Ijzer op ijzer, lage wrijvingscoëfficiëntquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sporadisch komt het voor dat een trein stilvalt op een stroomloze brug.
je zou denken dat je een sleeploc nodig hebt.
echter kun je met vijf sterke personen de trein in beweging krijgen.
[ afbeelding ]
met vier man lukt ook
[ afbeelding ]
het is mogelijk, alleen probeer niet zo te hijgen door de intercom als je de stationsomroep doet.
Hoef je nog niet in grote letters/cijfers een registratiecode erop hebben staan? Dat lijkt me dan de volgende stap...quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Maegrim het volgende:
En 3 man in overtreding doordat de bedrijfsnaam of -logo niet op de rug staat. (Op de Watergraafsmeer hebben ze van de week boetes a 180 euro uit lopen delen )
Dacht dat de spoorwegpolitie mét hun werkte en niet tegen...quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Maegrim het volgende:
En 3 man in overtreding doordat de bedrijfsnaam of -logo niet op de rug staat. (Op de Watergraafsmeer hebben ze van de week boetes a 180 euro uit lopen delen )
Is ILenT denk ik die dat doetquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dacht dat de spoorwegpolitie mét hun werkte en niet tegen...
ProRail helaas. Die komen vaker langs dan IlenTquote:
Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Maegrim het volgende:
En 3 man in overtreding doordat de bedrijfsnaam of -logo niet op de rug staat. (Op de Watergraafsmeer hebben ze van de week boetes a 180 euro uit lopen delen )
De bouw is iets minder strikt wat dat betreft, godzijdankquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:42 schreef FredvZ het volgende:
Ik had laatst een aannemer op bezoek die met hesje, schoenen én helm (!!) een kantoorgebouw binnen kwam lopen. Blijkbaar vereiste zijn werkgever dat bij [u]altijd[/b] zijn pbm's gebruikte als hij naar een klant ging...
Servicemonteurs van ons kregen (in Frankrijk, waar anders) op hun flikker omdat ze de trapleuning niet vast hieldenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:42 schreef FredvZ het volgende:
Ik had laatst een aannemer op bezoek die met hesje, schoenen én helm (!!) een kantoorgebouw binnen kwam lopen. Blijkbaar vereiste zijn werkgever dat bij [u]altijd[/b] zijn pbm's gebruikte als hij naar een klant ging...
Daarvoor krijg je niet alleen in Frankrijk op je flikker hoor. Ik heb bij 2 klanten gezeten waar dat ook beleid was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Servicemonteurs van ons kregen (in Frankrijk, waar anders) op hun flikker omdat ze de trapleuning niet vast hielden
Dat laatste lijkt me niet zo eens raar, ook als je staat te kijken kan er nog iets op je voeten vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Servicemonteurs van ons kregen (in Frankrijk, waar anders) op hun flikker omdat ze de trapleuning niet vast hielden
Werkschoenen moet je ook aan als je in de fabriek loopt, dus ook als je iets uit het magazijn wilt halen of even bij een machine wilt kijken.
Akkrum richting Leeuwarden is daarvoor een mooie testcasequote:Op woensdag 20 februari 2019 12:16 schreef Salatrel het volgende:
Wat MTL zegt. gewoon ED geremd over de stroomloze brug heen en er is niks aan de hand. kun je om wat voor reden dan ook niet geremd over de brug heen of valt de de snelschakelaar alsnog uit kun je wanneer je de brug gepasseerd bent de snelschakelaar weer inzetten maar moet je daarna wel even wachten totdat ook de omzetter weer ingeschakeld is en de tractie weer is vrijgegegeven.
hier staan gewoon 2 hele mooie icoontjes voor op het diagnosescherm
Klopt, in mijn beginnersrooster zat het hele Flirt gebied, geen stroomloze brug te vinden daar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moet even heel goed nadenken maar volgens mij zitten in het door NS bediende gebied waar FLIRT rondtuft geen stroomloze bruggen. De voeding schakelt allicht wel automatisch over naar de door de ED remming opgewekte spanning maar alleen als de ED remming al is ingezet. ik vermoed dat wel of geen bovenleidingspanning ergens tussen de stroomafnemert en de snelschakelaar gemeten wordt want als hij pas "automatisch" wanneer er geen bovenleidingspanning meer is is het al te laat gok ik zomaar. de ED remming moet immers ook nog opgebouwd worden
Klopt hoor. Zeg ook niet dat ik dát overdreven vindquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo eens raar, ook als je staat te kijken kan er nog iets op je voeten vallen.
Leiden - Hoorn dus ook (daar komen dus ook de vele klachten vandaan). Met vier stroomloze bruggen is dat een leuke route.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Akkrum richting Leeuwarden is daarvoor een mooie testcase
Uhuh. Tussen Heerenveen en Leeuwarden liggen er dus ook 4, waarvan Akkrum blij miezerig weer een leuke is als ik zie hoe traag een ICM er in dat geval overheen gaatquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:53 schreef MTL het volgende:
[..]
Leiden - Hoorn dus ook (daar komen dus ook de vele klachten vandaan). Met vier stroomloze bruggen is dat een leuke route.
En één moet verplicht op cursus om te leren hoe je een geel hesje aantrekt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Maegrim het volgende:
En 3 man in overtreding doordat de bedrijfsnaam of -logo niet op de rug staat. (Op de Watergraafsmeer hebben ze van de week boetes a 180 euro uit lopen delen )
Ik dacht dat je alleen een geel hesje krijgt als je in een instelling voor geestelijk gehandicapten zit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:48 schreef obolos het volgende:
[..]
En één moet verplicht op cursus om te leren hoe je een geel hesje aantrekt?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:23 schreef MTL het volgende:
Het gedoe rondom Bombardier heeft inmiddels ook de "pers" bereikt:
"Bombardier somehow misses deadline for train they weren’t contracted to make"
https://www.thebeaverton.(...)-contracted-to-make/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |