Daarom ben ik weer single geworden, ik hou zo'n leuke persoonlijkheid en goed uiterlijk graag in stand.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dat ook het moment dat je zo'n eikel bent geworden?
dat was ik alquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dat ook het moment dat je zo'n eikel bent geworden?
terecht, kan trouwens ook zijn dat je karakter pas na kinderen veranderd hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom ben ik weer single geworden, ik hou zo'n leuke persoonlijkheid en goed uiterlijk graag in stand.
jij knappe ventquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom ben ik weer single geworden, ik hou zo'n leuke persoonlijkheid en goed uiterlijk graag in stand.
Ik moest hier om lachenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Krijg de laatste weken echt een kritische massa in mijn broek van Herman
Heb je alweer in je broek gepoept?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
hou dat maar lekker in je broekquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind van welquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je alleen een echte neger als je een sjaaltje hebt?
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
ff een blikkie fernandes erbij gepakt
[ afbeelding ]
Nee, het is MMGFJKGquote:
valt me wel op dat als jij over je werkt praat het in dimastijl typtquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:12 schreef Der_Mann het volgende:
collega zegt net ''hoe is het mogelijk''
ik vraag wat er is
hij zegt ''ja nou, ik''
en toen hield hij op met praten
goed gesprek
quote:
weer een succesvolle kloon de prullenbak inquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
valt me wel op dat als jij over je werkt praat het in dimastijl typt
Dunno, maar net zoals ikzelf heb ik wel het idee dat hij ook wel de meesten van de SC 1 op 1 aankanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Der_Mann het volgende:
Wil een opmerking over Teun maken, maar jullie NSB'ers staan al klaar op die TR-knop.
Alhoewel, nieuwe banbeleid is toch wel soepeler.
Doe gewoon een pogingquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Der_Mann het volgende:
Wil een opmerking over Teun maken, maar jullie NSB'ers staan al klaar op die TR-knop.
Alhoewel, nieuwe banbeleid is toch wel soepeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |