quote:Nee draagt al jaren het zelfde soort schoenen, berschoenen. Heeft ook niet pas nieuwe ofzo.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:31 schreef Exhale_02 het volgende:
Misschien draagt hij verkeerde schoenen...
quote:Mischien spant hij zijn spieren 's nachts erg aan (spanning ofzo.)
Op zaterdag 4 januari 2003 10:29 schreef pos het volgende:
Mijn partner heeft de laatste week erge pijn in zijn voeten.
Vooral s'morgens als hij wakker wordt doet het vreselijk zeer om te lopen.
quote:Tijgerbalsum kan ik wel eens proberen maar verkrampt lijkt me niet. Ze zijn ook niet koud ofzo. Het is de hele week al zo. Dus vooral s'morgens en s'middags als hij van z'n werk komt.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:42 schreef Nastynza het volgende:
Lijkt mij dat de spieren in de voet verkrampt zijn heet voetenbad of een beste lik tijgerbalsem helpt ook niet?
Je moet dan dus bvb gaan zitten op de grond, benen strekken en je tenen aanraken... Die oefening een aantal keer per dag doen en geloof me, je bent ervan af... Houd dit in de toekomst wel een beetje bij, hoeft dan niet meer elke dag, maar eens per week ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door robin0223 op 04-01-2003 10:58]
quote:Ik weet niet of dit de zelfde reden heeft als bij jou. Zijn schoenen zijn namelijk niet versleten en ook niet aan één kant meer versleten door scheef neer zetten.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Heb ik ook!!
Volgens mij sinds ik 13 maanden terug de Kepler Track (Nieuw Zeeland) gelopen heb (de dagen daarna deden m'n voeten *heel veel* pijn, elk botje voelde ik...), en sindsdien is het langzaam erger geworden
Ik gok dat het bij mij komt door het dragen van versleten schoenen (juist onder de bal van m'n voet was de schoen dunner geworden), en ook door het iets scheef neerzetten (m'n schoenen slijten aan de buitenkant achter scheef af). Dat laatste probeer ik nu op te letten, en voor het eerste heb ik pas nieuwe schoenen gekocht (lage LOWA's, juist omdat hoge schoenen er voor zorgen dat ik m'n spieren minder gebruik, en het terrein in NL maakt hoge schoenen toch niet nodig).
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes in ieder geval!
quote:Nee en het zijn alle twee zijn voeten dus daarom maak ik me ook zorgen. Anders zou ik idd hebben gedacht dat hij z'n voet gestoten heeft.
Op zaterdag 4 januari 2003 12:44 schreef Hezhi het volgende:
Heeft ie misschien een keer zijn voet gestoten, ok al is het misschien een paar weken terug?
quote:Het is niet alleen s'morgens maar de hele dag. Alleen s'morgens is het het ergst maar de hele dag doet het hem pijn en als hij uit z'n werk komt loopt ie helemaal moeilijk.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:46 schreef OZz het volgende:Mischien spant hij zijn spieren 's nachts erg aan (spanning ofzo.)
Dat zou iig verklaren waarom het 's morgens is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |