Timing, hij heeft hetquote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Cygne het volgende:
Nu heeft hij het ontdekt. Hij bleef de hele middag oefenen en kijken hoelang hij nu los kon staan. Hij is zo trots.![]()
Mijn vader vroeg laatst of Wolf ging lopen op zijn (mijn vaders) verjaardag, want dat zou hij het allermooiste cadeau vinden. Drie keer raden wie er vandaag jarig is.
Ja, het gaat wel ja. Druk natuurlijk en nu het huis enigszins leefbaar is, gebeurt er qua kleine klusjes (rolgordijntjes, plankjes en foto's ophangen etc.) niks meer natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
LadyS hoe is het bij jullie? Al helemaal gesetteld in jullie nieuwe huis?
Mijn man was vorige week ook weg en ik had precies hetzelfde gevoel als jij. Ik ben benieuwd wat er bij jou gebeurt wanneer hij weer terug is. Zaterdag was mijn man weer thuis en het fijne ritme waarin we zaten was in een klap verstoord. Ik zei dat ik bijna weer wenste dat hij weer weg was :pquote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef LeSage het volgende:
De duktig is hier ook wel een succes. Steeds als ik iets kwijt ben ligt het daar in, sleutels, afstandsbediening, portemonnee![]()
Ik vind het pittig, alleen thuis zijn met de jongens. Vooral fysiek, omdat alle omkleedsessies, alle keren optillen, in de kinderwagen, autostoeltjes nu voor mij zijn.
En het is gewoon saai zonder mijn vriend![]()
Mijn respect voor alleenstaande ouders groeit met het uur
Kevin gisteren ook. Na een hele lange dut ging het weer. Nu lijkt er niets meer aan de hand, alleen eet hij nog heel slecht.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef Lemijn het volgende:
Dat schommeluitzicht, wat tof!
En dat blije zandfilmpje!
Jacob begon de dag met spugen en is daar niet meer mee opgehouden. Elk slokje kwam eruit. Arm kind. Als hij een vliegtuig of een sirene hoorde kwam hij wel even overeind maar verder was het weinig soeps. Dit is morgen over, toch?
.
Ja, hier vrees ik eigenlijk nog meer voor, dat ik morgen aan de beurt benquote:Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Kevin gisteren ook. Na een hele lange dut ging het weer. Nu lijkt er niets meer aan de hand, alleen eet hij nog heel slecht.
Nu ben ik net al spugende uit de auto gekomen en ben vandaag begonnen met mijn nieuwe baan. Top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |