abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7701129
Wie heeft zo'n ding? En werkt het ook echt?
Je weet wel van die leuke Tell Sell reclames.
Mijn vrouw is kapster en is reuze benieuwd.
pi_7701315
laat je vrouw dan een topic starten met wat ze echt wil weten
waarom meteen nu, en niet zometeen
pi_7704315
M'n tante heeft zo'n ding thuis, maar is er dus helemaal niet tevreden mee! Halverwege blijft haar haar in dat ding vast zitten en is ze een uur bezig of al t haar los te pulken.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:12:56 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7704345
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:10 schreef Natalie het volgende:
M'n tante heeft zo'n ding thuis, maar is er dus helemaal niet tevreden mee! Halverwege blijft haar haar in dat ding vast zitten en is ze een uur bezig of al t haar los te pulken.
Ofwel, typische TellSell kwaliteit. Op TV werkt het allemaal perfect, maar als je het thuis hebt blijkt het weer een waardeloze prul te zijn.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7705528
quote:
Ja daar was ik al bang voor.
Je wordt dus genept bij het leven?
  zaterdag 4 januari 2003 @ 20:41:14 #6
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7708951
quote:
Daar dacht ik ook al aan toen ik het op tv zag.. En wordt je haar er niet hartstikke statisch van? (Als je er geen gel/mousse in doet dan)

Lijkt me echt nix, geef mij maar een gewone borstel

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')