abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184840476
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik bespaar mijzelf de racistische opmerkingen dus vind het niet nodig te vermelden.
Ik weet wel weer genoeg. :W
pi_184841698
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:26 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Nederland wordt gewoon een staat van een groter geheel met een federale overheid. Alsof je meteen alles moet inleveren :') en nogmaals, cultuur kent Nederland niet op het zuur zijn na dan zoals ik al eerder aangaf.

En trouwens, de zuidelijker je woont de beter je het hebt, je wordt niet alleen ouder maar voor je mentale welzijn ook beter.

Oke oke, je moet dan geen arme sloeber zijn. Ja dan is het een ander verhaal.
Je geeft je souveraniteit op, dat vind ik nogal wat. Je gaat niet meer over je eigen wetten en regels. Niet meer over je eigen normen en waarden. Moet naar de pijpen dansen van een ongekozen Europese leider. Kan echt niet geloven dat het daar prettiger van wordt en wanneer burgers merken dat ze helemaal niks meer in te brengen hebben gaat dat sowieso tot opstanden leiden.

En dat Nederland geen cultuur heeft slaat nergens op. Dat jij hebt besloten dat je eigen cultuur fout is moet je zelf weten maar je kan niet eerst zeggen dat hij niet bestaat om hem vervolgens alsnog af te branden.
pi_184841883
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:02 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Voor WO I hadden we ons helaas niet gekwalificeerd. We konden lijdzaam toezien hoe de Triple entente het tegen de Triple alliantie ging opnemen.

Ook WO II leken we mis te gaan lopen, maar dankzij een nipte kwalificatie in mei 1940 (sorry Rotterdam) waren we er toch bij.

Nu we een veredelde provincie van de EU zijn geworden vraag ik me af of we überhaupt iets te vertellen gaan hebben tijdens een nieuwe mondiale oorlog.

Klacht: mogelijk bijrol voor Nederland tijdens WO III.
Tijdens WOI was King George V staatshoofd van Engeland.
Tijdens WOI was konining Wilhelmina staatshoofd van Nederland en behoedde ze Nederland voor deelname aan WOI.

Tijdens WOII was King George VI staatshoofd van Engeland nadat zijn broer Edward VIII abdiceerde, een schuldgevoel en plicht die Elizabeth II nog altijd met zich meedraagt en daarom niet van abdiceren wilt weten. Er gaan geruchten dat als zij 95 is zij de Regency Act in werking wilt zetten zodat Charles namens haar kan regeren als regent. George IV was ook regent voor zijn pa George III.

Waarom wil je oorlog? Oorlog is niet goed tenzij het op een patatje is.
pi_184841971
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:11 schreef stokj het volgende:

[..]

Tijdens WOI was King George V staatshoofd van Engeland.
Tijdens WOI was konining Wilhelmina staatshoofd van Nederland en behoedde ze Nederland voor deelname aan WOI.

Tijdens WOII was King George VI staatshoofd van Engeland nadat zijn broer Edward VIII abdiceerde, een schuldgevoel en plicht die Elizabeth II nog altijd met zich meedraagt en daarom niet van abdiceren wilt weten. Er gaan geruchten dat als zij 95 is zij de Regency Act in werking wilt zetten zodat Charles namens haar kan regeren als regent. George IV was ook regent voor zijn pa George III.

Waarom wil je oorlog? Oorlog is niet goed tenzij het op een patatje is.
Waarom zou Elizabeth II een schuldgevoel hebben? Edward VIII abdiceerde toch omdat hij wilde hertrouwen wat in de Anglicaanse kerk not done is / was?
pi_184842013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:15 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Waarom zou Elizabeth II een schuldgevoel hebben? Edward VIII abdiceerde toch omdat hij wilde hertrouwen wat in de Anglicaanse kerk not done is / was?
Klopt dat was de redenen maar voor de Royal Family was het een schandaal omdat een Koning(in) in Engeland tot zijn/haar dood in het ambt bleef en Edward zo zijn verantwoordelijkheid ontliep. Ezliabeth the Queen moeder heeft Edward altijd beschuldigt dat hij verantwoordelijk is voor alle stress die haar man, George VI, toen kreeg en daarom ook vroegtijdig is gestorven.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')