abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185084360
Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden en de herkenning. Ik zal proberen het meer als compliment te zien dat ie me bijt en slaat :P :+ >:)
En de aanpak van Mini meer proberen. Verder vind ik het maar een stomme fase :6

Gister kreeg ik nog zo'n heerlijk "compliment", Simon zegt "mama, dikke buik" :') :') Dus ik zei "mama heeft toch helemaal geen dikke buik??? Wijs eens aan, waar is mama's dikke buik?"
Vervolgens komt ie naar me toe gelopen en wijst mijn borsten aan _O- :+ :s)

Heerlijke foto, Mini (de schommelfoto, die bij de Efteling is ook leuk)!

Leuk filmpje, Fleur. Niks zo leuk als een (schater)lachende dreumes O+

LeSage, respect voor je week alleen met de kids!

FF, inderdaad knap alleen op pad met 3 koters _O_ _O_ Dat doe ik je niet na!
pi_185084457
Wat krijgen we nou.. _O- O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Cygne op 18-02-2019 14:54:40 ]
pi_185084639
Cygne, *O* *O* *O* *O* *O* voor Wolfje! Zo leuk die eerste wankele stapjes O+ Voor je het weet rent ie de kamer door!
pi_185084694
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:47 schreef Cygne het volgende:
Wat krijgen we nou.. _O- O+

*applaus* *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_185084810
Goed zeg! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 18 februari 2019 @ 15:21:33 #206
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185085097
*O* Lekker bezig, Wolfje!
pi_185085866
Wolfje! *O* *O*
  maandag 18 februari 2019 @ 19:00:51 #208
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185089426
Haha, fantastisch! Ik zei het toch :+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185089460
Nu heeft hij het ontdekt. Hij bleef de hele middag oefenen en kijken hoelang hij nu los kon staan. Hij is zo trots. O+

Mijn vader vroeg laatst of Wolf ging lopen op zijn (mijn vaders) verjaardag, want dat zou hij het allermooiste cadeau vinden. Drie keer raden wie er vandaag jarig is. :D
  maandag 18 februari 2019 @ 19:17:29 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185089728
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Cygne het volgende:
Nu heeft hij het ontdekt. Hij bleef de hele middag oefenen en kijken hoelang hij nu los kon staan. Hij is zo trots. O+

Mijn vader vroeg laatst of Wolf ging lopen op zijn (mijn vaders) verjaardag, want dat zou hij het allermooiste cadeau vinden. Drie keer raden wie er vandaag jarig is. :D
Timing, hij heeft het _O_ .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 18 februari 2019 @ 19:20:19 #211
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185089788
Dat schommeluitzicht, wat tof!
En dat blije zandfilmpje!

Jacob begon de dag met spugen en is daar niet meer mee opgehouden. Elk slokje kwam eruit :r . Arm kind. Als hij een vliegtuig of een sirene hoorde kwam hij wel even overeind maar verder was het weinig soeps. Dit is morgen over, toch? -O- .
pi_185089792
Jaaaa wolfje *O* *O* *O* kiek m goan!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185089959
*O* *O* Cygne!

Gaaf uitzicht mini O+

Zieke kindjes zijn zoo niet leuk he Lemijn ;(
V heeft 2 dagen flinke koorts gehad en wilde alleen maar op ons hangen, wij lagen ook met koorts plat.
Nu hoesten we alle 3 een hoop rotzooi uit onze longen op, hoop dat het snel over is buhhh.
We zijn er alle 3 hees van, bij V klinkt het wel schattig hij kan eindelijk niet meer zo oorverdovend gillen :')
pi_185089973
Goed zo Wolfje!!
pi_185090010
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

LadyS hoe is het bij jullie? Al helemaal gesetteld in jullie nieuwe huis?

Ja, het gaat wel ja. Druk natuurlijk en nu het huis enigszins leefbaar is, gebeurt er qua kleine klusjes (rolgordijntjes, plankjes en foto's ophangen etc.) niks meer natuurlijk :') Dus helemaal gesetteld nog niet, maar wel helemaal blij. Mie doet het ontzettend goed op zijn eigen kamertje, de laatste 4 nachten ofzo heeft bij volledig op zijn eigen kamer geslapen. Alle dutjes overdag deed hij daar al zonder problemen.

We wonen letterlijk om de hoek van een Center Parcs, dus met het mooie weer lopen we daar een rondje. Er is een kinderboerderijtje en het is natuurlijk zo goed als autovrij, dus een goede plek om echt te leren lopen. Wat hij trouwens ontzettend goed kan O+ :
pi_185090089
Ooh, mijn replyscherm heeft te lang open gestaan..
Lemijn, Mie heeft laatst ook uit het niks overgegeven en heeft sinds een paar dagen ook last van diarree... gelukkig is Mie er verder niet ziek van. Beterschap voor Jacob :*

En ook beterschap voor V., Flav

Wolfje, dat heb je goed getimed, zeg! Goed hoor *O*
pi_185090105
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef LeSage het volgende:
De duktig is hier ook wel een succes. Steeds als ik iets kwijt ben ligt het daar in, sleutels, afstandsbediening, portemonnee :')

Ik vind het pittig, alleen thuis zijn met de jongens. Vooral fysiek, omdat alle omkleedsessies, alle keren optillen, in de kinderwagen, autostoeltjes nu voor mij zijn.
En het is gewoon saai zonder mijn vriend :')
Mijn respect voor alleenstaande ouders groeit met het uur :D
Mijn man was vorige week ook weg en ik had precies hetzelfde gevoel als jij. Ik ben benieuwd wat er bij jou gebeurt wanneer hij weer terug is. Zaterdag was mijn man weer thuis en het fijne ritme waarin we zaten was in een klap verstoord. Ik zei dat ik bijna weer wenste dat hij weer weg was :p
Maar aan de andere kant waren de mannetjes blij dat papa weer geknuffeld kon worden en op spits momenten als het avondeten is met zijn tweeën toch wel erg veel makkelijker
pi_185090173
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef Lemijn het volgende:
Dat schommeluitzicht, wat tof!
En dat blije zandfilmpje!

Jacob begon de dag met spugen en is daar niet meer mee opgehouden. Elk slokje kwam eruit :r . Arm kind. Als hij een vliegtuig of een sirene hoorde kwam hij wel even overeind maar verder was het weinig soeps. Dit is morgen over, toch? -O- .
Kevin gisteren ook. Na een hele lange dut ging het weer. Nu lijkt er niets meer aan de hand, alleen eet hij nog heel slecht.

Nu ben ik net al spugende uit de auto gekomen en ben vandaag begonnen met mijn nieuwe baan. Top!
pi_185090219
Oh ja LeSage, ik vind het al zwaar als mijn lief nachtdienst heeft (want dan is hij er én 's nachts niet, maar overdag is hij er eigenlijk ook niet, want dan slaapt hij natuurlijk). En ik moet dan geregeld aan alleenstaande ouders denken, die het altijd alleen moeten doen :o En ik vind dan ook meteen dat ik dan niet moet zeuren, want het is maar een paar dagen in de zoveel weken :@ :@ :@

edit: waarmee ik dus niet wil zeggen dat ik vind dat jij zeurt :o helemaal niet zelfs. Ik snap juist hoe je je voelt :P
  maandag 18 februari 2019 @ 19:48:48 #220
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185090447
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Kevin gisteren ook. Na een hele lange dut ging het weer. Nu lijkt er niets meer aan de hand, alleen eet hij nog heel slecht.

Nu ben ik net al spugende uit de auto gekomen en ben vandaag begonnen met mijn nieuwe baan. Top!
Ja, hier vrees ik eigenlijk nog meer voor, dat ik morgen aan de beurt ben :o. Dan wordt alleenstaand ouderschap pas echt vervelend. De dagelijkse dingen zijn geen enkel punt, maar zelf ziek zijn.... :X .

Maar voor jou is de timing ook knap beroerd lees ik. Hopelijk knap je snel op!

En LadyS, tof loopfilmpje. Knappe Mie!
pi_185090747
Lastig om met een dreumes aan te halen zeg! Even een update van N. Haar eerste tandje is door en de tweede volgt ook. Heelijk al die stinkende kakjepakjes :X :r

Wat goed van Wolfje! O+ :*

Beterschap voor je kleine man Lemijn, en Adrian jij ook ziek, Snel opknappen. Ziek zijn voor kindjes en moeders zou verboden moeten worden!
Morgen gaat het vast beter. :Y :*
pi_185092233
Wat een heerlijke buiten(speel)foto’s zag ik voorbij komen! O+

Wat goed van M dat ie plots loopt!

Beterschap voor alle zieken. Als moeder ziek zijn is haast geen optie.

Ladys, fijn dat het huis goed bevalt!

Duktig, lijkt me ook leuk, maar ze heeft stiekem al best veel speelgoed. De woonkamer staat al zo vol! Dit weekend mijn oude poppenwieg en poppenwagen van zolder gehaald en dat is een grote hit. Ze kruipt er ook zelf in. :D
Ze noemt haar pop trouwens baby, zo schattig.
Kwa praten gaat ze onwijs snel, ze zegt zoveel woordjes na van ons. Krijgen vaak te horen dat ze pienter is en al veel weet, ze is echt een slimmerd.
Rondvliegende vogels zijn het helemaal, naar wijzen, gillen, lachen. O+
pi_185092541
Wat goed van Wolfje, Cygne! *O* .

Het ging over tweede kinderen. Na de geboorte van I kon ik me ook heel lang niet voorstellen dat ik het nog eens zou doen. Dit voelde als zo uniek, een once in a lifetime-ervaring. Maar toen ze twee jaar was, had ik ineens het gevoel dat het me toch erg verdrietig zou maken als het bij die 'once in a lifetime' zou blijven. En ik gunde haar ook erg een broertje of zusje.

Er zit ruim 3 jaar tussen I en Ysje en dat is wel prettig. I was al behoorlijk zelfstandig toen Ysje geboren werd, we konden haar veel uitleggen en ze begreep heel veel. En nu zitten ze zelden in elkaars vaarwater. Ze spelen met heel andere dingen en soms spelen ze heel leuk een beetje samen. Vooral samen dansen en gek doen. O+ .
Vandaag haalden Ysje en ik I op van school. I kwam met haar klas de school uit en Ysje rende naar haar toe en sloeg z'n armpjes om haar heen. O+ !!

Hier nog even de stoere.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 18 februari 2019 @ 21:06:43 #224
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185092575
Omg! Go Wolfje! *O* Wat super schattig die eerste stapjes O+

En wat een heerlijke buitenfoto's en filmpjes zeg, ik word zo blij van dit weer.
Hopelijk wordt het niet ineens nog weer heel erg winter :X

Beterschap voor Jacob, Lemijn. Hopelijk morgen beter, maar vooral ook een rustige nacht 🤞
Jij ook beterschap, Adrian. Wat een rottige timing zo met je nieuwe baan..

Nolita wat schattig van het baby noemen, dat deed mijn oudste ook O+

En speaking of vogels :P
Wij waren vandaag ook in de speeltuin en ik blijf het contrast tussen mijn meiden toch wel fascinerend vinden. Ze zijn zo verschillend, in bijna alles.
Waar mijn kleuter nog bang is voor 't kleinste miertje, stapte Ella resoluut af op een grote zeemeeuw en sprak vermanend: 'Nee meej! Niet kotje! Is MIJ! Ejja's kotje! :(' (kotje = cracotte(tje)). Nou, de meeuw durfde niet meer hoor :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_185093469
Kotje O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')