abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184831460
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:45 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

niu hij heeft zeker wel goede punten in zijn verhaal
Over respect waardering en medeleven ..alleen daarin vergeet hij zichzelf ook ..
Het is een verschrikkelijk moeilijke groep en ik snap zelf niet goed waarom
Uto 1 was ook een diversiteit van persoonlijkheden en karakters maar uiteindelijk was het wel 1 voor allen ,allen voor 1

Lijken wel een stel losgeslagen moeilijk opvoedbare pubers
Ja maar de grap is dat Mike in deze shit blijft hangen, al zolang als hij in Utopia zit komt hij met zijn politiek correcte gelul over hoe het zou moeten zijn. Tuurlijk is het logisch dat iedereen meer respect, medeleven en waardering moet tonen, dat heeft gewoon met normen en waarden en beschaving te maken. Mike kan mooi lullen.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 10:49:28 #202
429367 DKUp
The one and only
pi_184831462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Die Adje zorgt wel goed voor zichzelf nu hhij de boodschappen doet
Vanmorgen zo dure shake met allemaal fruit en groente gemaakt voor hem en Jessie. Ieder twee glazen vol
Kost geen drol :B
BATMAN BATMAN BATMAN
pi_184831483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik vermoed maar zo dat de mensen ook wel een keer klaar zijn met dit soort dingen.
Of je moet een keer de uitdaging aangaan en iets heel goeds proberen neer te zetten maar ja met deze mensen???
pi_184831484
Zjerry meuk op dr snoet smeren

whoeiiiiiiiiiiiiiii
vliegende bezems door de Cos

Frou heeft heerlijk op de 2 pers matras geslapen
pi_184831492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:49 schreef yaello het volgende:

[..]

Ja maar de grap is dat Mike in deze shit blijft hangen, al zolang als hij in Utopia zit komt hij met zijn politiek correcte gelul over hoe het zou moeten zijn. Tuurlijk is het logisch dat iedereen meer respect, medeleven en waardering moet tonen, dat heeft gewoon met normen en waarden en beschaving te maken. Mike kan mooi lullen.
dat bedoeld hij denk ik ook
Iedereen lult maar en lult maar, maar er komt nix van de grond
pi_184831495
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:49 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kost geen drol :B
Nee, fruit en groenten zijn spot goedkoop,
Denk dat Adje ver beneden het afgesproken bedrag uit komt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184831500
Frutsel begint steeds meer op een vervelend Thais brutaal aapje te lijken, kijk je naar een redelijk normale stream, komt zij weer aan met dr geehhhehhh hoohohohoo, ik zou me spulletjes goed vasthouden _O-
Make trouble not war
pi_184831510
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:51 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Of je moet een keer de uitdaging aangaan en iets heel goeds proberen neer te zetten maar ja met deze mensen???
Dat gaat niet lukken, is niet echt een gun factor meer vermoed ik.
pi_184831515
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat bedoeld hij denk ik ook
Iedereen lult maar en lult maar, maar er komt nix van de grond
Maar ondertussen is Mike ook nog geen haar veranderd en heeft hij ook aandeel in de kutsfeer die daar hangt
pi_184831519
Frannu moe echt wat een kleuter waarom niet doorgezet met haar ik wil naar huis...
onzeker meisje wil in lingerie rond lopen ja wat ben ik onzeker...
Tim is jaloers dan want ja gg is er ook nog .
Dat vind franny heerlijk als Tim zo reageer.... want negatieve aandacht is voor het kleuter meisje ook aandacht.. draaid ze om in haar hoofd hij geeft om mij houd van mij...

Ik denk ook wel dat Tim gek op haar is.. Franny daar in tegen ook wel maar had zomaar een ander kunnen zijn.
Wie vol is vanzichzelf. Moet nodig op dieet.
pi_184831529
Morgen wordt waarschijnlijk het valentijns evenement afgelast
Voor wanneer was die carnaval dan, dat ze dit nu al afgelast hebben en het valentijns evenement nog niet
pi_184831540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Morgen wordt waarschijnlijk het valentijns evenement afgelast
Voor wanneer was die carnaval dan, dat ze dit nu al afgelast hebben en het valentijns evenement nog niet
Wie waren ook alweer verantwoordelijk voor dat valentijnsevenement? Waren dat niet Franny en Tim?
pi_184831544
a94b2fca5e13d96cc2b2dee4611947c0.gif
pi_184831545
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:52 schreef yaello het volgende:

[..]

Maar ondertussen is Mike ook nog geen haar veranderd en heeft hij ook aandeel in de kutsfeer die daar hangt
Mike kan ik beter pruimen als Jessy die zijn mening door iedereens strot wilt duwen...
Mike zou wel kunnen stoppen met dat gedram over hoe hard hij werkt . kan ook minder hard gaan werken ipv zeuren om credits
pi_184831548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Frannu moe echt wat een kleuter waarom niet doorgezet met haar ik wil naar huis...
onzeker meisje wil in lingerie rond lopen ja wat ben ik onzeker...
Tim is jaloers dan want ja gg is er ook nog .
Dat vind franny heerlijk als Tim zo reageer.... want negatieve aandacht is voor het kleuter meisje ook aandacht.. draaid ze om in haar hoofd hij geeft om mij houd van mij...

Ik denk ook wel dat Tim gek op haar is.. Franny daar in tegen ook wel maar had zomaar een ander kunnen zijn.
dat was vanaf het begin al duidelijk, ze wilde net zo makkelijk naast Joa liggen een avond knuflelen, want met Tim had ze niets, en ze hield ervan. Tim weet dat ook, vandaar zn jaloezie, maar dat snapt hij zelf niet
Make trouble not war
pi_184831561
De kluis is binnen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_184831568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Mike kan ik beter pruimen als Jessy die zijn mening door iedereens strot wilt duwen...
Mike zou wel kunnen stoppen met dat gedram over hoe hard hij werkt . kan ook minder hard gaan werken ipv zeuren om credits
Dat heb ik ook hoor.
pi_184831573
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:54 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat was vanaf het begin al duidelijk, ze wilde net zo makkelijk naast Joa liggen een avond knuflelen, want met Tim had ze niets, en ze hield ervan. Tim weet dat ook, vandaar zn jaloezie, maar dat snapt hij zelf niet
Denk dat ze op zoek was naar een vriendje. kwam net uit een relatie kon t niet aan dat t over was... maar denk wel dat ze nu gek Op Tim is
pi_184831593
de8bcc2ad7c6612355d763da6fc9dc78.gif

890155c305857c8e01821cc821a85820.gif
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_184831599
Zonder overleg heeft Jessie dus een kluis laten komen
3ed7c2f5f118d5b43a9be7df2169dec5.gif
pi_184831600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:52 schreef yaello het volgende:

[..]

onderdeel..
Mike kan deze kar niet alleen trekken, een jessie ook niet
Omdat de een te dom is, de ander te lui, een derde gaat niks doen omdat een ander ook niks doet, en een 4de besteld maar want denkt dat alles gratis is of dat geld aan een boom groeit
Zolang een ieder zijn eigenbelang voor die van utopia zet en niemand zegt en nu is het klaar met de uitgaven.. we gaan weer leven zo als in het begin, zonder uitgaven aan kleding makeup en luxe producten , net zolang tot we uit de schulden zijn ..
Utopia2 is net een vergiet.. je gooit er wat in , maar het loopt er net zo hard weer uit
pi_184831608
Carnavals kleding zonder carnaval _O- _O- _O- _O- water naar de zee dragen
pi_184831609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Denk dat ze op zoek was naar een vriendje. kwam net uit een relatie kon t niet aan dat t over was... maar denk wel dat ze nu gek Op Tim is
alsnog op de eerste de beste die haar wilde hebben, en daar komt ze nog wel achter denk ik, dat dat niet de beste keuze is
Make trouble not war
pi_184831619
Jessy komt bijna klaar om zijn kluis _O- _O- _O-
pi_184831620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Zonder overleg heeft Jessie dus een kluis laten komen
[ afbeelding ]
Want je moet overleggen als je geld veilig op wil bergen natuurlijk.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')