abonnement Unibet Coolblue
pi_184835206
Hallo allemaal,

Onze afzuigkap is kapot, ik heb er verder geen info over merk/type aangezien hij in dit (huur)huis zat toen wij tekenden :)

Hij heeft het twee dagen gedaan, maar van de één op andere dag niet meer. Nu lees ik dingen als 'zekeringen' vervangen e.d. maar ik weet niet waar ik deze kan vinden.

Kan iemand mij helpen adv onderstaande afbeeldingen?
Wellicht een goede schoonmaakbeurt ook als ik de foto's zie :)




pi_184835359
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:18 schreef klusmeister het volgende:

Hij heeft het twee dagen gedaan, maar van de één op andere dag niet meer. Nu lees ik dingen als 'zekeringen' vervangen e.d. maar ik weet niet waar ik deze kan vinden.

Doen de lampen het wel?

Kan je evt. een detailfoto van sticker op foto's 3 maken en leesbaar (dwz 90 graden links gedraaid) plaatsen? Daar staat wel info op, maar ik kan 't niet lezen. - edit - zo te zien een temperatuursbeveiliging op die print, denk dat die is aangesproken en defect.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:33:45 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184835462
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:18 schreef klusmeister het volgende:
Hallo allemaal,

Onze afzuigkap is kapot, ik heb er verder geen info over merk/type aangezien hij in dit (huur)huis zat toen wij tekenden :)

Hij heeft het twee dagen gedaan, maar van de één op andere dag niet meer. Nu lees ik dingen als 'zekeringen' vervangen e.d. maar ik weet niet waar ik deze kan vinden.
Ik zou de huisbaas bellen: de afzuiger doet het niet, stuur je een mannetje?
So we just called him Fred
pi_184841862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:27 schreef blomke het volgende:

[..]

Doen de lampen het wel?

Nee de lampen doen het niet, geen enkele reactie op welke knop dan ook.
pi_184845595
Je moet even dat gedeelte kijken waar de knopjes op zitten, misschien zitten de zekeringen daar.
.
pi_184846709
Gewoon huurbaas bellen daar betaal je toch servicekosten voor :W
pi_184847391
Als er totaal niks meer gebeurd: bedieningsprint checken

Wel lichte brom: startcondensator of trafo vervangen

Type weet je, even kijken of je een Exploded view kan vinden met onderdeellijst erbij. Dan je onderdelen bestellen
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')