abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184892913
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om nu blanken te discrimineren, alleen omdat in het verleden gekleurden schandalig werden behandeld? Laten we gewoon normaal doen met z'n allen en niet zo blind staren op huidskleur.

Duitsers hebben in een recent verleden Nederlanders ook schandalig behandeld. Japanners waren ook nogal fout. Italianen ook. Napoleon was ook geen lieverdje en zo kan je wel even door gaan, maar dat hoeft helemaal niet.
110% mee eens, dank voor deze reactie. Daarom moet er ook een betere balans te vinden zijn in alle facetten van de samenleving; universiteiten, scholen, ambtenaren. Het kan niet zo zijn dat dat geen afspiegeling is van de maatschappij. Nee, we moeten stoppen met het onderdrukken van minderheden en deze juist een kans geven!
pi_184892999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:14 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

110% mee eens, dank voor deze reactie. Daarom moet er ook een betere balans te vinden zijn in alle facetten van de samenleving; universiteiten, scholen, ambtenaren. Het kan niet zo zijn dat dat geen afspiegeling is van de maatschappij. Nee, we moeten stoppen met het onderdrukken van minderheden en deze juist een kans geven!
Lijkt me goed dat het een afspiegeling is van de samenleving, maar dit hoeft wat mij betreft niet geforceerd te gebeuren. Neem de politie Amsterdam als voorbeeld waar er een diversiteitsquota geldt terwijl er veel minder belangstelling is vanuit Nederlanders met een migratieachtergrond om bij de politie te werken. Hierdoor wordt zowat elke Marokkaan meteen aangenomen puur omdat hij een kleurtje heeft.

Laten we aub stoppen met onderscheid maken en dat gedram om allerlei kleurtjes voor te trekken. Ga gewoon voor kwaliteit en niet voor etniciteit.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:41:50 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_184893373
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Incel topic and topicstarter alert!
Haha nee jammer joh rukkertje. :D

Daarnaast is er in heel KLB geen incel meer te vinden daar ze dagelijks over je moeder heengaan biem. w/
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:42:07 #54
459912 FlippingCoin
pi_184893379
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Black racist gespot :')
^O^
leve de eigenpijperij
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:43:47 #55
459912 FlippingCoin
pi_184893402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:19 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Lijkt me goed dat het een afspiegeling is van de samenleving, maar dit hoeft wat mij betreft niet geforceerd te gebeuren. Neem de politie Amsterdam als voorbeeld waar er een diversiteitsquota geldt terwijl er veel minder belangstelling is vanuit Nederlanders met een migratieachtergrond om bij de politie te werken. Hierdoor wordt zowat elke Marokkaan meteen aangenomen puur omdat hij een kleurtje heeft.

Laten we aub stoppen met onderscheid maken en dat gedram om allerlei kleurtjes voor te trekken. Ga gewoon voor kwaliteit en niet voor etniciteit.
Amen.
leve de eigenpijperij
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:31:43 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184893985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:45 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

White supremacy racist gespot :')

Wat een vreemde reactie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik een kleurtje heb of wat ik in mijn leven heb mee gemaakt of wat voor keuzes ik maak mbt sociale omgang.

Verder zie ik niet zozeer waarom het relevant zou zijn of ik wel of niet een white supremacist ben. Ik probeer gewoon rationeel door een onderwerp heen te gaan met je. Als er gaten in mijn vaststellingen zitten dan lijkt mij dat het enige relevante in een beschaafde discussie.

Probeer het anders nog een keertje.
It's muffin time.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')