Oh verrek! Die miste ik niet eensquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Frennie doet niet eens meer mee![]()
Daar meen je niks vanquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Mike gaat wat doen...goh in de regen, goh hij staat laag in de poll...ik zie een verband...
En huis tussen bomen in met een dakterras...quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Daar meen je niks van [ afbeelding ] "wat" doen, gaat hij een wachttoren bouwen of is dat die boomhut?
Volksstammen die dat niet kunnen zien. Je moet verder kunnen kijken dan the obvious.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
Ik zie hem alleen maar op zijn reet zitten.
Was die eergisteren ook al mee bezig hoor ;')quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Mike gaat wat doen...goh in de regen, goh hij staat laag in de poll...ik zie een verband...
Alleen familie en de vrienden die Tim nog heeft in de buitenwereld stemmen nog op hem zo te zien...quote:
Volgens mij stemmen die zelfs nog op Jessiequote:Op woensdag 6 februari 2019 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen familie en de vrienden die Tim nog heeft in de buitenwereld stemmen nog op hem zo te zien...
Eergisteren is niet vandaag en heeft een dag tussen gezeten....quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was die eergisteren ook al mee bezig hoor ;')
Gisteren lag hij op bedquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eergisteren is niet vandaag en heeft een dag tussen gezeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |