abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:07:58 #151
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_184862704
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ook, zeg dat vrij (te) makkelijk, maar toch niet tegen de assistente van de HR directeur aan wie je dingen wil verkopen. Heb nog geen engelsman/engelstalige gehoord "Oh fuckderdefuck" zei als ik 'm niet wil doorverbinden met de CEO :P
LOL, nee dat klinkt niet heel erg gepast :')
Respect to the man in the ice cream van
pi_184862804
SAP is toch uit 1972 o.i.d. :D
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:15:32 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184862892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:06 schreef liedetector het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-scoor-jij~a7521105/

sja, zo moeilijk was het niet....tssk
10/10 Makkie.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:16:24 #154
43675 TAV74
Novus Opiate Seclorum
pi_184862911
quote:
6s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En toen deed je een TAVje?
:D

Slopend weekje dit wel trouwens, vandaag weer een volle dag in een heftige sessie gezeten met allerlei moeilijke feedback toestanden. Wel gelachen door met collega B. in de pauze een cliché reactie af te spreken dat ik er op een passend moment zou gooien als hij aan de beurt zou zijn ("nu doen jullie B. echt tekort"). Lukte zelfs twee keer 8-)
Ons voornemen is nu dat we voor ieder overleg allebei een kaartje trekken met een cliché dat we die dag ergens in het overleg moeten gooien.
I know you can walk on the water. But can you walk on this much beer?
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:16:26 #155
401485 Molo
pi_184862913
Test niet gedaan, score van 9/10
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:18:42 #156
43675 TAV74
Novus Opiate Seclorum
pi_184862946
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:16 schreef Molo het volgende:
Test niet gedaan, score van 9/10
Dan ben je echt goed 8-)
I know you can walk on the water. But can you walk on this much beer?
pi_184862948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dan is sprinter vanaf Zwijndrecht direct naar Centraal makkelijker, anders is het weer langer in de bus. Snelste optie is als m'n vriend me afzet op Zwijndrecht. Dan kan ik er wel binnen een uur en kwartier zijn. Maar dat is voor hem compleet de verkeerde kant op.
Ik zou geloof ik lekker gaan fietsen naar het station. Zowel overstappen als bussen hoef ik niet in mijn reisprogramma.
pi_184863016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:47 schreef Barreltje het volgende:
Arghh DP.. je zou toch wel verwachten dat zulke basis kennis wel aanwezig is..

Hier ook 10/10 Voor de taalkennis.. gelukkig geen t/d/dt.. je kan je wel afvragen waarom agenten die woorden zouden moeten kunnen gebruiken :?

@Annex, ik ben er niet.. teveel mist, dus in hotel.. morgen om 6 uur inchecken.. }:|
Maar als jij hebt geleerd wat een persoonsvorm is, dan kun je toch ook gewoon werkwoorden vervoegen? Het loopt er meestal op vast dat mensen het verschillen in functie van het werkwoord in zinnen als 'het ontwikkelt', 'het heeft zich ontwikkeld' en 'een ontwikkeld mens' niet begrijpen, maar als je dat snapt dan is het appeltje eitje.
pi_184863046
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoi :+
Al heb ik een griepprik gehad dit jaar dus ik hoop dat het wat korter duurt ofzo :')

Heerst een flinke griepgolf iig
Ik ook. Ik ben tot dusver ook niet echt ziek, maar het kwakkelt wel met dagjes verhoging tussendoor. En een verkoudheid en de altijd plezierig koortslip, in mijn neus }:|

Kind daarentegen tikt inmiddels de 40 graden aan. Alweer diep onder zeil, hopelijk morgen weer wat beter.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 februari 2019 @ 20:26:01 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184863082
Ik ga me morgen wellicht in de ziekenboeg melden.... In de loop van de dag voelde ik het verkeerde kant op kaan en nu trekt het echt mijn lichaam door :').
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:26:18 #161
401485 Molo
pi_184863091
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben tot dusver ook niet echt ziek, maar het kwakkelt wel met dagjes verhoging tussendoor. En een verkoudheid en de altijd plezierig koortslip, in mijn neus }:|

Kind daarentegen tikt inmiddels de 40 graden aan. Alweer diep onder zeil, hopelijk morgen weer wat beter.
Koortslip in je neus, klinkt als horror!

En balen zeg, sneu bij die kleintjes. Hopelijk snel weer beter
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:26:39 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184863097
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar als jij hebt geleerd wat een persoonsvorm is, dan kun je toch ook gewoon werkwoorden vervoegen? Het loopt er meestal op vast dat mensen het verschillen in functie van het werkwoord in zinnen als 'het ontwikkelt', 'het heeft zich ontwikkeld' en 'een ontwikkeld mens' niet begrijpen, maar als je dat snapt dan is het appeltje eitje.
Ik kan het allemaal wel vervoegen.. maar dat het heet zoals het heet interesseert me geen moer en helpt me ook niet ( ik zou die woorden allemaal niet kunnen benoemen.. bijwoord/ bijvoeglijk naamwoord/ zelfstandig naamwoord.. lekker belangrijk..

Ach jah.. een beta he.. :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
pi_184863116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van mij hoeft echt informatica niet perse op school, maar ik had laatst een stagiair die ik crtl-c en ctrl-v uit moest leggen en een ander die niet wist wat BCC was en hoe het werkte en dusdanig weinig kaas van netiquette had dat ze m'n hele adressenlijst CC-de :'(

:W AVG :W
Ik moet ook nog wel een stukje kantoor-etiquette leren. Ze zijn bij ons heel erg van de mailtjes naar iedereen beantwoorden. Terwijl ik zoiets heb van, als ik het eigenlijk tegen 1 iemand heb, waarom moet ik de rest er dan ook mee lastigvallen? Dus dan antwoord ik op 1 persoon, en reageert zij weer terug met de andere mensen in CC.
pi_184863118
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Koortslip in je neus, klinkt als horror!

En balen zeg, sneu bij die kleintjes. Hopelijk snel weer beter
Ja, dat doet ie wel vaker, zwaar irritant.

Smeu is het, gloeiend heet en wil niets eten. Gelukkig wel drinken. En hij heeft de hele middag op de bank gelegen en niet gesprongen of gerend. Dan is er echt iets mis ;)
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:28:45 #165
401485 Molo
pi_184863124
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik kan het allemaal wel vervoegen.. maar dat het heet zoals het heet interesseert me geen moer en helpt me ook niet ( ik zou die woorden allemaal niet kunnen benoemen.. bijwoord/ bijvoeglijk naamwoord/ zelfstandig naamwoord.. lekker belangrijk..

Ach jah.. een beta he.. :@
Ik vind het altijd erg dom en idd ongeïnteresseerd overkomen als iemand een vreselijk schriftelijk stuk of mail stuurt naar me.
Echt vervelend om te lezen omdat het mij meer moeite kost om te lezen/begrijpen dan wanneer de andere partij er wat meer moeite in had gestopt.

Soort drie nul achterstand dan al meteen
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:29:49 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184863149
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet ook nog wel een stukje kantoor-etiquette leren. Ze zijn bij ons heel erg van de mailtjes naar iedereen beantwoorden. Terwijl ik zoiets heb van, als ik het eigenlijk tegen 1 iemand heb, waarom moet ik de rest er dan ook mee lastigvallen? Dus dan antwoord ik op 1 persoon, en reageert zij weer terug met de andere mensen in CC.
Dan hoef jij het niet te leren.. dan moet de rest het leren.. :P

Ik heb er ook een hekel aan als het hele gebouw er bij in ge-cct wordt o|O
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:30:06 #167
401485 Molo
pi_184863158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of zij moeten het afleren

Iedereen CC-en is echt van voor 2000 :X
pi_184863168
Wij zijn verplicht te cc'en... Maar dat is gelukkig meer naar een hele afdeling. Je handelt het wel af met 1 persoon zeg maar, maar mocht die om wat voor reden dan niet beschikbaar zijn. Dan kan iemand anders het zo overnemen.

dus dan is t mailtje aan persoon x, en afdeling y in cc. Niet de rest van de personen van die afdeling gelukkig..
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:31:20 #169
401485 Molo
pi_184863176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, dat doet ie wel vaker, zwaar irritant.

Smeu is het, gloeiend heet en wil niets eten. Gelukkig wel drinken. En hij heeft de hele middag op de bank gelegen en niet gesprongen of gerend. Dan is er echt iets mis ;)
Ik ga eens even kijken of ik die snurkie hier op bed kan flikkeren. Ze wilde per se nog yoghurt met bessen eten

:')

Drie keer raden waar ze geen hap van op heeft :')
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:31:41 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184863182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het altijd erg dom en idd ongeïnteresseerd overkomen als iemand een vreselijk schriftelijk stuk of mail stuurt naar me.
Echt vervelend om te lezen omdat het mij meer moeite kost om te lezen/begrijpen dan wanneer de andere partij er wat meer moeite in had gestopt.

K typ alles in het Engels.. de Nederlandse taal gaat er dan wel een beetje aan jah.. maar goed .ijn Engels is binnen ons bedrijf wel boven gemiddeld.. dat ligt voornamelijk aan de andere nationaliteiten die moeite hebben met de taal..

En geen d/t/dt in het Engels O+
pi_184863203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef DP, da's ernstig.
Maar ook echt, wat je soms ziet binnenkomen aan teksten. Ik werk oa voor de HR director. En dan komen er mails binnen van bedrijven die mensen bij ons willen plaatsen, Dan begin je toch je mail niet met "Hoi ...." Maar ook aan de telefoon krijg ik soms mensen (eigenlijk alleen maar mannen) die enorm joviaal zijn, maar ook bv zeggen "da's toch ook kut"..als iemand de hele week niet op kantoor is om zijn telefoon aan te nemen.
Is 'Hoi' slecht? Ik zou het juist eigenlijk wel fijn vinden. Komt over alsof ze gewoon open en toegankelijk zijn, en ook gewoon vlot kunnen werken. Geen onnodig moeilijk gedoe. Ik snap mensen die sollicitatiebrieven zo stijf schrijven ook nooit zo goed. Maar ik ben dan ook wel de laatste die je in een stijve saaie omgeving neer moet zetten. /zegt ze terwijl ze op het ministerie werkt
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 20:32:58 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184863209
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Tja, dat sommige van die mensen hebben dan echt weer 0,0 technisch inzicht enzo. Kun je je ook wel aan gaan ergeren, maar hé, leven en laten leven. Je kunt niet alles weten of interesse in hebben :)
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_184863224
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is 'Hoi' slecht? Ik zou het juist eigenlijk wel fijn vinden. Komt over alsof ze gewoon open en toegankelijk zijn, en ook gewoon vlot kunnen werken. Geen onnodig moeilijk gedoe. Ik snap mensen die sollicitatiebrieven zo stijf schrijven ook nooit zo goed. Maar ik ben dan ook wel de laatste die je in een stijve saaie omgeving neer moet zetten. /zegt ze terwijl ze op het ministerie werkt
Hangt beetje van de geadresseerde af denk ik. Als ik de persoon goed ken dan begin ik echt niet met 'Weledelgestrenge.. '
pi_184863239
In het Engels mag ik iedereen gewoon met Dear aanspreken O+
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:37:49 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184863299
In een mail zet ik nooit hi.
" gents" meestal of "Gents + naam dame" of gewoon de naam van de persoon die ik mail..
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')