Ja, ondertussen zou dat wel bekend moeten zijn.quote:
oh ja ik ben hier wdb niet zo veelquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zou dat wel bekend moeten zijn.
fa2manquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil alleen een natte been door je moeders kut krijgen sowww
Gaat je geen reet aan na wat je gisteravond over mijn uitspraak zei vuile klotemod.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:24 schreef Driepink het volgende:
Jullie nog plannen voor het weekend of wat
Lekker bezig kakkiequote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan na wat je gisteravond over mijn uitspraak zei vuile klotemod.
afgevinktquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
per ongeluk gerapporteerd terwijl ik dit wilde quoten, excuses
Ik ging ook wat te ver, ik liet me een beetje gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geintje Driepink, ik vond het gewoon niet zo leuk.
je liet je ook een beetje gaan met je gewicht hahaaaaaaaaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ging ook wat te ver, ik liet me een beetje gaan
Goeie!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je liet je ook een beetje gaan met je gewicht hahaaaaaaaa
Zat ze ook op Discord.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
je moeder was vannacht ook weer geboeid
klopt, ze zat punisher seizoen 2 te kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
je moeder was vannacht ook weer geboeid
Ik heb naast Jessica Jones S1 nog geen Marvel Netflix-show gezien. Nu wel bijna Sex Education af en hierna Russian Doll.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, ze zat punisher seizoen 2 te kijken
ik ben gisteren aan Russian Doll begonnenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb naast Jessica Jones S1 nog geen Marvel Netflix-show gezien. Nu wel bijna Sex Education af en hierna Russian Doll.
Boeit me nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, ze zat punisher seizoen 2 te kijken
Punisher S2 is wel lekker rauwquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb naast Jessica Jones S1 nog geen Marvel Netflix-show gezien. Nu wel bijna Sex Education af en hierna Russian Doll.
racistquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trommel al je zwarte vriendjes op dan.
is ook meer dan genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
1 blauwe is al te veel in jouw ogen
Zo gaan we niet uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon ik sinds december niet meerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je ook niet in kanaleneiland gaan wonen
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
1 blauwe is al te veel in jouw ogen
ik mis mmgquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@hugecoollquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja
Nee geintje, ik geef geen fuck als Hugecooll maar een keertje terugkomt.
Valt me wel op dat madeliefff ook niet meer actief is. Misschien was het wel 1 en dezelfde userquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja
Nee geintje, ik geef geen fuck als Hugecooll maar een keertje terugkomt.
Dat lijkt me juist zo'n nepneger zonder sjaaltjequote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ was hier gisteren, één pot nat.
Ik heb Madeliefff wel een paar keer gemeet, zou me verbazen als zij ook Huge is, maar je weet het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt me wel op dat madeliefff ook niet meer actief is. Misschien was het wel 1 en dezelfde user
hahaatjesquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt me wel op dat madeliefff ook niet meer actief is. Misschien was het wel 1 en dezelfde user
Ben je alleen een echte neger als je een sjaaltje hebt?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist zo'n nepneger zonder sjaaltje
is ze knap?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb Madeliefff wel een paar keer gemeet, zou me verbazen als zij ook Huge is, maar je weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |