abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 februari 2019 @ 17:40:09 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_184899512
Vaak onterechte kosten bij huurbemiddeling

quote:
Updated 3 uur geleden Vandaag, 12:14 uur in FINANCIEEL

DEN HAAG (ANP) - Veel huurbemiddelaars vragen nog altijd geld voor hun diensten bij huurders, terwijl ze dat helemaal niet mogen. Toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) wil paal en perk stellen aan de onterecht in rekening gebrachte kosten. De waakhond roept huurders daarom op aan de bel te trekken als er om zo'n vergoeding wordt gevraagd.


Ⓒ ANP

Bemiddelaars kunnen op de krappe woningmarkt goed van pas komen als je op zoek bent naar een huurwoning. Maar het is deze tussenpersonen wettelijk verboden bemiddelingskosten in rekening te brengen bij huurders als ze ook in opdracht van verhuurders werken. Dat geldt ook voor vergoedingen die ze bijvoorbeeld als administratie- of contractkosten presenteren.

Toch maakt volgens de ACM nog zo'n 70 procent van de huurbemiddelaars zich schuldig aan de praktijken. Gemiddeld vragen ze ruim 200 euro per bemiddeling. Daarmee maken ze ,,misbruik van de kwetsbare positie van huurders in de overspannen woningmarkt''. Huurders die dit willen melden, kunnen terecht bij het digitale loket ConsuWijzer.

Ook De Woonbond ziet dat huurmakelaars nog steeds onterechte kosten in rekening brengen. ,,Ze vermijden vaak angstvallig de term 'bemiddelingskosten', maar wanneer je als huurder moet betalen om een woning te krijgen via een makelaar, zijn het bemiddelingskosten'', aldus een woordvoerder. Volgens de huurdersorganisatie is de onlinecheck op haar website, waarmee huurders kunnen zien of ze geld terug kunnen vorderen van een makelaar, nog steeds populair. Sinds de uitspraak van de Hoge Raad in 2015, waarin bleek dat huurders nooit een rekening mogen krijgen van bemiddelaars wanneer er ook voor de verhuurder wordt gewerkt, is de check zo’n 32.000 keer gebruikt.

© https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-huurbemiddeling
Allen hartelijk gegroet,

De laatste periode deden bepaalde geruchten hierover al de ronde :s) :s) :s), het begon eigenlijk al 'n tijdje geleden in de ambachtelijke Jopenkerk waar allerhande consumpties dagelijks flink in de rondte gaan. :9~

In de hogere en daarbij meest integere kringen, waar goede omgang met anderen en grote geldbedragen echter deel uitmaken van de dagelijkse gang van zaken :Y), verbaaste men zich over deze 'ophef', waaronder ikzelf. *) Omdat de werkelijkheid vaak anders is dan het beeld wat geschetst wordt, wil ik gaarne een lans breken voor alle waardige huurbemiddelaars die schappelijke tarieven rekenen en louter tevreden handen geschud hebben.

Misschien 'overdrijven' een aantal uiterst dienstbare bemiddelaars hun tarieven inderdaad wel. Daar hebben wij uiteraard ook niet altijd goed zicht op, dus sluiten we het niet uit. :o Deze 'kleine minderheid' zal zich best rekenschap mogen geven van de gevolgen voor andermans portemonnaie, maar besef wel: deze bemiddelaars 'ontlasten' min of meer het proces om aan een woning te komen en zorgen voor een snellere afhandeling. ;)

Kandidaten, oftewel aankomend huurders van de percelen in kwestie, worden hier in veel gevallen anders best blij van. *) Nieuwe huurders raken letterlijk en figuurlijk flink 'onder de pannen', dus hangt hieraan uiteraard ook een prijskaartje omdat het leeuwendeel hun cliënten inderdaad goede diensten levert. Grote tevredenheid voert hierin nog altijd flink de boventoon, derhalve zien we in deze business maar weinig problemen.

Enfin, op werklocatie te Haarlem :Y), maar evenzo ten kantore op de Zuidas te Amsterdam *), kennen wij juist 'n ware overvloed aan goede recensies over deze speciale manier van zakendoen. *) En men heeft tenslotte ook zelf nog een keuze over de kosten die hen worden voorgeschoteld. ;) Echter zijn er ook die hun tarieven inderdaad sterk overdrijven, hetgeen soms sterk ten nadele van hun cliënten geschiedt, maar dat houdt nog niet in dat deze hele gang van zaken doen per definitie onterecht is. B:)B

We denken dat het percentage 'foute huurbemiddelaars' stukken minder dan 70 procent is. Slechts een 'kleine minderheid' zal zich, conform de inhoud van het uitgegeven bericht, rekenschap moeten geven over 'te hoge' tarieven. :s) :s) :s)
Zij in het bijzonder zullen vervolgens meer respect dienen te gaan tonen voor de huidige situatie op de woningmarkt en verbetering moeten aanbrengen. :{ En voor de goede orde en rechtsgang, zien wij daar in de betere kringen zoveel mogelijk op toe, 'maar het blijft allesbehalve fair de bemiddelaar in zijn algemeen als profiteur aan de schandpaal te nagelen', aldus ingewijden.

Tot slot zijn wij uiteraard ook felle voorstanders van de acties van waakhond en Toezichthouder Autoriteit Consument & Markt, laat dat gezegd zijn *), maar we hopen uiteraard niet dat er straks teveel onnodige meldingen behandeld zullen gaan worden hetgeen ook weer onnodig geld kost. ;)

Goed, de hoogste tijd om de OP te beëindigen en deze pagina te verlaten voor een drankje met een genodigde. Ik wens u allen uiteraard een fijn weekend!

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_184900683
Huurbemiddelaars :r ik heb nog meer respect voor coke snuivende alcoholisten die hun kontje verkopen achter het station dan huurbemiddelaars
There are only 151 Pokémon.
pi_184900762
Acm zou gewoon voor elke terechte melding de makelaar een boete van een factor 5 van de gevraagde bemiddelingskosten moeten opleggen dan is het snel afgelopen met deze verboden praktijken. 8-)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 18:52:20 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_184900770
Ik moest ook flink dokken, toch maar gedaan want ja, na mij 100 anderen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_184902017
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest ook flink dokken, toch maar gedaan want ja, na mij 100 anderen.
Zo had ik ooit een bezichtiging met 5 a 6 andere geïnteresseerden, ik vond de woning via Direct Wonen!!!!
Na een korte rondleiding kreeg je buiten een contract uitgereikt mocht je alsnog interesse hebben en moest je deze ondertekenen. (je gaat niet uitgebreid buiten 8 a4'tjes lezen vol met tekst)
Ik kreeg later in de avond een telefoontje dat ik het niet geworden was.
Een dag later kreeg ik opnieuw een telefoontje met de mededeling dat mensen toch niet de woning wilden en ik mocht de woning hebben.
Maar ik had al een ander woning op het oog en vertelde hem dat ik geen interesse meer had, kreeg ik later een e-mail met allerlei annuleringskosten.
Het liep op tot 900 euro wat even betaald moest worden.
Vervolgens een antwoord gestuurd dat ik mijn advocaat zou inschakelen, vervolgens nooit meer wat van gehoord.

Dus mocht iemand ooit een woning vinden op de site van Direct Wonen, never nooit reageren.
Vuile oplichters.
pi_185196520
Ik ga het zeggen:

Je bent een SUKKEL als je die kosten betaalt! :Y

En als fokker helemaal!
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:22:01 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185196560
020 probleem.

Boeiend. :Z
&lt;signature here&gt;.
pi_185196583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:50 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zo had ik ooit een bezichtiging met 5 a 6 andere geïnteresseerden, ik vond de woning via Direct Wonen!!!!
Na een korte rondleiding kreeg je buiten een contract uitgereikt mocht je alsnog interesse hebben en moest je deze ondertekenen. (je gaat niet uitgebreid buiten 8 a4'tjes lezen vol met tekst)
Ik kreeg later in de avond een telefoontje dat ik het niet geworden was.
Een dag later kreeg ik opnieuw een telefoontje met de mededeling dat mensen toch niet de woning wilden en ik mocht de woning hebben.
Maar ik had al een ander woning op het oog en vertelde hem dat ik geen interesse meer had, kreeg ik later een e-mail met allerlei annuleringskosten.
Het liep op tot 900 euro wat even betaald moest worden.
Vervolgens een antwoord gestuurd dat ik mijn advocaat zou inschakelen, vervolgens nooit meer wat van gehoord.

Dus mocht iemand ooit een woning vinden op de site van Direct Wonen, never nooit reageren.
Vuile oplichters.
als je het net zo doet als jou dan is het toch een bedrijf waar je wel een woning van kan huren?
Vragen kan altijd zeg ik altijd maar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_185196609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:48 schreef Eenskijken het volgende:
Huurbemiddelaars :r ik heb nog meer respect voor coke snuivende alcoholisten die hun kontje verkopen achter het station dan huurbemiddelaars
zo denk ik ook over financiele adviseurs, maar als je een huis wilt kopen ontkom je er bijna niet aan.
Net zoals een huis huren je bijna niet aan huurbemiddellaars ontkomt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_185196631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:51 schreef Basp1 het volgende:
Acm zou gewoon voor elke terechte melding de makelaar een boete van een factor 5 van de gevraagde bemiddelingskosten moeten opleggen dan is het snel afgelopen met deze verboden praktijken. 8-)
daar hebben ze de mankracht niet voor omdat handhaving geld kost, en tja we stemmen massaal vvd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_185196746
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

daar hebben ze de mankracht niet voor omdat handhaving geld kost, en tja we stemmen massaal vvd.
Was een stukje van in het nieuws en vond het nogal zwakjes.... gewoon te soft!
Meestal stuur ik dan een lullig mailtje naar zo'n organisatie en zeg dan wees eens een vent en doe er wat aan!
Wat blijkt... geen email adres te vinden..... :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 23 februari 2019 @ 18:36:15 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185196856
Kijk voor de grap eens naar al die referralsites als huurstunt en 123huur ofzo. Dat zijn gewoon niks meer dan longlijers die er tussen zitten. Moet je 20euro per maand betalen om te reageren(en dan linken ze vaak door naar een gratis site ook'
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:38:00 #13
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185196886
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest ook flink dokken, toch maar gedaan want ja, na mij 100 anderen.
Kan je achteraf weer terugvorderen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:39:13 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_185196911
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Kan je achteraf weer terugvorderen.
Dat zal best, maar denk je dat dat de relatie met mijn verhuurder positief beïnvloedt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_185196941
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal best, maar denk je dat dat de relatie met mijn verhuurder positief beïnvloedt?
:')
Verhuurder 1
Fokker 0

Game Over...
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:40:36 #16
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185196943
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal best, maar denk je dat dat de relatie met mijn verhuurder positief beïnvloedt?
Vast niet!

Maarja, hoe goed beïnvloed het de relatie dat jij onwettige betalingen aan hem moet doen. Komt van twee kanten natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:42:52 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185196997
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal best, maar denk je dat dat de relatie met mijn verhuurder positief beïnvloedt?
Mag ik je vragen waar je ongeveer woont, en wat voor bedrag ik ongeveer aan moet denken? ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_185197070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 17:40 schreef Scjvb het volgende:
In de hogere en daarbij meest integere kringen,
Man o man. :D

Het is echt irritant hoe jij dat soort dingen wilt framen. Ik weet wel dat je een nepper bent maar dat zou ik niet doen en dat moet je bewijzen. Iedereen weet dat dat natuurlijk niet zo is.

Dat vervelende verwaten gedweep met "hogere kringen" begint echt vervelend te worden Maestro.

Doet me denken aan jouw ongetwijfeld goede vrind Jan van Vlijmen. Die begeeft zich ook in hogere kringen. En organiseerde missen voor zijn grootouders en ook voor Boldoot. Ondertussen bedonderde hij iedereen en alles en stal op brute wijze van de gemeenschap. Daar wat betreft "integer". Macht corrumpeert altijd en overal. Daar ben jij ook niet vies van w.s.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bart2002 op 23-02-2019 18:56:23 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_185197155
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest ook flink dokken, toch maar gedaan want ja, na mij 100 anderen.
Gewoon inhouden van de huur na een net briefje.
pi_185197172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:51 schreef Basp1 het volgende:
Acm zou gewoon voor elke terechte melding de makelaar een boete van een factor 5 van de gevraagde bemiddelingskosten moeten opleggen dan is het snel afgelopen met deze verboden praktijken. 8-)
Mee eens. Hardnekkig probleem. Maar handhaving is nul.
pi_185197197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:50 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zo had ik ooit een bezichtiging met 5 a 6 andere geïnteresseerden, ik vond de woning via Direct Wonen!!!!
Na een korte rondleiding kreeg je buiten een contract uitgereikt mocht je alsnog interesse hebben en moest je deze ondertekenen. (je gaat niet uitgebreid buiten 8 a4'tjes lezen vol met tekst)
Ik kreeg later in de avond een telefoontje dat ik het niet geworden was.
Een dag later kreeg ik opnieuw een telefoontje met de mededeling dat mensen toch niet de woning wilden en ik mocht de woning hebben.
Maar ik had al een ander woning op het oog en vertelde hem dat ik geen interesse meer had, kreeg ik later een e-mail met allerlei annuleringskosten.
Het liep op tot 900 euro wat even betaald moest worden.
Vervolgens een antwoord gestuurd dat ik mijn advocaat zou inschakelen, vervolgens nooit meer wat van gehoord.

Dus mocht iemand ooit een woning vinden op de site van Direct Wonen, never nooit reageren.
Vuile oplichters.
Direct wonen is al heel lang geen verhuurbemiddelaar meer. Is een datagrabber die geld vraagt voor openbare verkrijgbare data, die ook nog eens niet up to date gehouden wordt.
pi_185197213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

daar hebben ze de mankracht niet voor omdat handhaving geld kost, en tja we stemmen massaal vvd.
VVD wil dit wel handhaven.
pi_185197239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:19 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga het zeggen:

Je bent een SUKKEL als je die kosten betaalt! :Y

En als fokker helemaal!
Lijkt me logsich, wij FOK!kers blijven gewoon op de zolderkamer van onze ouders zitten en hebben dus sowieso niets te maken met dit soort louche bedrijven.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:55:51 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185197251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:46 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Man o man. :D

Het is echt irritant hoe jij dat soort dingen wilt framen. Ik weet wel dat je een nepper bent maar dat zou ik niet doen en dat moet je bewijzen. Iedereen weet dat dat natuurlijk niet zo is.

Dat vervelende verwaten gedweep met "hogere kringen" begint echt vervelend te worden Maestro.
Dat jij zijn OP's nog leest.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:56:46 #25
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185197263
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

VVD wil dit wel handhaven.
Waarom doen ze het dan niet?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_185197326
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan niet?
De VVD is ook maar een van de vele partijen.
pi_185197339
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat jij zijn OP's nog leest.
Ik neem me altijd voor om dat niet meer te doen. Maar ben toch altijd weer benieuwd hoe over the top dat weer gaat. Het is zieken en irriteren. Waar ik wel van hou. :) Het is vooral zo irritant omdat het zo onaantastbaar is. Het is net als de VVD zeg maar: je weet dat het niet deugt maar je kunt er geen reet aan doen omdat hen die het aangaat daar toch altijd op stemt. Zo komt het nooit goed.

Het is een vereniging van egoïsten, dat stoort me zo. Ze houden elkaar in stand door dat voor een democratie zeer schadelijke trekje te promoten en aan te moedigen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_185197420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik neem me altijd voor om dat niet meer te doen. Maar ben toch altijd weer benieuwd hoe over the top dat weer gaat. Het is zieken en irriteren. Waar ik wel van hou. :) Het is vooral zo irritant omdat het zo onaantastbaar is. Het is net als de VVD zeg maar: je weet dat het niet deugt maar je kunt er geen reet aan doen omdat hen die het aangaat daar toch altijd op stemt. Zo komt het nooit goed.
De SP hoor ik er nou echt nooit over. Maar het is de schuld van de VVD. As always.

Als jij vanavond je mond verbrandt omdat je een hap hete hutspot naar binnen gooit vloek je waarschijnlijk ook op de VVD.
pi_185197468
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De SP hoor ik er nou echt nooit over. Maar het is de schuld van de VVD. As always.

Als jij vanavond je mond verbrandt omdat je een hap hete hutspot naar binnen gooit vloek je waarschijnlijk ook op de VVD.
Het is een vereniging van zeer egoïstische entiteiten. Zij handelen vanuit eigenbelang en niet vanuit wat goed is voor iedereen. Dat stoort me zo VEM.

Een politieke partij zou moeten handelen vanuit een algemeen belang. Niet enkel de belangen behandelen van een groep die het toch al goed heeft maar die het nog beter wil hebben.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_185197494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is een vereniging van zeer egoïstische entiteiten. Zij handelen vanuit eigenbelang en niet vanuit wat goed is voor iedereen. Dat stoort me zo VEM.
Totaal niet waar.
pi_185197518
Hebben wij in 2013 ook betaald. Vervolgens volledig teruggekregen. Na 6 jaar.
pi_185197747
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:55 schreef Henno het volgende:

[..]

Lijkt me logsich, wij FOK!kers blijven gewoon op de zolderkamer van onze ouders zitten en hebben dus sowieso niets te maken met dit soort louche bedrijven.
:D :D :Y :Y
En als we erop uit gaan.... oO<
  zaterdag 23 februari 2019 @ 20:03:07 #33
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185198727
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De VVD is ook maar een van de vele partijen.
Welke regeringspartij is er tegen dan?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_185199680
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Direct wonen is al heel lang geen verhuurbemiddelaar meer. Is een datagrabber die geld vraagt voor openbare verkrijgbare data, die ook nog eens niet up to date gehouden wordt.
Het is ook inmiddels ongeveer 6 jaar geleden.
pi_185201537
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Welke regeringspartij is er tegen dan?
Niet zo zeer tegen als wel geen prioriteit bij handhaving.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 23:14:03 #36
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185203763
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet zo zeer tegen als wel geen prioriteit bij handhaving.
Als de VVD al zo lang in de regering zit en het ondanks geen tegenstand nog steeds niet voor elkaar heeft, dan is het denk ik vooral voor de VVD geen prioriteit. Om niet te zeggen dat het ze geen reet interesseert en alleen wat willen roepen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_185204125
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Als de VVD al zo lang in de regering zit en het ondanks geen tegenstand nog steeds niet voor elkaar heeft, dan is het denk ik vooral voor de VVD geen prioriteit. Om niet te zeggen dat het ze geen reet interesseert en alleen wat willen roepen.
Wel tegenstand. Beter lezen.
  zondag 24 februari 2019 @ 00:27:03 #38
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185205100
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wel tegenstand. Beter lezen.
Geen prioriteit zou ik niet hetzelfde willen noemen als tegenstand. Als ze echt wilden had het vast wel moeten lukken om er wat aan te doen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 24 februari 2019 @ 02:38:19 #39
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185206508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 17:40 schreef Scjvb het volgende:
We denken dat het percentage 'foute huurbemiddelaars' stukken minder dan 70 procent is. Slechts een 'kleine minderheid' zal zich, conform de inhoud van het uitgegeven bericht, rekenschap moeten geven over 'te hoge' tarieven.
Knap hoe jij toch vaak de verkeerde kant in een discussie weet te kiezen en te verdedigen, met je hogere en daarbij meest integere kringen :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')