Iedere bewoner moet tenminste 5 keer op de knieën per dag voor Mike. Het is echt een kleuter met z'n kijk eens wat IK doequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:52 schreef maryo55 het volgende:
Mike is op zijn p.k getrapt Hij krijgt geen waardering voor wat HIJ daar heeft neergezet.
Een man naar mijn hartquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim heeft grote zakken kan ie ongegeneerd aan zijn leger krabben
Ahhh zijn beste vriendje ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:43 schreef danaqui het volgende:
En niemand helpt Mike he![]()
zo mooi om te zien
![]()
![]()
Zou ze dit lezen, net verstuurd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2019 17:59:12 ]
Daaaag Jessie.quote:
Ik heb heel Utopia gebouwd. Niemand is beter dan ik. Ik was als eerste binnen. Ik ben de hardste werker. Ik ben hier al 7 maanden. Ik haat Jessie. Ik ben heel bescheiden.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb heel Utopia gebouwd. Niemand is beter dan ik. Ik was als eerste binnen. Ik ben de hardste werker. Ik ben hier al 7 maanden. Ik haat Jessie. Ik ben heel bescheiden.
Of zou dat niet passen?
Dan heeft ie een tent van Merel nodig, kan ie zich meteen onder verstoppenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb heel Utopia gebouwd. Niemand is beter dan ik. Ik was als eerste binnen. Ik ben de hardste werker. Ik ben hier al 7 maanden. Ik haat Jessie. Ik ben heel bescheiden.
Of zou dat niet passen?
Gister had hij die Tirolerbroek aan, en daar ontdekte hij die klep van voren: Oh kijk kan je met 2 handen lekker kriebelen!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim heeft grote zakken kan ie ongegeneerd aan zijn leuter krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |