abonnement Unibet Coolblue
pi_184883484
Universiteiten, talkshows, software industrie, de oscars, topfuncties, straatnamen, de politie, et cetera... De lijst is eindeloos. Vrijwel alles bestaat tegenwoordig uit te veel "witte" mannen.

Daarom: zak lekker in de stront dan zie je zwart. :(

P.s. hoe zit dit bij de mods, driepink is ook een blanke man? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 7 februari 2019 @ 20:47:34 #2
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_184883546
Opgeka kerd met al dat racisme tegen de blanken. Onacceptabel dat het zo geaccepteerd is.

Net zoals dat in K Amsterdam geen blanken bij de politie mogen.
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
pi_184883575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:47 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Opgeka kerd met al dat racisme tegen de blanken. Onacceptabel dat het zo geaccepteerd is.

Net zoals dat in K Amsterdam geen blanken bij de politie mogen.
Goeie die had ik nog gemist, heb hem toegevoegd. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184883987
TS heeft white privilege en male privilege :')
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:06:21 #5
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_184884117
Danny is kaal, dat is al een minderheid. En Yvonne is een vrouw. en Iteejer een IT-er.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_184884191
Vrouwen willen gewoon niet zo graag meedoen met de samenleving. Die voeden liever kindjes op.

Niks mis mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:15:04 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_184884381
quote:
13s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:

P.s. hoe zit dit bij de mods, driepink is ook een blanke man? :o
Driep loopt tegenwoordig steeds blauwer aan!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_184884568
Tuurlijk is alles te wit. We leven namelijk in een Westers, wit land. :')

Grappig feitje: maar 10% van de wereldbevolking is wit.

Mensen met een kleurtje kunnen wel klagen over dat ze achtergesteld worden maar in werkelijkheid zijn het de gekleurde mensen die de witten overrullen ipv andersom.
pi_184884584
Nee hoor, is maar een klein groepje zeikerds dat dat continu roept. Laat je niet opfokken.

Daarbij kap met het woord 'witte'. Melk is wit. Het was gewoon blank en dat blijft het. Gewoon niet meedoen met de hardste schreeuwers / linkse media en dan valt het wel mee. Dat is tevens ook de enige juiste oplossing voor dit probleem, negeren die handel. (hihi ik zei neger)
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:22:25 #10
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_184884596
quote:
16s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Goeie die had ik nog gemist, heb hem toegevoegd. ^O^
Was onserieus. Waarom ga je dat toevoegen, vieze racist?
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
pi_184884653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:21 schreef matigeuser het volgende:
Nee hoor, is maar een klein groepje zeikerds dat dat continu roept. Laat je niet opfokken.

Daarbij kap met het woord 'witte'. Melk is wit. Het was gewoon blank en dat blijft het. Gewoon niet meedoen met de hardste schreeuwers / linkse media en dan valt het wel mee. Dat is tevens ook de enige juiste oplossing voor dit probleem, negeren die handel. (hihi ik zei neger)
Het is al te laat. Mensen wit of zwart noemen zit al ingebakken. :'(
pi_184884657
Verander wit eens met zwart en spreek dat hardop in het openbaar uit.

Dan zie je pas hoe krom alles is.
pi_184884730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:24 schreef Jamie-Lee. het volgende:

[..]

Het is al te laat. Mensen wit of zwart noemen zit al ingebakken. :'(
Nee hoor, dat idee krijg je alleen als je naar de NPO kijkt of veel allochtonen als vriend hebt.

In de rest van het land valt het wel mee. Sterker nog, ik hoor vrijwel niemand 'wit' zeggen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:27:39 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184884752
Het bizarre is dat we niet eens meer blank mogen zijn in ons eigen land. Stel dat we in grote getale naar een Afrikaans land zouden gaan en daar zouden roepen dat alles er veel te zwart is. Een gotspe.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_184884804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nee hoor, dat idee krijg je alleen als je naar de NPO kijkt of veel allochtonen als vriend hebt.

In de rest van het land valt het wel mee. Sterker nog, ik hoor vrijwel niemand 'wit' zeggen.
Valt tegen. Zelfs als je op youtube willekeurige media bekijkt wordt er gesproken over witte politici, witte studenten, witte Nederlanders etc.

En mijn allochtone vrienden zijn allemaal mensen die de zwarte pieten discussie belachelijk vinden en zich kapot ergeren aan hoofddoeken die zich asociaal gedragen.
pi_184884860
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:22 schreef Broodje_Zaad het volgende:

[..]

Was onserieus. Waarom ga je dat toevoegen, vieze racist?
Omdat je een boeler bent.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184884877
En wit is in alle media wel gebruikelijk momenteel. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 21:42:44 #18
74056 crew  ToT
pi_184885166
Ach op tv en in films zijn ze in ieder geval al "goed" bezig: in de huidige Star Trek serie heb je veel minder blanke mannen en als je ze kunt vinden, zijn ze meestal onbekwaam en/of agressief, en wordt er eentje tijdens "mansplaining" door een komeet geraakt en is uiteraard op slag dood.
Natuurlijk hebben we ook een blinde en eentje in een rolstoel voor nog wat extra diversiteit (hoewel die blinde uiteraard een rip-off van Geordie La Forge is).

In Doctor Who hebben we nu een negroïde man met een handicap en een moslima. In 1 aflevering zijn de blanken de slechteriken, in een andere zijn mannen dat. Uiteraard komt Trump ook nog ter sprake. De interraciale romances waren sinds 2005 al wel heel duidelijk een dingetje, maar dat is in het afgelopen seizoen wel meer geworden.

Star Wars is ook lekker multicultureel bezig en de oude blanke generatie heeft gefaald, althans de mannen in ieder geval.

Buiten films en tv; Rotterdam met de namen van nieuwe straten die dus de namen van immigranten gaan krijgen, yay....

Ach en er is echt zo veel over te vinden, zowel nationaal als internationaal.
Ben je blank, man, hetero, niet gehandicapt en vind je gewoon dat je een kerel bent? Dan ben je gewoon de lul.
pi_184885198
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
Ach op tv en in films zijn ze in ieder geval al "goed" bezig: in de huidige Star Trek serie heb je veel minder blanke mannen en als je ze kunt vinden, zijn ze meestal onbekwaam en/of agressief, en wordt er eentje tijdens "mansplaining" door een komeet geraakt en is uiteraard op slag dood.
Natuurlijk hebben we ook een blinde en eentje in een rolstoel voor nog wat extra diversiteit (hoewel die blinde uiteraard een rip-off van Geordie La Forge is).

In Doctor Who hebben we nu een negroïde man met een handicap en een moslima. In 1 aflevering zijn de blanken de slechteriken, in een andere zijn mannen dat. Uiteraard komt Trump ook nog ter sprake. De interraciale romances waren sinds 2005 al wel heel duidelijk een dingetje, maar dat is in het afgelopen seizoen wel meer geworden.

Star Wars is ook lekker multicultureel bezig en de oude blanke generatie heeft gefaald, althans de mannen in ieder geval.

Buiten films en tv; Rotterdam met de namen van nieuwe straten die dus de namen van immigranten gaan krijgen, yay....

Ach en er is echt zo veel over te vinden, zowel nationaal als internationaal.
Ben je blank, man, hetero, niet gehandicapt en vind je gewoon dat je een kerel bent? Dan ben je gewoon de lul.
Ja en net als in die Gilette reclame. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184885218
Weet je wat ook onzin is? Dat het woord neger, evenals allochtoon, taboe is.

Neger is gewoon "zwart" en allochtoon "vreemdeling". Wtf is daar erg aan. :')

Nu noemen wij de gekleurde mensen de niet-witte Nederlanders maar binnenkort is dat ook weer een racistische term.

Maar de term witte mensen vast niet _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 21:47:04 #21
74056 crew  ToT
pi_184885225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:27 schreef LXIV het volgende:
Het bizarre is dat we niet eens meer blank mogen zijn in ons eigen land. Stel dat we in grote getale naar een Afrikaans land zouden gaan en daar zouden roepen dat alles er veel te zwart is. Een gotspe.
Het "Ireland 2040"-plan wil half Afrika binnen laten, om sociaal te zijn en om Ierland te kunnen laten groeien.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 21:47:44 #22
74056 crew  ToT
pi_184885240
quote:
16s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja en net als in die Gilette reclame. :')
_O- Ik ben goddomme geblocked op het Youtube kanaal van Gillette! :') Heb er iets te veel en iets te fel gereageerd! :P

Volkswagen heeft het overigens dunnetjes over gedaan met een vrouw die bij haar man weg gaat.
pi_184885285
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:47 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Ik ben goddomme geblocked op het Youtube kanaal van Gillette! :') Heb er iets te veel en iets te fel gereageerd! :P

Volkswagen heeft het overigens dunnetjes over gedaan met een vrouw die bij haar man weg gaat.
Mag hopen dat het ze gaat kosten. |:(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 21:50:17 #24
74056 crew  ToT
pi_184885298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:46 schreef Jamie-Lee. het volgende:
Weet je wat ook onzin is? Dat het woord neger, evenals allochtoon, taboe is.

Neger is gewoon "zwart" en allochtoon "vreemdeling". Wtf is daar erg aan. :')

Nu noemen wij de gekleurde mensen de niet-witte Nederlanders maar binnenkort is dat ook weer een racistische term.

Maar de term witte mensen vast niet _O_
Toen ik op de havo zat werd er al heel moeilijk over gedaan, een jaartje of 27 geleden. Ik gebruikte dat woord en kreeg de hele klas over me heen, terwijl de docent verbaasd om zich heen keek waar die verontwaardiging om dat woord zo ineens vandaan kwam.
Echt NIEMAND vond het woord "neger" acceptabel. (Roomblanke school overigens.)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 21:52:41 #25
74056 crew  ToT
pi_184885368
quote:
16s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mag hopen dat het ze gaat kosten. |:(
In die comment section, maar ook onder HEEL veel video's die over die advertentie gingen, zeggen heel veel mensen dat ze nooit meer Gillette gaan kopen, sommigen zelfs na 40 - 50 jaar lang trouw aan het merk geweest te zijn.
Velen roepen ook op een algemene boycot op Proctor&Gamble te gaan houden hiervoor.
Vond ik eerst wel overtrokken, maar nu blijkt dat de CEO van plan is om soortgelijke filmpjes voor hun andere merken te gaan maken! :X :X :X
Gillette zegt trouwens vooralsnog niet HEEL veel effect te merken op de verkoopcijfers.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 21:54:50 #26
74056 crew  ToT
pi_184885425
En @ alles "te wit"; hier zakt je de broek anders ook wel van af:


Een hartstikke oude foto van mijnwerkers waarvan iemand van over de zeik ging omdat die het "blackface" vond, ook al was het voor die persoon volstrekt duidelijk dat het om steenkoolstof ging wat door het delven op de gezichten terecht gekomen was.
pi_184885498
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
En alles "te wit"; hier zakt je de broek anders ook wel van af:


Een hartstikke oude foto van mijnwerkers waarvan iemand van over de zeik ging omdat die het "blackface" vond, ook al was het voor die persoon volstrekt duidelijk dat het om steenkoolstof ging wat door het delven op de gezichten terecht gekomen was.
Die mensen zijn echt niet goed hoor. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184885550
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:52 schreef ToT het volgende:

[..]

In die comment section, maar ook onder HEEL veel video's die over die advertentie gingen, zeggen heel veel mensen dat ze nooit meer Gillette gaan kopen, sommigen zelfs na 40 - 50 jaar lang trouw aan het merk geweest te zijn.
Velen roepen ook op een algemene boycot op Proctor&Gamble te gaan houden hiervoor.
Vond ik eerst wel overtrokken, maar nu blijkt dat de CEO van plan is om soortgelijke filmpjes voor hun andere merken te gaan maken! :X :X :X
Gillette zegt trouwens vooralsnog niet HEEL veel effect te merken op de verkoopcijfers.
hahah dat is volgens mij evengoed een trek van deze tijd: bij alles en iedereen roepen dat je gaat boycotten en nooit de daad bij het woord voegen :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 22:01:37 #29
74056 crew  ToT
pi_184885594
quote:
16s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die mensen zijn echt niet goed hoor. :')
Sow, echt als je op kanalen als Paul Joseph Watson, Sargon of Akkad, The Thinkery, Chris Ray Gun, Computing Forever, Sugar Tits, Sinatra_says, Barbara4u2c enz kijkt, dan ie je dat er echt extreem bizarre mensen op deze planeet rondlopen! :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 22:03:24 #30
74056 crew  ToT
pi_184885631
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:59 schreef itchycoo het volgende:

[..]

hahah dat is volgens mij evengoed een trek van deze tijd: bij alles en iedereen roepen dat je gaat boycotten en nooit de daad bij het woord voegen :')
Klopt.
Ik had zelf godverdomme echt net een week voor die advertentie uit kwam een Gillette Mach 3 Turbo gekocht om mijn safety razor te vervangen (jarenlang gebruikt, maar de huid onder mijn neus is gewoon wat te gevoelig er voor).
Toen ik die reclame zag, heb ik meteen een Wilkinson Sense Hydro 5 gehaald en die bevalt gewoon veel beter! :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 22:04:30 #31
74056 crew  ToT
pi_184885658
En ja; tegenwoordig is alles idd ook te mannelijk; zelfs de dames! ;)

  vrijdag 8 februari 2019 @ 07:43:26 #32
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184890461
Witte mensen houden de wereld in het gareel.
pi_184890480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:02 schreef IceCreamSandwich het volgende:
TS heeft white privilege en male privilege :')
Inderdaad. Niet snappen dat minderheden het moeilijker hebben op de arbeidsmarkt dan TS met zijn white privilege :')
pi_184890481
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
Klopt.
Ik had zelf godverdomme echt net een week voor die advertentie uit kwam een Gillette Mach 3 Turbo gekocht om mijn safety razor te vervangen (jarenlang gebruikt, maar de huid onder mijn neus is gewoon wat te gevoelig er voor).
Toen ik die reclame zag, heb ik meteen een Wilkinson Sense Hydro 5 gehaald en die bevalt gewoon veel beter!
Good for you.
:')
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:04:55 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184890626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 07:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet snappen dat minderheden het moeilijker hebben op de arbeidsmarkt dan TS met zijn white privilege :')
Blanke mannen zijn een minderheid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184890649
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Blanke mannen zijn een minderheid.
:')
We hebben het over Nederland en Europa. Niet de wereld.
Niets mis met meer diversiteit.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:11:33 #38
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184890690
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
En alles "te wit"; hier zakt je de broek anders ook wel van af:


Een hartstikke oude foto van mijnwerkers waarvan iemand van over de zeik ging omdat die het "blackface" vond, ook al was het voor die persoon volstrekt duidelijk dat het om steenkoolstof ging wat door het delven op de gezichten terecht gekomen was.
Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor, man man man. Laten we alle documentatie die ook maar of een of andere manier kan associëren met racisme verbannen
:')
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:12:24 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184890699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

:')
We hebben het over Nederland en Europa. Niet de wereld.
Niets mis met meer diversiteit.
Blanke mannen zijn een minderheid in Nederland.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184890784
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Blanke mannen zijn een minderheid in Nederland.
Inderdaad. Blanke mannen zijn een minderheid, verkeerd gelezen ;)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:24:20 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184890799
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:22 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Inderdaad. Blanke mannen zijn een minderheid, verkeerd gelezen ;)
Blanke mannen verdienen dus bescherming.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184891840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:24 schreef Jamie-Lee. het volgende:

[..]

Het is al te laat. Mensen wit of zwart noemen zit al ingebakken. :'(
Het is nooit te laat, altijd positief blijven ;)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:14:14 #43
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184892008
Incel topic and topicstarter alert!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184892302
Heeft alles te maken met het begrip 'Cultuurmarxisme'.

Volgens cultuurmarxisten moet alles gelijkgeschakeld worden. Hierbij verdelen ze de maatschappij voor het gemak in 2 groepen, bijvoorbeeld man/vrouw, zwart/wit of zoals vroeger ten tijde van het marxisme in elite/proletariaat.

Vervolgens maken ze duidelijk dat er één onderdrukkende groep is welke de andere groep onderdrukt. Dus wit onderdrukt zwart, man onderdrukt vrouw etc.

Ten slotte is het van belang dat de onderdrukkers bewust worden gemaakt van hun privilege en dat er een 'schuld' open staat. Er zal worden getracht om de onderdrukte groep te mobiliseren om de gelijkheid te realiseren.

Dit is wat je nu vaak ziet in de media en bij actiegroepen welke gelijkheid willen realiseren en het niet erg vinden om wit/man/hetero te discrimineren omdat ze er van overtuigd zijn dat deze groep nog een schuld zou hebben open staan.
pi_184892318
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Blanke mannen verdienen dus bescherming.
Ga huilen joh.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:36:04 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184892338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ga huilen joh.
Ik volg jouw eigen logica. Heeft niks met huilen te maken.

Maar dit legt wel bloot dat jouw haat voor blanke mannen vergelijkbaar is als wat een racist vroeger had met donkere mensen.

Gewoon een totaal gebrek aan empathie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184892375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:46 schreef Jamie-Lee. het volgende:
Weet je wat ook onzin is? Dat het woord neger, evenals allochtoon, taboe is.

Neger is gewoon "zwart" en allochtoon "vreemdeling". Wtf is daar erg aan. :')

Nu noemen wij de gekleurde mensen de niet-witte Nederlanders maar binnenkort is dat ook weer een racistische term.

Maar de term witte mensen vast niet _O_
Het probleem is uiteindelijk dat het gebruik van andere woorden niet veel verandert. Allochtoon was een term die ‘buitenlander’ of ‘ immigrant’ verving.

Deze inflatie van terminologie helpt niets. Wat wel helpt is om beleid te maken waardoor de beheersing van Nederlands stijgt, werkeloosheid daalt, crimineel gedrag vermindert en segregatie van groepen allochtonen verkleint.

Waarbij diversiteit ook echt iets leuks wordt en verrijkt (ik vond het vroeger geweldig om bij Surinaamse, Indiase, Turkse vriendjes te spelen). Maar de familie die alle niet moslims ongelovige honden vond, tsja.

Zolang er nog te veel Marokkanen crimineel tuig is, kun je woorden blijven verzinnen. De betekenis wordt vanzelf negatief.
Whatever...
pi_184892514
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik volg jouw eigen logica. Heeft niks met huilen te maken.

Maar dit legt wel bloot dat jouw haat voor blanke mannen vergelijkbaar is als wat een racist vroeger had met donkere mensen.

Gewoon een totaal gebrek aan empathie.
White supremacy racist gespot :')

Niet erkennen dat witten altijd een voorkeurspositie hebben gehad. En als dat nu actief wordt veranderd gaan we allemaal huilen en roepen we racisme :')

Jongen jij weet niet eens wat racisme is.
Het enige land ter wereld waar blanken worden gediscrimineerd is zuid afrika. Ga daar een paar jaartjes wonen en kom dan terug met je racisme en dat blanken beschermd dienen te worden in Nederland(!) :')

Voor de rest - ga hullen.
pi_184892655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:45 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

White supremacy racist gespot :')

Niet erkennen dat witten altijd een voorkeurspositie hebben gehad. En als dat nu actief wordt veranderd gaan we allemaal huilen en roepen we racisme :')

Jongen jij weet niet eens wat racisme is.
Het enige land ter wereld waar blanken worden gediscrimineerd is zuid afrika. Ga daar een paar jaartjes wonen en kom dan terug met je racisme en dat blanken beschermd dienen te worden in Nederland(!) :')

Voor de rest - ga hullen.
Black racist gespot :')
pi_184892720
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:45 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

White supremacy racist gespot :')

Niet erkennen dat witten altijd een voorkeurspositie hebben gehad. En als dat nu actief wordt veranderd gaan we allemaal huilen en roepen we racisme :')

Jongen jij weet niet eens wat racisme is.
Het enige land ter wereld waar blanken worden gediscrimineerd is zuid afrika. Ga daar een paar jaartjes wonen en kom dan terug met je racisme en dat blanken beschermd dienen te worden in Nederland(!) :')

Voor de rest - ga hullen.
Wat heeft het voor zin om nu blanken te discrimineren, alleen omdat in het verleden gekleurden schandalig werden behandeld? Laten we gewoon normaal doen met z'n allen en niet zo blind staren op huidskleur.

Duitsers hebben in een recent verleden Nederlanders ook schandalig behandeld. Japanners waren ook nogal fout. Italianen ook. Napoleon was ook geen lieverdje en zo kan je wel even door gaan, maar dat hoeft helemaal niet.
pi_184892913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om nu blanken te discrimineren, alleen omdat in het verleden gekleurden schandalig werden behandeld? Laten we gewoon normaal doen met z'n allen en niet zo blind staren op huidskleur.

Duitsers hebben in een recent verleden Nederlanders ook schandalig behandeld. Japanners waren ook nogal fout. Italianen ook. Napoleon was ook geen lieverdje en zo kan je wel even door gaan, maar dat hoeft helemaal niet.
110% mee eens, dank voor deze reactie. Daarom moet er ook een betere balans te vinden zijn in alle facetten van de samenleving; universiteiten, scholen, ambtenaren. Het kan niet zo zijn dat dat geen afspiegeling is van de maatschappij. Nee, we moeten stoppen met het onderdrukken van minderheden en deze juist een kans geven!
pi_184892999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:14 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

110% mee eens, dank voor deze reactie. Daarom moet er ook een betere balans te vinden zijn in alle facetten van de samenleving; universiteiten, scholen, ambtenaren. Het kan niet zo zijn dat dat geen afspiegeling is van de maatschappij. Nee, we moeten stoppen met het onderdrukken van minderheden en deze juist een kans geven!
Lijkt me goed dat het een afspiegeling is van de samenleving, maar dit hoeft wat mij betreft niet geforceerd te gebeuren. Neem de politie Amsterdam als voorbeeld waar er een diversiteitsquota geldt terwijl er veel minder belangstelling is vanuit Nederlanders met een migratieachtergrond om bij de politie te werken. Hierdoor wordt zowat elke Marokkaan meteen aangenomen puur omdat hij een kleurtje heeft.

Laten we aub stoppen met onderscheid maken en dat gedram om allerlei kleurtjes voor te trekken. Ga gewoon voor kwaliteit en niet voor etniciteit.
pi_184893373
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Incel topic and topicstarter alert!
Haha nee jammer joh rukkertje. :D

Daarnaast is er in heel KLB geen incel meer te vinden daar ze dagelijks over je moeder heengaan biem. w/
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184893379
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Black racist gespot :')
^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184893402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:19 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Lijkt me goed dat het een afspiegeling is van de samenleving, maar dit hoeft wat mij betreft niet geforceerd te gebeuren. Neem de politie Amsterdam als voorbeeld waar er een diversiteitsquota geldt terwijl er veel minder belangstelling is vanuit Nederlanders met een migratieachtergrond om bij de politie te werken. Hierdoor wordt zowat elke Marokkaan meteen aangenomen puur omdat hij een kleurtje heeft.

Laten we aub stoppen met onderscheid maken en dat gedram om allerlei kleurtjes voor te trekken. Ga gewoon voor kwaliteit en niet voor etniciteit.
Amen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:31:43 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184893985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:45 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

White supremacy racist gespot :')

Wat een vreemde reactie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik een kleurtje heb of wat ik in mijn leven heb mee gemaakt of wat voor keuzes ik maak mbt sociale omgang.

Verder zie ik niet zozeer waarom het relevant zou zijn of ik wel of niet een white supremacist ben. Ik probeer gewoon rationeel door een onderwerp heen te gaan met je. Als er gaten in mijn vaststellingen zitten dan lijkt mij dat het enige relevante in een beschaafde discussie.

Probeer het anders nog een keertje.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')