abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:51:27 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_184857235
Mijn ouders hebben bovengenoemde printer gekocht. Ze willen de software installeren, maar krijgen steeds de melding dat ze geen beheerder zijn, en dat het daarom niet gaat.

Slaat nergens op natuurlijk omdat ze de enige gebruiker zijn, maar ik heb het via teamviewer geprobeerd en ik krijg hetzelfde resultaat.

Ik heb het eerst via de cd geprobeerd. Toen dat niet ging heb ik geprobeerd de software vanaf de canon website te downloaden. Dat ging ook niet. Zelfs de downloadsoftware als administrator openen had geen effect.

Weet iemand de oplossing?
pi_184857452
tsja...

Inloggen als administrator.
pi_184857476
Nieuw account maken op de desbetreffende pc, hierop alle rechten toewijzen en oude account eraf gooien.
Wel eerst een backup maken van je 'mijn documenten', en alles wat daarbij hoort.
Google is your friend, abuse your friends
pi_184857493
Kijk eens in het configuratiescherm, er zal waarschijnlijk een administrator-account zijn naast het account wat je ouders gebruiken :T
pi_184857502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:00 schreef Metalfrost het volgende:
Nieuw account maken op de desbetreffende pc, hierop alle rechten toewijzen en oude account eraf gooien.
Wel eerst een backup maken van je 'mijn documenten', en alles wat daarbij hoort.
Als ze geen administrator-rechten hebben, kunnen ze ook geen administrator-account aanmaken.
pi_184857529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als ze geen administrator-rechten hebben, kunnen ze ook geen administrator-account aanmaken.
Nee inderdaad.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:44:08 #7
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_184858445
Hoe kan het dat je als enige gebruiker niet automatisch administrator bent? :? Het slaat toch nergens op dat je je eigen account moet verwijderen alleen omdat je een printer wilt installeren? :? :? :?
pi_184858492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:44 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe kan het dat je als enige gebruiker niet automatisch administrator bent? :? Het slaat toch nergens op dat je je eigen account moet verwijderen alleen omdat je een printer wilt installeren? :? :? :?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Kijk eens in het configuratiescherm, er zal waarschijnlijk een administrator-account zijn naast het account wat je ouders gebruiken :T
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')