abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184883878
registreer om deze reclame te verbergen
Wat er rare taal eigenlijk. Klinkt als een soort Duits maar dan met een eenzijdige verlamming van het gezicht.

Verder klopt de tekst amper met hoe het uitgesproken moet worden... Erg binnensmonds :?
pi_184884009
Lekker belangrijk allemaal.
Hoogstaande flauwekul, voor de intelligente onbenul.
pi_184887240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:58 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat er rare taal eigenlijk. Klinkt als een soort Duits maar dan met een eenzijdige verlamming van het gezicht.

Verder klopt de tekst amper met hoe het uitgesproken moet worden... Erg binnensmonds :?
Een collega die komend weekend andere collega's naar Denemarken begeleidt heeft een jaar geleden speciaal voor deze aangelegenheid Deens zitten leren. Hij spreekt het nu vloeiend.
Volgend jaar gaat hij naar Griekenland en heeft zich al ingeschreven voor een cursus Grieks...
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:23:50 #4
480915 Linkse_krijger
Drie keer rechts is ook links
pi_184888937
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:03 schreef stokj het volgende:

[..]

Een collega die komend weekend andere collega's naar Denemarken begeleidt heeft een jaar geleden speciaal voor deze aangelegenheid Deens zitten leren. Hij spreekt het nu vloeiend.
Volgend jaar gaat hij naar Griekenland en heeft zich al ingeschreven voor een cursus Grieks...
Dus hij heeft een cursus Deens gevolgd, maar verder nooit in de praktijk toegepast en toch spreekt hij vloeiend Deens? Best geloofwaardig.
pi_184890625
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:23 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dus hij heeft een cursus Deens gevolgd, maar verder nooit in de praktijk toegepast en toch spreekt hij vloeiend Deens? Best geloofwaardig.
Ik ga er vanuit dat als iemand vloeiend Deens tegen mij praat dat hij/zij dat geleerd heeft bij de instelling die de cursus verzorgd en daar de taal heeft beoefent.

Als ik die pangpang vandaag zie dan zal ik voor je informeren.
pi_184890651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:02 schreef Handleiding het volgende:
Lekker belangrijk allemaal.
Zonder wrijving geen glans
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')