mwah, de provincie Gelderland blinkt niet bepaald uit in een visie die het OV ondersteunt. Er is al een flinke kaalslag geweest en als er niet meer geld beschikbaar komt wordt er nog verder in het aanbod gesneden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon opheffen kan natuurlijk ook nog
Verwar je Klaasje nou met Driek? Kantonniewaarzijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:09 schreef James1988 het volgende:
Komt Klaasje hier eigenlijk nog? Ik heb hem hier volgens mij al heel lang niet meer gezien. Laat maar, ik verwarde Klaasje met iemand anders
https://rocov-nh.nl/wp-co(...)len-regionaal-OV.pdfquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je vrijgespeelde capaciteit op Arnhem-Nijmegen meerekent kan dat weleens heel snel zijn. Vandaar dat ik zeg dat het geen slecht idee zou kunnen zijn.
Kan iemand met wat meer inzicht zoals Mr_Klaasje zich hier eens over uitlaten?
kwalquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vraag niet om een PDF, ik vraag om een menselijke uitleg. Ik riep ook serieus expres niet om jou.
Luister lieverd ik heb best wel een hoge pet van je op hoor, ook al maak ik vaak grapjes en zeg 't tegenovergestelde. Maar in dit soort dingen excelleer je nou gewoon niet bepaald, net als ik in tact.quote:
Hebben ze DB eruit gewipt om meer controle te krijgen of heeft Db zelf besloten te stoppen met thalys?? Ik las dat DB wel nog steeds aandeelhouder is en kaartjes verkoopt.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:29 schreef dennistd het volgende:
Eurobahn levert de machinisten voor de Thalys in Duitsland ja. Eurobahn is de Duitse dochter van Keolis en dat is weer voor een aanzienlijk deel eigendom van de SNCF.
Ik vermoed trouwens ook dat ze op de vergunning van Eurobahn rijden en zelf geen vervoerder zijn in Duitsland.
DB is er enkele jaren geleden uitgestapt. Tijdens de aanschafprocedure van de Velaro e320 ongeveer, ze wilden toen zelf treinen gaan rijden door de Chunnel en dus concurreren op alle trajecten. Ze hadden maar 15% van de aandelen geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hebben ze DB eruit gewipt om meer controle te krijgen of heeft Db zelf besloten te stoppen met thalys?? Ik las dat DB wel nog steeds aandeelhouder is en kaartjes verkoopt.
Neem ik terecht aan dat ICNG een gelijkvloerse instap heeft? Van vertragende bejaarden, kinderen die niet in durven stappen en vouwfietsenvolk heb je dan ook nauwelijks meer last = sneller in- en uitstapproces.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:37 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Bij ICM is die deur natuurlijk lang niet optimaal in gebruik met iedereen die zich door een gangpad moet wurmen.
Als dat gebeurt, dan blazen we de bruggen op ... allemaal ... komt er geen enkele trein meer over ons eiland ... zelfs die 100 meter HSL niet :-)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:31 schreef Hi_flyer het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de NS van plan is de intercity Vlissingen-Amsterdam niet meer te laten stoppen op een aantal stations, waaronder Delft en Dordrecht? Dat zou echt wanstaltig zijn....
Tuurlijk heb je nog steeds last van vouwfietsenvolk. Zolang die achterlijke kut-eencelligen dat hoereding gewoon op het balkon blijven uitklappen, of like 30 cm buiten de trein op het perron, blijf je last hebben van die dranghekterroristen. Kutvolk.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:45 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Neem ik terecht aan dat ICNG een gelijkvloerse instap heeft? Van vertragende bejaarden, kinderen die niet in durven stappen en vouwfietsenvolk heb je dan ook nauwelijks meer last = sneller in- en uitstapproces.
ik zeg het niet vaak maar ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je nog steeds last van vouwfietsenvolk. Zolang die achterlijke kut-eencelligen dat hoereding gewoon op het balkon blijven uitklappen, of like 30 cm buiten de trein op het perron, blijf je last hebben van die dranghekterroristen. Kutvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |