abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184855660
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,

Ik ben Wendy en ik studeer HBO-Verpleegkunde. Met een groepje van 4 zijn we net met het opzetten van een kwalitatief onderzoek begonnen. Voor dit project zoeken we mensen met zichtbare 2e of 3e-graads brandwonden. We willen graag een interview met je houden dat zich vooral richt op het effect van brandwonden op sociaal gebied. Het interview zal gemiddeld 30-45min duren en zal plaatsvinden op een plek die jij fijn vindt.

Je naam wordt niet genoemd in ons onderzoek en ook mag je wat we hebben geschreven lezen en goedkeuren, of afkeuren natuurlijk. Alleen bij goedkeuring wordt het gebruikt.

Ben jij of ken jij iemand die met ons een interview hierover zou willen doen? Neem dan contact met me op via een priv bericht.

Dank je wel!
Wendy
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:36:22 #2
450148 PrisTheShiz
Niks mis met visch
pi_184858254
Brandwonden stichting bellen?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:50:32 #3
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184862250
Ik neem aan dat je brandwondlittekens bedoelt? Mijn wonden zijn inmiddels wel geheeld namelijk.
Mocht je echt brandwonden zoeken zou je het in een brandwondencentrum eens kunnen proberen. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184863049
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
Brandwonden stichting bellen?
Ja die moest ik mailen, heb ik gedaan maar nog niks van gehoord en ben ongeduldig haha.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef Elpis het volgende:
Ik neem aan dat je brandwondlittekens bedoelt? Mijn wonden zijn inmiddels wel geheeld namelijk.
Mocht je echt brandwonden zoeken zou je het in een brandwondencentrum eens kunnen proberen. ;)