quote:2 tog
Op maandag 13 januari 2003 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Okee, nieuwe vraag:Hoeveel oscars heeft Steven Spielberg gewonnen en voor welke film(s).
Schindler's List en Saving Private Ryan
* Gorro heeft ff geen zin/tijd om een vraag te verzinnen...
quote:Oké, eens, had niet gekeken of de film echt bekend was hier, heb 'm alweer ff geleden in Amerika gezien. Zie dat Margaret's Museum - want dat was 'm - met Helena Bonham Carter hier niet eens gereleased is. Zonde, maar 't is niet anders. 'k Zal het niet meer doen en nu op naar het volgende antwoord..
Op maandag 13 januari 2003 19:18 schreef Gorro het volgende:[..]
Na een tijdje zoeken heb ik hem tog aan de hand van google kunnen vinden. De film waar het om gaat is volgens mij veel te onbekend (geen bekende acteurs/actrices, maar 406 votes op IMDb). Denk niet dat er veel mensen zijn geweest die de film gezien hebben, laat staan mensen die die quote onthouden hebben.
Ik stel daarom ook voor dat de eerste die dit leest een vraag mag verzinnen, zodat die topic niet in de vergetelheid geraakt
Uhm.. eentje voor Schindler's List, eentje voor Saving Private Ryan.. meer weet ik er eigenlijk niet! Twee denk ik dus. Voor regie of Beste Film dan natuurlijk, met acteurs en actrices uit zijn films zullen het er wel meer zijn...
quote:Het ging om beste regisseur oscars... Maar dat waren er idd 2), dus je mag een nieuwe vraag verzinnen (ik had even snel een simpele bedacht.. Zal de volgende keer weer een moeilijke vraag bedenken!)
Op maandag 13 januari 2003 20:23 schreef Pacino het volgende:
Uhm.. eentje voor Schindler's List, eentje voor Saving Private Ryan.. meer weet ik er eigenlijk niet! Twee denk ik dus. Voor regie of Beste Film dan natuurlijk, met acteurs en actrices uit zijn films zullen het er wel meer zijn...
quote:Alien 3
Op maandag 13 januari 2003 20:39 schreef Pacino het volgende:
Op dit forum is ook een topic over je top-5 van Beste Regisseurs. Heel wat Fokkers hebben David Fincher in hun top staan, waaronder ondergetekende. Maar hoeveel speelfilms heeft hij inmiddels eigenlijk gemaakt? Graag met titel en op volgorde van oud naar jong!
(meer weet ik er niet.. waren het er maar 4?)
quote:Rendezvous with Rama (2004)
Op maandag 13 januari 2003 20:39 schreef Pacino het volgende:
Op dit forum is ook een topic over je top-5 van Beste Regisseurs. Heel wat Fokkers hebben David Fincher in hun top staan, waaronder ondergetekende. Maar hoeveel speelfilms heeft hij inmiddels eigenlijk gemaakt? Graag met titel en op volgorde van oud naar jong!
quote:Haha... dat is dus rechtstreeks van de IMDB overgenomen, dat is zo te zien..... en niet de bedoeling! Zelfs het 3'tje van Alien 3 is op dezelfde manier.
Op maandag 13 januari 2003 20:49 schreef NiXz het volgende:[..]
Rendezvous with Rama (2004)
Mission: Impossible 3 (2004)
Panic Room (2002)
Fight Club (1999)
Game, The (1997)
Se7en (1995)
Alien³ (1992)
Beat of the Live Drum, The (1985)
quote:oops
Op maandag 13 januari 2003 21:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Haha... dat is dus rechtstreeks van de IMDB overgenomen, dat is zo te zien..... en niet de bedoeling! Zelfs het 3'tje van Alien 3 is op dezelfde manier.
quote:Maar je mag wel een nieuwe vraag bedenken!
Op maandag 13 januari 2003 21:20 schreef NiXz het volgende:
oops
zag ook pas naderhand dat he tniet de bedoeling was via imdb
Welke acteur speelt in al deze filmen ?
Lock Up (1989)
Desperado (1995)
From Dusk Till Dawn (1996)
Con Air (1997)
Point Blank (1997)
Anaconda (1997)
quote:nope ... guess again
Op dinsdag 14 januari 2003 08:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Steve Buscemi?
quote:Ik ook, was nog best een tijdje zoeken
Op dinsdag 14 januari 2003 10:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet het, maar via opzoeken. dus zal niets posten
quote:ik vind het zo een coole kerel ... vooral die tatoo op zen borst is VET
Op dinsdag 14 januari 2003 10:29 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik ook, was nog best een tijdje zoeken
Ben benieuwd of iemand het weet. Wel een bekende gezicht, maar ik wist zijn naam egt niet
quote:ok een hint :
Op dinsdag 14 januari 2003 11:29 schreef dolle_hond het volgende:
maar hij is niet zo bekend
deze acteur speelt ook in HEAT ... zijn naam in HEAT is ook zijn ECHT naam ...
quote:haha, hier ook al Heat, tis die grote Mexicaan, Danny Trejo
Op dinsdag 14 januari 2003 11:39 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
ok een hint :
deze acteur speelt ook in HEAT ... zijn naam in HEAT is ook zijn ECHT naam ...
quote:we have a winner (opnieuw tintor
Op dinsdag 14 januari 2003 11:48 schreef TinToR het volgende:[..]
haha, hier ook al Heat, tis die grote Mexicaan, Danny Trejo
aan jou dan maar
Het personage Leon uit de gelijknamige film werd door Jean Reno al eerder gespeeld, maar in welke film ??
quote:In Nikita speelde hij ene Viktor ... niet Leon... toch?
Op dinsdag 14 januari 2003 12:02 schreef Bulls-Ass het volgende:
Nikita
quote:Klopt, de naam is anders, maar het personage is verder dezelfde, huurmoordenaar/cleaner
Op dinsdag 14 januari 2003 13:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
In Nikita speelde hij ene Viktor ... niet Leon... toch?
quote:Okee... Dus Bulls-Ass mag een nieuwe vraag verzinnen!
Op dinsdag 14 januari 2003 13:16 schreef TinToR het volgende:[..]
Klopt, de naam is anders, maar het personage is verder dezelfde, huurmoordenaar/cleaner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |