abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:47:45 #1
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_184872447
Het valt me wel vaker op dat bepaalde types aandachtvragende opmerkingen gebruiken om zo een gesprekje te forceren. Bloedirritant fenomeen dit, ben ik de enige die zich hieraan ergert of is dit wel herkenbaar? Ik bedoel dus dat ze eerst een opmerking maken waarvan ze weten dat de toehoorder wel MOET doorvragen, zodat zij een excuus hebben om hun verhaal te kunnen doen.

Collega: "Nou, dat was weer een zware DTP delegatie, haha"
Ik: "DTP delegatie?"
Collega: "oh, ja dat moet ik even uitleggen" *steekt oeverloos verhaal af over een irrelevant overleg

Fokking annoying. Vertel gewoon je verhaal of niet, maar ga niet eerst een reactie van mij uitlokken zodat jij een sociaal geaccepteerd excuus hebt om je monoloog af te draaien.

:{ klacht lijkt me duidelijk
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_184872473
Difterie, Tetanus en Polio-delegatie? :?

NU DOE JE HET GODVERDOMME ZELF HE TS
pi_184872482
Gewoon ja en amen zeggen. Druipen ze gefrustreerd af. Jij wint.

Opgelost slotje
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:51:17 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184872502
Dat vind ik niet vervelend. Gesprekken op het kantoor zorgen voor even wat ontspanning tussen de bedrijven door. Niet alle collega's zijn even interessant maar je moet het er mee doen. Ook een gesprekje over saaie onderwerpen ervaar ik niet als vervelend.
:')
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:51:44 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184872509
Onderdruk de volgende keer de neiging om te vragen wat ze bedoelen. Een 'aha' met een holle blik en weg zijn ze.
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:53:32 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184872549
Iemand onderbreken en zeggen dat je er even geen tijd voor hebt is geen doodzonde hč. Wees eens wat assertiever.
And so is the past
pi_184872699
En dan die monologen aanhoren. :')

Terechte klacht van de dag.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184873001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:47 schreef doppelgänger het volgende:
Het valt me wel vaker op dat bepaalde types aandachtvragende opmerkingen gebruiken om zo een gesprekje te forceren. Bloedirritant fenomeen dit, ben ik de enige die zich hieraan ergert of is dit wel herkenbaar? Ik bedoel dus dat ze eerst een opmerking maken waarvan ze weten dat de toehoorder wel MOET doorvragen, zodat zij een excuus hebben om hun verhaal te kunnen doen.

Collega: "Nou, dat was weer een zware DTP delegatie, haha"
Ik: "DTP delegatie?"
Collega: "oh, ja dat moet ik even uitleggen" *steekt oeverloos verhaal af over een irrelevant overleg

Fokking annoying. Vertel gewoon je verhaal of niet, maar ga niet eerst een reactie van mij uitlokken zodat jij een sociaal geaccepteerd excuus hebt om je monoloog af te draaien.

:{ klacht lijkt me duidelijk
Mijn standaart antwoord: "Hm-m." en dan zonder aankijken doorgaan met iets wat ik dan aan het doe was of nonchalant weg lopen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:24:58 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184875190
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:16 schreef Werkman het volgende:

[..]

Mijn standaart antwoord: "Hm-m." en dan zonder aankijken doorgaan met iets wat ik dan aan het doe was of nonchalant weg lopen.
Dit soort dingen doen :')
Zeg gewoon dat je nu ff geen tijd hebt om te praten
:')
pi_184875656
TS is contactgestoord.
pi_184875783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Difterie, Tetanus en Polio-delegatie? :?

NU DOE JE HET GODVERDOMME ZELF HE TS
Dit
pi_184875789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:48 schreef C.L.Werner het volgende:
TS is contactgestoord.
Ik was hier...
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:24:32 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_184876414
Volgende keer zelf het initiatief nemen om verrassend uit de hoek te komen.

Voorbeeld:
Collega: "Nou, dat was weer een zware DTP delegatie, haha"
Ik: "Haha ja zeg dat wel, maar ik ben net zoals die delegatie ook wel Down To Party! Kom laten we een biertje halen"
Collega: "Ha ja goed idee!"
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_184876975
geef hem een ventileer-beer zodat ie jou niet nodig heeft.
pi_184877066
Ik vind het een beetje een omslachtige klacht, maar nu ik er over nadenk is deze wel 110% terecht. Doet me een beetje denken aan dat historische Croupouque-topic waarin uiteindelijk Yvonne een ban opliep.
-nee-
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:55:55 #16
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_184877112
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het een beetje een omslachtige klacht, maar nu ik er over nadenk is deze wel 110% terecht. Doet me een beetje denken aan dat historische Croupouque-topic waarin uiteindelijk Yvonne een ban opliep.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')