Nog een weekje, dan keihard koolhydraatarm en dan twee weken later het mes erin hier (maagverkleining)quote:
Gezondheidszorg, werken ook ecoterroristenquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In wat voor hippie toko werk jij?
Toen ik nog in Rijswijk werkte haslde een collega die ook altijd als traktatie als ze jarig was. Uiteraard heb ik vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zijn bijzonder puik!
Maar nu je in Den Haag werkt. De beste in die omgeving haal je bij banketbakkerij Boheemen, laan van nieuw oost Indië.
Leveren megaveel aan ministeries, vraag maar eens op werk
Lekker!
Dit is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat heeft wel eens iemand tegen mij gezegd toen ik commentaar had op de kwaliteit van t een of ander. "Wij hebben een maatschappelijke verantwoordelijkheid om ook mensen die eigenlijk niks kunnen aan het werk te hebben"
Uhuh. Lekker handig is dat voor de bv Nederland.
Dat ging wel (gok ik zomaar) over iemand met beduidend minder kwaliteiten dan jij.
In stinkkaas zitten geen beduidende KH'squote:Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog een weekje, dan keihard koolhydraatarm en dan twee weken later het mes erin hier (maagverkleining)
En daarna geen idee wat ik nog kan eten. Ik zie het wek, op naar gezonder lijf iig
Ik. Wil. Dit.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zit er een banketbakkerij op het dorp die echt briljante hazelnootschuim bollen aflevert:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je onder het mes?quote:
Dat ziet er tof uit!quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zit er een banketbakkerij op het dorp die echt briljante hazelnootschuim bollen aflevert:
[ afbeelding ]
Achja. Diepte punt wat ik heb gehad qua gebak was appelflap met oude kaas.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezondheidszorg, werken ook ecoterroristen
ja worstenbroodjes gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen ik nog in Rijswijk werkte haslde een collega die ook altijd als traktatie als ze jarig was. Uiteraard heb ik vriendelijk bedankt.
Ik heb liever een worstenbroodje. Maar ja, kom maar eens aan een (en ook nog eetbaar tot lekker) worstenbroodje in de regio Den Haag
Oeiquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achja. Diepte punt wat ik heb gehad qua gebak was appelflap met oude kaas.
Klopt!quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In stinkkaas zitten geen beduidende KH's![]()
Ik heb gehoord dat ze dat bij ons ook hebben gehad, van die verzonnen baantjes puur om iemand wat werkervaring op te laten doen. Maar dat was uiteindelijk zo'n slechte ervaring omdat ze ook vaak niet op kwamen dagen, dat ze daarmee gestopt zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat heeft wel eens iemand tegen mij gezegd toen ik commentaar had op de kwaliteit van t een of ander. "Wij hebben een maatschappelijke verantwoordelijkheid om ook mensen die eigenlijk niks kunnen aan het werk te hebben"
Uhuh. Lekker handig is dat voor de bv Nederland.
Dat ging wel (gok ik zomaar) over iemand met beduidend minder kwaliteiten dan jij.
Leeft die nog?quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Maison Kelder is goed, maar verre van de beste hazelnootschuim die ik gegeten heb..
Zit overigens met de vader van E. naar een livestream van de darkraver te luisterenwat een vent(en)
Over drie wekenquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer ga je onder het mes?
Allebei jaquote:
Ja, nu ben ik ook nieuwsgierig (ok, was ik al sonds je het er voor het eerst over had). Mag ik ook een DM?quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil best de excuus-neger worden bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, eigenlijk.
Mag ik weten wat dat voor iets was?quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil best de excuus-neger worden bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, eigenlijk.
Pfffffquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allebei jalivestream op FB trouwens
video alles. Live van de zolderkamer van Steve Sweet
https://www.facebook.com/thedarkraver/videos/468733633661353/ voor de liefhebbersen z'n stream heet harde windjes
Is goed hoor, je doet je best maarquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik aan m'n taart ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |