abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:00:39 #61
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866481
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:00 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nou ..
Vorig jaar kreeg mijn wederhelft een hartinfarct... naast de stent kwam er ook een gesprek met een dieetiste over de schijf van 5..
Ikzelf drink nl al jaren geen melk of melkproducten.. af en toe een softijsje in de zomer
Nu bleek dus van de schijf van 5 hebben we zuivel het minste nodig
Het was dus absoluut niet er dat ik GEEN zuivel nam en hoefde het ook niet te vervangen voor iets

Letterlijk zei ze.. zuivel is goed, maar het kan geen kwaad als het in je dieet mist
Laat ik het zo zeggen dat ik er beter op ga door geen melk te drinken ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:00:54 #62
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_184866488
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:00 schreef DKUp het volgende:
Morgen gaan ze beginnen met de kistjes maken. Jessie en Adriaan gaan voorwerken in de ochtend en dan gaan anderen verder.
Adriaan moet toch bakken? :o
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_184866500
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:00 schreef tonja het volgende:

[..]

Ja hij is vaak best heel grappig.
Ja. Echt. Hij zegt dingen gewoon op een normale manier. Serieus, Maar die inhoud. Vaak prachtig om te horen. Ik moet vaak om hem lachen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:02:18 #64
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_184866516
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:01 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Echt. Hij zegt dingen gewoon op een normale manier. Serieus, maar die inhoud. Vaak prachtig om te horen. Ik moet vaak om hem lachen
Yep ik ook.

Maar ik heb zo vaak dat ik iemand de eerste weken leuk vind en dat daarna de ware aard bovenkomt.

Maarrrr vooralsnog is ie gewoon grappig.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_184866523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:02 schreef tonja het volgende:

[..]

Yep ik ook.

Maar ik heb zo vaak dat ik iemand de eerste weken leuk vind en dat daarna de ware aard bovenkomt.

Maarrrr vooralsnog is ie gewoon grappig.
:Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:03:37 #66
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel vertelt dat als Tranny op de bank komt dat het zeker is dat die naar huis gaat.
Brenda: Ik denk het niet, daar komt nog wat voor aan hè?
Merel: Wat dan?
Brenda doet een geluid op de tune van 'Daar komt de bruid'.

Hoezo geen verhaallijnen / scripts. :O
Brenda denkt ook bij alles "de wijsheid in pacht te hebben" heel vaak zit ze er ook compleet naast .. Brenda is het type Billy die achteraf altijd zal zeggen van "Zie! Ik wist het!!"..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184866549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Volle vrouwen kunnen ook sexy zijn.

Arme arts toen Greet voor hem stond. Dikke kerels zijn nooit aantrekkelijk.
Zeker. Maar Merel valt daar voor mij niet onder.
pi_184866592
Regie gooit er nog maar weer 'ns een SL in.
Dit is toch geen kijken meer, wordt er kriegel van.
pi_184866605
Ze hebben niet echt zin om met iedereen daar te stappen of op vakantie gaan.
Merel is klaar met Lotus en Mike.
Brenda zou mensen verzuipen.
SOONY
pi_184866640
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:07 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben niet echt zin om met iedereen daar te stappen of op vakantie gaan.
Merel is klaar met Lotus en Mike.
Brenda zou mensen verzuipen.
Ze zien veel inwoners dus zelf ook wel zoals wij ze zien. Over Tim ook bijv. Die is hartstikke gek, maar ja dat vinden ze leuk he. Een echte gek er in zetten. Maar voor ons is het niet leuk
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184866656
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:09 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ze zien veel inwoners dus zelf ook wel zoals wij ze zien. Over Tim ook bijv. Die is hartstikke gek, maar ja dat vinden ze leuk he. Een echte gek er in zetten. Maar voor ons is het niet leuk
Als ze nu ook eens op die manier naar zichzelf zouden kijken...
pi_184866696
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:10 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Als ze nu ook eens op die manier naar zichzelf zouden kijken...
Ja. En ook naar anderen reageren wat 'wat normaler' zou zijn :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184866700
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:09 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ze zien veel inwoners dus zelf ook wel zoals wij ze zien. Over Tim ook bijv. Die is hartstikke gek, maar ja dat vinden ze leuk he. Een echte gek er in zetten. Maar voor ons is het niet leuk
Overdag hoor je deze gesprekken niet. Dit komt ook niet in de uitzendingen. Jens ging net ook helemaal los over Timo, de rest lijkt ook helemaal klaar met Timo te zijn.
SOONY
pi_184866710
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

Overdag hoor je deze gesprekken niet. Dit komt ook niet in de uitzendingen. Jens ging net ook helemaal los over Timo, de rest lijkt ook helemaal klaar met Timo te zijn.
:Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184866727
En Brenda, Merel en Brandon over dat Gerrit het in de groep moet gooien over de mongoolse tent.
Dan zijn er heel veel die je zouden steunen.
Nou eerlijk. Daar zou ik geen vertrouwen in hebben :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184866729
Ik denk eerlijk gezegd dat Utopia zelf ook gewoon niet het beste in mensen naar boven haalt.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:17:09 #77
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184866761
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Utopia zelf ook gewoon niet het beste in mensen naar boven haalt.
Zo erg als nu is het nog nooit geweest. Behalve dan op het eind van uto1 toen het echt om de poen ging draaien. Toen stonden ze elkaar net zo naar het leven als dat het in uto 2 al maanden gaat. Ik snap alleen niet waarom. Door de anderen onderuit te trekken trekken ze zichzelf ook onderuit. Ze gaan pas wat neerzetten als ze samen gaan werken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184866762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:47 schreef Ranah het volgende:
merel heeft de beste sponsordeal geregeld ooit
de anderen vragen zich af hoe ze die wijn ongemerkt binnen heeft gebracht
dat wil ze niet verklappen
gerrit verklapt dat hij ook wat achterovergedrukt heeft
merel verstopte flessen onder haar kleding
Maar ze stelen niet, dat doen anderen. :?

Hiske en Christel bij de computer. Hiske is er klaar mee. Christel houdt er ook mee op, maar ziet nog iets en zegt: ik vind dit helemaal niets voor jou. Hiske: vind je het niet mooi? Chris: jawel, maar niets voor jou en ietsen over lettertypes. :)
pi_184866775
Christel: je moet even op Joyce wachten, die maakt echt wat je wil, die begrijpt wel wat ik bedoel.
pi_184866798
Zo zo, Christel wordt actief. Ze gaat mannen- en vrouwekalenders bestellen, sieraden opsturen aan allemaal lieve mensen en streetblokken maken. :D
pi_184866803
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo erg als nu is het nog nooit geweest. Behalve dan op het eind van uto1 toen het echt om de poen ging draaien. Toen stonden ze elkaar net zo naar het leven als dat het in uto 2 al maanden gaat. Ik snap alleen niet waarom. Door de anderen onderuit te trekken trekken ze zichzelf ook onderuit. Ze gaan pas wat neerzetten als ze samen gaan werken.
Niemand wil echt iets blijvends neerzetten. Iedereen die daar nu zit is alleen bezig met "hoe kan ik het zo voor mezelf zo goed mogelijk hebben op dit moment"
pi_184866832
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo erg als nu is het nog nooit geweest. Behalve dan op het eind van uto1 toen het echt om de poen ging draaien. Toen stonden ze elkaar net zo naar het leven als dat het in uto 2 al maanden gaat. Ik snap alleen niet waarom. Door de anderen onderuit te trekken trekken ze zichzelf ook onderuit. Ze gaan pas wat neerzetten als ze samen gaan werken.
Het grootste deel zit daar puur en alleen voor zichzelf en weten niet eens wat Utopia betekent. Te veel grote ego's bij elkaar en te weinig groepsmensen, die iets willen opbouwen.
En het valt me op, dat veel zo lamlendig zijn. :D Erik vertelde ook dat hij de 1e weken zo moe was van alle indrukken.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:22:37 #83
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Maar ze stelen niet, dat doen anderen. :?

Hiske en Christel bij de computer. Hiske is er klaar mee. Christel houdt er ook mee op, maar ziet nog iets en zegt: ik vind dit helemaal niets voor jou. Hiske: vind je het niet mooi? Chris: jawel, maar niets voor jou en ietsen over lettertypes. :)
Die waren geloof ik ook weer aan het bestellen...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184866863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:22 schreef snetje het volgende:

[..]

Die waren geloof ik ook weer aan het bestellen...
Dat zal wel. Ik viel erin, heb niet alles gezien. Vandaar de mooie praatjes op het laatst. :)
pi_184866928
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het grootste deel zit daar puur en alleen voor zichzelf en weten niet eens wat Utopia betekent. Te veel grote ego's bij elkaar en te weinig groepsmensen, die iets willen opbouwen.
En het valt me op, dat veel zo lamlendig zijn. :D Erik vertelde ook dat hij de 1e weken zo moe was van alle indrukken.
Vergeet ook niet het het elkaar tegenwerken.Ik ben een hardcore streamer.Maar vind het steeds minder leuk door de sfeer daar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:28:19 #86
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866943
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:19 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Niemand wil echt iets blijvends neerzetten. Iedereen die daar nu zit is alleen bezig met "hoe kan ik het zo voor mezelf zo goed mogelijk hebben op dit moment"
Inderdaad het zijn allemaal ik ik ik ik types...en als er 1 in komt die de boel daar zo draaiende kan krijgen dat het financieel ook kan ...dat een ieder de mogelijkheid gaat krijgen om eens na te gaan denken wat ze uiteindelijk echt willen en daar uiteindelijk ook mee verder kunnen ...gooit één of anders jaloers mokkel weer roet in het eten want haar vriendje staat niet meer op 1...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184866962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het grootste deel zit daar puur en alleen voor zichzelf en weten niet eens wat Utopia betekent. Te veel grote ego's bij elkaar en te weinig groepsmensen, die iets willen opbouwen.
En het valt me op, dat veel zo lamlendig zijn. :D Erik vertelde ook dat hij de 1e weken zo moe was van alle indrukken.
Bijna iedereen zit daar uitsluitend voor eigen persoonlijke doelen. Erik, Adriaan en Mike zijn zowat de enigen die heel veel uren steken in de bouw van de silo. Jessie probeert nog wat structuur erin te krijgen. De rest van de bewoners doen feitelijk niets voor de groep of Utopia op langere termijn.
pi_184866982
Hiske heeft in de caravan een fles vega mayo verstopt zodat anderen die niet kunnen pakken.
Fijn volk he.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:31:27 #89
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184866999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Bijna iedereen zit daar uitsluitend voor eigen persoonlijke doelen. Erik, Adriaan en Mike zijn zowat de enigen die heel veel uren steken in de bouw van de silo. Jessie probeert nog wat structuur erin te krijgen. De rest van de bewoners doen feitelijk niets voor de groep of Utopia op langere termijn.
Mike kwam daar ook met name voor zich zelf ...wilde geen relatie ...wilde eindelijk voor zich zelf gaan kiezen ...en nu ik hem zie met Lotus snap ik hem heel goed nu ..tis niks meer...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184867005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het grootste deel zit daar puur en alleen voor zichzelf en weten niet eens wat Utopia betekent. Te veel grote ego's bij elkaar en te weinig groepsmensen, die iets willen opbouwen.
En het valt me op, dat veel zo lamlendig zijn. :D Erik vertelde ook dat hij de 1e weken zo moe was van alle indrukken.
Het is ook niet niks om 24/7 opgesloten te zitten met 14 anderen (die je in eerste instantie helemaal niet kent) op een terrein niet groter dan een voetbalveld.
Waar ook nog eens continue inwoners aangestuurd worden om een bepaalde verhaallijn te volgen.
En waar je nog niet eens een schroefje snel kunt bestellen maar er 2 dagen (of langer) op moet wachten omdat alle ontwikkelingen niet te snel mogen gaan.
Daar wordt je op een gegeven moment aardig moe van stel ik me zo voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')