abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:45:41 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184834600
Ola, mijn ouwe trouwe Dell XPS 15 is vorige maand 8 jaar geworden. Ik was nog van plan hem op te kloten met een ssd en meer geheugen, maar ik kwam erachter dat het scherm inmiddels behoorlijk los aan het laten is en ik betwijfel of het de moeite is om de boel te repareren bij zo'n oude laptop.\

Dus aan het zoeken naar een nieuwe set-up. Eerste keus ging uit naar weer een XPS, maar enige verdieping leverde op dat die dingen al drie generaties last hebben van zware thermal throttling en zulks. Wel op te lossen door de boel open te schroeven, uit elkaar te halen, schoon te maken en nieuwe koelpasta aan te brengen. Sorry, maar bij een laptop van rond de 2000 euro heb ik daar geen zin in (gek zeg).

Een beetje fatsoenlijke andere laptops kom ik 1-2-3 niet uit. Maar ik ben even gaan nadenken, en kwam erachter dat eigenlijk pakweg 75% van mijn -zakelijke- laptopactiviteiten ook prima op een iPad Pro zouden kunnen. De andere 25% kan ik toch beter op een echte pc doen (die ik al heb en ook ga opkloten). Dus is dan niet een iPad Pro de oplossing? Niet goedkoop, maar dat was de Dell in mijn preferente specs ook niet. En een iPad heeft ook als voordeel dat je lekker kan gaan zitten loungen op de bank. En gamen... tsja, ook daar heb ik een pc voor en Hearthstone is juist lekker op een iPad, medunkt.

Maar dat is niet waarvoor ik hem zou kopen.

Dat was een lang verhaal naar een korte vraag: zijn er FOK!'ers met iPads Pro (of is het iPad Pro's?) en wat zijn jullie ervaringen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:47:17 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_184834631
Tsjah uiteindelijk kan je de twee apparaten niet echt vergelijken.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:57:42 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184834796
Een normale pc vervangen voor een tablet is niet iets wat ik zo snel zou doen. Hoewel de iPad een hoop apps heeft zie ik het vooral als 'hulp'-apparaat. Het is fijn om mee te internetten, filmpje te kijken, boeken of stukken te lezen, etc. Maar als een vervanging voor een pc? Tekstverwerkprogramma's zijn beperkter op tablets, en nu ik erover nadenk is vrijwel elk programma beperkter op een tablet. En wat als je een ongebruikelijk bestand moet openen? Of een programma moet gebruiken dat enkel voor 'normale' computers is? Dan baal je dat je dat thuis alleen nog maar achter je desktop kan doen, hoe glanzend die iPad ook is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184834935
Een iPad pro mag je gerust vergelijken met een goeie laptop.

Daar zit zo'n over-the-top chipset in, niet normaal.

Maar goed, daar is ie dan ook wat duurder voor.

Ik heb zelf een iPad pro 2017, die 10,5 geloof ik.

Qua tablet zou ik echt niets anders meer willen, ja die met een nog groter scherm dan, maar dat komt nog wel als dit ding op is.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:30:36 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184835411
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:47 schreef Gunner het volgende:
Tsjah uiteindelijk kan je de twee apparaten niet echt vergelijken.
Nee, dat weet ik, en daarom vraag ik naar ervaringen :)
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:33:17 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184835454
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:57 schreef Faux. het volgende:
Een normale pc vervangen voor een tablet is niet iets wat ik zo snel zou doen. Hoewel de iPad een hoop apps heeft zie ik het vooral als 'hulp'-apparaat. Het is fijn om mee te internetten, filmpje te kijken, boeken of stukken te lezen, etc. Maar als een vervanging voor een pc? Tekstverwerkprogramma's zijn beperkter op tablets, en nu ik erover nadenk is vrijwel elk programma beperkter op een tablet. En wat als je een ongebruikelijk bestand moet openen? Of een programma moet gebruiken dat enkel voor 'normale' computers is? Dan baal je dat je dat thuis alleen nog maar achter je desktop kan doen, hoe glanzend die iPad ook is.
Ik ga hem dus niet gebruiken als vervanging voor de pc, ik gebruik hem naast een pc, als vervanging voor mijn -oude- laptop. En zoals gezegd; de dingen waarvoor ik eigenlijk een laptop zou willen, kan ik allemaal op een iPad. Vandaar dat ik die optie nu verken.
Ik zit dagelijks achter mijn pc, maar 'on-the-road' ben ik nu onthand. Video renderen ga ik toch niet doen op een laptop.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:40:23 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184835556
Ik zou zelf iets eerder kijken naar een ''13 MacBook Pro. Heb zelf ook een iPad Pro en hoewel het een fijn apparaat is voor wat internet, wat netflix, of social media waardeer ik mijn MacBook toch net even wat meer. Ook die zijn zo licht tegenwoordig dat je er prima mee op de bank kan ontspannen. Ik had ook een beetje jouw gedachtes toen ik die iPad kocht. Dat je vrijwel alles kan wat je ook met een laptop kan en dat het gewoon handiger zou zijn, maar er toch achtergekomen dat het niet zo simpel werkt voor mij. Typen, foto bewerking, meerdere tabjes tegelijkertijd, etc. Het kan allemaal prima op een iPad, maar op een laptop gaat het toch veel sneller allemaal. Voor mij in ieder geval.

Los daarvan doe je sowieso geen miskoop met een iPad Pro, prachtig apparaat *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:02:10 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_184835873
Dan kun je veel beter voor een Surface Pro gaan. Goedkoper, sneller en je krijgt Windows wat natuurlijk veel beter is dan iOS.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:14:01 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184836040
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Dan kun je veel beter voor een Surface Pro gaan. Goedkoper, sneller en je krijgt Windows wat natuurlijk veel beter is dan iOS.
Ja, daar zit ook wel een twijfelpuntje.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:23:14 #10
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184836147
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:33 schreef V. het volgende:

[..]

Ik ga hem dus niet gebruiken als vervanging voor de pc, ik gebruik hem naast een pc, als vervanging voor mijn -oude- laptop. En zoals gezegd; de dingen waarvoor ik eigenlijk een laptop zou willen, kan ik allemaal op een iPad. Vandaar dat ik die optie nu verken.
Ik zit dagelijks achter mijn pc, maar 'on-the-road' ben ik nu onthand. Video renderen ga ik toch niet doen op een laptop.
Dat zei ik al in mijn post, ik denk dat een iPad niet echt een laptop vervangt. Dat begint al als je bijvoorbeeld een document wilt maken onderweg of met Excel wil werken, en je erachter komt dat wat je wilt doen, niet kan op een iPad. Dan heb je nog zo'n mooie iPad, dan baal je alsnog dat je het thuis moet gaan doen achter je desktop.

Ik zie een iPad echt voor iets erbij, iets dat je pakt als je geen zin hebt om je laptop op te starten oid. Maar ik zou het nooit gebruiken als vervanging voor.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:40:12 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184836364
Ok, duidelijk. Nog meer ervaringen? Anders wordt het toch weer gewoon een XPS met het nodige gesleutel -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:42:45 #12
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184836393
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een iPad pro mag je gerust vergelijken met een goeie laptop.

Daar zit zo'n over-the-top chipset in, niet normaal.

Maar goed, daar is ie dan ook wat duurder voor.

Ik heb zelf een iPad pro 2017, die 10,5 geloof ik.

Qua tablet zou ik echt niets anders meer willen, ja die met een nog groter scherm dan, maar dat komt nog wel als dit ding op is.
En dan heb je nog steeds een tablet OS waar je maar de helft op kunt. Nee, een laptop zal het niet vervangen, hoe duur Apple het ook zal maken.

Ik zou toch echt 100x liever voor die XPS gaan.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:45:47 #13
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_184836436
Ik heb een iPad Pro, met zo'n keyboardhoes en een pencil.
Ik heb dat omdat ik met die pencil wilde tekenen en dat doe ik dan ook.
Verder gebruikte ik m'n laptop alleen voor huis-tuin-en-keuken gebruik en dat kan er prima op.
Al zal ik er nooit een excelsheet op gaan zitten bewerken.
Daarvoor ben ik echt teveel aan m'n muis gehecht.
Maar ik mis m'n laptop dus niet.

Photoshop doe ik op m'n mac omdat er dat nog niet is voor iPad.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 5 februari 2019 @ 22:10:21 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184845028
Ik heb nog een 1e generatie pro en die bevalt me nog steeds heel goed en 95% doe ik op de ipad en nog maar wat kleine dingetjes op een laptop. Nu is mij gebruik wel echt gericht op consumeren ipv werken en ik betwijfel of een iPad dat helemaal of grotendeels kan vervangen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_184846343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:40 schreef V. het volgende:
Ok, duidelijk. Nog meer ervaringen? Anders wordt het toch weer gewoon een XPS met het nodige gesleutel -O-
Bedenk goed wat je ermee wil doen.

Ik heb een iPad pro, met keyboard en pencil, met het idee dat dit kan wat ik nodig heb.

En ja, ik kan prima in Google Docs tekst verwerken, en eenvoudige dingen in Google Sheets gaat ook nog wel.

Waar ik zelf regelmatig tegenaan loop is toch het multi-tasken. Ja, dat is ook mogelijk met de ipad pro, inclusief split screen. Maar helaas is multi-tasken per app.

Op een PC of laptop kun je heel snel switchen tussen meerdere tabs in je browser, en meerdere Docs of Sheets open hebben. Vanuit je iPad moet je dan een document openen, sluiten, andere document openen, sluiten, en terug je eerste document openen.

De browse ervaring is heel goed, alleen soms heb je toch een website die zich anders gedraagt op een desktop. Zelfs met de optie "request desktop website" krijg je soms toch webpagina's die niet goed functioneren.
pi_184857484
Ik overweeg ook om een iPad Pro naast m'n laptop te nemen, eventueel deels ter vervanging. Bij overleggen vind ik het toch onhandig om mijn laptop te gebruiken voor de vergaderstukken en het maken van notities, omdat het scherm toch voor enige afstand zorgt en/of mensen het idee geeft dat ze aan de balie zitten. Met zo'n pencil zou ik wat eenvoudige notities kunnen krabbelen, zonder dat ik steeds met halfbakken notitieboekjes rondsjouw die ik kwijtraak.

Bovendien lopen al mijn files via Onedrive en Sharepoint dus daar kan ik ook altijd bij via de iPad. Wellicht dat dit voor jou ook meespeelt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:14 schreef Kser het volgende:

[..]

Bedenk goed wat je ermee wil doen.

Ik heb een iPad pro, met keyboard en pencil, met het idee dat dit kan wat ik nodig heb.

En ja, ik kan prima in Google Docs tekst verwerken, en eenvoudige dingen in Google Sheets gaat ook nog wel.

Waar ik zelf regelmatig tegenaan loop is toch het multi-tasken. Ja, dat is ook mogelijk met de ipad pro, inclusief split screen. Maar helaas is multi-tasken per app.

Op een PC of laptop kun je heel snel switchen tussen meerdere tabs in je browser, en meerdere Docs of Sheets open hebben. Vanuit je iPad moet je dan een document openen, sluiten, andere document openen, sluiten, en terug je eerste document openen.

De browse ervaring is heel goed, alleen soms heb je toch een website die zich anders gedraagt op een desktop. Zelfs met de optie "request desktop website" krijg je soms toch webpagina's die niet goed functioneren.
Het multi-tasken lijkt me aan de ene kant wel een issue, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het wellicht helpt om je op dat ene stuk te concentreren. Hoe ervaar jij dat?
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:05:58 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184857609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:01 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Het multi-tasken lijkt me aan de ene kant wel een issue, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het wellicht helpt om je op dat ene stuk te concentreren. Hoe ervaar jij dat?
Dat is op zich een mooi streven, maar het gebeurt te vaak dat je toch even in een ander bestand moet kijken, of snel iets ernaast moet doen, etc. In de praktijk werkt multitasken op een iPad gewoon niet echt goed.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:14:02 #18
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_184857783
Ik zit er zelf ook over na te denken om over te stappen op een Ipad pro. M'n Macbook pro is uit 2011 en begint wat traag te worden. Tegenwoordig gebruik ik m'n laptop eigenlijk alleen om te internetten. Tekstverwerken zoals jaren geleden doe ik nooit meer (behalve op werk).

Een Ipad pro lijkt me een betere keuze. Handzamer, makkelijk mee te nemen. Mocht je willen tekstverwerken dan kun je er altijd nog een externe keyboard bij nemen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_184858128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:01 schreef itchycoo het volgende:
Ik overweeg ook om een iPad Pro naast m'n laptop te nemen, eventueel deels ter vervanging. Bij overleggen vind ik het toch onhandig om mijn laptop te gebruiken voor de vergaderstukken en het maken van notities, omdat het scherm toch voor enige afstand zorgt en/of mensen het idee geeft dat ze aan de balie zitten. Met zo'n pencil zou ik wat eenvoudige notities kunnen krabbelen, zonder dat ik steeds met halfbakken notitieboekjes rondsjouw die ik kwijtraak.

Bovendien lopen al mijn files via Onedrive en Sharepoint dus daar kan ik ook altijd bij via de iPad. Wellicht dat dit voor jou ook meespeelt?

[..]

Het multi-tasken lijkt me aan de ene kant wel een issue, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het wellicht helpt om je op dat ene stuk te concentreren. Hoe ervaar jij dat?
Je zou het prima als alternatief voor een schrijfblok gebruiken. Maar ook hier geldt dat het switchen tussen documenten niet handig is, terwijl je in een papieren blok eenvoudig terug kunt bladeren.

Focussen op één document is prima, tenzij je use cases hebt waar je iets moet opzoeken, en daar loop ik regelmatig tegen aan. Als voor jouw taken het opzoeken van dingen in andere documenten niet belangrijk is, dan kun je prima met een iPad voorruit.

Voor korte meetings of meetings waar ik alleen korte aantekeningen verwacht neem ik meestal alleen mijn telefoon mee om snel een lijstje in te voeren. Een telefoon is toch handiger om snel mee te nemen dan een 12.9 iPad Pro. Let wel op dat anderen door hebben wat je aan het doen bent, want anders lijkt het alsof je je teruggetrokken hebt en je op je telefoon aan het spelen of appen bent.
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:37:39 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184872240
Ik blijf toch de iPad Pro overwegen. Heb nog even gekeken naar de Surface Pro, maar die schijnt nog wel wat quality issues te hebben.

Daarnaast verwacht ik begin augustus weer terug te keren bij mijn werkgever waar ik net een halfjaar uitgegooid ben (want flexwerker), en dan krijg ik weer een laptop van mijn werk en zou een eigen laptop echt overbodig zijn.

Daarnaast is mijn use-case de volgende:
* video's zoeken en bekijken (ik ben o.a. beeldredacteur)
* foto's zoeken en bekijken en lichte fotobewerking
* quizvragen bedenken en maken in Filemaker Pro/Go (ik ben ook -vooral- quizmaker)
* teksten schrijven (kan met extern keyboard, zou de Apple Magic worden met de Studio Neat Canopy). dat zou ik vooral doen in Scrivener, dat een IOS-app heeft.
* Notities maken. Doe ik inmiddels al jaren op mijn Note 4 en vind ik prettig, al is het wat klein.

Video's editen en zwaarder Photoshopwerk en After Effects doe ik sowieso op mijn desktop computer, laptop of geen laptop.

Mijn vraag is dan: is dat een gekke denkwijze?
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:27:48 #21
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_184875241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:37 schreef V. het volgende:
Mijn vraag is dan: is dat een gekke denkwijze?
Nee.
Dat is zo ongeveer ook wat ik er mee doe. Behalve dan dat ik er ook veel mee teken.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:14:58 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_184876195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:37 schreef V. het volgende:
Ik blijf toch de iPad Pro overwegen. Heb nog even gekeken naar de Surface Pro, maar die schijnt nog wel wat quality issues te hebben.

Daarnaast verwacht ik begin augustus weer terug te keren bij mijn werkgever waar ik net een halfjaar uitgegooid ben (want flexwerker), en dan krijg ik weer een laptop van mijn werk en zou een eigen laptop echt overbodig zijn.

Daarnaast is mijn use-case de volgende:
* video's zoeken en bekijken (ik ben o.a. beeldredacteur)
* foto's zoeken en bekijken en lichte fotobewerking
* quizvragen bedenken en maken in Filemaker Pro/Go (ik ben ook -vooral- quizmaker)
* teksten schrijven (kan met extern keyboard, zou de Apple Magic worden met de Studio Neat Canopy). dat zou ik vooral doen in Scrivener, dat een IOS-app heeft.
* Notities maken. Doe ik inmiddels al jaren op mijn Note 4 en vind ik prettig, al is het wat klein.

Video's editen en zwaarder Photoshopwerk en After Effects doe ik sowieso op mijn desktop computer, laptop of geen laptop.

Mijn vraag is dan: is dat een gekke denkwijze?
Waarom heb je dan een Pro nodig? Lijkt me geldverspilling.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:30:12 #23
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184876561
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:27 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Nee.
Dat is zo ongeveer ook wat ik er mee doe. Behalve dan dat ik er ook veel mee teken.
Tekenen doe ik als hobby, dus dat komt erbij.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:30:23 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184876570
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom heb je dan een Pro nodig? Lijkt me geldverspilling.
Omdat ik de gewone te klein vind, multitasken op de Pro beter werkt en ik kan mijn camera makkelijk aansluiten via de usb-c. Bijvoorbeeld.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:33:49 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_184876668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:30 schreef V. het volgende:

[..]

Omdat ik de gewone te klein vind.
Dat is vreemd aangezien een laptop weer te groot is?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:35:34 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184876711
quote:
5s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is vreemd aangezien een laptop weer te groot is?
Zeg ik dat :?

Ik vind een laptop niet per se te groot, maar een apparaat van 12,9" is wel handzamer.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:39:54 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_184876812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:35 schreef V. het volgende:

[..]

Zeg ik dat :?

Ik vind een laptop niet per se te groot, maar een apparaat van 12,9" is wel handzamer.
Het lijkt me eerder dat je helemaal geen iPad nodig hebt, maar goed. Veel plezier met de Pro want het is nu wel duidelijk dat je hem toch wel gaat kopen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:55:12 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184877098
Niet zo zuur. Ik probeer er gewoon achter te komen wat ik het beste kan doen. Jij vindt het geen goede keuze, prima. Neem ik mee in mijn overwegingen, vandaar dat ik een topic heb geopend.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:35:56 #29
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_184886392
Zonde dat je een zo'n ding koopt voor redelijk wat makkelijkere taken.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:52:12 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184886928
* Pietverdriet heeft een 2018 iPad pro
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:39:28 #31
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_184893321
Ik heb een 11" 2018 Pro en een MacBook Pro.

De MacBook gebruik ik vnl. voor werk, privé gebruik ik 99% van de tijd m'n iPad (muziek, browsen, mail, etc.).
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:33:44 #32
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_184894007
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom heb je dan een Pro nodig? Lijkt me geldverspilling.
Mijn iPad Air heb ik 5 jaar mee gedaan (en ligt nu in de woonkamer voor algemeen gebruik), mijn Pro gaat ook zeker wel 5 jaar mee. Is het geld meer dan waard voor die 5 jaar.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 14:58:46 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184896293
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft een 2018 iPad pro
En bevalt het? Waar gebruik je hem voor?
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:33:20 #34
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184898292
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom heb je dan een Pro nodig? Lijkt me geldverspilling.
Ik gebruik een Pro alleen voor te internetten en youtube, vanwege het grote scherm.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:34:24 #35
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184898316
V. gewoon kopen dat ding je krijgt geen spijt!

Ik gebruik de 1e nu al 3 jaar (hij is nog steeds snel en alles, weet niet eens of dat lukt met een goedkopere android tablet) non stop voor bijna alles, (Het is mn wekker, het is mn radio/muziek speler, ik kijk er tv op, internet en mail, dus vrijwel voor alles in en om het huis i.s.m een Apple TV en iPhone) mn laptop gebruik ik alleen nog eens in de 2 weken voor m'n administratie in excel bij te werken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:40:04 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184898428
Heb je eigenlijk nog meer Apple producten? Dan is dat nog wel weer een extra reden omdat die Ipad dan naadloos in dat ecosysteem opgaat ook.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 17:35:44 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184899455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je eigenlijk nog meer Apple producten? Dan is dat nog wel weer een extra reden omdat die Ipad dan naadloos in dat ecosysteem opgaat ook.
Ja, een iPod Touch van 10 jaar oud :P

En mijn vrouw heeft een iPhone en iPad.

Maar daar kom ik dus wel uit.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 19:48:53 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184901987
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:58 schreef V. het volgende:

[..]

En bevalt het? Waar gebruik je hem voor?
Alles waar ik voorheen privé computer gebruikte behalve photoshop, FCPX. Mijn MacBook gebruik ik niet meer, mijn iMac alleen voor PS en FCPX
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')