abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 5 februari 2019 @ 10:06:24 #1
35723 crew  GGMM
pi_184830726
quote:
Door: Martijn Krabbendam (Dus neem het met een korreltje zout)

Als Dick Advocaat vandaag of morgen 'ja' zegt tegen Feyenoord, is hij de opvolger van Giovanni van Bronckhorst. Sterker: de huidige coach van FC Utrecht is vanaf het eerste moment de enige kandidaat geweest. Technisch directeur Martin van Geel heeft niet eens met andere trainers gesproken.

Feyenoord hoopt Advocaat vandaag of morgen te overtuigen de klus in De Kuip te aanvaarden. Die coach zelf is er wel voor in, maar wil wel weten wat precies de mogelijkheden zijn. Advocaat weet dat Feyenoord weinig geld heeft. Desondanks zal hij toch zijn wensenlijstje klaar hebben, omdat hij ziet dat het huidige elftal behoefte heeft aan nieuwe impulsen.

In de staf kan de trainer sowieso weinig veranderen. De assistenten van Van Bronckhorst, Jean-Paul van Gastel en Denny Landzaat, hebben een doorlopend contract en hen afkopen kost Feyenoord veel geld. Wel gaat Dirk Kuijt een rol krijgen. Hij is nu trainer van Feyenoord Onder-19 en mag volgend seizoen de UEFA Pro-cursus (Coach Betaald Voetbal) volgen. Een fulltime betrekking kan dus niet, maar een rol als parttime assistent of leerling-trainer is mogelijk.

In dat licht past de aanstelling van Advocaat. Hij voldoet aan vrijwel alle criteria die Van Geel stelt voor de aanstelling van een trainer/coach. Advocaat overlegt een indrukwekkend cv, met Oranje, België, Rusland, Zuid-Korea en de Verenigde Arabische Emiraten en de clubs PSV, Rangers, Borussia Mönchengladbach, Zenit Sint-Petersburg, AZ, Sunderland, Sparta Rotterdam en FC Utrecht.

Advocaat kan voor een seizoen tekenen, een periode waarin hij onder meer de discipline moeten gaan aanhalen in de spelersgroep en het gat met PSV en Ajax moet zien te verkleinen. Volgens insiders plaveit hij daarmee de weg voor Kuijt. Die kan dan, een jaar later én met het juiste diploma op zak, Advocaat eventueel gaan opvolgen. Precies zoals Feyenoord heeft gedaan met Van Bronckhorst.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)ggen-tegen-feyenoord

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 10:12:22 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184830821
En daarna de dekselse dominee Dirrukkie Kuyt klaarstomen. Genot. _O_
pi_184830845
Ja, kansloos natuurlijk. Zo'n bejaarde tussenpaus en daarna de dominee voor de groep, die binnen een half jaar met de hele selectie overhoop ligt.
pi_184830919
hou dit lekker in het daarvoor bestemde topic

VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
pi_184831054
Feyenoord is een lachwekkende, moreel en sportief failliete club.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184831065
Moet je daar als Feijenoorder echt gelukkig van worden? Zijn laatste 2 klussen zijn niet bepaald succesvol, Sparta is gedegradeerd en bij Utrecht gaat het nou ook niet van een leien dakje.

Kuijt als trainer zou ik ook mee oppassen, van die lichting hebben ze er bij Utrecht ook 1 gehad. Die is keihard afgegaan vorig jaar.

Waarom niet proberen Cocu te halen?
pi_184831719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Adames het volgende:
hou dit lekker in het daarvoor bestemde topic

VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
_O- _O-
pi_184831731
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:28 schreef GereDathan het volgende:
Moet je daar als Feijenoorder echt gelukkig van worden? Zijn laatste 2 klussen zijn niet bepaald succesvol, Sparta is gedegradeerd en bij Utrecht gaat het nou ook niet van een leien dakje.

Kuijt als trainer zou ik ook mee oppassen, van die lichting hebben ze er bij Utrecht ook 1 gehad. Die is keihard afgegaan vorig jaar.

Waarom niet proberen Cocu te halen?
Schijtbakkenvoetbalgenot
  dinsdag 5 februari 2019 @ 11:05:39 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184831774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:28 schreef GereDathan het volgende:
Waarom niet proberen Cocu te halen?
Cocu's onderhandelingen met Anderlecht liepen spaak op zijn salariseisen, dat gaat hem bij Feyenoord ook niet worden dus.
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 12:36:06 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184833333
De enige hoop die ik momenteel nog heb is dat het stuk geschreven is door Krabby :)

Die man zat er in het verleden al zó ontzettend vaak naast. Dan moet dit toch ook niet waar zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:09:29 #11
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_184835018
Kunnen ze niet Hein Vanhaezebrouck nemen? Echt stukken beter dan welke andere beschikbare kandidaat.

Maar nee, het moet iemand zijn waarvan een studio voetbal en Veronica inside niet gelijk op de ctrl+alt+del gaat rammen. Dus een Kuijt of Advocaat. De inteelt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Forum Admin dinsdag 5 februari 2019 @ 14:10:26 #12
35723 crew  GGMM
pi_184835037
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kunnen ze niet Hein Vanhaezebrouck nemen? Echt stukken beter dan welke andere beschikbare kandidaat.

Maar nee, het moet iemand zijn waarvan een studio voetbal en Veronica inside niet gelijk op de ctrl+alt+del gaat rammen. Dus een Kuijt of Advocaat. De inteelt.
Klinkt als een Belg.

Dan nog beter Advocaat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:22:51 #13
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_184835280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klinkt als een Belg.

Dan nog beter Advocaat.
Want? Bekijk hun track record van de laatste 10 jaar eens. In Europa bijvoorbeeld.

Eredivisie kan wel wat buitenlandse invloeden gebruiken, waar ze moderner te werk gaan, maar nee men gaat liever voor ouwe jongens krentenbrood.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 februari 2019 @ 14:33:28 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184835456
Daarmee staat Feyenoord weer een jaar stil.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184835478
Kan iemand als Henk Fraser niet de discipline aanhalen ?

Argh, die ging al ergens anders heen ?

Overigens wel wazig dat je voor zo'n functie maar 1 persoon benaderd die ook nog eens - met alle respect voor zijn leeftijd - hooguit 1 seizoen meegaat. Niet echt toekomst gericht
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:48:29 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184835676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kunnen ze niet Hein Vanhaezebrouck nemen? Echt stukken beter dan welke andere beschikbare kandidaat.

Maar nee, het moet iemand zijn waarvan een studio voetbal en Veronica inside niet gelijk op de ctrl+alt+del gaat rammen. Dus een Kuijt of Advocaat. De inteelt.
Vanhaezebrouck is toch ook door de mand gevallen bij Anderlecht? Is niet alsof hij bij Feyenoord ineens een betere selectie tot zijn beschikking krijgt.
Oh.
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 17:55:04 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_184838697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Adames het volgende:
hou dit lekker in het daarvoor bestemde topic

VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
_O-
What can change the nature of a man?
pi_184838718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord is een lachwekkende, moreel en sportief failliete club.
Dit
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Adames het volgende:
hou dit lekker in het daarvoor bestemde topic

VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
En dit, waarom voor elk gerucht een nieuw topic?
AFCA!
pi_184838729
Feyenoord zakt steeds dieper de afgrond in
AFCA!
  Forum Admin dinsdag 5 februari 2019 @ 18:08:55 #20
35723 crew  GGMM
pi_184838922
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:57 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit

[..]

En dit, waarom voor elk gerucht een nieuw topic?
Ja stel je voor dat het hier druk wordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184839141
Feyenoord is een club zonder visie. Van Geel heeft maar zes telefoonnummers en dat is zn complete netwerk.

Parodie op een topclub.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184853209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord is een club zonder visie. Van Geel heeft maar zes telefoonnummers en dat is zn complete netwerk.

Parodie op een topclub.
Co Adriaanse zit ook in zijn netwerk. Misschien wil die wel weer?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184853291
Je moet perse een Feyenoord verleden daar hebben anders willen ze je niet als trainer.

:')

Kuyt :D laat die eerst ff de jeugd laten trainen of zo
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:34:20 #24
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')