quote:Puik plan!
Op vrijdag 10 januari 2003 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat niemand deze vraag weet te beantwoorden, dus misschien tijd voor een nieuwe?
quote:Dat schoot mij plotseling ook te binnen. Ik kan me nog herinneren dat Bagheera op een bepaald moment "Birds of a feather should stick together." zegt, dat was vlak nadat hij dat meisje voor het eerst zag en ging er over dat hij gelukkiger tussen de mensen zou zijn.
Op vrijdag 10 januari 2003 21:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat het sex is als in "the opposite sex" ofzo
quote:http://www.scifiscripts.com/cartoon/thejunglebook.txt
Op vrijdag 10 januari 2003 21:33 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Dat schoot mij plotseling ook te binnen. Ik kan me nog herinneren dat Bagheera op een bepaald moment "Birds of a feather should stick together." zegt, dat was vlak nadat hij dat meisje voor het eerst zag en ging er over dat hij gelukkiger tussen de mensen zou zijn.
Welke Marilyn Monroe film werd geschreven door haar man?
quote:Some like it hot? (gokje en de enige film die ik ken met haar
Op zaterdag 11 januari 2003 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Misschien kan de bedenker van de vorige vraag nog een keer het antwoord komen vertellen? Intussen maar even een volgende vraag dan?Welke Marilyn Monroe film werd geschreven door haar man?
quote:Sorry, niet goed!
Op zaterdag 11 januari 2003 14:54 schreef Rubenh het volgende:
Some like it hot? (gokje en de enige film die ik ken met haar)
quote:Ook niet goed. (ik dacht dat dit een makkie was)
Op zaterdag 11 januari 2003 17:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik gok ook maar weer eens: Bus Stop?
quote:Dat is idd het goede antwoord...
Op zaterdag 11 januari 2003 19:20 schreef Pacino het volgende:
Is niet zo heel moeilijk, maar je moet wel een beetje 'into' oude titels zijn. Je bedoeld volgens mij The Misfits, haar laatste film - snik - voor de overdosis die geschreven is door haar laatste man, Miller heette hij als ik me goed herinner...
In Fight Club zegt Marla (Helena Bonham Carter) dat ze naar praatgroepen gaat omdat ""It's cheaper than a movie, and there's free coffee". In welke andere film van haar heeft iemand soortgelijke redenen om de filantroop uit te hangen bij serieuze aangelegenheden..?
quote:Goed beantwoord ! GEschreven door Arthur Miller (schrijver van oa Death of a salesman)
Op zaterdag 11 januari 2003 19:20 schreef Pacino het volgende:
Is niet zo heel moeilijk, maar je moet wel een beetje 'into' oude titels zijn. Je bedoeld volgens mij The Misfits, haar laatste film - snik - voor de overdosis die geschreven is door haar laatste man, Miller heette hij als ik me goed herinner...
quote:In Planet of the Apes loopt ze wel de filantroop uit te hangen, maar ik denk niet dat dit is wat je bedoelt..
Op zaterdag 11 januari 2003 19:42 schreef Pacino het volgende:
In Fight Club zegt Marla (Helena Bonham Carter) dat ze naar praatgroepen gaat omdat ""It's cheaper than a movie, and there's free coffee". In welke andere film van haar heeft iemand soortgelijke redenen om de filantroop uit te hangen bij serieuze aangelegenheden..?
quote:howard's end
Oké, volgende vraag dan maar..!In Fight Club zegt Marla (Helena Bonham Carter) dat ze naar praatgroepen gaat omdat ""It's cheaper than a movie, and there's free coffee". In welke andere film van haar heeft iemand soortgelijke redenen om de filantroop uit te hangen bij serieuze aangelegenheden..?
quote:In "Four weddings and a funeral" staat me iemand bij die zoiets met begrafenissen heeft...
Oké, volgende vraag dan maar..!In Fight Club zegt Marla (Helena Bonham Carter) dat ze naar praatgroepen gaat omdat ""It's cheaper than a movie, and there's free coffee". In welke andere film van haar heeft iemand soortgelijke redenen om de filantroop uit te hangen bij serieuze aangelegenheden..?
[edit]
Fout dus (stiekum even opgezocht of het goed was )
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Duckman op 11-01-2003 21:14]
quote:Deze vraag staat nou ook al een hele tijd. Niemand die het antwoord weet?
quote:pacino moet zelf maar aangeven of de gegeven antwoorden goed of fout zijn
Op maandag 13 januari 2003 01:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Deze vraag staat nou ook al een hele tijd. Niemand die het antwoord weet?
quote:Na een tijdje zoeken heb ik hem tog aan de hand van google kunnen vinden. De film waar het om gaat is volgens mij veel te onbekend (geen bekende acteurs/actrices, maar 406 votes op IMDb). Denk niet dat er veel mensen zijn geweest die de film gezien hebben, laat staan mensen die die quote onthouden hebben.
Op maandag 13 januari 2003 09:02 schreef Pacino het volgende:
Uhm, sorry, hij staat er niet tussen..
Planet of the Apes
Howard's End
Four weddings and a funeral
Zijn allemaal niet degene die ik bedoel, maar die laatste zit er dichtbij, het gaat idd om het bezoeken van begrafenissen "because it's cheaper than bingo, and there's free food".. nog even dan..?!?
Ik stel daarom ook voor dat de eerste die dit leest een vraag mag verzinnen, zodat die topic niet in de vergetelheid geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |