abonnement Unibet Coolblue
pi_184843015
Waar kopen jullie je kant en klare game pc? Welke website? En is dat dat alienware/Dell of msi, of etc.?
pi_184843509
Alternate
blablablabla
pi_184844114
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:20 schreef Elan het volgende:
Alternate
Jo thanks
pi_184844497
De meeste kopen geen kant en klare pc voor het budget, kant en klare hebben andere punten waar ze beter in zijn tov zelf bouw of zelf bouw (laten doen)

Ik had mijn pc bij www.gamepc.nl gehaald en beviel erg goed, behalve de slechte kwaliteit voeding die ze toen hadden. Is een mooie compromis tussen zelfbouw en kant en klaar.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_184845779
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

Jo thanks
Ik ook Alternate!
Heb er inmiddels over de jaren heen pakweg 5000 euro uitgegeven. En hun service was oké (konden ook niet anders, omdat ze mij fout hadden voorgelicht, maar gingen niet zeiken).
Ik bouw mijn pc's wel zelf en stel ze zelf samen.
Echter........
Vroeger waren ze echt goed met deskundige medewerkers; de laatste keer dat ik er kwam stond er een nitwit achter de balie. Dus kopen die hap, afgaande op internet reviews. (word je soms wel stapelgek van, maar je moet toch wat :P )
pi_184848594
laatste pc ook bij alternate gedaan, was een cadeau en ze hadden maar 3 weken de tijd om hem helemaal voor elkaar te krijgen.

ze kwamen hem persoonlijk afleveren en installeren zodat mijn vader hem gelijk zag toen hij thuis kwam.

ik zal altijd alternate aanraden

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')