abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184842349
registreer om deze reclame te verbergen
TS mag op kosten van de werkgever een cursustraject volgen zodat TS zijn leiderschap naar het volgende seniore niveau gaat ontwikkelen. In overleg heeft TS gekozen voor een traject van een half jaar waarbij je aan het begin en eind van de maand 2 dagen op de trainingslocatie bent.

Gisteren en vandaag was de eerste module. Bij de training zit ook een ontbijt, lunch, diner en dus ook een overnachting in de piepkleine kamertjes van de cursusinstelling.

Dus met een groep van 18 maandag gestart, kennis gemaakt. Zat een dikke vrouwelijke dagoe bij die zich als een labrador gedroeg en zo negatief als de nacht was. Ook een wijf die verzuurd op haar stoel zat en beetje krankzinnig om zich heen keek. Verder twee wijven en 3 gasten waarvan je dacht wat ze daar deden. Leek wel alsof het uitschot van heel Nederland was vertegenwoordigd exclusief Tokkie.

Na de training, diner gingen de cursisten slapen. De volgende ochtend bleek dat ze allemaal rugpijn hadden en niet goed hadden geslapen. Tja wat wil je dan ook voor zo een locatie.

Klacht 1: Uitschot moeten de toekomstige leiders van Nederland worden.
Klacht 2: Cursusleiders boort de groep dat alles perfect geregeld is.
Klacht 3: Kamer om te slapen is knudde, kan je net zo goed op straat slapen.
Klacht 4: Geen badkamers op de kamer, badkamer in de kelder waar ook de enige toiletten zijn.
Klacht 5: cursusgroep propt zich bij elke lunch of diner vol zodat de kok moet zweten om ook voor de andere 100 aanwezige cursisten eten te hebben.

Anti-klacht 1: TS heeft zich weten te beheersen en heeft zich keurig netjes aan de porties gehouden die goed voor hem zijn en niet over te eten.
Anti-klacht 2: TS lacht en doet gezellig mee en doet alsof hij naar de kamer gaat. In plaats daarvan gaat TS naar de auto en rijdt 30 minuten naar huis toe om lekker in zijn eigen douche en bed heerlijk te slapen.
Anti-klacht 3: TS heeft ook op locatie 2x het toilet goed bevuild en verstopt laten raken met de dralla's die werden gedraaid.
Anti-klacht 4: Iedereen geloofde dat TS in een kamer sliep terwijl TS lekker thuis alles op zijn gemak kon doen, heerlijk ontbijtje en al. Zelfs de cursusleiders gaven compliment voor de saamhorigheid die we als groep hadden.
Anti-Klacht 5: TS gaat zijn best doen om niet bij dat uitschot te horen dat door de cursus verpest gaat worden.
Anti-Klacht 6: TS heeft mensen die hij niet mag uit de cursus niet zijn 06 nummer gegeven voor sparren over managementvraagstukken.
Anti-Klacht 7: TS wilt CLW uitnodigen als inspirerende spreker over verandermanagement.
  Forum Admin dinsdag 5 februari 2019 @ 20:37:17 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184842419
Precies zoals een middlemanagement cursus hoort te zijn.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_184842437
TS is viesecto en heeft aan die 2 karige broodjes voldoende bij de lunch :')
pi_184842717
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS is viesecto en heeft aan die 2 karige broodjes voldoende bij de lunch :')
Je zou eerder kunnen zeggen dat TS zijn maag al die rommel bespaart en thuis met kwaliteit zijn lunch en diner inhaalt!
pi_184869147
Ik als manager herken me in jou klachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
Anti-Klacht 7: TS wilt CLW uitnodigen als inspirerende spreker over verandermanagement.
Stuur me DM a niffo en we regelen wat. Ik geef de cursus Verandermanagement: modellen en inzichten, met actuele cases en tips. De essentie van goed verandermanagement leg ik uit d.m.v. de 6 succes-principes.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:05:09 #6
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184869301
quote:
Zat een dikke vrouwelijke dagoe bij die zich als een labrador gedroeg en zo negatief als de nacht was. Ook een wijf die verzuurd op haar stoel zat en beetje krankzinnig om zich heen keek.
_O-

Mooi toppa. Zware tijden weer op De Baak. Vraag is natuurlijk wel waarom jij door je baas naar zo'n loopbaanontwikkelingscursus bent gestuurd, samen met al die parels die boven de sterkte zijn geplaatst. Je functie staat toch niet op de tocht? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Geelman op 07-02-2019 08:11:32 ]
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_184869310
quote:
Leek wel alsof het uitschot van heel Nederland was vertegenwoordigd exclusief Tokkie.
jij was er zelf toch ook?
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:09:04 #8
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184869322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:43 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik als manager herken me in jou klachten.

[..]

Stuur me DM a niffo en we regelen wat. Ik geef de cursus Verandermanagement: modellen en inzichten, met actuele cases en tips. De essentie van goed verandermanagement leg ik uit d.m.v. de 6 succes-principes.
Ben je niet eens 6 sigma master blackbelt champion? :|W
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:11:03 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184869329
TS is te pussy om eerlijk te zijn tegenover zijn medecursisten over dat hij gewoon naar huis gaat :')

Een echte leider!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_184869343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:05 schreef Geelman het volgende:

[..]

_O-

Mooi toppa. Zware tijden weer op De Baak. Vraag is natuurlijk wel waarom jij door je baas naar zo'n loopbaanontwikkelingscursus bent gestuurd, samen met al die boven de sterkte parels. Je functie staat toch niet op de tocht? :P
Niets mis met de Baak, zelf een aantal keer geweest. Intensief, confronterend, verrijkend en verfrissend. Hierdoor heb ik mijn wendbaarheid als aansprekende leider binnen het politieke krachtenveld vergroot. Ook heb ik mijn leiderschapsvaardigheden vergroot en maak ik een impact door mijn natuurlijke stijl van leiderschap.
pi_184869355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:09 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ben je niet eens 6 sigma master blackbelt champion? :|W
Als manager hoef je dit zeker niet te zijn, ik ben ook manager bij de rijksoverheid.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:17:47 #12
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184869368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Als manager hoef je dit zeker niet te zijn, ik ben ook manager bij de rijksoverheid.
Welk ministerie en welk departement?
pi_184869391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:17 schreef Geelman het volgende:

[..]

Welk ministerie en welk departement?
Als ik deze info geef dan kan ik net zo goed mijn naam hier neerzetten.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:24:56 #14
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184869416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:20 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Als ik deze info geef dan kan ik net zo goed mijn naam hier neerzetten.
Jouw confronterende coaching als FOK!-manager kan toch zo worden opgenomen in het lexicon voor excellent leiderschap? Ik zou er zo m'n handtekening onder zetten. Geneer je vooral niet dus!
pi_184869423
Fontaineblue klacht onterecht derhalve niet gelezen
pi_184869478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:24 schreef Geelman het volgende:

[..]

Jouw confronterende coaching als FOK!-manager kan toch zo worden opgenomen in het lexicon voor excellent leiderschap? Ik zou er zo m'n handtekening onder zetten. Geneer je vooral niet dus!
Hoewel ik het roerend met je eens bent, weet je nooit wanneer iets backfired. Ik heb zeker de behoefte om mijn werk hier prijs te geven maar mijn verstand zegt dat het beter is om niet te doen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:37:54 #17
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184869508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:33 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Hoewel ik het roerend met je eens bent, weet je nooit wanneer iets backfired. Ik heb zeker de behoefte om mijn werk hier prijs te geven maar mijn verstand zegt dat het beter is om niet te doen.
Ai, je bent dus toch gewoon een medewerker van de facilitaire dienst. ;(
pi_184870341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:37 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ai, je bent dus toch gewoon een medewerker van de facilitaire dienst. ;(
De reactie waarvan je wist dat die zou komen. Sluit je maar aan bij de groep de groep die denkt dat ik geen manager ben.
  donderdag 7 februari 2019 @ 13:08:20 #19
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184873920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

De reactie waarvan je wist dat die zou komen. Sluit je maar aan bij de groep de groep die denkt dat ik geen manager ben.
Tsja, zonder bewijs kan ik niet meegaan in dat soort verhalen omdat het grootste gedeelte van de FOK!'ertjes in de Wajong of bijstand zit.
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 donderdag 7 februari 2019 @ 13:11:32 #20
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_184873973
Het is trouwens degoe.
Op maandag 24 maart 2014 schreef NietDoen
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken
Op vrijdag 9 februari 2018 schreef Oscar.
goed topic weer vogeltjesdans
pi_184874003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is trouwens degoe.
Is goetoe
pi_184874729
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:08 schreef Geelman het volgende:

[..]

Tsja, zonder bewijs kan ik niet meegaan in dat soort verhalen omdat het grootste gedeelte van de FOK!'ertjes in de Wajong of bijstand zit.
En ik ga geen bewijs geven. Helaas.
pi_184884944
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:05 schreef Geelman het volgende:

[..]

_O-

Mooi toppa. Zware tijden weer op De Baak. Vraag is natuurlijk wel waarom jij door je baas naar zo'n loopbaanontwikkelingscursus bent gestuurd, samen met al die parels die boven de sterkte zijn geplaatst. Je functie staat toch niet op de tocht? :P
Het was dit of de verplichte saaie onder niveau gegeven cursus van de werkgever zelf. De cursussen bij de werkgever staan niet bekend om de inhoudelijke diepgang of iets dat je handvatten biedt. Deze cursussen zijn meer bestemd voor personeel dat net in dienst is.
pi_184884963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:06 schreef itchycoo het volgende:

[..]

jij was er zelf toch ook?
Klopt klopt, daarom voelde ik mij ook uitschot terwijl ik dat in de praktijk niet ben. Ben in de praktijk heel netjes en formeel.
pi_184884981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:11 schreef Maikuuul het volgende:
TS is te pussy om eerlijk te zijn tegenover zijn medecursisten over dat hij gewoon naar huis gaat :')

Een echte leider!
TS zorgt er voor dat zijn medecursisten niet teleurgesteld zijn in een 'spelbreker'.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')