abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  KLB - Grootste baggeraar 2018 zaterdag 9 februari 2019 @ 17:58:22 #76
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_184919899
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS kan niet schakelen :')
Overigens ben ik van mening dat dit weer een goed topic is vogeltjesdans
pi_184920289
Ik woon in Duitsland en ik heb zelf voorheen een automaat gereden. Dat vond ik enorm prettig behalve in heuvel-/bergachtige gebieden, daar rem ik liever op de motor dan voortdurend op de rem te staan, maar m'n automaat deed daar niet aan mee. Met m'n huidige handbak is dat probleem weer opgelost, ik vind het toch fijner om in een lagere versnelling rustig van een berg af te rollen. Wellicht dat dat met modernere automaten anders is tegenwoordig, daar heb ik geen ervaring mee.
pi_184920421
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:17 schreef J.B. het volgende:
Ik woon in Duitsland en ik heb zelf voorheen een automaat gereden. Dat vond ik enorm prettig behalve in heuvel-/bergachtige gebieden, daar rem ik liever op de motor dan voortdurend op de rem te staan, maar m'n automaat deed daar niet aan mee. Met m'n huidige handbak is dat probleem weer opgelost, ik vind het toch fijner om in een lagere versnelling rustig van een berg af te rollen. Wellicht dat dat met modernere automaten anders is tegenwoordig, daar heb ik geen ervaring mee.
DSG-7 wel. Je moet zelf eerst zachtjes remmen, dan schakelt de bak meteen terug en kun je remmend op de motor naar beneden. Zodra je beneden weer gasgeeft, schakelt hij weer normaal.
.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')