardheid niet bepaald door het aantal bedpartners van moeders...maar kan me vergissen dus bewijs me dat eens.
Verder......het is 2019 niet 1019.
Wij vrouwen zitten niet meer aan de ketting en bepalen zelf wel hoeveel bedpartners we hebben.
Hoeven de dochters niet eens te weten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')