abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184866729
Ik denk eerlijk gezegd dat Utopia zelf ook gewoon niet het beste in mensen naar boven haalt.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:17:09 #77
38396 mazaru
Oh happy day!
pi_184866761
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Utopia zelf ook gewoon niet het beste in mensen naar boven haalt.
Zo erg als nu is het nog nooit geweest. Behalve dan op het eind van uto1 toen het echt om de poen ging draaien. Toen stonden ze elkaar net zo naar het leven als dat het in uto 2 al maanden gaat. Ik snap alleen niet waarom. Door de anderen onderuit te trekken trekken ze zichzelf ook onderuit. Ze gaan pas wat neerzetten als ze samen gaan werken.
When you lose your way,
life always hands you a map that says: ‘you are here.’
pi_184866762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:47 schreef Ranah het volgende:
merel heeft de beste sponsordeal geregeld ooit
de anderen vragen zich af hoe ze die wijn ongemerkt binnen heeft gebracht
dat wil ze niet verklappen
gerrit verklapt dat hij ook wat achterovergedrukt heeft
merel verstopte flessen onder haar kleding
Maar ze stelen niet, dat doen anderen. :?

Hiske en Christel bij de computer. Hiske is er klaar mee. Christel houdt er ook mee op, maar ziet nog iets en zegt: ik vind dit helemaal niets voor jou. Hiske: vind je het niet mooi? Chris: jawel, maar niets voor jou en ietsen over lettertypes. :)
pi_184866775
Christel: je moet even op Joyce wachten, die maakt echt wat je wil, die begrijpt wel wat ik bedoel.
pi_184866798
Zo zo, Christel wordt actief. Ze gaat mannen- en vrouwekalenders bestellen, sieraden opsturen aan allemaal lieve mensen en streetblokken maken. :D
pi_184866803
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo erg als nu is het nog nooit geweest. Behalve dan op het eind van uto1 toen het echt om de poen ging draaien. Toen stonden ze elkaar net zo naar het leven als dat het in uto 2 al maanden gaat. Ik snap alleen niet waarom. Door de anderen onderuit te trekken trekken ze zichzelf ook onderuit. Ze gaan pas wat neerzetten als ze samen gaan werken.
Niemand wil echt iets blijvends neerzetten. Iedereen die daar nu zit is alleen bezig met "hoe kan ik het zo voor mezelf zo goed mogelijk hebben op dit moment"
pi_184866832
quote:

[..]

Het grootste deel zit daar puur en alleen voor zichzelf en weten niet eens wat Utopia betekent. Te veel grote ego's bij elkaar en te weinig groepsmensen, die iets willen opbouwen.
En het valt me op, dat veel zo lamlendig zijn. :D Erik vertelde ook dat hij de 1e weken zo moe was van alle indrukken.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:22:37 #83
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Maar ze stelen niet, dat doen anderen. :?

Hiske en Christel bij de computer. Hiske is er klaar mee. Christel houdt er ook mee op, maar ziet nog iets en zegt: ik vind dit helemaal niets voor jou. Hiske: vind je het niet mooi? Chris: jawel, maar niets voor jou en ietsen over lettertypes. :)
Die waren geloof ik ook weer aan het bestellen...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184866863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:22 schreef snetje het volgende:

[..]

Die waren geloof ik ook weer aan het bestellen...
Dat zal wel. Ik viel erin, heb niet alles gezien. Vandaar de mooie praatjes op het laatst. :)
pi_184866928
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het grootste deel zit daar puur en alleen voor zichzelf en weten niet eens wat Utopia betekent. Te veel grote ego's bij elkaar en te weinig groepsmensen, die iets willen opbouwen.
En het valt me op, dat veel zo lamlendig zijn. :D Erik vertelde ook dat hij de 1e weken zo moe was van alle indrukken.
Vergeet ook niet het het elkaar tegenwerken.Ik ben een hardcore streamer.Maar vind het steeds minder leuk door de sfeer daar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:28:19 #86
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866943
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:19 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Niemand wil echt iets blijvends neerzetten. Iedereen die daar nu zit is alleen bezig met "hoe kan ik het zo voor mezelf zo goed mogelijk hebben op dit moment"
Inderdaad het zijn allemaal ik ik ik ik types...en als er 1 in komt die de boel daar zo draaiende kan krijgen dat het financieel ook kan ...dat een ieder de mogelijkheid gaat krijgen om eens na te gaan denken wat ze uiteindelijk echt willen en daar uiteindelijk ook mee verder kunnen ...gooit n of anders jaloers mokkel weer roet in het eten want haar vriendje staat niet meer op 1...
pi_184866962
quote:

[..]

Bijna iedereen zit daar uitsluitend voor eigen persoonlijke doelen. Erik, Adriaan en Mike zijn zowat de enigen die heel veel uren steken in de bouw van de silo. Jessie probeert nog wat structuur erin te krijgen. De rest van de bewoners doen feitelijk niets voor de groep of Utopia op langere termijn.
pi_184866982
Hiske heeft in de caravan een fles vega mayo verstopt zodat anderen die niet kunnen pakken.
Fijn volk he.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:31:27 #89
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Bijna iedereen zit daar uitsluitend voor eigen persoonlijke doelen. Erik, Adriaan en Mike zijn zowat de enigen die heel veel uren steken in de bouw van de silo. Jessie probeert nog wat structuur erin te krijgen. De rest van de bewoners doen feitelijk niets voor de groep of Utopia op langere termijn.
Mike kwam daar ook met name voor zich zelf ...wilde geen relatie ...wilde eindelijk voor zich zelf gaan kiezen ...en nu ik hem zie met Lotus snap ik hem heel goed nu ..tis niks meer...
pi_184867005
quote:

[..]

Het is ook niet niks om 24/7 opgesloten te zitten met 14 anderen (die je in eerste instantie helemaal niet kent) op een terrein niet groter dan een voetbalveld.
Waar ook nog eens continue inwoners aangestuurd worden om een bepaalde verhaallijn te volgen.
En waar je nog niet eens een schroefje snel kunt bestellen maar er 2 dagen (of langer) op moet wachten omdat alle ontwikkelingen niet te snel mogen gaan.
Daar wordt je op een gegeven moment aardig moe van stel ik me zo voor.
pi_184867024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Mee eens. Maar die hebben weer een wedstrijdje wie doet het meest of het belangrijkste werk en wie heeft het voor het zeggen. Behalve Erik dan.
Ik vind het ook zo vreemd dat een groot deel niet weet wat een Utopia is en zich daar totaal niet in verdiept hebben. Ook niet naar Utopia 1 gekeken.
Zo van, ik geef me op voor Lingo, maar ik heb geen idee wat er verwacht wordt of wat de spelregels zijn. :? Ik begrijp daar echt niets van. :N
pi_184867027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft in de caravan een fles vega mayo verstopt zodat anderen die niet kunnen pakken.
Fijn volk he.
:Y Als zij het maar hebben. :X
pi_184867043
quote:

[..]

En toch zien ze zichzelf als een voorbeeld voor de rest van de wereld. :')
pi_184867066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:31 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Het is ook niet niks om 24/7 opgesloten te zitten met 14 anderen (die je in eerste instantie helemaal niet kent) op een terrein niet groter dan een voetbalveld.
Waar ook nog eens continue inwoners aangestuurd worden om een bepaalde verhaallijn te volgen.
En waar je nog niet eens een schroefje snel kunt bestellen maar er 2 dagen (of langer) op moet wachten omdat alle ontwikkelingen niet te snel mogen gaan.
Daar wordt je op een gegeven moment aardig moe van stel ik me zo voor.
Dat blijkt wel ja. Ze hebben veel stress, vooral ook door de sturing. Maar sommigen zijn niet vooruit te branden. :D Neem Hiske. Veel vrouwen op die leeftijd hebben een stel kinderen, een baan en nog nevenactiviteiten. Hiske sjouwt zuchtend en steunend over het terrein, voor over gebogen alsof ze elk moment kan neerstorten. En dat is vanaf dag 1 zo. Alleen als ze iemand kan uithoren leeft ze op.
pi_184867073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En toch zien ze zichzelf als een voorbeeld voor de rest van de wereld. :')
De ironie. _O- _O-
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:36:39 #96
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184867079
Shelley slaapt ook lekker ..zo blij dat juist zij Tim en Gerrit weer beter bij elkaar gebracht heeft ..tenminste dat denkt zij ..ondertussen heeft Gerrit het veel gezelliger bij een Brenda en een Merel nu ... :')
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:38:19 #97
429367 DKUp
The one and only
pi_184867096
Timo laat Tranny niet meer los zelfs in zijn slaap _O-
BATMAN BATMAN BATMAN
pi_184867138
quote:

[..]

Ik denk dat daar ook de crux zit, ze hebben allemaal gezien hoe het in Utopia 1 er aan toe ging en handelen daar vanaf binnenkomst al naar.
pi_184867161
quote:

[..]

Ik denk ook echt dat je een cultuurshock krijgt als je daar als nieuwe bewoner binnenstapt.
pi_184867177
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik denk dat daar ook de crux zit, ze hebben allemaal gezien hoe het in Utopia 1 er aan toe ging en handelen daar vanaf binnenkomst al naar.
Een aantal hebben helemaal niet veel gezien. :N Gerrit bv heeft 1 aflevering gezien, Shelly weet er ook niets van. :N
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')