dan vindt je moeder Jochem dus leuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:49 schreef Marsenal het volgende:
zijn per definitie seksloze onderontwikkelde vleeszakken
En zijn zusjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:50 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dan vindt je moeder Jochem dus leuk.
Doe je toch een fapje op een ander. Zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:49 schreef Marsenal het volgende:
Dus eens in de zoveel tijd leg ik een fapje op Dionne en haar strakke jurkjes, gewoon om af en toe de druk van de ketel te halen weet je wel. Dionne doet mij denken aan al die saaie havo-sletjes die ik vroeger neukte, dus een fapje op het NOS-journaal is als een trip door memory-lane, een leuke manier om de week te breken.
Zie ik net een foto voorbijkomen, ze was gisteren in Carre naar Jochem Meyer kijken. Mensen die Jochem Meyer leuk vinden zijn per definitie seksloze onderontwikkelde vleeszakken, dus nu weet ik even niet meer waar ik naartoe moet met mijn erectie
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh joh, das nog niks.
[ afbeelding ]
oke bedankt goudvisquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:03 schreef Goudenvis het volgende:
Goed lichaam maar die kop bevalt me niet.
goeie knoeperts toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:03 schreef Goudenvis het volgende:
Goed lichaam maar die kop bevalt me niet.
Dankje, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:11 schreef TATW het volgende:
Gelukkig is TS wel heel spannend en zit hij al god wete hoe lang op fok forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |