Denk ik eindelijk gaan ze het weer uitzenden en dan is het al weer gestopt of verplaatst!
Wat komt er weer in de plaats? Ja MacGuyver hoe vaak hebben we die niet gezien?
Nou yorin bant mij weer naar kazaa om de stargate afleveringen te downen
PS. Weet iemand op welk emailadres ik kan klagen ?
quote:Waarom moeten ze zonodig wachten, de tapes zijn beschikbaar en die zullen ze vast wel hebben. Maar ja, de programmering van de meeste zenders is totaal verstrooid!
Op zaterdag 4 januari 2003 11:34 schreef cptmarco het volgende:
Het seizoen zal wel weer afgelopen zijn, verleden week was er een aflevering met een enorme cliffhanger. Tis te hopen dat ze snel weer beginnen met het volgende seizoen.
quote:Ja duh, dat weet ik ook wel, het is nu niet op tv en daarom is hier dus een topic over!
Op zaterdag 4 januari 2003 11:39 schreef okkie-man het volgende:
stargate is vorige week al op tv geweest
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:42 schreef TechXP het volgende:[..]
Ja duh, dat weet ik ook wel, het is nu niet op tv en daarom is hier dus een topic over!
quote:2,5 seizoen? De aflevering van vorige week op Yorin was de laatste van seizoen 3. In amerika beginnen ze volgende week aan de tweede helft van seizoen 6. In de UK zijn ze daar een maand geleden al mee begonnen! Engeland (Sky One) heeft dus eerder nieuwe afleveringen dan de USA!
Op zaterdag 4 januari 2003 11:42 schreef cptmarco het volgende:
ik heb geen idee hoever wij achterlopen op Amerika, maar als wij maar iets achterlopen dan mag Yorin het gewoon nog niet uitzenden.
quote:Ja het is bijna 3 seizoenen die we achterlopen. Seizoen drie kan je ,geloof ik. al (bijna) op dvd kopen.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:42 schreef cptmarco het volgende:
ik heb geen idee hoever wij achterlopen op Amerika, maar als wij maar iets achterlopen dan mag Yorin het gewoon nog niet uitzenden.
quote:Ik ook
Op zaterdag 4 januari 2003 11:56 schreef JAG het volgende:Engeland (Sky One) heeft dus eerder nieuwe afleveringen dan de USA!
Maar geloof dat in dit topic al wat meer over SG1 gebabbeld word:
[Stargate] Lekkere actie weer van Yorin!
quote:En daarom kan deze op slot.
Op zaterdag 4 januari 2003 12:31 schreef Raven het volgende:[..]
Ik ook
![]()
Maar geloof dat in dit topic al wat meer over SG1 gebabbeld word:
[Stargate] Lekkere actie weer van Yorin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |