Hallo,quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef GladdeGluiperd het volgende:
- Orderdatum: 01/12/2019
- Product: Xiaomi Redmi AirDots Wireless Bluetooth Headset
- Ordernummer: 19120100911110012015
- Tracking nummer (indien verzonden): LVS1376360005205723
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet geleverd, maar vanaf 12/12/19 wordt deze melding al aangegeven: 'Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days'. Al contact opgenomen met customer support via facebook, maar krijg steeds automatische reacties. Eén van de reacties was dat ik het product misschien wel zelf moet ophalen, wat verder nergens duidelijk wordt, maar ik heb geen flauw idee of dat bij PostNL, DHL, DPD of welk bedrijf dan ook is.
- Shpping Insurance: Nee
- Voorkeur: Refund
Order updates in mijn account:
2019-12-10 16:19:55 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2019-12-10 05:21:16 Departure to country of destination
2019-12-09 19:07:07 Parcel is handled
2019-12-04 12:00:52 Arrival at export hub
2019-12-03 03:50:52 Item is ready for transport
2019-12-03 02:50:52 Item is announced / bpost received the information
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Dat is wel heel vervelend inderdaad en ook nog eens vreemd. Het pakketje zou door Bpost bezorgd moeten worden. Ik weet niet of er een BPost punt bij jouw in de buurt is anders daar even vragen. Kan soms zijn dat je bij het Pick Up point in de buurt worden afgeleverd in plaats van in de brievenbus. Ik ga het in ieder geval doorgeven dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt.
Voor er wordt overgegaan tot een refund moet het pakketje terug in het magazijn afgeleverd zijn of 2 maanden verzendtijd. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar geef het zeker alvast door.
Het beste is ook om een ticket aan te maken. Alles moet namelijk gedocumenteerd worden via het ticket systeem.
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:06 schreef GladdeGluiperd het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gecheckt en BPost heeft geen pickup points in Nederland. Wel erg vreemd dat dat de bezorgdienst is dan. Ik wacht gewoon nog wel even af en open dan in de loop van de maand, als het nog niet binnen is, een ticket. In ieder geval fijn dat je er mee denkt.
Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:34 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het nogmaals doorgegeven en ze zullen als het goed is overgaan tot een refund. Je zou ook al een ticket ontvangen moeten hebben in je GB account.
Dat is nog eens goed nieuws. Fijn dat het is opgelost.quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:58 schreef GladdeGluiperd het volgende:
[..]
Ik heb m'n geld zelfs al weer terug! Bedankt voor het snelle en goede afhandelen. Netjes opgelost.
Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Ik wil deze graag kopen @:Gearbest:
Echter komt dit uit de EU of uit China? Ik wil namelijk geen importkosten betalen.
Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit wordt verzonden vanuit China, maar we hebben een douanekostenregeling hiervoor. Dan krijg je geen douanekosten, maar je moet wel het volgende doen.
Gebruik deze link van de Roborock S5 Max Laser Navigation Robot Wet and Dry Vacuum Cleaner from Xiaomi youpin samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Geen probleem. Wij maken dat op voorhand allemaal in orde als je de instructies volgtquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef tijdjes12345 het volgende:
[..]
Bedankt, moet ik dan mochten er douanekosten zijn nogsteeds wel eerst zelf betalen zodat jullie daarna terugbetalen of betalen jullie op voorhand al?
Natuurlijk is dat mogelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:57 schreef Ijack het volgende:
Is het mogelijk een link te krijgen met douanekostenregeling voor dit mooie compacte telefoontje:
https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009794532770.html
@Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbán met mijn telefoon aan het doen is?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef shadax het volgende:
Kun je kijken waarom Order No.: 20030300910508311141 / Tracking Number:
CY142971260DE al zo lang in Hongarije ligt (sinds 9 maart)?
Sorry voor mijn late reactie.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef shadax het volgende:
[..]
@:Gearbest, heb je al kunnen uitzoeken wat Orbán met mijn telefoon aan het doen is?
Ook deze ga ik navragen, want die duurt ook al erg lang. Al is dit nog redelijk normaal alleen zit die ook al over de 4 weken heen. Ik ga erachteraan in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 april 2020 06:40 schreef Btje1977 het volgende:
Zou je kunnen kijken hoe ver mijn telefoon is. Vanaf 16 Maart is er geen update meer.
Order nr 20031400987505477598
Shippment Number: EU15841858226366
Tracking Number:
CY142981151DE By Update 16/03/2020 03:46:29 AM
Hey Gearbest,quote:Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn late reactie.
Ik ga het eens voor je navragen, want is nu wel heel erg lang onderweg zonder tracking update.
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef shadax het volgende:
[..]
Hey Gearbest,
Het lijkt of je er mee bezig bent, maar gaat gaat niet helemaal de goede kant op. Ik heb van jullie support afdeling een e-mail dat de shipping deadline opeens opgeschoven is van 3 mei naar ergens in juni. Ik snap dat het wel eens wat langer duurt om iets uit China hier te krijgen, maar om nu 3 maanden te wachten om misschien er achter te komen dat mijn telefoon echt kwijt is, duurt mij te lang.
Hierbij moeten we toch nog even wachten. Normaal duurt het ongeveer 4 weken voordat de tracking code een update krijgt. Door het Corona-Virus kan het op dit moment iets langer duren. Nog heel even afwachten of er een update van de tracking code komt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Ciske_De_Rat_ het volgende:
Beste,
Ik heb op 15 maart de Xiaomi redmi note 8 pro besteld maar sinds 17 maart is hier geen enkele update meer van geweest...
Shipment Number:
EU15843156807673
Tracking Number:
CY142982143DE By Update 16/03/2020 03:22:29 AM
Tracking message
2020-03-17 01:56:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Volgens Gearbest via messenger zou dit ten laatste vandaag moeten toekomen maar dat is dus niet het geval. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?
Alvast bedankt,
James
Hey gearbest,quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef Gearbest het volgende:
Ja ik heb er melding van gemaakt, maar hier ben ik zelf ook niet tevreden mee dus er weer achteraan.
Ik vermoede tijdens het lezen al dat onze pakketjes waarschijnlijk in de zelfde shipping zaten. Het kan toch zo moeilijk niet zijn voor Gearbest om eens te polsen waar ze nu juist zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef shadax het volgende:
Ligt ook sinds 9 maart in Hongarije. Zelfde als mijn telefoon. Die gaat echt niet meer aankomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |