abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator / FP / PTA's redder in nood maandag 11 februari 2019 @ 19:59:23 #51
88754 crew  Sounddragon
Broem broem
pi_184960172
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:26 schreef Leandra het volgende:
Nou las ik pas in dit of een van de klustopics iets over waarom iemand geen toilet zonder rand had gekozen.... maar wat was dat nou ook al weer?
lastig om houvast te vinden als je erin gevallen bent?

Geen plek meer voor je kauwgom?
Torque makes life easy.
Team Jean
  Forum Admin maandag 11 februari 2019 @ 20:05:54 #52
50937 crew  Anne
Has a nice big pony.
pi_184960317
quote:
Nou las ik pas in dit of een van de klustopics iets over waarom iemand geen toilet zonder rand had gekozen.... maar wat was dat nou ook al weer?
Op televisie (reclame) zeggen ze hygiŽne.
Geen randje waar "iets” achter blijft.
Team Jean
pi_184960378
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:54 schreef Sport_Life het volgende:
Of je moet voor nieuwbouw gaan, dan heb je ook geen makelaar nodig ;).
Maar blijft de vraag of ze je inloten.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 11 februari 2019 @ 20:32:57 #54
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_184960956
quote:
Was dat niet in het topic van Seven?
pi_184961210
quote:
Wij hebben dat ook sinds kort. Zo fijn schoonmaken! Doekje eroverheen en klaar. Sowieso wordt het veel minder snel vies. Je hebt nog twee soorten, die van Sphinx heeft helemaal geen rand en die van V&B nog wel. Sphinx 345 rimfree vind ik een mooie pot met blinde bevestiging.
  Moderator maandag 11 februari 2019 @ 21:20:13 #56
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_184962476
Wij hebben ook een spoel randloos toilet, het is gewoon veel makkelijker schoon te maken en hygiŽnischer.

En een stukje design natuurlijk.
Enige nadeel is dat je weer geen toilet blokje in kunt hangen ;)
pi_184962543
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Wij hebben ook een spoel randloos toilet, het is gewoon veel makkelijker schoon te maken en hygiŽnischer.

Daar kun je zo'n ding voor achter je knoppen installeren en dan die dingen erin van star blue.

Wel oppassen met spatjes.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 11 februari 2019 @ 21:44:18 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184963202
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 20:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Was dat niet in het topic van Seven?
Ik weet het niet meer.... dat of dat van Claudia, maar ik dacht misschien post diegene die dat toen gepost had ook hier :D

Redenen om het wel te doen snap ik wel, maar als er een goede reden is het niet te doen dan moet ik dat gewoon meenemen in de overweging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 februari 2019 @ 22:06:16 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184963769
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 20:42 schreef archito het volgende:

[..]

Wij hebben dat ook sinds kort. Zo fijn schoonmaken! Doekje eroverheen en klaar. Sowieso wordt het veel minder snel vies. Je hebt nog twee soorten, die van Sphinx heeft helemaal geen rand en die van V&B nog wel. Sphinx 345 rimfree vind ik een mooie pot met blinde bevestiging.
Die is idd mooi, en helemaal met de niet eigen merk toiletzitting :D

sphinx-345-wandcloset-met-pressalit-sway-d-hoofd_1.jpg
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 11 februari 2019 @ 22:09:29 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184963849
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:20 schreef Vonkenboer het volgende:

Dat laatste overleef ik wel. Ik ben sowieso geen fan van toiletblokjes :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_184964668
Sinds afgelopen vrijdag staat onze woning nu te koop. Vandaag zijn er gelijk 3 vezichtigingen gepland. Toch wel spannend, je eerste huis verkopen. :P
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 08:34:35 #62
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_184968062
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste overleef ik wel. Ik ben sowieso geen fan van toiletblokjes :')
Wij ook niet; maar het is dus wel een nadeel ;)
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:38:01 #63
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_184968090
Wij krijgen 1 april de sleutel van ons nieuwe huis en de 16e van die maand moeten onze sleutel afgeven.
Geen verhuiswagen nodig want we steken de straat over.

In de 12 dagen die ik heb, wil ik heel veel schilderen, vloeren doen, plastic schrootjes verwijderen...... etc etc... gaan lange dagen worden.

quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:50 schreef Veritas-1 het volgende:
Sinds afgelopen vrijdag staat onze woning nu te koop. Vandaag zijn er gelijk 3 vezichtigingen gepland. Toch wel spannend, je eerste huis verkopen. :P
Succes!
Ik weet dat ik er enorm tegenop zag, maar dat het zo gepiept was.
Nu heb ik ook een huis in de starters prijsklasse. Dat helpt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_184968135
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:38 schreef avotar het volgende:
Wij krijgen 1 april de sleutel van ons nieuwe huis en de 16e van die maand moeten onze sleutel afgeven.
Geen verhuiswagen nodig want we steken de straat over.

In de 12 dagen die ik heb, wil ik heel veel schilderen, vloeren doen, plastic schrootjes verwijderen...... etc etc... gaan lange dagen worden.

[..]

Succes!
Ik weet dat ik er enorm tegenop zag, maar dat het zo gepiept was.
Nu heb ik ook een huis in de starters prijsklasse. Dat helpt.
Zelfde tijdspad als wij gaan doen, echter is het voor ons pas eind juli. Ach zal inderdaad zo gepiept zijn maar elke keer je huis in showmodelstand achterlaten is zo... hehehe

Die lange dagen zijn natuurlijk heerlijk omdat het doel top is :)
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:54:06 #65
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_184968217
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:50 schreef Veritas-1 het volgende:
Spannend, succes! ^O^

Zo, ik heb net de Quooker besteld. *O*
Echt, ik ben zo enorm ongeduldig. Ik heb er zo vreselijk veel zin in. Hoe het zal zijn, net wat meer ruimte, andere lichtinval, andere geluiden om je heen.

We wonen nu naast een poort met een betonnen vloer. Dus alle containers van de huizen om ons heen rollen nu door onze poort naar voren. Inmiddels zijn we aan het geluid gewend, maar het is nog steeds af en toe alsof het onweert. Dat soort dingen zijn we straks kwijt. Ben benieuwd wat daar voor in de plaats gaan komen etc. etc.

En bij vorige huizen waar we interesse voor hadden kon ik altijd van te voren altijd helemaal uittekenen hoe ik het zou willen inrichten, maar hier weet ik het gewoon nog helemaal niet zeker. Heb echt heel sterk het gevoel dat we er in moeten zitten en het dan aan moeten voelen.

ONGEDULD!!! ;)
pi_184968363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Spannend, succes! ^O^

Zo, ik heb net de Quooker besteld. *O*
Echt, ik ben zo enorm ongeduldig. Ik heb er zo vreselijk veel zin in. Hoe het zal zijn, net wat meer ruimte, andere lichtinval, andere geluiden om je heen.

We wonen nu naast een poort met een betonnen vloer. Dus alle containers van de huizen om ons heen rollen nu door onze poort naar voren. Inmiddels zijn we aan het geluid gewend, maar het is nog steeds af en toe alsof het onweert. Dat soort dingen zijn we straks kwijt. Ben benieuwd wat daar voor in de plaats gaan komen etc. etc.

En bij vorige huizen waar we interesse voor hadden kon ik altijd van te voren altijd helemaal uittekenen hoe ik het zou willen inrichten, maar hier weet ik het gewoon nog helemaal niet zeker. Heb echt heel sterk het gevoel dat we er in moeten zitten en het dan aan moeten voelen.

ONGEDULD!!! ;)
Dit. Echt dit. 100 procent. Dat wachten in combinatie met een ongeduldige persoonlijkheid :D
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:09:15 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_184968397
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:43 schreef Veritas-1 het volgende:

[..]

Zelfde tijdspad als wij gaan doen, echter is het voor ons pas eind juli. Ach zal inderdaad zo gepiept zijn maar elke keer je huis in showmodelstand achterlaten is zo... hehehe

Die lange dagen zijn natuurlijk heerlijk omdat het doel top is :)
Wij hadden een makelaar die zette het online en plande een week later op vrijdagmiddag een uur open huis als opening van de verkoop.
12 bezichtigingen. Maandag telefoon van de makelaar dat we 3 biedingen hadden. Dinsdags besloten. En klaar. :)

Dus we hadden 1 keer alles aan kant voor de foto's, film en dollhouse opnames en daarna nog een keer voor het open huis.
Tweede bezichtigingen hebben we niet gehad.
De koopster hebben we ook pas weer toegelaten toen alle ontbindende voorwaardes verlopen waren.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_184968603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:09 schreef avotar het volgende:

[..]

Wij hadden een makelaar die zette het online en plande een week later op vrijdagmiddag een uur open huis als opening van de verkoop.
12 bezichtigingen. Maandag telefoon van de makelaar dat we 3 biedingen hadden. Dinsdags besloten. En klaar. :)

Dus we hadden 1 keer alles aan kant voor de foto's, film en dollhouse opnames en daarna nog een keer voor het open huis.
De koopster hebben we ook pas weer toegelaten toen alle ontbindende voorwaardes verlopen waren.
Wat heerlijk, wij hebben een stuk of 15 bezichtigingen gehad (raakte op een gegeven moment de tel kwijt), iedere keer huis aan kant hond naar het pension. Soms meerdere keren in 1 week maar ik geloof maar 1 keer twee op 1 dag. Twee keer bijna verkocht (tweede keer stond afspraak voor tekenen koopovereenkomst al) maar pas derde keer scheepsrecht. Qua timing was het voor ons geen probleem dat t langer te koop heeft gestaan, had nog best twee maanden langer mogen zijn, maar die bezichtigingen waren echt verschrikkelijk 😞
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_184968725
quote:

[..]

Dat is zeer fijn als het zo soepel verloopt. Ons huis is ook startersklasse. De woningen in dit huizenblok staan over het algemeen niet langer dan 3 weken te koop. Zijn erg gewild en bieden vanaf prijs, dus vaak bij veel belangstelling werken ze met een inschrijving :)
pi_184968732
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:24 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Wat heerlijk, wij hebben een stuk of 15 bezichtigingen gehad (raakte op een gegeven moment de tel kwijt), iedere keer huis aan kant hond naar het pension. Soms meerdere keren in 1 week maar ik geloof maar 1 keer twee op 1 dag. Twee keer bijna verkocht (tweede keer stond afspraak voor tekenen koopovereenkomst al) maar pas derde keer scheepsrecht. Qua timing was het voor ons geen probleem dat t langer te koop heeft gestaan, had nog best twee maanden langer mogen zijn, maar die bezichtigingen waren echt verschrikkelijk 😞
15 bezichtigingen :')
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:37:59 #71
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_184968748
quote:

[..]

Zo, lekker vlot zo! _O_

Dat laatste doet onze makelaar inderdaad ook. Onze verkoopster zei echter bij het tekenen 'je kan mij ook rechtstreeks bellen' en dat heb ik toen gedaan. Onze kinderen waren zo onwijs nieuwsgierig. En ook voor mezelf vond ik het fijn. We hadden het een half uurtje gezien en dat was het. Ik ging bijna aan mezelf twijfelen. Het had voor ons geen enkele invloed op het wel of niet laten verlopen van de ontbindende voorwaarden.
Maar goed, ik snap de makelaar op zich ook wel, kopen is kopen, maar ik vind het wel hard hoor. Tweede bezichtigingen heb je in deze tijd geen kans voor, een ander wil dan wel tekenen zonder het nog een tweede keer te zien.
pi_184968753
Het huis twee huizen verder dan ons oude huis staat nu te koop. Geen uitbouw, kleinere tuin, hoekwoning. Ik denk van binnen ook wel erg netjes, want hij kon ook veel zelf als bouwvakker. Geen dakkapel en geen zonnepanelen. Vraagprijs 60.000 hoger dan het onze heeft opgebracht :o Als ze dat er werkelijk voor krijgen (of meer) dan is de markt in Amsterdam echt zo totaal overspannen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:43:44 #73
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_184968799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo, lekker vlot zo! _O_

Dat laatste doet onze makelaar inderdaad ook. Onze verkoopster zei echter bij het tekenen 'je kan mij ook rechtstreeks bellen' en dat heb ik toen gedaan. Onze kinderen waren zo onwijs nieuwsgierig. En ook voor mezelf vond ik het fijn. We hadden het een half uurtje gezien en dat was het. Ik ging bijna aan mezelf twijfelen. Het had voor ons geen enkele invloed op het wel of niet laten verlopen van de ontbindende voorwaarden.
Maar goed, ik snap de makelaar op zich ook wel, kopen is kopen, maar ik vind het wel hard hoor. Tweede bezichtigingen heb je in deze tijd geen kans voor, een ander wil dan wel tekenen zonder het nog een tweede keer te zien.
Over het huis dat wij zelf gaan kopen hebben we gelukkig een week of 2 kunnen nadenken. We kennen de mensen, hebben de sleutel zelfs :') en dat maakt de beslissing toch wel wat doordachter.

Degene die ons huis nu koopt had sommige stukken niet eens gezien omdat het zo druk was.
Aan de andere kant, ons huis was dermate goed gefotografeerd en gefilmd dat je zelfs de barsten in de voegen van de douche kon zien.

https://www.cascomakelaar(...)3-Schepenenlaan-291/

Doet zo'n makelaar dan toch wel weer heel goed. Zeker die dollhouse is heel cool.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:46:01 #74
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_184968837
Mooie foto's inderdaad! En die dollhouse is heel tof inderdaad, zo kan je goed terug-kijken naar wat je nou gezien hebt.

Ik had zelf bijvoorbeeld helemaal niet goed naar het gasfornuis gekeken. Niet dat ik het daarop zou hebben laten hangen, maar we hebben globaal rondgekeken in de woonkamer (en andere ruimtes) en meer naar de ruimte dan naar details gekeken.
We besloten ook later thuis pas een bod te doen en na een dag dacht ik wel 'hoe zat dit ook al weer, en dat'. Terwijl ik dus wel al meteen wist dat ik de kozijnen heel lelijk vond van kleur en het trapgat is op zolder heel lelijk afgewerkt etc. etc. :')

Maar goed, na de tweede keer kijken wisten we wel dat het een goed besluit was geweest. Gelukkig maar. :+
pi_184968999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:43 schreef avotar het volgende:

[..]

Over het huis dat wij zelf gaan kopen hebben we gelukkig een week of 2 kunnen nadenken. We kennen de mensen, hebben de sleutel zelfs :') en dat maakt de beslissing toch wel wat doordachter.

Degene die ons huis nu koopt had sommige stukken niet eens gezien omdat het zo druk was.
Aan de andere kant, ons huis was dermate goed gefotografeerd en gefilmd dat je zelfs de barsten in de voegen van de douche kon zien.

https://www.cascomakelaar(...)3-Schepenenlaan-291/

Doet zo'n makelaar dan toch wel weer heel goed. Zeker die dollhouse is heel cool.
Vette techniek is dat! Wij hebben een soortgelijk iets, noemen ze materport of zo. https://my.matterport.com/show/?m=EeKa9QJfDET

Foto's zijn ook goed gelukt: https://www.vanderlinden.(...)7-a9ef-5bc6a40b5b99/

We raken het vast wel kwijt :)
2 weken bedenktijd is wel lekker trouwens en in goed vertrouwen gelukkig.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')