abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184837505
registreer om deze reclame te verbergen
Het is toch godverdomme niet te geloven :r

Net te horen dat iemand die ik 'ken' zelfmoord gepleegd heeft. Alhoewel dit nog steeds binnenkwam als een schok is dat meer omdat het daadwerkelijk gebeurd is dan dat je het nooit had kunnen zien aankomen. Maar juist daar zit het hem in.

Blijkt dus al dagen in een acute psychose te verkeren en was compleet radeloos. Is bij de huisarts geweest, bij de GGD binnen geweest omdat hij opgenomen wilde worden, nog een kliniek bezocht en wat nog meer. Overal werd hij naar huis gestuurd. Bij de kliniek mocht hij een week later nog eens terugkomen voor een intakegesprek. Een FUCKING intakegesprek.

Hoe in de godgloeiendeteringtyfushemel kan je iemand die in een acute psychose verkeert en al een gewelddadig verleden heeft inclusief meerdere (zelf)dodingsdreigementen in godsnaam gewoon weer rechtsomkeer sturen terwijl deze nota bene smeekt om opgenomen te worden???!!!!!?????

Buiten het feit dat ik het oprecht afschuwelijk vind hoe wanhopig hij de laatste dagen en uren moet zijn geweest en hier echt een traan om kan laten ongeacht ik het verder een absolute eikel vind, ben ik vooral blij en enigszins trots dat hij het toch enkel maar bij zichzelf heeft gelaten. Het zou absoluut niet de eerste keer zijn dat zo'n persoon z'n kind(eren), partner, ouders of wie dan ook met zichzelf mee de dood inneemt.

Compleet falen weer, zelfs in een gigantisch pauperland als Bulgarije word je in zo'n toestand direct opgenomen maar in Nederland word je gewoon weer lekker naar huis gestuurd. Nu ben ik benieuwd tot hoe veel doden dit al heeft geleid want dit zal ongetwijfeld geen op zichzelf staand incident zijn geweest. En ondertussen allemaal lekker trouw je almaar stijgende zorgpremie maandelijks overschrijven. Ongelofeloos :r :r :r :r

Klacht : Nederlandse zorgdiensten falen opzichtig.
  KLB - Grootste baggeraar 2018 dinsdag 5 februari 2019 @ 16:54:46 #2
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_184837646
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Weet ik, om die reden zat ik er nog aan te denken het onder een kloontje aan te maken. Maar goed, die moeite doen voor een paar sukkelaars die zelf geen moeite doen, nah, niet aan mij besteed.
Als je zo overtuigd bent dat het een terechte klacht is wil ik best overwegen hem te gaan lezen, maar dan moet je wel wat aan je houding doen
Overigens ben ik van mening dat dit weer een goed topic is vogeltjesdans
  dinsdag 5 februari 2019 @ 16:55:41 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184837663
Zolang die persoon niemand heeft meegenomen zie ik het probleem niet zo. Overbevolking dit dat.
And so is the past
pi_184837673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef Dven het volgende:
Het is toch godverdomme niet te geloven :r

Net te horen dat iemand die ik 'ken' zelfmoord gepleegd heeft. Alhoewel dit nog steeds binnenkwam als een schok is dat meer omdat het daadwerkelijk gebeurd is dan dat je het nooit had kunnen zien aankomen. Maar juist daar zit het hem in.

Blijkt dus al dagen in een acute psychose te verkeren en was compleet radeloos. Is bij de huisarts geweest, bij de GGD binnen geweest omdat hij opgenomen wilde worden, nog een kliniek bezocht en wat nog meer. Overal werd hij naar huis gestuurd. Bij de kliniek mocht hij een week later nog eens terugkomen voor een intakegesprek. Een FUCKING intakegesprek.

Hoe in de godgloeiendeteringtyfushemel kan je iemand die in een acute psychose verkeert en al een gewelddadig verleden heeft inclusief meerdere (zelf)dodingsdreigementen in godsnaam gewoon weer rechtsomkeer sturen terwijl deze nota bene smeekt om opgenomen te worden???!!!!!?????

Buiten het feit dat ik het oprecht afschuwelijk vind hoe wanhopig hij de laatste dagen en uren moet zijn geweest en hier echt een traan om kan laten ongeacht ik het verder een absolute eikel vind, ben ik vooral blij en enigszins trots dat hij het toch enkel maar bij zichzelf heeft gelaten. Het zou absoluut niet de eerste keer zijn dat zo'n persoon z'n kind(eren), partner, ouders of wie dan ook met zichzelf mee de dood inneemt.

Compleet falen weer, zelfs in een gigantisch pauperland als Bulgarije word je in zo'n toestand direct opgenomen maar in Nederland word je gewoon weer lekker naar huis gestuurd. Nu ben ik benieuwd tot hoe veel doden dit al heeft geleid want dit zal ongetwijfeld geen op zichzelf staand incident zijn geweest. En ondertussen allemaal lekker trouw je almaar stijgende zorgpremie maandelijks overschrijven. Ongelofeloos :r :r :r :r

Klacht : Nederlandse zorgdiensten falen opzichtig.
De nederlandse hulpverlening is een netwerk en een net heeft gaten dus zullen er altijd mensen precies tussen de juiste hulpverleners in vallen helaas.......Sterkte met dit verlies!
  winnaar ONZ verkiezingen 2018 dinsdag 5 februari 2019 @ 16:56:24 #5
479089 wollah
Jwz
pi_184837677
Terechte klacht.
WL
pi_184837703
:O , niet gelezen, ooit van het vogeltjesdans-template gehoord?
pi_184837732
Dankzij de bezuinigingen van egosten in de toren is iemand onnodig gestorven
Al nationaal zorgfonds getekend? Zo niet, bezoek www.nationaalzorgfonds.nl
  KLB - Grootste baggeraar 2018 dinsdag 5 februari 2019 @ 16:59:52 #8
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_184837739
Oke dven, ik heb je klacht gelezen en vind hem zowaar terecht. Mag best wat capaciteit en daadkracht bijkomen om dit soort gevallen te voorkomen/helpen
pi_184837744
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

De nederlandse hulpverlening is een netwerk en een net heeft gaten dus zullen er altijd mensen precies tussen de juiste hulpverleners in vallen helaas.......Sterkte met dit verlies!
Iets dat al vele jaren speelt, acute psychose, aangeven dat je bang bent jezelf want aan te doen.. In de meeste landen die ik ken allemaal reden om iemand op te nemen. Zie belgi bijvoorbeeld.

Een persoonlijk verlies is het niet, alhoewel ik het echt behoorlijk klote vind hoe desperaat iemand moet zijn geweest, zeker als er helemaal niemand en geen enkele instantie is die hem verder wil helpen.

Buiten dat, dit had zo weer in een familiedrama kunnen uitlopen. Dit moet en kan echt anders, gaten in een netwerk zijn wat mij betreft absoluut geen excuus.
pi_184837770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Iets dat al vele jaren speelt, acute psychose, aangeven dat je bang bent jezelf want aan te doen.. In de meeste landen die ik ken allemaal reden om iemand op te nemen. Zie belgi bijvoorbeeld.

Een persoonlijk verlies is het niet, alhoewel ik het echt behoorlijk klote vind hoe desperaat iemand moet zijn geweest, zeker als er helemaal niemand en geen enkele instantie is die hem verder wil helpen.

Buiten dat, dit had zo weer in een familiedrama kunnen uitlopen. Dit moet en kan echt anders, gaten in een netwerk zijn wat mij betreft absoluut geen excuus.
Het is ook absoluut geen excuus inderdaad, dit moet echt anders aangepakt gaan worden!
pi_184837776
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zolang die persoon niemand heeft meegenomen zie ik het probleem niet zo. Overbevolking dit dat.
Buiten dat het behoorlijk sneu blijft dat iemand zo enorm wanhopig is en nota bene zwaar op zoek is geweest naar hulp, 'ken' ik deze persoon redelijk en daarom juist was ik bang dat hij wl andere met zich mee zou nemen.

Ook weet ik dat zijn naasten dit al vele malen aangekaart hebben. Deze man hoorde verplicht opgenomen te worden dus is het des te schandaliger dat zelfs een vrijwillige opname niet gelukt is.
pi_184837787
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:54 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als je zo overtuigd bent dat het een terechte klacht is wil ik best overwegen hem te gaan lezen, maar dan moet je wel wat aan je houding doen
Oke, als je mijn klacht leest wil ik best overwegen wat aan mijn houding te doen.
pi_184837788
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit is een groter probleem dan je denkt. Als ik zie hoe het mij verlopen is absoluut geen woorden voor. Amper mensen die je serieus nemen, alles moet volgens hun boekje gaan. Ben gewoon serieus hulp geweigerd en werd mij geadviseerd om terug te komen zodra ik stabiel was :') Terwijl ik op dat moment juist stabiel was. En tig andere verhalen van mensen gehoord waar mn mond van open valt.
  KLB - Grootste baggeraar 2018 dinsdag 5 februari 2019 @ 17:03:29 #14
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_184837802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke, als je mijn klacht leest wil ik best overwegen wat aan mijn houding te doen.
Zie mijn vorige post
pi_184837831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:02 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Dit is een groter probleem dan je denkt. Als ik zie hoe het mij verlopen is absoluut geen woorden voor. Amper mensen die je serieus nemen, alles moet volgens hun boekje gaan. Ben gewoon serieus hulp geweigerd en werd mij geadviseerd om terug te komen zodra ik stabiel was :') Terwijl ik op dat moment juist stabiel was. En tig andere verhalen van mensen gehoord waar mn mond van open valt.
Dat bedoelde ik ook te zeggen.....maak het in m'n werk mee.....sommige mensen komen gewoon niet bij de juiste hulpverlener.....
pi_184837843
Terechte klacht
pi_184837847
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:59 schreef Plompzakker het volgende:
Oke dven, ik heb je klacht gelezen en vind hem zowaar terecht. Mag best wat capaciteit en daadkracht bijkomen om dit soort gevallen te voorkomen/helpen
Oke, dank voor je eerlijheid.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:05:48 #18
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184837854
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Plompzakker het volgende:
Dven alles wat Nederlands is is kut topic :O
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
pi_184837900
En ergens vult een manager zijn zakken met het geld wat op zijn leven is bespaard.

Terechte klacht, valt me nog mee dat ze hem geen paracetamol hebben voorschreven.
pi_184838008
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:03 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post
Ook ik verlies wel eens het overzicht :'(
pi_184838033
In Bulgarije is het allemaal beter
Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha CK rare imbeciel
pi_184838074
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook te zeggen.....maak het in m'n werk mee.....sommige mensen komen gewoon niet bij de juiste hulpverlener.....
Al vele jaren aan een stuk. Sorry, maar dat houdt simpelweg gewoon in dat de Nederlandse zorg grondig geherstructureerd moet worden want dit gaat niet. In mijn jongere jaren heb ik zelf in de zorg gewerkt en als iets begin jaren 2000 veel beter en goedkoper werd gedaan, dan gaat er duidelijk iets mis en is de kans schrikbarend groot dat het enkel nog maar van kwaad tot erger gaat.

Er moeten toch een keer koppen gaan rollen voor zoveel geklungel?
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:16:48 #23
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_184838084
VVD ja. :{

Wel erg ja. :{
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn @I.
pi_184838102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Al vele jaren aan een stuk. Sorry, maar dat houdt simpelweg gewoon in dat de Nederlandse zorg grondig geherstructureerd moet worden want dit gaat niet. In mijn jongere jaren heb ik zelf in de zorg gewerkt en als iets begin jaren 2000 veel beter en goedkoper werd gedaan, dan gaat er duidelijk iets mis en is de kans schrikbarend groot dat het enkel nog maar van kwaad tot erger gaat.

Er moeten toch een keer koppen gaan rollen voor zoveel geklungel?
Heb je helemaal gelijk in!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:20:07 #25
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184838138
Heel tragisch ja. Maar waarom heeft niemand hem op de crisisdienst gewezen? Dat is er bij uitstek voor dit soort gevallen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')