quote:Vast een acteur die in Lucia Y El Sexo en Hable Con Ella speelt, maar een naam zou ik egt niet zonder op te zoeken weten.
Op woensdag 8 januari 2003 12:18 schreef dolle_hond het volgende:
hmm vraagje bedenkenwelke acteur speelde een belangrijke rol in twee spaanse topfilms van 2002?
quote:Antonio Banderas?
Op woensdag 8 januari 2003 12:18 schreef dolle_hond het volgende:
hmm vraagje bedenkenwelke acteur speelde een belangrijke rol in twee spaanse topfilms van 2002?
[edit]
Weet het al...mag zeker niet meer posten?
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Fendy op 08-01-2003 12:24]
quote:het was de enige acteur waarvan ik de naam wist (behalve dan natuurlijk Paz Vega en Leonor Watling
Op woensdag 8 januari 2003 12:20 schreef Gorro het volgende:[..]
Vast een acteur die in Lucia Y El Sexo en Hable Con Ella speelt, maar een naam zou ik egt niet zonder op te zoeken weten.
quote:Paz Vega wist ik ook nog uiteraard
Op woensdag 8 januari 2003 12:24 schreef dolle_hond het volgende:[..]
het was de enige acteur waarvan ik de naam wist (behalve dan natuurlijk Paz Vega en Leonor Watling
)
quote:Dat kan idd kloppen, want daar speelt hij ook niet in mee, maar wel in Lucia y el Sexo. (Y Tu Mama Tambien is ook Mexicaans)
Op woensdag 8 januari 2003 20:08 schreef Pacino het volgende:
Hé, die kerel heb ik inderdaad in Hable con Ella gezien, maar in Y tu mama tambien kan ik zijn gezicht niet herinneren..
Hij heet eigenlijk Javier Cámara, maar neem aan dat dolle_hond dat wel goed rekent.
Aan jou dus de eer om de volgende vraag te bedenken.
heb 'm ff gechecked, zat er een letter naast.. mag ik toch de volgende vraag neerzetten? OK, thanx!
actrice Charlise Theron (The Cider House Rules, The Devil's Advocate) spreekt een redelijk mondje Nederlands. Hoe komt dat?
quote:Ze is geboren in Zuid Afrika.
Op woensdag 8 januari 2003 20:11 schreef Pacino het volgende:
actrice Charlise Theron (The Cider House Rules, The Devil's Advocate) spreekt een redelijk mondje Nederlands. Hoe komt dat?
Het woord is aan jou!
quote:Jeroen Krabbe in No Mercy
Op woensdag 8 januari 2003 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Met welke beroemde Nederlandse acteur heeft Michelle Pfeiffer ooit een film gemaakt (waarin ze beide de hoofdrol speelden) en hoe heet de film!
quote:O nee... dat was met Kim Basinger
Op woensdag 8 januari 2003 20:57 schreef Gorro het volgende:[..]
Jeroen Krabbe in No Mercy
quote:Wel een leuke film, maar idd niet met Michelle!
Op woensdag 8 januari 2003 20:58 schreef Gorro het volgende:
O nee... dat was met Kim Basinger
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:07 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ladyhawke met Rutger Hauer toch
heel mooie film,. heb hem al 100 keer gezien
zo een mooi verhaal en lekker romantisch
(your turn)
quote:Jean Reno
Op woensdag 8 januari 2003 21:17 schreef Bulls-Ass het volgende:
onder welke naam kennen jullie acteur Juan Moreno ? hij is geboren in casablanca op 30 juli 1948
quote:yup ... sterk ik hoorde dat laatst en dacht dus echt niet dat jullie het zo snel zouden weten
Op woensdag 8 januari 2003 21:31 schreef DustMan het volgende:[..]
Jean Reno
De film 'One flew over the cuckoo's nest' is geproduceerd door Michael Douglas. Echter zijn vader, Kirk Douglas, had de film al iets van 10 jaar eerder willen maken (het was zelfs eerst een toneelstuk), sterker nog; met dezelfde regisseur als waarmee zijn zoon het heeft verfilmd (Milos Forman). Waarom is dat toen nooit gebeurd?
Issie lastig? Dacht het wel
quote:Voor mij niet. Cuckoo's Nest is mijn favoriete film. Toen ze de film wilden gaan maken was Kirk Douglas te oud om de rol van McMurphy te spelen.
Op woensdag 8 januari 2003 21:42 schreef DustMan het volgende:
Ok. Ik heb er eentje bedacht:De film 'One flew over the cuckoo's nest' is geproduceerd door Michael Douglas. Echter zijn vader, Kirk Douglas, had de film al iets van 10 jaar eerder willen maken (het was zelfs eerst een toneelstuk), sterker nog; met dezelfde regisseur als waarmee zijn zoon het heeft verfilmd (Milos Forman). Waarom is dat toen nooit gebeurd?
quote:Ik ben bang dat ik dit niet goed kan rekenen, wellicht klopt jouw verhaal ook (denk het wel zelfs), maar dit is niet het antwoord wat ik zocht...
Op woensdag 8 januari 2003 21:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Voor mij niet. Cuckoo's Nest is mijn favoriete film. Toen ze de film wilden gaan maken was Kirk Douglas te oud om de rol van McMurphy te spelen.
quote:OK ie is lastig .. ik zou het echt niet weten
Op woensdag 8 januari 2003 21:42 schreef DustMan het volgende:
Ok. Ik heb er eentje bedacht:De film 'One flew over the cuckoo's nest' is geproduceerd door Michael Douglas. Echter zijn vader, Kirk Douglas, had de film al iets van 10 jaar eerder willen maken (het was zelfs eerst een toneelstuk), sterker nog; met dezelfde regisseur als waarmee zijn zoon het heeft verfilmd (Milos Forman). Waarom is dat toen nooit gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |