abonnement Unibet Coolblue
pi_184859309
Niet om hoe ze het doen, maar waarom ze het doen.
Wat drijft hun om zo ver te gaan en zoveel risico's te lopen om oude mensen te zakkenrollen? Wat gaat er in hun hoofd om.

Net zoals Marokkanen die auto's in de fik steken. Waarom doen ze dat? Ik ben heel nieuwsgierig. Net zoals overvallers. Hoe kun je zo diep zakken?

Mocht het zo zijn dat iemand die dit doet en dit leest....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_184859382
Goeie vraag wel, heb ik ook nooit begrepen.

Ik kan me voorstellen dat je als doorgewinterde zakkenroller wel een kick krijgt als je plan ongezien slaagt ofzo. Als een goocheltruc.

Maar de stap om de zwakkeren en/of minder bedeelden te gaan targetten..

Tijdje geleden mijn oma nog. Werd haar gevraagd of ze wat kleingeld had voor ern goed doel (door bulgaren). Zo goed als ze is gaf ze kleingeld, waarna de vrouw in kwestie “haar dankbaarheid” uitte door haar een knuffel te geven. Bleek ze mn oma dr ketting losgehaald te hebben, maar het mislukte omdat ze deze niet goed vasthad waardoor deze viel.

In die ketting zit dus het as van haar overleden zoon. :N
pi_184859511
Heeft te maken met het ervaren van eerdere teleurstellingen.
Geen vertrouwen hebben in beloningen op de lange termijn krijgen.
Alles op de korte termijn op willen lossen. Verslavingen en het onderhouden daarvan.
Je ethiek en moraal verleggen om 'succes' snel te halen.
Hierdoor in een negatieve spiraal komen.
Eerst voelde je je rot dat je geen baan kon vinden. Toen begon je je te vervelen.

Toen zag je dat andere mensen geld hadden voor leuke dingen.

Toen heb je een lening afgesloten om op vakantie te kunnen. Je kon je lening niet afbetalen dus je sloot er nog maar 1 af.

Toen beroofde je op klaarlichte dag een bejaarde vrouw om je lening later te betalen en natuurlijk om heroïne te kopen waar je ook al een tijdje verslaafd aan bent omdat het je hielp al je problemen te vergeten. Uiteindelijk koop je alleen maar heroïne van de sieraden van de bejaarde vrouw zodat je niet aan de negatieve gedachte van de lening hoeft te denken en je ook weer kunt vergeten dat je iemand bent die oude vrouwtjes beroofd.

Je beland in de bak en je omgeving is je helemaal zat, hierdoor geef je nog minder om jezelf en door je lage eigenwaarde gebruik je meer heroïne. De enige manier die nog mogelijk is om je verslaving te onderhouden en je te behoeden voor de bittere harde realiteit waarin je eigenlijk je leven niet meer op orde hebt. Zoiets zou kunnen.
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:44:06 #4
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184859632
Kick.. geen wil om te werken..
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:45:02 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184859656
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:30 schreef -mosrednA het volgende:

In die ketting zit dus het as van haar overleden zoon. :N
Damn. Ketting heeft het wel overleefd gewoon? Wat naar.

Sowieso kansloos dat zakkenrollers/overvallers bepaalde doelgroepen targetten. Nu is diefstal sowieso triest natuurlijk, maar ik vind het nog zieliger bij oudere mensen, of mensen die sowieso al krap zitten..

@TS: Denk niet dat die gedachtes heel ingewikkeld zijn vaak. Gewoon niet genoeg ontwikkeld. Ze willen geld, maar willen niet werken. Als het UWV niet meewerkt kan het voor minder ontwikkelden al gauw de makkelijkste oplossing zijn om maar te gaan stelen.

Zullen vast wel iets van spanning en genot ervaren als het ze lukt. Waarschijnlijk vinden ze zichzelf nog heel stoer ook. Helemaal als ze niet betrapt worden.

Al is er ook een groep die slim genoeg om te weten dat ze gewoon dom bezig zijn en dat er betere methodes zijn. Die kicken er dan gewoon op.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184859964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Damn. Ketting heeft het wel overleefd gewoon? Wat naar.

Ja dat wel, maar ze draagt hem nu dus niet meer omdat ze bang is dat ze ‘m verliest.
pi_184859992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Damn. Ketting heeft het wel overleefd gewoon? Wat naar.

Ja dat wel, maar ze draagt hem nu dus niet meer omdat ze bang is dat ze ‘m verliest. ;(
pi_184860006
Dit is geen hogere wiskunde, beste Sigaartje. Als je steelt, dan heb je binnen een oogwenk meer geld bij elkaar dan mensen met een doorsnee baantje.

Wie niet steelt of erft, blijft arm totdat hij sterft.
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:03:53 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184860008
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:02 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar ze draagt hem nu dus niet meer omdat ze bang is dat ze ‘m verliest. ;(
Dat is wel sneu. Wel fijn dat ze hem niet kwijt is..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184860036
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:30 schreef -mosrednA het volgende:
Goeie vraag wel, heb ik ook nooit begrepen.

Ik kan me voorstellen dat je als doorgewinterde zakkenroller wel een kick krijgt als je plan ongezien slaagt ofzo. Als een goocheltruc.

Maar de stap om de zwakkeren en/of minder bedeelden te gaan targetten..

Tijdje geleden mijn oma nog. Werd haar gevraagd of ze wat kleingeld had voor ern goed doel (door bulgaren). Zo goed als ze is gaf ze kleingeld, waarna de vrouw in kwestie “haar dankbaarheid” uitte door haar een knuffel te geven. Bleek ze mn oma dr ketting losgehaald te hebben, maar het mislukte omdat ze deze niet goed vasthad waardoor deze viel.

In die ketting zit dus het as van haar overleden zoon. :N
Dat soort dingen wil ik echt een keer zelf meemaken. Het lijkt me heerlijk om me even uit te leven op zo’n vieze, gluiperige rat.

Voor dat soort mensen heb ik nog minder respect dan voor het stront dat ik onder m’n schoen vandaan haal. :r
pi_184861322
Die mensen hebben geen kans op werk of willen niet werken, reizen en stelen beetje door europa.
Net als de gemiddelde mocro meer dan jekankermoeder en wholla komt er niet uit.. Nederlanders zijn toch kankerjoden of kankerhonden dat boeit ze geen reet of die nou 12 of 99 is
Ik zwaai naar dieren.
pi_184861865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:07 schreef Geerd het volgende:
Die mensen hebben geen kans op werk of willen niet werken, reizen en stelen beetje door europa.
Net als de gemiddelde mocro meer dan jekankermoeder en wholla komt er niet uit.. Nederlanders zijn toch kankerjoden of kankerhonden dat boeit ze geen reet of die nou 12 of 99 is
Precies dit
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:37:50 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184861926
TS gaat er ten onrechte vanuit dat iedereen een geweten heeft.
And so is the past
pi_184862203
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:35 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Precies dit
En als ze x uur moeten schoffelen of vast zitten verhoogd alleen maar hun status...die mensen denken per dag...250 om iemand neer te steken hopa snel verdient kan die weer 3 dagen vooruit..

Ik zeg altijd voor minder dan 3 miljoen moet je het niet doen :P
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:52:20 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184862314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:07 schreef Geerd het volgende:
Die mensen hebben geen kans op werk of willen niet werken, reizen en stelen beetje door europa.
Net als de gemiddelde mocro meer dan jekankermoeder en wholla komt er niet uit.. Nederlanders zijn toch kankerjoden of kankerhonden dat boeit ze geen reet of die nou 12 of 99 is
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:54:01 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184862350
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 11 februari 2019 @ 15:01:05 #17
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184955264
De zakkenrollers waar je het over hebt, zijn doorgaans Oost-Europeanen die vrij mogen doorreizen naar oa. Nederland. Doorgaans mensen die in armoede zijn opgegroeid en die verteld wordt dat in West-Europa mensen bulken van het geld en het verlies de inhoud van hun portemonnee wel te boven komen. Indien het zigeuners zijn, krijgen die stelen met de paplepel ingegoten. Die komen hier een tijdje naar toe om te roven en vervolgens blijven ze een tijdje in de luwte. Indien ze opgepakt worden, zal de rechter ze doorgaans zien als zielige slachtoffers van een nietsontziende bende en zal er een strafje volgen waar deze mensen niet warm of koud van worden. De leefkwaliteit van een gevangenis is beter dan dat ze thuis wonen, het is er behaaglijk en je krijgt er te eten en te drinken. Ze worden daarna een tijd lang ongewenst verklaard, maar dat is alleen een risico als er eens door de politie of ander overheidspersoneel naar je paspoort wordt gevraagd en door de computer gehaald. Neem eens contact op met Jaime de boevenspotter.

Wat die Marokkanen betreft; dat is denk ik een kwestie van lage intelligentie, slecht ontwikkeld empathisch vermogen en een totaal belachelijk supioriteitsgevoel richting alles wat anders is dan zijzelf.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185098631
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:26 schreef Sigaartje het volgende:
Niet om hoe ze het doen, maar waarom ze het doen.
Wat drijft hun om zo ver te gaan en zoveel risico's te lopen om oude mensen te zakkenrollen? Wat gaat er in hun hoofd om.

Net zoals Marokkanen die auto's in de fik steken. Waarom doen ze dat? Ik ben heel nieuwsgierig. Net zoals overvallers. Hoe kun je zo diep zakken?

Mocht het zo zijn dat iemand die dit doet en dit leest....
@wollah ken jij iemand voor TS?
  dinsdag 19 februari 2019 @ 09:14:28 #19
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_185098966
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:50 schreef stokj het volgende:

[..]

@:Wollah ken jij iemand voor TS?
Ja man. En zijn vaak skeere boys zonder emotie
#KICKOUTZP
pi_185100205
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:14 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja man. En zijn vaak skeere boys zonder emotie
TS wilt met zo een boy de discussie aangaan _O- _O- _O-
pi_185100241
lekker stiekem aan lullen voelen?
U MAD?
pi_185102531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
lekker stiekem aan lullen voelen?
_O- _O- _O-
pi_185108181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 10:24 schreef stokj het volgende:

[..]

TS wilt met zo een boy de discussie aangaan _O- _O- _O-
Is dat niet mogelijk dan?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185108874
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 17:17 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Is dat niet mogelijk dan?
Zeker niet onmogelijk. Wollah kent er genoeg in de omgeving!
pi_185108929
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 17:53 schreef stokj het volgende:

[..]

Zeker niet onmogelijk. Wollah kent er genoeg in de omgeving!
Ah ok.
Ik vind dat filmpje trouwens briljant :D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')