abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 14:56:49 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184896235
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
er wordt wel heel erg gezocht door de actiegroep. Wel ben ik het ermee eens dat een dergelijke treurige traditie zoals Sint Piter best mag worden afgeschaft omdat ik het een slap fries excuus vind om de cadeaus voor je kinderen op 5 december maar te vergeten.
Eigenlijk mogen alle friese tradities van mij wel worden afgeschaft.
:') :') :') :') :') :') :') :')

Niemand heeft er last van.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184896546
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :')

Niemand heeft er last van.
Ik kan mij voorstellen dat de kinderen die op 5 december verwaarloosd worden er last van hebben omdat hun luie ouders een uitvlucht hebben om ze te vergeten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Jan-Itor op 08-02-2019 15:40:54 ]
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184896592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het bevalt mij niet dus ik vind dat het maar afgeschaft dient te worden... :')
Ik geef aan dat de traditie afgeschaft mag worden. Ik claim niet dat anderen die dan maar af moeten schaffen. Ik ben ook niet van plan om actief actie te ondernemen om die afschaffing voor elkaar te krijgen. Neemt niet weg dat ik geen reden zie om hem voort te zetten.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 15:28:10 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184896889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik geef net aan dat ik er last van heb. Ook de kinderen die op 5 december verwaarloosd worden hebben er last van omdat hun luie ouders een uitvlucht hebben om ze te vergeten.
Je hebt er last van? Leg eens uit dan. Woon je in Grou? Zo nee, dan is het onmogelijk hier last van te hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184896963
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:40 schreef Montagui het volgende:
En Jerry pakt meteen door.....

[..]

https://www.nu.nl/binnenl(...)ismebestrijding.html

Want ze deugen dan toch ook zo ontzettend en zijn totaal niet maatschappij ontwrichtend bezig.
Geeft Airfryer hier nu indirect toe dat ie tegenwoordig met een wapen op zak rondloopt? :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184897008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik geef aan dat de traditie afgeschaft mag worden. Ik claim niet dat anderen die dan maar af moeten schaffen. Ik ben ook niet van plan om actief actie te ondernemen om die afschaffing voor elkaar te krijgen. Neemt niet weg dat ik geen reden zie om hem voort te zetten.
De mensen in dat dorp zien dat blijkbaar wel, dus jammer joh.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184897126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

De mensen in dat dorp zien dat blijkbaar wel, dus jammer joh.
Harsttikke fijn dat ik daar geen last van heb. Ik ben ook niet van plan om er heen te gaan of om mij verder in dat rare hulpsinterklaasfeest te verdiepen, dus ik hoef er verder geen aanstoot aan te nemen. De KOZP'ers zouden er goed aan doen om mij als voorbeeld te nemen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184897175
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je hebt er last van? Leg eens uit dan. Woon je in Grou? Zo nee, dan is het onmogelijk hier last van te hebben.
Ik vind het een nare gedachte dat er mensen zijn die hiermee een reden hebben om hun kind maar te vergeten op 5 december. Erger dan dat is het ook weer niet.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184897357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:42 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik vind het een nare gedachte dat er mensen zijn die hiermee een reden hebben om hun kind maar te vergeten op 5 december. Erger dan dat is het ook weer niet.
Gewoon een beetje een rare uit de hand gelopen traditie, als die mensen daar nou gelukkig mee zijn dan laat ze toch lekker.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184897603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gewoon een beetje een rare uit de hand gelopen traditie, als die mensen daar nou gelukkig mee zijn dan laat ze toch lekker.
Ik zal de laatste zijn die ze belemmert in het uitvoeren van die overbodige traditie.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:12:04 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_184897980
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

En toch vind je dat het afgeschaft mag worden...
Maar natuurlijk mogen ze het afschaffen als ze zich daar beter bij voelen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:28:33 #88
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_184898212
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ze? Jij...
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik ben ook niet van plan om actief actie te ondernemen om die afschaffing voor elkaar te krijgen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:33:06 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_184898601
quote:
Ik geef aan dat de tradities afgeschaft mogen worden. Niet dat anderen dat moeten doen, ook niet dat ik dat ga doen. Wie ze afschaft zal mij zeg maar een zorg zijn. Het mag. Je bent een verstandige kerel en snapt me best.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184899239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
er wordt wel heel erg gezocht door de actiegroep. Wel ben ik het ermee eens dat een dergelijke treurige traditie zoals Sint Piter best mag worden afgeschaft omdat ik het een slap fries excuus vind om de cadeaus voor je kinderen op 5 december maar te vergeten.
Eigenlijk mogen alle friese tradities van mij wel worden afgeschaft.
Volgens mij heeft elke provincie wel zo zijn eigen tradities, cultuur en geschiedenis, als je het zo beredeneert dan is carnaval alleen in het zuiden van het land en het oosten ook onbegrijpelijk voor de rest van Nederland, dan ook maar afschaffen? Veel Nederlanders die carnaval haten zouden dit helemaal niet erg vinden.
pi_184899805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:47 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik geef aan dat de tradities afgeschaft mogen worden. Niet dat anderen dat moeten doen, ook niet dat ik dat ga doen. Wie ze afschaft zal mij zeg maar een zorg zijn. Het mag. Je bent een verstandige kerel en snapt me best.
Dan kan je ook gewoon zeggen dat je niets geeft om de swarte pyt traditie. Dat is precies hetzelfde.

In Nederland alleen al zijn honderden tradities waar de gemiddelde Nederlander geen weet van heeft en dus niets om geeft. Lekker boeiend dus.

Maar actief zo'n traditie gaan verstoren omdat je je gekwetst voelt door iets waar je voorheen geen eens weet van hebt is wel zorgelijk. Laat die KOSP gewoon thuis in de Randstad blijven ipv deze Friese traditie te verpesten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184899949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan kan je ook gewoon zeggen dat je niets geeft om de swarte pyt traditie. Dat is precies hetzelfde.

In Nederland alleen al zijn honderden tradities waar de gemiddelde Nederlander geen weet van heeft en dus niets om geeft. Lekker boeiend dus.

Maar actief zo'n traditie gaan verstoren omdat je je gekwetst voelt door iets waar je voorheen geen eens weet van hebt is wel zorgelijk. Laat die KOSP gewoon thuis in de Randstad blijven ipv deze Friese traditie te verpesten.
Het gaat mij specifiek om de Friese traditie. Ik heb namelijk gewoon een hekel aan Friesland en vind 1 Sinterklaasfeest genoeg. Die Friezen moeten het dan weer perse anders hebben. Afijn.

Over die tradities heb ik het dus niet. Laat ze op Ameland/Terschelling (?) maar lekker sunderklaas vieren. (Al bedenk ik me net dat dat Friese eilanden zijn en ik daar dus ook een hekel aan heb).

Klopt. Lekker niet mee bemoeien als je er geen last van hebt. Dat ik een hekel heb aan Friesland betekent niet dat ik alles daar probeer te frustreren. Ik blijf gewoon uit de buurt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184899979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Het gaat mij specifiek om de Friese traditie. Ik heb namelijk gewoon een hekel aan Friesland en vind 1 Sinterklaasfeest genoeg. Die Friezen moeten het dan weer perse anders hebben. Afijn.

Over die tradities heb ik het dus niet. Laat ze op Ameland/Terschelling (?) maar lekker sunderklaas vieren. (Al bedenk ik me net dat dat Friese eilanden zijn en ik daar dus ook een hekel aan heb).

Klopt. Lekker niet mee bemoeien als je er geen last van hebt. Dat ik een hekel heb aan Friesland betekent niet dat ik alles daar probeer te frustreren. Ik blijf gewoon uit de buurt.
Persoonlijke frustraties dus, goed...weten we dat ook weer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184900006
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Persoonlijke frustraties dus, goed...weten we dat ook weer.
Ik wilde het in ieder geval benoemd hebben. Eigenlijk maar bijzaak dus.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184900828
Maar gauw wat knokploegen naar Friesland sturen dus.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 19:00:03 #98
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_184900916
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Het gaat mij specifiek om de Friese traditie. Ik heb namelijk gewoon een hekel aan Friesland en vind 1 Sinterklaasfeest genoeg. Die Friezen moeten het dan weer perse anders hebben. Afijn.
Frustie gespot... :')

quote:
Over die tradities heb ik het dus niet. Laat ze op Ameland/Terschelling (?) maar lekker sunderklaas vieren. (Al bedenk ik me net dat dat Friese eilanden zijn en ik daar dus ook een hekel aan heb).
Texel... Ouwe Sunderklaas...
  vrijdag 8 februari 2019 @ 19:20:39 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184901412
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Het gaat mij specifiek om de Friese traditie. Ik heb namelijk gewoon een hekel aan Friesland en vind 1 Sinterklaasfeest genoeg. Die Friezen moeten het dan weer perse anders hebben. Afijn.

Over die tradities heb ik het dus niet. Laat ze op Ameland/Terschelling (?) maar lekker sunderklaas vieren. (Al bedenk ik me net dat dat Friese eilanden zijn en ik daar dus ook een hekel aan heb).

Klopt. Lekker niet mee bemoeien als je er geen last van hebt. Dat ik een hekel heb aan Friesland betekent niet dat ik alles daar probeer te frustreren. Ik blijf gewoon uit de buurt.
Ameland en Terschelling zijn pas sinds de invoer van de kinderbijslag en ziekenfonds deel van Friesland. Dus redelijk veilig gebied voor je. Alleen ff bootje renten zodat je niet via Harlingen hoeft. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 19:26:43 #100
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_184901545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het bevalt mij niet dus ik vind dat het maar afgeschaft dient te worden... :')
Dat hoor je mij in ieder geval niet beweren.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')