abonnement Unibet Coolblue
pi_184901637
Ik heb meestal altijd lekkere en gezonde dingetjes op mijn bord. Maakt niet uit of ik ergens eet bij familie of vrienden, iets afhaal of in een restaurant zit. Elke keer wanneer ik van mijn bord geloop laat ik altijd een klein beetje achter voor de bühne. :') Het is niet alleen een gewoonte maar het is pauper om je bord helemaal leeg te eten. Ik laat altijd een beetje over om te laten zien dat kwantiteit niet alles is. Dat kan je ook zien als je bijvoorbeeld uit eten gaat met rijke mensen versus arme mensen. De rijke mensen die laten altijd iets over terwijl de arme mensen als maar dooreten terwijl het overduidelijk is dat ze genoeg binnen hebben gehad. Laatst gingen we uit eten met een nieuwe collega (een witte pikkie), en die gast likte letterlijk zijn bord schoon. Hij dacht vast. De baas betaald dus dit is mijn kans. _O-
Klacht: mens e die hun bord schoon likken :')
pi_184901800
Altijd bordje leegeten. Behalve in het restaurant, als je dan iets laat liggen ben je een kenner. _O_
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184901803
Is eten weggooien niet haram?
pi_184901902
Verheven turken :') 🦃
pi_184901950
Gewoon als een varken tekeer gaan op dat bord. :7
pi_184902023
Hmm ja, als je in de wat duurdere restaurants eet krijg je zo weinig dat je alles wel opeet. Ik weet niet wat jij daarvan nog wil laten liggen TS. Maar best knap dat je het echt probeert. Eten in een gemiddeld restaurant te doen alsof je elitair bent ;)

Ow ik zie het al, je baas betaalt
pi_184902084
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:40 schreef TRON2.0 het volgende:
Is eten weggooien niet haram?
Niet voor bazen. :')
pi_184902122
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:51 schreef phoenyx het volgende:
Hmm ja, als je in de wat duurdere restaurants eet krijg je zo weinig dat je alles wel opeet. Ik weet niet wat jij daarvan nog wil laten liggen TS. Maar best knap dat je het echt probeert. Eten in een gemiddeld restaurant te doen alsof je elitair bent ;)

Ow ik zie het al, je baas betaalt
Daar ga je ook niet heen om je buik rond te eten. _O-
pi_184902169
Je hier druk over maken :')

Als ik nog trek heb en het eten is erg lekker dan laat ik het niet liggen. Je kunt de gastheer of vrouw ook gewoon vertellen dat het eten uitstekend was.
pi_184902219
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:59 schreef itchycoo het volgende:
Je hier druk over maken :')

Als ik nog trek heb en het eten is erg lekker dan laat ik het niet liggen. Je kunt de gastheer of vrouw ook gewoon vertellen dat het eten uitstekend was.
Ja maar je gaat het ook niet aflikken zoals witte pikkie neem ik aan of wel dan
pi_184902233
Ik leg mijn eten meestal naast mijn bord.
Ik was hier...
pi_184902275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 20:01 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja maar je gaat het ook niet aflikken zoals witte pikkie neem ik aan of wel dan
Haha nee, dat is meer iets voor kleine kinderen.
pi_184902555
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet voor bazen. :')
Nepmoslim _O-
pi_184902772
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:32 schreef Atak het volgende:
Ik heb meestal altijd lekkere en gezonde dingetjes op mijn bord. Maakt niet uit of ik ergens eet bij familie of vrienden, iets afhaal of in een restaurant zit. Elke keer wanneer ik van mijn bord geloop laat ik altijd een klein beetje achter voor de bühne. :') Het is niet alleen een gewoonte maar het is pauper om je bord helemaal leeg te eten. Ik laat altijd een beetje over om te laten zien dat kwantiteit niet alles is. Dat kan je ook zien als je bijvoorbeeld uit eten gaat met rijke mensen versus arme mensen. De rijke mensen die laten altijd iets over terwijl de arme mensen als maar dooreten terwijl het overduidelijk is dat ze genoeg binnen hebben gehad. Laatst gingen we uit eten met een nieuwe collega (een witte pikkie), en die gast likte letterlijk zijn bord schoon. Hij dacht vast. De baas betaald dus dit is mijn kans. _O-
Klacht: mens e die hun bord schoon likken :')
Zo die was dan behoorlijk arm. Hoefde dat restaurant dat bord niet meer af te wassen. _O- _O- _O-

Zo een maat heeft de rare gewoonte dat als zijn bord met eten op tafel komt hij het binnen 5 minuten op heeft. Ooit kapsa met die man gegeten, kregen we elk een grote bak waar je toch al gauw 15 tot 20 minuten over doet. Nou, hij had het binnen 7 minuten op. Op de vraag waarom hij zo snel at zei hij dat hij geleerd had om snel te eten want als hij dat niet zou doen dat iemand anders dan zijn eten zou eten...

Een andere 'maat' die meer een verre collega is vertoont paupergedrag. Hij heeft altijd een klein notitieboekje bij zich waarin hij bedragen noteert die hij spendeert aan zijn vriendin. Dus als hij haar op restaurant trakteert noteert hij het bedrag dat zij gegeten heeft. Als hij een cadeau haalt voor haar noteert hij het bedrag. Hij deed dat zodat als ze ooit gingen scheiden hij dan 'materiële' en 'emotionele' schade op haar kon verhalen want hij had dan in haar geld geïnvesteerd en dat wilt hij dan terug.
pi_184904684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 20:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Zo die was dan behoorlijk arm. Hoefde dat restaurant dat bord niet meer af te wassen. _O- _O- _O-

Zo een maat heeft de rare gewoonte dat als zijn bord met eten op tafel komt hij het binnen 5 minuten op heeft. Ooit kapsa met die man gegeten, kregen we elk een grote bak waar je toch al gauw 15 tot 20 minuten over doet. Nou, hij had het binnen 7 minuten op. Op de vraag waarom hij zo snel at zei hij dat hij geleerd had om snel te eten want als hij dat niet zou doen dat iemand anders dan zijn eten zou eten...

Een andere 'maat' die meer een verre collega is vertoont paupergedrag. Hij heeft altijd een klein notitieboekje bij zich waarin hij bedragen noteert die hij spendeert aan zijn vriendin. Dus als hij haar op restaurant trakteert noteert hij het bedrag dat zij gegeten heeft. Als hij een cadeau haalt voor haar noteert hij het bedrag. Hij deed dat zodat als ze ooit gingen scheiden hij dan 'materiële' en 'emotionele' schade op haar kon verhalen want hij had dan in haar geld geïnvesteerd en dat wilt hij dan terug.
Lol, hij tilt het wel naar the next level ;p
pi_184904724
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet voor bazen. :')
wel vrind


Zoalng er mensen zonder eten zijn kan je geen eten weggooien


Denk aan de ramadan, lees de koran er maar op na
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184904735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol, hij tilt het wel naar the next level ;p
Diezelfde 'maat' alias verre collega was ook zo iemand die alle kruimels van het bord at, het laatste druppeltje uit de mok. We aten een keer een friet en hij likte ook nog de mayonaise uit het bakje af: "Ja ik heb er voor betaald hoor". _O- _O- _O-
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:48:55 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_184904745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:32 schreef Atak het volgende:
laat ik altijd een klein beetje achter voor de bühne
Wat afschuwelijk pedant.
pi_184904754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:48 schreef stokj het volgende:

[..]

Diezelfde 'maat' alias verre collega was ook zo iemand die alle kruimels van het bord at, het laatste druppeltje uit de mok. We aten een keer een friet en hij likte ook nog de mayonaise uit het bakje af: "Ja ik heb er voor betaald hoor". _O- _O- _O-
Baas betaalde hem niet geweldig dus xd
pi_184904808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:49 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Baas betaalde hem niet geweldig dus xd
Nou hij heeft een goed betaalde baan en zijn financien zijn, voor wat ik weet, op orde. Maarja zulke mensen leven in een bepaalde waan. Verwen jezelf toch een keer met iets lekkers denk ik dan maarja.
pi_184904833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:51 schreef stokj het volgende:

[..]

Nou hij heeft een goed betaalde baan en zijn financien zijn, voor wat ik weet, op orde. Maarja zulke mensen leven in een bepaalde waan. Verwen jezelf toch een keer met iets lekkers denk ik dan maarja.
Oke ja ik was ook niet zo serieus ;p Zo'n persoon heeft gewoon een kronkel in zijn hoofd
pi_184904902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:52 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke ja ik was ook niet zo serieus ;p Zo'n persoon heeft gewoon een kronkel in zijn hoofd
Haha ik weet het Phoenyx. Je hebt zelfs van die collega's wiens maag continu aan het knorren is van de honger maar ze vertikken het om iets te kopen. Of als ze horen dat je aan het kraken bent met een broodzakje of verpakking van crackertjes of weet ik veel wat komen ze bij je staan, naar je eten kijken en dan zegge "hmm lekker hoor" op zo een manier dat je wel MOET delen.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:55:37 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184904916
TS moet natuurlijk wel ruimte overhouden voor het zaad van z'n vriendje O+

Enig toch. Echte liefde
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184904966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:55 schreef stokj het volgende:

[..]

Haha ik weet het Phoenyx. Je hebt zelfs van die collega's wiens maag continu aan het knorren is van de honger maar ze vertikken het om iets te kopen. Of als ze horen dat je aan het kraken bent met een broodzakje of verpakking van crackertjes of weet ik veel wat komen ze bij je staan, naar je eten kijken en dan zegge "hmm lekker hoor" op zo een manier dat je wel MOET delen.
Lol wow, dat gelukkig zelf nooit meegemaakt. Kreeg al de rillingen bij het visualiseren van iemand die zijn mayo bakje leeglikt en dit maakt het er niet beter op xd
pi_184904969
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:55 schreef fathank het volgende:
TS moet natuurlijk wel ruimte overhouden voor het zaad van z'n vriendje O+

Enig toch. Echte liefde
Als dat niet via de slokdarm naar binnen kan dan gaat dat wel langs een andere darm naar binnen _O- _O- _O-
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:59:43 #26
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_184905031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:55 schreef stokj het volgende:

Of als ze horen dat je aan het kraken bent met een broodzakje of verpakking van crackertjes of weet ik veel wat komen ze bij je staan, naar je eten kijken en dan zegge "hmm lekker hoor" op zo een manier dat je wel MOET delen.
Vreselijke kutmensen zijn dat. NOOIT toegeven!

NOOIT!
pi_184905054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:59 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Vreselijke kutmensen zijn dat. NOOIT toegeven!

NOOIT!
Ja echt he. Maar als er getrakteerd wordt pak ik altijd extra omdat die paupers dan aan het loeren zijn of iedereen wel één taartpunt of één cakeje pakt etc. Als ze even niet kijken pak ik meer mee. Dat zal ze leren!
pi_184905064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:59 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Vreselijke kutmensen zijn dat. NOOIT toegeven!

NOOIT!
Nou zeg, ik heb mijn lunch vergeten en mijn vriendin heeft mijn pinpas mee en ik kan bij niemand anders terecht
pi_184905286
Dan is het een voordeel als je een blindengeleidehond hebt.
  Forum Admin vrijdag 8 februari 2019 @ 22:55:16 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184906197
Altijd wat overhouden voor als er iemand FOODFIGHT roept.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')