abonnement Unibet Coolblue
pi_184875492
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

zijn twee van elkaar losstaande zaken.
Dus een andere schietpartij die toevallig ook in Amsterdam plaatsvond en stil is gehouden? 2 schietpartijen op 1 avond?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 februari 2019 @ 14:41:33 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184875552
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus een andere schietpartij die toevallig ook in Amsterdam plaatsvond en stil is gehouden? 2 schietpartijen op 1 avond?
stil gehouden? er is niks stil gehouden.
Man gewond na schietincident Amsterdam
Politie Amsterdam schiet man dood bij DNB
De schietpartij bij de DNB was rond kwart over zeven, die aan de George Sliekerkade rond 23:30 uur.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 februari 2019 @ 14:45:22 #103
408813 crew  trein2000
pi_184875602
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:42 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik heb niet het vermoeden dat dat veel uitmaakt. In Nederland moet eerst je collega, waar je 30 jaar mee hebt samengewerkt, bloedend op straat liggen voordat je mag terugschieten, en dan nòg alleen op de benen..
Ach ga toch weg man.Is gewoon noodweer als er een gek met een vuurwapen dreigend op je afkomt
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184875619
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus een andere schietpartij die toevallig ook in Amsterdam plaatsvond en stil is gehouden? 2 schietpartijen op 1 avond?
Dat jij het nieuws niet volgt, betekent niet dat er iets stil is gehouden hè. Beide incidenten staan uitgebreid op FOK! en andere nieuwssites.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 februari 2019 @ 14:47:25 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184875648
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat jij het nieuws niet volgt, betekent niet dat er iets stil is gehouden hè. Beide incidenten staan uitgebreid op FOK! en andere nieuwssites.
Precies. Moet overigens bekennen dat ik het bericht van vanmorgen zojuist heb geupdate met de info van AT5. Dankzij de post van J.A.R.V.I.S. :+ Ik had het laatste nieuwtje nog niet gezien namelijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_184876448
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

zijn twee van elkaar losstaande zaken.
Dus er zijn op dezelfde avond twee mensen neergeschoten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 februari 2019 @ 15:27:03 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184876470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dus er zijn op dezelfde avond twee mensen neergeschoten?
ja
eentje gedood door de politie en eentje elders neergschoten door twee daders
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_184876487
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus een andere schietpartij die toevallig ook in Amsterdam plaatsvond en stil is gehouden? 2 schietpartijen op 1 avond?
Dat is niet heel uitzonderlijk. Ook niet elke schietpartij komt (uitgebreid) in het nieuws.
pi_184876497
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja
eentje gedood door de politie en eentje elders neergschoten door twee daders
Dat is niet zo mooi, dan. Understatement.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184876611
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat jij het nieuws niet volgt, betekent niet dat er iets stil is gehouden hè. Beide incidenten staan uitgebreid op FOK! en andere nieuwssites.
Gisteren las ik op de grote sites toch alleen maar over één schietpartij waarbij 20 schoten werden gelost, waarbij één man was neergeschoten en één gewonde. Ik dacht dat hij die gewonde was.

Nu even gegoogled maar het klopt idd, waren twee schietpartijen in Amsterdam, maar dat nieuws is natuurlijk ondergesneeuwd geraakt.

Het was het tweede schietincident van de dag in Amsterdam.

Gaat lekker daar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 februari 2019 @ 15:38:03 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184876773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Gisteren las ik op de grote sites toch alleen maar over één schietpartij waarbij 20 schoten werden gelost, waarbij één man was neergeschoten en één gewonde. Ik dacht dat hij die gewonde was.

Nu even gegoogled maar het klopt idd, waren twee schietpartijen in Amsterdam, maar dat nieuws is natuurlijk ondergesneeuwd geraakt.

Het was het tweede schietincident van de dag in Amsterdam.

Gaat lekker daar.
googlen terwijl ik je de linkjes kant en klaar geef in een post. _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_184876789
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

googlen terwijl ik je de linkjes kant en klaar geef in een post. _O-
Ik had 2 meldingen van reacties, zodra ik er op ene klik wordt de andere automatisch verwijderd (wel vaker last van). Jouw reactie heb ik dus niet gezien.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 februari 2019 @ 15:39:57 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184876814
quote:
18s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik had 2 meldingen van reacties, zodra ik er op ene klik wordt de andere automatisch verwijderd (wel vaker last van). Jouw reactie heb ik dus niet gezien.
Ik zal 'm even herhalen voor je :P
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

stil gehouden? er is niks stil gehouden.
Oud-profvoetballer gewond na schietincident Amsterdam
Politie Amsterdam schiet man dood bij DNB
De schietpartij bij de DNB was rond kwart over zeven, die aan de George Sliekerkade rond 23:30 uur.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:00:34 #114
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184877219
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus een andere schietpartij die toevallig ook in Amsterdam plaatsvond en stil is gehouden? 2 schietpartijen op 1 avond?
Is vrij normaal (helaas) vorige week waren er ook een aantal schietpartijen, en de week daarvoor ook, etc. Lees je normaal niets over op de grote nationale nieuws sites. Maar staat wel altijd uitgebreid op at5 of het Parool. Wordt niet verborgen, het is gewoon niet interessant genoeg voor de NOS om daar tijd aan te besteden.

Slachtoffer van gister was trouwens een prof voetballer, wat het opzich wel weer nieuws maakt:

De in Den Bosch geboren aanvaller speelde onder andere voor Willem II, NEC, de Graafschap en het Spaanse Rayo Vallecano.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184877566
Die fietser die geraakt werd wordt een dikke schadeclaim met flink aftikkken.

O wacht, dit is amerika niet...
pi_184877596
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:Lees je normaal niets over op de grote nationale nieuws sites. Maar staat wel altijd uitgebreid op at5 of het Parool. Wordt niet verborgen, het is gewoon niet interessant genoeg voor de NOS om daar tijd aan te besteden.
Die van gisteravond staat gewoon op NOS.nl
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184877630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ach ga toch weg man.Is gewoon noodweer als er een gek met een vuurwapen dreigend op je afkomt
Tja, dat klopt. Itt de populistsiche opinie, kan je die 'gek' (jouw woorden) niet of nauwelijks met een vermanende stem of geruststellende woorden tot bedaren brengen.

En volgens mij vallen ook messen onder de noemer dodelijke bedreiging.
pi_184877657
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik zal 'm even herhalen voor je :P

[..]

Mijn dank, maar had hem al gevonden nadat je zei dat je linkjes had gepost.:P
pi_184877669
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Is vrij normaal (helaas) vorige week waren er ook een aantal schietpartijen, en de week daarvoor ook, etc. Lees je normaal niets over op de grote nationale nieuws sites. Maar staat wel altijd uitgebreid op at5 of het Parool. Wordt niet verborgen, het is gewoon niet interessant genoeg voor de NOS om daar tijd aan te besteden.

Slachtoffer van gister was trouwens een prof voetballer, wat het opzich wel weer nieuws maakt:

De in Den Bosch geboren aanvaller speelde onder andere voor Willem II, NEC, de Graafschap en het Spaanse Rayo Vallecano.
Toch apart dat er dan geregeld meerdere schietpartijen zijn, ik vind één schietpartij al heel wat in een land waar vuurwapens verboden zijn. Is toch niet iets alledaags in Nederland een schietpartij.
pi_184877814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toch apart dat er dan geregeld meerdere schietpartijen zijn, ik vind één schietpartij al heel wat in een land waar vuurwapens verboden zijn. Is toch niet iets alledaags in Nederland een schietpartij.
Je moet dan ook naar het hele continent kijken.

Laten we eens de VS beschouwen. In sommige strenge staten zoals Californië, New York, en Massachusetts is vuurwapenbezit drastisch beperkt en gereguleerd (aan voorwaarden en controles verbonden) waardoor veel mensen geen vuurwapen mogen bezitten of vervoeren in die staten. In Texas, Alaska, of Arkansas echter kan beetje iedere deugniet of halve gare al snel de winkel uitlopen met een paar op zak. Denk je dat een 'gek' of wetsovertreder zich dan zorgen gaat maken over de legitimieit ervan als hij naar Californië of een andere soortgelijke staat verhuist? Vergeet niet dat er geen grenscontroles plaatsvinden tussen de staten onderling, ook in Europa niet meer sinds de EU. Dus wat houdt hem nog tegen?

En in Duitsland en België (de buurlanden van Nederland) zijn ze gewoon toegestaan met een paar basisvoorwaarden. Dus ja, hoe moeilijk is het dan om aan een wapen te komen?
pi_184879031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mannen op een scooter weggereden (goh :') ) maar wie is dan die man die de politie heeft neergeschoten? Weten we wel in welke hoek we dit wederom moeten zoeken.
ach, de usual suspects komen met usual bullshit.
Er is geen verband tussen deze twee zaken.
pi_184879627
Bij een van die incidenten schijnt dus oud profvoetballer Yassine Abdellaoui betrokken te zijn, neergeschoten door de politie, maar niet in levensgevaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184879658
Op at5 staat nu dat het waarschijnlijk suïcide by cop was.

https://www.at5.nl/artikelen/191451/frederiksplein
pi_184879809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef Hathor het volgende:
Bij een van die incidenten schijnt dus oud profvoetballer Yassine Abdellaoui betrokken te zijn, neergeschoten door de politie, maar niet in levensgevaar.
Jezus :') Dit is dus Fake News.
Abdellaoui is NIET neergeschoten door de politie. Hij is neergeschoten op IJburg door mensen die op een scooter zijn weggevlucht en die zaak heeft niets te maken met het incident bij de DNB (en dus dit topic).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184879836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jezus :') Dit is dus Fake News.
Abdellaoui is NIET neergeschoten door de politie. Hij is neergeschoten op IJburg door mensen die op een scooter zijn weggevlucht en die zaak heeft niets te maken met het incident bij de DNB (en dus dit topic).
Ja hallo, ik herhaal gewoon wat net op NPO nieuws werd gezegd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184879865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hallo, ik herhaal gewoon wat net op NPO nieuws werd gezegd.
Ja hallo. Je hebt het vast verkeerd gehoord, want op het NOS Journaal net, de website van de NOS en alle andere bronnen zeggen iets anders.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184880140
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hallo, ik herhaal gewoon wat net op NPO nieuws werd gezegd.
ja hallo, je kan niet goed luisteren dus...
pi_184880450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja hallo, je kan niet goed luisteren dus...
ik heb inderdaad maar half zitten luisteren, gewoon verkeerd verstaan dus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184880500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik heb inderdaad maar half zitten luisteren, gewoon verkeerd verstaan dus.
:+ kan gebeuren
pi_184880538
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

:+ kan gebeuren
Ben wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom, je word natuurlijk niet zomaar onder vuur genomen. zit die gast tegenwoordig een beetje in de drugswereld of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:40:47 #131
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184881767
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

suicide by cop lijkt mij
Dit lijkt het nu inderdaad te zijn
pi_184884233
Ik kan me vergissen, maar was gisteren het nieuws niet dat de dader geschoten zou hebben op de politie en dat daarom terug geschoten is. Nu lees ik op het nieuws dat de dader een namaak wapen had. Dus dat schieten van de dader klopt dus ook niet meer helemaal in het verhaal. En dan schieten met 20 schoten op een man met een nep wapen, ik zie de onderzoeken nu al voor me waar de agenten veel hebben uit te leggen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:22:33 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184884601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hallo, ik herhaal gewoon wat net op NPO nieuws werd gezegd.
Je haalt 2 zaken door elkaar ;)

De dader is trouwens bekend. Michael Fudge (lol)

https://www.parool.nl/ams(...)hael-fudge~a4622849/

Van oorsprong een Brit dus blijkbaar, die al langer met het idee rondliep om zo zelfmoord te plegen. Treurig wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184884609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:09 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan me vergissen, maar was gisteren het nieuws niet dat de dader geschoten zou hebben op de politie en dat daarom terug geschoten is. Nu lees ik op het nieuws dat de dader een namaak wapen had. Dus dat schieten van de dader klopt dus ook niet meer helemaal in het verhaal. En dan schieten met 20 schoten op een man met een nep wapen, ik zie de onderzoeken nu al voor me waar de agenten veel hebben uit te leggen.
Dat de neergeschotene geschoten zou hebben, werd dan ook gezegd door een omstander, niet door de politie.
En als het donker is en die man op agenten af komt rennen met een wapen (wat volgens de politie niet van echt te onderscheiden was), dan zijn meerdere schoten best te verklaren. Niks aan de hand voor de agenten dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184884823
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je haalt 2 zaken door elkaar ;)

De dader is trouwens bekend. Michael Fudge (lol)

https://www.parool.nl/ams(...)hael-fudge~a4622849/

Van oorsprong een Brit dus blijkbaar, die al langer met het idee rondliep om zo zelfmoord te plegen. Treurig wel.
oh. Dus het blijft bij 1 topic dus
pi_184884873
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja hallo, je kan niet goed luisteren dus...
Nou nou, Sas. Rustig aan.
pi_184885283
Man die werd doodgeschoten bij DNB is een verwarde Brit

https://www.ad.nl/binnenl(...)warde-brit~ab5f2459/

"Amsterdammer"

Ja, hoor. Allemaal FakeNews gisteren die berichtgeving.
pi_184885462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat de neergeschotene geschoten zou hebben, werd dan ook gezegd door een omstander, niet door de politie.
En als het donker is en die man op agenten af komt rennen met een wapen (wat volgens de politie niet van echt te onderscheiden was), dan zijn meerdere schoten best te verklaren. Niks aan de hand voor de agenten dus.
Rijksonderzoek ( interne zaken ) zal het allemaal wel duidelijk maken wat er precies heeft plaats gevonden en of het verhaal van de agenten klopt.
pi_184891609
https://www.telegraaf.nl/(...)ank-michael-was-ziek
Moeder:
“Hij had al van kinds af angststoornissen en hevige depressies. Kinderpsychologen, en vanaf zijn tiende jaar vier, vijf psychiaters, hebben hem niet kunnen helpen. Hij heeft me ooit geopperd: ’Als ik er uit ga, laat ik me bij de Nederlandsche Bank neerschieten door de marechaussee’.”
pi_184891705
Moeder doodgeschoten man bij Nederlandsche Bank: ’Michael was ziek’


De 31-jarige Michael Fudge die woensdagavond door de politie werd doodgeschoten op het Westeinde, naast de Nederlandsche Bank, zou zijn hele leven al aan hevige angststoornissen lijden.

Dat vertelt zijn moeder aan het Parool. Volgens zijn moeder had ’Mickey’ euthanasie gewild, maar toen dat niet lukte koos hij voor ’suicide by cop’.

„Deze wereld is niet voor mij”, zou hij woensdag nog tegen zijn moeder Tanja Samojlenko hebben gezegd.

„Hij had al van kinds af angststoornissen en hevige depressies. Kinderpsychologen, en vanaf zijn tiende jaar vier, vijf psychiaters, hebben hem niet kunnen helpen. Hij heeft me ooit geopperd: ’Als ik er uit ga, laat ik me bij de Nederlandsche Bank neerschieten door de marechaussee’.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ank-michael-was-ziek
https://www.parool.nl/ams(...)y-was-ziek~a4622849/

Triest.

Dit krijg je dan als je in een wereld moet leven die niet de jouwe is en je geen recht hebt om je eigen leven humaan te beeindigen..
´
pi_184897093
Trieste zaak, ik lijd ook al mijn hele leven aan angststoornissen en euthanasie word niet zomaar ingewilligd. Hij moet best wanhopig zijn geweest.
ADHD-C
pi_184897372
Fudge. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184897685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:38 schreef LazyDave het volgende:
Trieste zaak, ik lijd ook al mijn hele leven aan angststoornissen en euthanasie word niet zomaar ingewilligd. Hij moet best wanhopig zijn geweest.
ja denk ik ook. Wel triest voor die agent(en) die dus wel even voor hun leven gevreesd hebben
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 februari 2019 @ 18:49:36 #145
22592 crew  Ole
pi_184900723
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja denk ik ook. Wel triest voor die agent(en) die dus wel even voor hun leven gevreesd hebben
Dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 februari 2019 @ 19:06:13 #146
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_184901061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:38 schreef LazyDave het volgende:
Trieste zaak, ik lijd ook al mijn hele leven aan angststoornissen en euthanasie word niet zomaar ingewilligd. Hij moet best wanhopig zijn geweest.
Wow heftig, heb je zelf ook die gedachte aan het beëindigen van je leven? Zo ja, krijg je de juiste hulp? Mijn vrouw heeft ook een tijd met angststoornissen geleefd maar is met de juiste hulp weer op de rails gezet.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_184901297
Fudge was dus een antifascistische Amsterdammer met een hekel aan de politie en Pegida.
Enge en gevaarlijke types blijkt maar weer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184901676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Fudge was dus een antifascistische Amsterdammer met een hekel aan de politie en Pegida.
Enge en gevaarlijke types blijkt maar weer.
gelukkig zijn Pegida aanganger helemaal niet eng en gevaarlijk.
pi_184901701
Ik heb medelijden met die man, je moet er erg aan toe zijn om tot zo iets drastisch te komen.

Hopelijk heeft hij nu de rust gevonden die hij zocht.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage vrijdag 8 februari 2019 @ 19:36:40 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184901714
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Dit krijg je dan als je in een wereld moet leven die niet de jouwe is en je geen recht hebt om je eigen leven humaan te beeindigen..
Vind het dan wel een kutactie van hem om nu ook de betrokken agenten die hebben geschoten met mogelijke trauma's te hebben opgezadeld :N.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')