abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184897869
Whohoo na jaren van bijna alleen maar anti-westers geneuzel heeft Xander eindelijk weer eens een artikel m.b.t. de eindtijd profetieën:

quote:
Document stelt zonder twijfel dat het niet uitmaakt welke religie je volgt, omdat ze allemaal naar dezelfde God leiden - Hulp van paus aan 'het beest' om het oorspronkelijke christendom te overwinnen een al honderden jaren oude protestants-christelijke uitleg van Bijbelse eindtijdprofetieën

De hoogste leiders van het katholieke christendom en de Soennitische islam hebben op 4 februari in bijzijn van andere religieuze (o.a. Joodse) leiders verklaard dat alle geloven naar één en dezelfde God leiden.

Afgelopen maandag werd er buiten het zicht van de massamedia een reuzenstap gezet naar de vorming van een één-wereldreligie. In Abu Dhabi tekenden paus Franciscus en Sheikh Ahmed al-Tayeb, beschouwd als de belangrijkste imam van de Soennitische islam, een historisch verbond. Dat deden ze hand in hand, als symbool van hun ‘interreligieuze broederschap’. Uit het document kan zonder twijfel worden opgemaakt dat het feitelijk niet uitmaakt welke religie je volgt, want dat God aan allemaal zijn goedkeuring geeft en dit zelfs zo bedacht heeft.....

http://xandernieuws.punt.(...)ch-religieus-verbond

Krijgen de protestanten dan toch gelijk en is de paus de valse profeet die een wereld-religie gaat vormen en zo ruimte maakt voor de "Anti-Christ"?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_184898056
Even doorklikken leidt tot de tekst van het document op de site van het vaticaan: http://w2.vatican.va/cont(...)atellanza-umana.html

Is dit niet een hartstikke mooie gebeurtenis? Waarom leidt dit tot het einde der tijden volgens deze Xander?

Edit: bron (Xander) gelezen. Blijkbaar is de islam om een of andere reden gelijk aan het kwaad omdat ergens het cijfer 666 terug komt? Het is mij duidelijk waarom dit in BNW staat.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184898091
Xandernieuws :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 17:55:03 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184899749
Ik haal al mijn nieuws van xandernieuws. Waar anders.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 8 februari 2019 @ 18:15:22 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184900101
Sowieso Xander. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184900238
Ik verwerp Xander's beschouwing.

Wie hij ook maar mag zijn.
pi_184911180
quote:
De hoogste leiders van het katholieke christendom en de Soennitische islam hebben op 4 februari in bijzijn van andere religieuze (o.a. Joodse) leiders verklaard
Die clowns verklaren zoveel.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')