Rijdt ie daarom ook via Eindhoven of heeft dat andere redenen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen in Eindhoven....
[ afbeelding ]
Wat denk je zelluf?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rijdt ie daarom ook via Eindhoven of heeft dat andere redenen?
Gissen is missen.quote:
je hebt vanaf Venlo niet echt veel keus met een ICE hequote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gissen is missen.
Als ik het wist had ik het niet gevraagd.
Het irritantste van Kruidvat-kaarten vind ik dat ze alleen geldig zijn in de dal-uren. Met een dagje treinen heb je er niks aan.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
de Kruidvat 'dag daluren kaarten' zijn slechts geldig tot en met 31 maart. van 4 feb tot 31 maart, amper 8 weken. nogal aan de korte kant
Gewoon ergens gaan eten en pas later naar huis gaan, opgelost.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het irritantste van Kruidvat-kaarten vind ik dat ze alleen geldig zijn in de dal-uren. Met een dagje treinen heb je er niks aan.
Meestal zelfs al gewoon vanaf Köln, anders moet je kopmaken in Düsseldorf en Mönchengladbach. Daarom zijn de Duitsers ook zo blij dat er bij een stremming Arnhem-Utrecht nu via de Betuweroute gereden kan worden, in plaats van Den Bosch (kopmaken om alsnog naar Arnhem te gaan) / Venlo (hele Ruhrgebiet overslaan).quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf Düsseldorf al omgeleid dan zeker. Vanaf Oberhausen naar Venlo komen is ook niet echt handig. Venlo is gewoon een harig kutgat.
Of gewoon een Holland Travel ticket kopen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gewoon ergens gaan eten en pas later naar huis gaan, opgelost.
Oh dat is waar ja al dat kopmaken had ik niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Meestal zelfs al gewoon vanaf Köln, anders moet je kopmaken in Düsseldorf en Mönchengladbach. Daarom zijn de Duitsers ook zo blij dat er bij een stremming Arnhem-Utrecht nu via de Betuweroute gereden kan worden, in plaats van Den Bosch (kopmaken om alsnog naar Arnhem te gaan) / Venlo (hele Ruhrgebiet overslaan).
Bizar waar mensen menen recht op te hebben voor een miezerige ¤16,50. 2.50 meer en je hebt een Spoordeelwinkel dagretour geldig na 09:00 uur, de rest van de dag.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het irritantste van Kruidvat-kaarten vind ik dat ze alleen geldig zijn in de dal-uren. Met een dagje treinen heb je er niks aan.
quote:
https://www.ad.nl/delft/p(...)ssingen-br~a75ef467/quote:Sekac, die zelf in Amsterdam woont, heeft ontdekt dat de situatie voor Delftenaren, Schiedammers en Hagenaars zelfs gaat verslechteren. ,,In de toekomst stopt de intercity vanaf Vlissingen alleen nog maar in Rotterdam, Schiphol en Amsterdam. Haarlem, Heemstede, Leiden, Den Haag, Delft, Schiedam en Dordrecht zijn dan hun rechtstreekse verbinding met Zeeland kwijt.‘’
Wauw een echte InterCity DAT DIT KAN!! IN NEDERLAND!!11!!!11!quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:00 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/delft/p(...)ssingen-br~a75ef467/
Maar Dordrecht wel. Enig idee hoe je dan in Zeeland moet komen? Overstappen in Breda (drama, in dat mausoleum) en overstappen in Roosendaal. 40 minuten extra reistijd, lachen joh....quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus. Zeeland.
"Heemstede raakt zijn directe verbinding met Zeeland kwijt". Zo zo. Da's erg.
hoezo gaan de sprinters ook niet meer van Dordrecht naar Roosendaal dan?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Maar Dordrecht wel. Enig idee hoe je dan in Zeeland moet komen? Overstappen in Breda (drama, in dat mausoleum) en overstappen in Roosendaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |