abonnement Unibet Coolblue
pi_184835879
Voor WO I hadden we ons helaas niet gekwalificeerd. We konden lijdzaam toezien hoe de Triple entente het tegen de Triple alliantie ging opnemen.

Ook WO II leken we mis te gaan lopen, maar dankzij een nipte kwalificatie in mei 1940 (sorry Rotterdam) waren we er toch bij.

Nu we een veredelde provincie van de EU zijn geworden vraag ik me af of we überhaupt iets te vertellen gaan hebben tijdens een nieuwe mondiale oorlog.

Klacht: mogelijk bijrol voor Nederland tijdens WO III.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:03:15 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184835894
Denken dat WO3 ooit gaat komen :')
#KICKOUTZP
pi_184835907
WO III is al lang geweest man :')
pi_184835933
Nooit meer een vanoudse oorlog krijgen die met mankracht wordt opgelost ;(
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:06:27 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184835950
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef wollah het volgende:
Denken dat WO3 ooit gaat komen :')
Denken dat er nooit meer een wo zal komen. :').
And so is the past
pi_184836030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:05 schreef WKNVHV het volgende:
Nooit meer een vanoudse oorlog krijgen die met mankracht wordt opgelost ;(
Met man en paard. Zoals het hoort.
pi_184836032
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef wollah het volgende:
Denken dat WO3 ooit gaat komen :')
ik stel WO3 eerder voor als een WBO1

wereldburgeroorlog
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:18:01 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_184836077
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:12 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Met man en paard. Zoals het hoort.
Hoog tijd voor een nieuwe Napoleon.
pi_184836103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:18 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hoog tijd voor een nieuwe Napoleon.
Thierry Baudet :)
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:28:38 #10
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_184836211
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:20 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Thierry Baudet :)
Bijvoorbeeld. :) En dan maakt ie Hiddema onderkoning van Nederland
pi_184836220
Daarom je stem niet verkwanselen aan partijen als PVV of FvD. Dan komt die burgeroorlog er juist. Ik wordt liever niet wakker in een wereld waar er straks een kaalkopje je deur in trapt en je vrouw verkracht terwijl je toe moet staan kijken en vervolgens gefusilieerd wordt omdat je een ander denkbeeld hebt.
pi_184836361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Daarom je stem niet verkwanselen aan partijen als PVV of FvD. Dan komt die burgeroorlog er juist. Ik wordt liever niet wakker in een wereld waar er straks een kaalkopje je deur in trapt en je vrouw verkracht terwijl je toe moet staan kijken en vervolgens gefusilieerd wordt omdat je een ander denkbeeld hebt.
Liever een burgeroorlog dan een derde wereldoorlog waarbij wij namens de EU aan mee moeten doen.
pi_184836441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:40 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Liever een burgeroorlog dan een derde wereldoorlog waarbij wij namens de EU aan mee moeten doen.
Een verenigd Europa is alleen maar goed, de VS haar gloriedagen zijn voorbij en is inmiddels een gekwalificeerd derde wereld land.

De dreiging komt straks vanuit een nieuw machtsblok met Rusland voorop.

De enige manier te overleven is als we 1 worden. Wat snappen jullie daar niet aan? Je leeft godverdomme in het meeste vrije deel van de wereld.

Viva la Europa
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 5 februari 2019 @ 15:51:19 #14
186611 Haags
pi_184836516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef Goudenvis het volgende:
WO III is al lang bezig man :')
Zonder wrijving geen glans
pi_184836548
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:46 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Een verenigd Europa is alleen maar goed, de VS haar gloriedagen zijn voorbij en is inmiddels een gekwalificeerd derde wereld land.

De dreiging komt straks vanuit een nieuw machtsblok met Rusland voorop.

De enige manier te overleven is als we 1 worden. Wat snappen jullie daar niet aan? Je leeft godverdomme in het meeste vrije deel van de wereld.

Viva la Europa
We zijn het Verenigd Koninkrijk kwijtgeraakt, maar gelukkig krijgen we er binnenkort Macedonië voor terug. :')
pi_184836581
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:46 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Een verenigd Europa is alleen maar goed, de VS haar gloriedagen zijn voorbij en is inmiddels een gekwalificeerd derde wereld land.

De dreiging komt straks vanuit een nieuw machtsblok met Rusland voorop.

De enige manier te overleven is als we 1 worden. Wat snappen jullie daar niet aan? Je leeft godverdomme in het meeste vrije deel van de wereld.

Viva la Europa
VS derde wereld land :')

Daarnaast ben ik ook liefhebber van Europa. Enorm prettig continent om te leven, al ligt dat er vast ook aan wat je gewend bent.
Maar de Europese Unie vind ik een gedrocht. Ondemocratisch aangewezen leiders, grote mate van vriendjespolitiek en een enorme bemoeizucht op vrijwel alle beslissingen binnen de lidstaten.
pi_184836639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:55 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

VS derde wereld land :')

Daarnaast ben ik ook liefhebber van Europa. Enorm prettig continent om te leven, al ligt dat er vast ook aan wat je gewend bent.
Maar de Europese Unie vind ik een gedrocht. Ondemocratisch aangewezen leiders, grote mate van vriendjespolitiek en een enorme bemoeizucht op vrijwel alle beslissingen binnen de lidstaten.
Niet alles is ok nee, maar liever dat leiders worden gekozen door mensen die er verstand van hebben dan onderbuikjes welke dictators in spe daar willen hebben.

De EU brengt echt wel een hoop goeds hoor.
pi_184836655
En ja, een derde wereld land waar je niet eens doorbetaald wordt tijdens je vakantie. Noord Korea achtige praktijken.
pi_184836705
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:58 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Niet alles is ok nee, maar liever dat leiders worden gekozen door mensen die er verstand van hebben dan onderbuikjes welke dictators in spe daar willen hebben.

De EU brengt echt wel een hoop goeds hoor.
Feit is dat culturen tussen Europese landen onderling enorm kunnen verschillen. Je levert de soevereiniteit van 17 miljoen mensen in voor de soevereiniteit van 511,5 miljoen mensen.
pi_184836729
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:58 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Niet alles is ok nee, maar liever dat leiders worden gekozen door mensen die er verstand van hebben dan onderbuikjes welke dictators in spe daar willen hebben.

De EU brengt echt wel een hoop goeds hoor.
Leiders welke worden aangewezen op basis van connecties en vriendjespolitiek. Echt het meest walgelijke wat er is en biedt geen enkele vorm van controle door de bevolking.

Zo'n Juncker kan zich misdragen wat hij wil, niemand kan hem wegstemmen en iedereen is bang het pluche te verliezen.

Ik geloof echt dat democratie de minst slechte regeringsvorm is. Snap ook niet dat je dit soort dictatoriale systemen kan waarderen terwijl je tegelijkertijd met je vinger richting het "gevaarlijke" Rusland wijst waar ze in de recente geschiednis nog met dit systeem te maken hebben gehad.
pi_184836740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:00 schreef pferdfahrer het volgende:
En ja, een derde wereld land waar je niet eens doorbetaald wordt tijdens je vakantie. Noord Korea achtige praktijken.
Misschien moet je eens in Afrika gaan kijken hoe een echt derdewereld land eruit ziet. Dat heeft niks met vakantiedagen te maken
pi_184836921
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:46 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Een verenigd Europa is alleen maar goed, de VS haar gloriedagen zijn voorbij en is inmiddels een gekwalificeerd derde wereld land.

De dreiging komt straks vanuit een nieuw machtsblok met Rusland voorop.

De enige manier te overleven is als we 1 worden. Wat snappen jullie daar niet aan? Je leeft godverdomme in het meeste vrije deel van de wereld.

Viva la Europa
Goed verhaal. Verder alles goed?
pi_184836949
Soevereiniteit is allang achterhaald.

Wat wil je dan, lekker met je paspoortje door elke grens heen? Rijen op het vliegveld bij de controles? Bij elke zending douanepapieren invullen?

Wellicht als je wat ouder bent dat je in zal zien dat 1 Europa echt wel goed is.

Merk wel dat het anti EU sentiment vooral in de Noordelijke landen meer aanwezig is, waar iedereen lekker individualistisch is en geen reet om anderen geeft.

Soevereiniteit muhuhuhu, muuuuh cultuur!!! Nederland heeft niet eens een cultuur joh :')
pi_184836983
O jawel, de cultuur van het kankeren op alles en niets en vooral jezelf zo autistisch mogelijk wanen als je de deur uit bent. Stel je voor dat mensen je begroeten op straat of in de bus. Eng
pi_184837037
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Soevereiniteit is allang achterhaald.

Wat wil je dan, lekker met je paspoortje door elke grens heen? Rijen op het vliegveld bij de controles? Bij elke zending douanepapieren invullen?

Wellicht als je wat ouder bent dat je in zal zien dat 1 Europa echt wel goed is.

Merk wel dat het anti EU sentiment vooral in de Noordelijke landen meer aanwezig is, waar iedereen lekker individualistisch is en geen reet om anderen geeft.

Soevereiniteit muhuhuhu, muuuuh cultuur!!! Nederland heeft niet eens een cultuur joh :')
Die laatste zin is echt onzin. Cultureel marxisme van heb ik jou daar. We hebben juist een hele rijke cultuur. Denk aan de verlichting, denk aan de akte van verlatinghe waarmee de macht van de katholieke kerk eindelijk werd gebroken en er voor het eerst vrijheid van denken kwam. Denk aan onze tradities en onze volksaard.

Ik weet overigens niet of je weleens op een vliegveld komt maar paspoortcontroles zijn er altijd, zelfs als je naar België vliegt.
pi_184837065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:20 schreef pferdfahrer het volgende:
O jawel, de cultuur van het kankeren op alles en niets en vooral jezelf zo autistisch mogelijk wanen als je de deur uit bent. Stel je voor dat mensen je begroeten op straat of in de bus. Eng
Ik heb alvast een anthem voor je
pi_184837067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:20 schreef pferdfahrer het volgende:
O jawel, de cultuur van het kankeren op alles en niets en vooral jezelf zo autistisch mogelijk wanen als je de deur uit bent. Stel je voor dat mensen je begroeten op straat of in de bus. Eng
Woon je binnen de Amsterdamse grachtengordel? Daar hebben ze wel vaker het idee dat Nederland eindigt bij de stadsgrenzen van Amsterdam.
pi_184837072
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Die laatste zin is echt onzin. Cultureel marxisme van heb ik jou daar. We hebben juist een hele rijke cultuur. Denk aan de verlichting, denk aan de akte van verlatinghe waarmee de macht van de katholieke kerk eindelijk werd gebroken en er voor het eerst vrijheid van denken kwam. Denk aan onze tradities en onze volksaard.

Ik weet overigens niet of je weleens op een vliegveld komt maar paspoortcontroles zijn er altijd, zelfs als je naar België vliegt.
Ik vlieg heel veel binnen Europa en je kan zo doorlopen tot aan de gate zonder controle.

Die 1 seconde paspoortnaamcheck bij de gate tel ik niet mee.
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 16:25:42 #29
441859 crew  Lenny77
pi_184837075
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:20 schreef pferdfahrer het volgende:
O jawel, de cultuur van het kankeren op alles en niets en vooral jezelf zo autistisch mogelijk wanen als je de deur uit bent. Stel je voor dat mensen je begroeten op straat of in de bus. Eng
Ja? En? Is toch ook een cultuur?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184837097
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:25 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik vlieg heel veel binnen Europa en je kan zo doorlopen tot aan de gate zonder controle.

Die 1 seconde paspoortnaamcheck bij de gate tel ik niet mee.
Je bagage wordt ook niet gecheckt zeker? En geen bodyscan op Schiphol. Nee, gaat heel vlot nu.
pi_184837141
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Je bagage wordt ook niet gecheckt zeker? En geen bodyscan op Schiphol. Nee, gaat heel vlot nu.
Hier ga ik nier eens op in. :')
pi_184837260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:20 schreef pferdfahrer het volgende:
O jawel, de cultuur van het kankeren op alles en niets en vooral jezelf zo autistisch mogelijk wanen als je de deur uit bent. Stel je voor dat mensen je begroeten op straat of in de bus. Eng
Je loopt een beetje te bazelen. Eerst is het hier allemaal top geregeld, meest vrije deel van de wereld etc. en vervolgens is Nederland een en al kut met nare mensen en een cultuur van alleen maar kankeren.

Ik heb inderdaad het idee dat je ergens hebt meegekregen dat je moet zeiken op Nederland en de Nederlandse cultuur in verband met cultuurmarxistische denkbeelden.

Als het hier echt zo goed is zoals je zegt laten we dat dan aub zo houden en niet mee doen met dat dictatoriale geneuzel van de Europese Unie.
pi_184837266
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:29 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Hier ga ik nier eens op in. :')
Jij vindt het wel oké dat de voltallige Nederlandse bevolking straks deel is van een politieke entiteit waar ze 3,3 % van de bevolking uitmaken. Electoraal handig hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2019 16:35:27 ]
pi_184837307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:34 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Je loopt een beetje te bazelen. Eerst is het hier allemaal top geregeld, meest vrije deel van de wereld etc. en vervolgens is Nederland een en al kut met nare mensen en een cultuur van alleen maar kankeren.

Ik heb inderdaad het idee dat je ergens hebt meegekregen dat je moet zeiken op Nederland en de Nederlandse cultuur in verband met cultuurmarxistische denkbeelden.

Als het hier echt zo goed is zoals je zegt laten we dat dan aub zo houden en niet mee doen met dat dictatoriale geneuzel van de Europese Unie.
Als je met termen als cultureel marxisme gaat gooien neem ik je sowieso al niet meer serieus.

Geenstijl is een deur verder.
pi_184837338
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:35 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Jij vindt het wel oké dat de voltallige Nederlandse bevolking straks deel is van een politieke entiteit waar ze 3,3 % van de bevolking uitmaken. Electoraal handig hoor!
Ik vind het prima, daar Europeanen van elkaar echt niet zo veel verschillen in denken en doen.
pi_184837378
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:02 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Klacht: mogelijk bijrol voor Nederland tijdens WO III.
zoals al in die andere wereldoorlogen ?

Nederlands positie in de internationale politiek laat zich al eeuwenlang definieren als
quote:
Nous traiterons sur vous, chez vous, sans vous
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_184837384
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:38 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Als je met termen als cultureel marxisme gaat gooien neem ik je sowieso al niet meer serieus.

Geenstijl is een deur verder.
Lekkere dooddoener, voor als de argumenten op zijn.

Je komt over als een millenial die via Ryanair of EasyJet wat stedentrips door Europa heeft gemaakt tijdens vakanties en nu denkt dat ie een man van de wereld is ofzo. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2019 16:43:38 ]
pi_184837428
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Lekkere dooddoener, voor als de argumenten op zijn.

Je komt over als een millenial die via Ryanair of EasyJet was stedentrips door Europa heeft gemaakt tijdens de vakanties en nu denkt dat ie een man van de wereld is ofzo. :')
Hoe oud ben je zelf? 40+?
pi_184837440
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:39 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik vind het prima, daar Europeanen van elkaar echt niet zo veel verschillen in denken en doen.
Dan weet je echt niks van culturen van andere Europese landen. Ik heb in het buitenland gewoond, dan leer je een land en een cultuur wel even beter kennen dan tijdens een tripje.
pi_184837454
Sorry, ignorant piece of nig, de WWIII is NU.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184837604
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:39 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Als je met termen als cultureel marxisme gaat gooien neem ik je sowieso al niet meer serieus.

[...]

Ik vind het prima, daar Europeanen van elkaar echt niet zo veel verschillen in denken en doen.
In plaats van cultuurmarxisme kan ik het ook oikofobie noemen als je dat wil. Je wil je in ieder geval afzetten van de Nederlandse cultuur om een of andere reden. Waarom is dat, wat is er mis mee en waarom zou het opheffen van een souverein Nederland zoveel beter zijn?

Dat 2e is echt onzin. Vergelijk alleen al eens Nederland met Duitsland, Portugal en Polen en je ziet echt enorme verschillen.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 5 februari 2019 @ 17:41:15 #42
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184838512
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef wollah het volgende:
Denken dat WO3 ooit gaat komen :')
Die speelt allang, alleen is het nu een financiële wereldoorlog.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184839284
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:52 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

In plaats van cultuurmarxisme kan ik het ook oikofobie noemen als je dat wil. Je wil je in ieder geval afzetten van de Nederlandse cultuur om een of andere reden. Waarom is dat, wat is er mis mee en waarom zou het opheffen van een souverein Nederland zoveel beter zijn?

Dat 2e is echt onzin. Vergelijk alleen al eens Nederland met Duitsland, Portugal en Polen en je ziet echt enorme verschillen.
Nederland wordt gewoon een staat van een groter geheel met een federale overheid. Alsof je meteen alles moet inleveren :') en nogmaals, cultuur kent Nederland niet op het zuur zijn na dan zoals ik al eerder aangaf.

En trouwens, de zuidelijker je woont de beter je het hebt, je wordt niet alleen ouder maar voor je mentale welzijn ook beter.

Oke oke, je moet dan geen arme sloeber zijn. Ja dan is het een ander verhaal.
pi_184839308
En ik vind niet alle Nederlanders zuur, komt voornamelijk uit GS reaguurders of rechtse hoeken. Alles ernaast is prima.
pi_184839343
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:26 schreef pferdfahrer het volgende:
cultuur kent Nederland niet
Waar woon je? Oprecht benieuwd naar.
pi_184839364
KOM VEGTE DAN JOGUH KUNNEN WOIII LIJF OP TV UITVEGTE
Eens kijken
pi_184839409
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:29 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Waar woon je? Oprecht benieuwd naar.
Ik bespaar mijzelf de racistische opmerkingen dus vind het niet nodig te vermelden.
pi_184839468
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik bespaar mijzelf de racistische opmerkingen dus vind het niet nodig te vermelden.
Doe niet zo kinderachtig, man. :') Alsof ik daar op uit ben of dan anders tegen je aan zou kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2019 18:34:51 ]
pi_184839639
WO 3?

Dat zal een ware afslachten worden, voor de hele aarde. Met mannetjes die een groot ego hebben en opscheppen over hun kernwapens zal het binnen een maand gedaan zijn.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 18:53:05 #50
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_184839882
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef wollah het volgende:
Denken dat WO3 ooit gaat komen :')
pi_184840476
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik bespaar mijzelf de racistische opmerkingen dus vind het niet nodig te vermelden.
Ik weet wel weer genoeg. :W
pi_184841698
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:26 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Nederland wordt gewoon een staat van een groter geheel met een federale overheid. Alsof je meteen alles moet inleveren :') en nogmaals, cultuur kent Nederland niet op het zuur zijn na dan zoals ik al eerder aangaf.

En trouwens, de zuidelijker je woont de beter je het hebt, je wordt niet alleen ouder maar voor je mentale welzijn ook beter.

Oke oke, je moet dan geen arme sloeber zijn. Ja dan is het een ander verhaal.
Je geeft je souveraniteit op, dat vind ik nogal wat. Je gaat niet meer over je eigen wetten en regels. Niet meer over je eigen normen en waarden. Moet naar de pijpen dansen van een ongekozen Europese leider. Kan echt niet geloven dat het daar prettiger van wordt en wanneer burgers merken dat ze helemaal niks meer in te brengen hebben gaat dat sowieso tot opstanden leiden.

En dat Nederland geen cultuur heeft slaat nergens op. Dat jij hebt besloten dat je eigen cultuur fout is moet je zelf weten maar je kan niet eerst zeggen dat hij niet bestaat om hem vervolgens alsnog af te branden.
pi_184841883
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:02 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Voor WO I hadden we ons helaas niet gekwalificeerd. We konden lijdzaam toezien hoe de Triple entente het tegen de Triple alliantie ging opnemen.

Ook WO II leken we mis te gaan lopen, maar dankzij een nipte kwalificatie in mei 1940 (sorry Rotterdam) waren we er toch bij.

Nu we een veredelde provincie van de EU zijn geworden vraag ik me af of we überhaupt iets te vertellen gaan hebben tijdens een nieuwe mondiale oorlog.

Klacht: mogelijk bijrol voor Nederland tijdens WO III.
Tijdens WOI was King George V staatshoofd van Engeland.
Tijdens WOI was konining Wilhelmina staatshoofd van Nederland en behoedde ze Nederland voor deelname aan WOI.

Tijdens WOII was King George VI staatshoofd van Engeland nadat zijn broer Edward VIII abdiceerde, een schuldgevoel en plicht die Elizabeth II nog altijd met zich meedraagt en daarom niet van abdiceren wilt weten. Er gaan geruchten dat als zij 95 is zij de Regency Act in werking wilt zetten zodat Charles namens haar kan regeren als regent. George IV was ook regent voor zijn pa George III.

Waarom wil je oorlog? Oorlog is niet goed tenzij het op een patatje is.
pi_184841971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:11 schreef stokj het volgende:

[..]

Tijdens WOI was King George V staatshoofd van Engeland.
Tijdens WOI was konining Wilhelmina staatshoofd van Nederland en behoedde ze Nederland voor deelname aan WOI.

Tijdens WOII was King George VI staatshoofd van Engeland nadat zijn broer Edward VIII abdiceerde, een schuldgevoel en plicht die Elizabeth II nog altijd met zich meedraagt en daarom niet van abdiceren wilt weten. Er gaan geruchten dat als zij 95 is zij de Regency Act in werking wilt zetten zodat Charles namens haar kan regeren als regent. George IV was ook regent voor zijn pa George III.

Waarom wil je oorlog? Oorlog is niet goed tenzij het op een patatje is.
Waarom zou Elizabeth II een schuldgevoel hebben? Edward VIII abdiceerde toch omdat hij wilde hertrouwen wat in de Anglicaanse kerk not done is / was?
pi_184842013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:15 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Waarom zou Elizabeth II een schuldgevoel hebben? Edward VIII abdiceerde toch omdat hij wilde hertrouwen wat in de Anglicaanse kerk not done is / was?
Klopt dat was de redenen maar voor de Royal Family was het een schandaal omdat een Koning(in) in Engeland tot zijn/haar dood in het ambt bleef en Edward zo zijn verantwoordelijkheid ontliep. Ezliabeth the Queen moeder heeft Edward altijd beschuldigt dat hij verantwoordelijk is voor alle stress die haar man, George VI, toen kreeg en daarom ook vroegtijdig is gestorven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')