abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184879930
registreer om deze reclame te verbergen
Aan het woord, de voorzitter van de VD-kliek.

Het FOK!-forum is geschokt door een dramatische gebeurtenis, en leeft intens mee, met het slachtoffer. Festiviteiten worden versoberd en op KLB is er een grote stroom aan blijken van medeleven. Het lijkt erop dat DETELEVISIEKIJKER gehackt is, maar over de precieze toedracht van de hack, hebben we nog geen duidelijkheid. Voor het VD-board staat daarom voorop dat door middel van onafhankelijk onderzoek duidelijkheid over de feiten wordt geschapen. Onderzoekers van de Nederlandse Onderzoeksraad van Vogeltjesdans reizen af naar het datacentrum. Onbelemmerde toegang tot de plaats van de hack, en tot de gegevens van het forum is daarbij absoluut noodzakelijk. Die oproep, heb ik met veel collega's gedaan, zoals gisteren met Mikeytt en kaakchirurg44, en vandaag onder andere met Handleiding, Plompzakker, Handleiding en zojuist telefonisch met wollah. Ook hij heeft mij verzekerd dat KLB SC aandringt, om een volledig, interforumnaal en onafhankelijk onderzoek. Beste Fokkertjes, laat een ding vanavond glashelder zijn. We willen de onderste steen boven krijgen, en als duidelijk wordt, dat dit een aanslag was, dan zal ik mij er persoonlijk voor inzetten, dat de daders worden opgespoord, en hun gerechte straf krijgen. Eerder zullen we niet rusten. Dat zijn we het onschuldige slachtoffer en zijn dierbaren verplicht.
pi_184884190
Laat die fles nou eens staan.
Ik ben Goudenvis en ik ben een baas. Nou kuskus.
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:21:48 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184884578
Iedereen die deze narcist links laat liggen. Mooi _O_
pi_184885236
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:21 schreef Quotidien het volgende:
Iedereen die deze narcist links laat liggen. Mooi _O_
_O_
pi_184885269