Kutbaan.quote:
[v] Extra check wegens onbetrouwbaar vinkje aanzetten om wraak te nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst nog een verjaardag met familie door. Alle grappen ontwijken. "Kun je die van mij er tussenuit vissen ghehe hehe har har!!111".
Neem een uitkering.quote:
Minpunten ditquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
[v] Extra check wegens onbetrouwbaar vinkje aanzetten om wraak te nemen.
Punten halen jonguhquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:39 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie haast ofzo?
Wat een boel posts in een paar minuten.
Ik verveel me de tyfteringquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:39 schreef golfer het volgende:
Oh dit ja. Ja. Dit.quote:
UPDATE BELASTING_NLquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
En de serieuze uitleg: productie systemen kom ik niet op (niemand overigens), zonder door heel veel hoepels moeten gaan.
Iedereen gunt Krea zijn beurt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:39 schreef golfer het volgende:
We nemen het mee naar achteren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
UPDATE BELASTING_NL
SET belastingplichtig = 0
WHERE username is Kreabea78;
Appeltje, eitje.
Ik niet alleen nauwelijks, namelijk helemaal nooit!quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:42 schreef Molo het volgende:
Ik post nauwelijks in KPD, dat zal het verschil zijn
SELECT lekkerwijf, Kreaquote:
Hehehequote:Op woensdag 6 februari 2019 15:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
tuurlijk wel, jouw leven houd eerder op!
Misschien wel. Maar voorlopig ben ik van plan iedereen hier te overleven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:46 schreef liedetector het volgende:
tuurlijk wel, jouw leven houd eerder op!
Tigerblood.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar voorlopig ben ik van plan iedereen hier te overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |