abonnement Unibet Coolblue
pi_184855072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is gewoon zo dat een 'online' klik niet ook een klik in real life betekent. Hoe goed mensen ook matchen op papier of leuk kunnen chatten of bellen..
Ja, maar dat is ook wat iedereen zegt.

Juist daardoor moet je zodra je een online klik hebt gewoon afspreken, anders verspil je mogelijk je tijd en is de teleurstelling groter.
pi_184855106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook wat iedereen zegt.

Juist daardoor moet je zodra je een online klik hebt gewoon afspreken, anders verspil je mogelijk je tijd en is de teleurstelling groter.
Ja klopt.

Ik weet niet hoe lang Spirit al met deze date sprak.
pi_184855128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook wat iedereen zegt.

Juist daardoor moet je zodra je een online klik hebt gewoon afspreken, anders verspil je mogelijk je tijd en is de teleurstelling groter.
Waarom die haast?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184855223
Bij mij heeft er wel vaker een week of drie tussen moment van matchen en een eerste date gezeten. Gewoon niet gelijk je diepste verlangens en shit met elkaar gaan bespreken en het een beetje luchtig houden.
  woensdag 6 februari 2019 @ 14:22:08 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184855248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook wat iedereen zegt.

Juist daardoor moet je zodra je een online klik hebt gewoon afspreken, anders verspil je mogelijk je tijd en is de teleurstelling groter.
Als je het al als tijdverspilling ziet dan ben je naar mijn mening met de verkeerde instelling aan het daten.

Verder staat tijd en hoe snel/hoe veel later je afspreekt los van het wel/niet een klik met iemand hebben. En als zulke dingen verschil maken dan is degene met wie je date gewoon geen geschikt relatiemateriaal.
pi_184855385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij mij heeft er wel vaker een week of drie tussen moment van matchen en een eerste date gezeten. Gewoon niet gelijk je diepste verlangens en shit met elkaar gaan bespreken en het een beetje luchtig houden.
Dit inderdaad
pi_184855433
Jongens jullie doen nu alsof ik maaaanden contact met die man had. Ik heb hem nog geen week geleken gematcht op tinder en sinds zaterdag appen/bellen we. Maar zo’n klik heb ik ook niet snel met iemand, dat je zo leuk kunt praten. Dus ja, dan hoop je dat die klik er ook is als je elkaar ziet..
Sarcasme. Herken het.
pi_184855507
quote:
6s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je het al als tijdverspilling ziet dan ben je naar mijn mening met de verkeerde instelling aan het daten.

Verder staat tijd en hoe snel/hoe veel later je afspreekt los van het wel/niet een klik met iemand hebben. En als zulke dingen verschil maken dan is degene met wie je date gewoon geen geschikt relatiemateriaal.
Jij vindt uren praten en bellen met een online match, terwijl die persoon in het echt totaal niet leuk bleek te zijn, achteraf geen tijdverspilling?

Ik bedoel, je was dan gewoon met je eigen fantasie aan het praten, want die persoon is helemaal niet wie jij denkt. Dat noem ik tijdverspilling. Dus daarom zeg ik, spreek gewoon af zodra je een klik voelt, maar ga niet online nog uren door. Het gaat erom hoe je je bij iemand voelt in het ECHT. Daar wil je dan ook op korte termijn achter komen, lijkt me.

Hetgeen in je tweede alinea zegt, heb ik overigens nergens tegengesproken.
pi_184855508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:31 schreef Spirit82 het volgende:
Jongens jullie doen nu alsof ik maaaanden contact met die man had. Ik heb hem nog geen week geleken gematcht op tinder en sinds zaterdag appen/bellen we. Maar zo’n klik heb ik ook niet snel met iemand, dat je zo leuk kunt praten. Dus ja, dan hoop je dat die klik er ook is als je elkaar ziet..
De volgende keer gewoon van het tegendeel uitgaan. De meest awkward gesprekken voeren en dan heb je bij de ontmoeting de match made in heaven.
pi_184857849
Even een oude wijsheid dan maar: mensen in een relatie roepen best vaak hij was totaaaaaal niet mijn type waar ik normaal op val... Dus een klik is heel belangrijk en wie weet groei je dan over de mogelijke imperfecties heen? Ik probeer wel altijd zo snel mogelijk af te spreken en ook niet zoveel vooraf kletsen. Als je het levensverhaal van iemand al kent dan heb je sowieso weinig gespreksstof voor op de date... Heb ook weleens online gespiekt op Facebook e.d. voor de date en toen kenden ik hele verhalen of foto's al dus en dan moet je nog net doen alsof je verbaasd bent haha, dat werkt ook niet. Ik heb liever dat een date totaal mislukt met een persoon terwijl ik die eigenlijk niet zo goed ken in plaats van eerst weken appen en dan keihard die teleurstelling voelen op het moment dat je elkaar ontmoet en je beeld niet klopt.
pi_184857893
Ik heb dates gehad waar ik vooraf weken super leuke gesprekken mee heb gehad en waar ik het idee had dat er echt wat in zou zitten, die uiteindelijk helemaal niks bleken te zijn.
En dates waar ik eigenlijk nouwelijks iets wist van die persoon, hooguit 10 zinnen uitgewisseld op tinder/whatsapp waar ik gewoon hele leuke dates mee heb gehad.

Het zegt echt dus helemaal niks, je weet pas of iemand echt leuk is als je die in het echt ziet.
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:56:22 #37
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_184858705
Geen idee of er nog oldtimers van het Tindertopic uit 2015 aanwezig zijn hier die mij nog vaag zullen herinneren, maar ik ben inmiddels al een tijdje verloofd met mijn tinderdate!
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_184858783
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef Grielen het volgende:
Geen idee of er nog oldtimers van het Tindertopic uit 2015 aanwezig zijn hier die mij nog vaag zullen herinneren, maar ik ben inmiddels al een tijdje verloofd met mijn tinderdate!
Oh gefeliciteerd :D
pi_184858826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:18 schreef Feddd het volgende:
Het zegt echt dus helemaal niks, je weet pas of iemand echt leuk is als je die in het echt ziet.
Ben ik echt niet met je eens. Maar goed.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184859041
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben ik echt niet met je eens. Maar goed.
Leuk zijn op app en online heeft totaal geen garantie dat die persoon ook zo leuk en spontaan is in het echte leven. En daar doe je het voor. De hoop dat die persoon net zo leuk is als op de app. Want als je met iemand samen wil zijn, dan moet hij in het echte leven sociaal en leuk zijn. Dat hij dan op de app leuk is, be my guest.

Hoe een persoon in het echte leven is, daar gaat het uiteindelijk om. Dat iemand online leuk is, goed voor die persoon. Maar als die in het echte leven sociaal gestoord is, dan heb je er niet veel aan.
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:16:53 #41
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184859060
Ik probeer na een match wel binnen een week diegene te zien. Als er via de app een klik is dan natuurlijk.

Ik vind dat appen echt veel moeite kosten. Je bent zo een paar uur bezig per avond.
En als het dan allemaal voor niets blijkt te zijn als je elkaar ziet en het is niks, nee liever niet.

Elkaar ontmoeten is voor mij de enige manier om er achter te komen of het klikt en of er chemie is.
pi_184859369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Leuk zijn op app en online heeft totaal geen garantie dat die persoon ook zo leuk en spontaan is in het echte leven. En daar doe je het voor. De hoop dat die persoon net zo leuk is als op de app. Want als je met iemand samen wil zijn, dan moet hij in het echte leven sociaal en leuk zijn. Dat hij dan op de app leuk is, be my guest.

Hoe een persoon in het echte leven is, daar gaat het uiteindelijk om. Dat iemand online leuk is, goed voor die persoon. Maar als die in het echte leven sociaal gestoord is, dan heb je er niet veel aan.
Mijn punt is eigenlijk dat ik persoonlijk vind dat je via app/bellen echt wel een goed idee kan krijgen over hoe iemand is en zich gedraagt.

Mits je de tijd neemt en niet als een of andere debiel er op staat te springen om iemand te daten, of enkel maar zwaar op de hand discussies gaat voeren over hoe je in het leven staat.

En dat dat afwachten soms (of in mijn ogen vaak) een beter idee is dan meteen afspraken om een eventuele match af te dwingen. Want wat weet je nou van elkaar, neem je tijd. Maakt het ook veel leuker als je elkaar dan ziet.

Maar goed, just my two cents. Heb het idee dat men hier nogal krampachtig in het hele daten staat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184859571
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mijn punt is eigenlijk dat ik persoonlijk vind dat je via app/bellen echt wel een goed idee kan krijgen over hoe iemand is en zich gedraagt.

Mits je de tijd neemt en niet als een of andere debiel er op staat te springen om iemand te daten, of enkel maar zwaar op de hand discussies gaat voeren over hoe je in het leven staat.

En dat dat afwachten soms (of in mijn ogen vaak) een beter idee is dan meteen afspraken om een eventuele match af te dwingen. Want wat weet je nou van elkaar, neem je tijd. Maakt het ook veel leuker als je elkaar dan ziet.

Maar goed, just my two cents. Heb het idee dat men hier nogal krampachtig in het hele daten staat.
Iemand via de app leren kennen is leuk, maar dat moet niet te lang duren. Dan ga je een onrealistisch romantisch vertekend beeld van elkaar vormen.

Matchen, kletsen en daten, en meestal probeer ik binnen 2 weken na het eerste contact iets af te spreken.

Dan weet je beide hoe je in het echt bent en of er meer inzit.
pi_184859644
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Iemand via de app leren kennen is leuk, maar dat moet niet te lang duren. Dan ga je een onrealistisch romantisch vertekend beeld van elkaar vormen.

Matchen, kletsen en daten, en meestal probeer ik binnen 2 weken na het eerste contact iets af te spreken.

Dan weet je beide hoe je in het echt bent en of er meer inzit.
Dat beeld vormen heb je zelf in de hand. Als je het een beetje luchtig houdt hoeven er helemaal geen onrealistische verwachtingen te zijn.
pi_184859909
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Iemand via de app leren kennen is leuk, maar dat moet niet te lang duren. Dan ga je een onrealistisch romantisch vertekend beeld van elkaar vormen.

Matchen, kletsen en daten, en meestal probeer ik binnen 2 weken na het eerste contact iets af te spreken.

Dan weet je beide hoe je in het echt bent en of er meer inzit.
Dat doe je helemaal zelf, en dat heb je ook helemaal zelf in de hand welk beeld er gevormd wordt.

En dit is nou precies wat ik met krampachtig bedoel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184860200
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat doe je helemaal zelf, en dat heb je ook helemaal zelf in de hand welk beeld er gevormd wordt.

En dit is nou precies wat ik met krampachtig bedoel.
Niets krampachtigs aan.

Maar ga jij ook nog date ervaringen posten hier?
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:17:32 #47
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_184860233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:31 schreef Spirit82 het volgende:
Jongens jullie doen nu alsof ik maaaanden contact met die man had. Ik heb hem nog geen week geleken gematcht op tinder en sinds zaterdag appen/bellen we. Maar zo’n klik heb ik ook niet snel met iemand, dat je zo leuk kunt praten. Dus ja, dan hoop je dat die klik er ook is als je elkaar ziet..
Ik had twee weken geleden iets vergelijkbaars. Heel veel overeenkomsten, van hoe we zelf zijn tot aan onze muzieksmaak en wat we tegelijkertijd dachten aan toe op de chat. Maar toen eenmaal een week later real life ontbrak er toch iets van chemie. Heel jammer. Het voelde daardoor kort en heftig en kan er even inhakken, juist omdat je denkt je evenbeeld gevonden te hebben.

Misschien had het wel gewerkt als we elkaar real life hadden leren kennen op die manier. Ik vind het daten zelf met al die stappen van date 1, date 2, date 3, et cetera, ook maar een lastig iets.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:34:07 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184860522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:57 schreef Halimede het volgende:

[..]

Shit happens.

Gisteren date gehad met kattendude, hij heeft voor mij gekookt (ondanks dat ik bijna niks kan eten heeft hij toch zijn best gedaan en iets gemaakt wat ik wel kon eten). Super lief :) we hebben verder op de bank gelegen en Netflix gekeken, wat misschien saai klinkt maar eigenlijk best wel fijn was.

Alleen verder is er nog niks gebeurd, dus ik moet maar de volgende keer de leiding nemen _O-
De leiding nemen in wat?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 00:27 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Tja.. neem je dan ook geen baan want die kan je ook kwijtraken? Is toch inherent aan relaties en alles in het leven dat het goed en fout kan gaan en vaak niet voor levenslang duurt...
Die vergelijking gaat nou niet echt op. Op vrouwen, vooral degene die er nog een beetje leuk uitzien, wordt altijd gejaagd. Ik zou er niet tegen kunnen wanneer een ander met mijn vriendin zou flirten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:39:30 #49
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184860609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:34 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

De leiding nemen in wat?

[..]

Die vergelijking gaat nou niet echt op. Op vrouwen, vooral degene die er nog een beetje leuk uitzien, wordt altijd gejaagd. Ik zou er niet tegen kunnen wanneer een ander met mijn vriendin zou flirten.
Dan zoek je een hele lelijke vriendin?
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:41:21 #50
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184860650
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dan zoek je een hele lelijke vriendin?
Dan liever niets.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')